„Kampania Kolejowe ABC” w telewizji i internecie

piątek, 22.3.2019 12:56 1456 0

Nowy spot reklamowy, filmiki popularnych vlogerów oraz czytanki i programy dla dzieci w telewizji to kolejne działania promujące„Kampanię Kolejowe ABC” realizowaną przez Urząd Transportu Kolejowego. Dzięki nim najmłodsi poznają zasady bezpieczeństwa na kolei i prawidłowego zachowania w pociągu.

„Kampania Kolejowe ABC” dociera do kolejnych młodych osób.W telewizji, kinach i w internecie można obejrzeć animowanefilmy, w których bohater kampanii, nosorożec Rogatek, pokazuje dzieciom, jak zachować się w pobliżu przejazdów kolejowych. Filmy promocyjne dostępne są także na kanale YouTube oraz na stronie „Kampanii Kolejowe ABC”https://kolejoweabc.pl/peronowo/#.

Bezpiecznych zachowańw pobliżu torów, na peronie i w pociągu dzieci będą uczyły się także od bohaterów swoich ulubionych programów telewizyjnych. Od 25 marca 2019 r. na antenie MiniMini+ maluchy będą mogły śledzić przygody „Myszki w paski” związane z bezpiecznym podróżowaniem.Gdzie można kupić bilet na pociąg? Co oznacza żółta linia na peronie? Jakie znaki możemy zobaczyć przed przejazdem kolejowym? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą Rysia i Szymek ze „Zwierzaków Czytaków”, a Jerzy Zelnik w programie „Czytanie przed spaniem” przeczyta historię sympatycznego nosorożca Rogatka, bohatera „Kampanii Kolejowe ABC”.Specjalny kącik poświęcony bezpieczeństwu na obszarach kolejowych pojawi się także w „Teleranku”. Programy na antenie TVP ABC emitowane będą do maja 2019 r.

Kolejne filmyzobaczymy również na kanałach popularnych vlogerów serwisu YouTube: Matusza Ciawłowskiego, zespołu MY3 oraz Zabawy Mistrzów. Młodzi twórcy w swobodny sposób przekazująw nich najważniejsze informacje o tym, jak bezpiecznie podróżować pociągiem oraz jakich zasad przestrzegać, przebywając na terenach kolejowych.

Na kanale Zabawy Mistrzów dowiemy się„Jak nie nudzić się w podróży pociągiem? Challenge #2” i świetnie spędzić czas w z grąmobilną „Kolejowe ABC”. Vloger Mateusz Ciawłowski przygotował „Kolej na piosenki podróżne! SONG CHALLENGE” o bezpieczeństwie na dworcu, a dziewczyny z zespołu MY3 stworzyły cykl „Mistrzynie bezpiecznej podróży” o zasadach bezpieczeństwa przy torach i przejazdach kolejowych. W planach są kolejne produkcje.Zaangażowani w projekt vlogerzy łącznie stworzą 16 krótkich filmów, które na ich vlogach pojawią się do października 2020 r.

„Kampania Kolejowe ABC” realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna, propagująca zasady bezpieczeństwa oraz wartości i wzorce związane z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego.Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Dodaj komentarz

Komentarze (0)