Dolnośląskie atrakcje wyróżnione na interaktywnej mapie NationalGeographic

piątek, 14.5.2021 11:17 672 0

Zgorzelec, Görlitz i Wieża Książęca w Siedlęcinie zostały wyróżnione na interaktywnej mapie Polski #JestTyleDoOdkrycia NationalGeographic.Mapa, stworzona z pomocą ekspertów, podróżników i lokalnych odkrywców, wskazuje lokalizacjezaskakujących i często nieoczywistych punktów wartych odwiedzenia. Wśród nich znajdziemy również te, rekomendowane m.in. przez Roberta Makłowicza oraz duet HuyenPham i Marcina Nguyena z Emce Kwadrat. Zobacz, co czeka do odkrycia tuż za rogiem w tę majówkę!

Odkrywanie jest ważną częścią życia dla 81% Polaków – wskazują badania ”Jak odkrywamy” przeprowadzone przez kanał NationalGeographic Polska.Okazuje się też, że pomimo powszechnego zamiłowania do egzotycznych akcentów, nasze dwa ulubione obszary odkryć to nowe miejsca w Polsce (39%) i środowisko naturalne (33%).

Jednak nawet ci, którzy nie należą do grona miłośników lokalnego odkrywania, za sprawą  interaktywnej mapy Polskijesttyledoodkrycia.pl poczują chęć ruszenia w drogę. Mapa powstaław ramach akcji #JestTyleDoOdkrycia kanału NationalGeographic, który wspólnie z ekspertami, odkrywcami i podróżnikami wyselekcjonował i dokładnie oznaczył lokalizacje, stanowiące często ukryte atrakcje spoza utartych szlaków turystycznych na terenie naszego kraju.

Wśród nich znalazły się też dolnośląskie„perełki”: Zgorzelec i Görlitz oraz Wieża Książęca w Siedlęcinie. Zobacz, jakie miejsca zostały wyróżnione przez kanał NationalGeographicw Twojej okolicy.

Więcej inspiracji do eksplorowania każdego zakątka Polski czeka na stronie jesttyledoodkrycia.pl. Interaktywna mapa umożliwia również oznaczanie własnych odkryć!

Jednym z odkrywców zaangażowanych w akcję jest Robert Makłowicz, który nie tylko zamieścił swoje rekomendacje na mapie, ale i w swoim najnowszym odcinkuoprowadził widzów po miejscach, wybranych w ramach akcji #JestTyleDoOdkrycia.

Poza popularnym podróżnikiem kulinarnym swoimi rekomendacjami dzielą się również Piotr Horzela, Radosław Gajda i Natalia Szcześniak (znani jako internetowy duet Architecture is a good idea) oraz HuyenPham i Marcin Nguyen (z kanału Emce Kwadrat). Każdy z zaangażowanych w akcję odkrywców, podobnie jak Robert Makłowicz podzieli się kulisami wybranych odkryć na swoich kanałach.

NationalGeographic poprzez lokalną kampanię #JestTyleDoOdkrycia pragnie inspirować do poznawania świata po swojemu, odkrywania lokalnie i pielęgnowania w sobie ciekawości. Na antenie kanału ten cel realizowany jest poprzez fascynujące premiery m.in. serię „Pomysł na miasto”, nowy sezon „Przygód z Bearem Gryllsem” oraz produkcję „DNA maszyn”. Więcej informacji znajduje się TUTAJ.

Dodaj komentarz

Komentarze (0)