Podinspektor ds. oświaty - nabór na wolne stanowisko pracy

wtorek, 13.8.2019 11:19 2240 0

 Piława Górna, 12.08.2019 rok

  BURMISTRZ PIŁAWY GÓRNEJ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE
STANOWISKO PRACY

PODINSPEKTOR DS. OŚWIATY
W URZĘDZIE MIASTA W PIŁAWIE GÓRNEJ, UL. PIASTOWSKA 69,
58-240 PIŁAWA GÓRNA

1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) wykształcenie wyższe (preferowane: kierunek administracja, prawo, ekonomia),

5) co najmniej 3-letni staż pracy zawodowej,

6) wiedza z zakresu przepisów ( Ustawa Prawo Oświatowe, Ustawa o Systemie Oświaty, Ustawa o Systemie Informacji Oświatowej, Ustawa Karta Nauczyciela).

2. Wymagania dodatkowe:

1) umiejętność czytania i interpretowania przepisów,

2) umiejętność pracy w zespole,

3) odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, komunikatywność,

4) biegła znajomość obsługi komputera,

5) preferowane co najmniej 2-letnie doświadczenie w administracji publicznej lub w oświacie,

6) wiedza z zakresu przepisów (Ustawa o Finansach Publicznych, Ustawa o Samorządzie Gminnym, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Ustawa  Prawo Zamówień Publicznych),

7) znajomość programu Windows, MS Office.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) prowadzenie spraw obejmujących działalność jednostek oświatowych,

2) prowadzenie spraw z zakresu kadr dyrektorów jednostek oświatowych gminy,

3) monitorowanie i kontrola spełniania obowiązku nauki przez młodzież w wieku 16-18,

4) prowadzenie spraw w zakresie realizacji oświatowych programów rządowych, ( prognozy, wnioski, analizy, raporty, sprawozdania),

5) realizacja zadań wynikających z ustawy o Systemie Informacji Oświatowej,

6) prowadzenie spraw z zakresu przygotowania zawodowego młodocianych i dofinansowania kosztów ich kształcenia,

7) administracja strony internetowej Gminy Piława Górna na platformie internetowej Kuratorium Oświaty we Wrocławiu,

8) współpraca z organami rządowej administracji zespolonej ( Kuratorium Oświaty, Policja) oraz niezespolonej (RIO, Urząd Skarbowy), w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o systemie oświaty,

9) udział w pracach Zespołu Interdyscyplinarnego,

10) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z wykonania zadań gminy z zakresu opieki nad dziećmi do lat 3,

11) współpraca z Okręgową Komisją Egzaminacyjną w zakresie organizacji, i przeprowadzania egzaminów zewnętrznych na terenie placówek oświatowych gminy,

12) podejmowanie działań na rzecz uczniów niepełnosprawnych (analiza orzeczeń PPP, organizacja zajęć nauczania indywidualnego oraz rewalidacji w placówkach oświatowych gminy),

13) nadzór nad realizacją w placówkach oświatowych gminy programów wsparcia socjalnego uczniów (stypendia socjalne, dożywianie, wyprawka szkolna, podręcznik szkolny),

14) prowadzenie spraw w zakresie zwrotu placówkom oświatowym wychowania przedszkolnego,  zlokalizowanym na terenie innej gminy kosztów przyznanej dotacji w związku z uczęszczaniem  dzieci zamieszkałych na terenie Gminy Piława Górna,

15) przygotowywanie materiałów planistycznych z zakresu oświaty do budżetu gminy,

16) nadzór i kontrola nad projektami prowadzonymi przez szkoły ze środków zewnętrznych,

17) sporządzanie wniosków o pozyskiwanie środków zewnętrznych,

18) prowadzenie spraw związanych z kulturą i kulturą fizyczną w tym sprawy z zakresu działalności Miejskiego Ośrodka Kultury i Biblioteki w Piławie Górnej,

19) prowadzenie spraw związanych z organizacjami pozarządowymi, innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w tym:

  • przygotowywanie programu współpracy Gminy Piława Górna  z organizacjami pozarządowymi     i innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
  • sporządzanie ogłoszeń o konkursie na realizację zadania publicznego,
  • sporządzanie umów o dotacje,
  • merytoryczne kontrole z realizacji dotacji,
  • sporządzanie sprawozdań i rozliczanie z dotacji.

20) prowadzenie spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem żłobka gminnego.

4. Warunki pracy:

Pełny etat (40 godzin tygodniowo). Zatrudnienie na czas określony z możliwością uzyskania umowy na czas nieokreślony. Stanowisko pracy zlokalizowane będzie w pomieszczeniu biurowym na pierwszym piętrze budynku Urzędu Miasta w Piławie Górnej. Budynek wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenie pracy oświetlone jest światłem dziennym i elektrycznym. Praca w wymuszonej pozycji ciała, siedząca. Pomieszczenie wyposażone jest w sprzęt biurowy.

5. Dane dotyczące wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta w Piławie Górnej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie konkursu wynosi więcej  niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

1) życiorys (cv)

2) list motywacyjny,

3) kwestionariusz osobowy,

4) kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności, świadectw pracy,

5) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,

7) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na tym stanowisku,

8) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Miasta w Piławie Górnej, ul. Piastowska 69  lub wysłać pocztą na adres: Urząd Miasta w Piławie Górnej, 58-240 Piława Górna, ul. Piastowska 69 z dopiskiem:

Nabór na stanowisko Podinspektora  ds. oświaty

w terminie do dnia 30.08.2019 r. do godz. 15.00.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

,,Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tj. Dz. U  z 2019 r. poz. 1282)

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej oraz tablicy  informacyjnej Urzędu Miasta.

UM Piława Górna

Dodaj komentarz

Komentarze (0)

Nowy wątek