W przedszkolu ukrywają zakażenie koronawirusem u jednego z rodziców?

piątek, 16.10.2020 10:30 57958 106

Redakcja Doba.pl otrzymała list w sprawie braku odpowiedniej komunikacji o zakażeniu koronawirusem jednego z rodziców dzieci uczęszczających do Przedszkola Publicznego "Tęczowa Kraina" w Piławie Górnej.

- Pani dyrektor Przedszkola Publicznego w Piławie Górnej nie chce ujawnić na światło dzienne zarażenia koronawirusem rodzica jednego z dzieci! Jestem rodzicem jednego z dzieci uczęszczającego do Przedszkola Publicznego w Pilawie Górnej ,,Tęczowa Kraina". Ze źródeł sprawdzonych mam informację iż owy tato dziecka uczęszczającego do tego przedszkola otrzymał 12 października pozytywny wynik testu na COVID-19. Owy tato pracujący w jednej z dużych firm w regionie,  gdzie jest więcej chorych niż pracujących po otrzymaniu informacji z sanepidu zabrał natychmiast dziecko z przedszkola informując o zaistniałej sytuacji panią dyrektor. Ku mojemu zaskoczeniu pani dyrektor zamiast poinformować sanepid i zamknąć placówkę stwierdziła by nie siać paniki....!!! Moje pytanie brzmi, kto tutaj decyduje o kwarantannie, przepisach sanitarnych a przede wszystkim bezpieczeństwu placówki, zarówno dzieci jak i pracowników? Pracownik przedszkola czyli pani dyrektor czy sanepid?!  Podejście do całej sytuacji uważam za niepoważne - czytamy w liście do redakcji Doba.pl

                      Odpowiedź dyrekcji Przedszkola Publicznego w Piławie Górnej

W odpowiedzi na przekazany do redakcji doba.pl anonim, dyrektor Przedszkola Publicznego „Tęczowa Kraina” w Piławie Górnej przekazuje stanowisko na złożone zarzuty:

  1. Informacja o wyniku pozytywnym rodzica dotarła do przedszkola w piątek, a nie w poniedziałek.
  2. Ujawnianie przez anonimowego informatora miejsca pracy osoby z wynikiem pozytywnym jest łamaniem ochrony danych osobowych i narażaniem tej osoby na ujawnianie jego danych wrażliwych.
  3. Dziecko nie zostało zabrane przez ojca z przedszkola po otrzymaniu informacji z sanepidu, ponieważ od 5 października nie uczęszczało do placówki.
  4. Dyrektor po uzyskaniu informacji od nauczyciela o pozytywnym wyniku ojca podjęła natychmiastowe kroki:

1)   skontaktowała się z matką dziecka i przeprowadziła wstępny wywiad co do sytuacji                  w rodzinie,

2)   ustaliła z nauczycielką, jak wyglądały dni i godziny pobytu dziecka w przedszkolu,

3)   skontaktowała się z Powiatową Stacją Epidemiologiczną w Dzierżoniowie – przedstawiła sytuację i ustaliła dalszy tok postępowania w oparciu o wytyczne PSE w Dzierżoniowie,

4)   powiadomiła organ prowadzący o całej sytuacji i podjętych krokach,

5)   przeprowadziła z personelem rozmowy przypominające o obowiązujących w placówce Procedurach Bezpiecznego Pobytu Dziecka,  Przyprowadzania i odbierania dzieci oraz Postępowania w sytuacji podejrzenia zarażenia SARS-CoV-2, a także o obowiązku samoobserwacji i obserwacji osób najbliższych i o natychmiastowym powiadomieniu placówki o niepokojących objawach,

6)   zamieściła na stronie internetowej przedszkola oraz na prowadzonych przez nauczycieli zamkniętych grupach informację do rodziców przypominającą o obowiązku przestrzegania obowiązujących procedur (noszenie maseczek, dezynfekcja rąk, przyprowadzanie dzieci tylko przez jednego rodzica, przebywanie w szatniach z zachowaniem 1,5 m dystansu) oraz o obowiązku obserwowania dzieci i współdomowników, i natychmiastowym powiadomieniu placówki w momencie wystąpienia niepokojących objawów.

  1. Zgodnie z wytycznymi dyrektor nie może samodzielnie zawiesić zajęć lub przejść na nauczanie zdalne. Takie kroki może podjąć po uzyskaniu zgody organu prowadzącego i uzyskaniu pozytywnej opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.
Przeczytaj komentarze (106)

Komentarze (106)

Gość piątek, 02.04.2021 21:07
Nie przejmują sie bo mają tyle dzieci i kasa jest ,nawet nie zapewniają opieki wszystkim dzieciom rekrutowanym pomimo obowiąz,ku, co tam się dzieje może ktoś się zaiteresuje
. sobota, 14.11.2020 23:22
W ddz nawet nauczycielki byly chore i nadl sa i nikt placowki nie zamyka .musieliby sie wszyscy nauczyciele pochorowac i obsluga Przedszkola
Normalnie wstyd sobota, 17.10.2020 15:14
Nic innego tylko wypisać dzieci z przedszkola.Prywata nie zwalnia od odpowiedzialności .Rodzice zostańcie w domu dziećmi.Kasa jest nieważna.
Janek sobota, 17.10.2020 18:49
A kto będzie pracował na 500 plus
niedziela, 18.10.2020 11:57
A jak zyles za P.O? 62zl rodzinnego bylo.
. sobota, 14.11.2020 23:23
Dokladnie.ludzie o tym zapominaja bo juz im za dobrze ale kase chetnie biora
Janek niedziela, 18.10.2020 12:17
ja nigdy nic nie dostałem od Państwa na dzieci
. sobota, 14.11.2020 23:24
No to jeszcze lepiej xd
niedziela, 18.10.2020 14:12
Jasne.A wczasy pod grusza zlobka przedszkola dofinansowane kolonie dla dzieci mikolaje swiete , co to bylo SOCJAL! NIE W FORMIE KASY ,ALE DOFINANSOWANE PRZEZ POLSKIE PANSTWO.!TERAZ MASZ PRYWATYZACJE KTORA WYBRALES BO ZLE BYLO CI ZA KOMUNY WIEC PLAC!
Precz z komuchami czwartek, 22.10.2020 14:18
Pomnij się w ten pusty łeb komuchu. Opadły mi ręce
sobota, 17.10.2020 19:32
autor.Normalnie wstyd.-Przedszkole jest publiczne.Marudzisz!Nie wiadomo o co chodzi?
Lili niedziela, 18.10.2020 12:35
Ludzie co wy piszecie. Nie znacie działania procedur, a robicie zadymę. Przedszkole może zostać zamknięte lub skierowane na zdolność tylko jeżeli: dodatni wynik otrzyma dziecko lub nauczyciel a nie RODZIC. Ale o wszystkim i tak devyduje sanepid i w takim przypadku jeśli wynik dodatni na rodzic to dyrektor NIE MUSI informować rodziców. To są prawdziwe informacje uzyskane z sanepidu.
niedziela, 18.10.2020 14:15
sanepid oszczędza na testach,dziecku zrobiono test?
Mania czwartek, 22.10.2020 11:07
Najwięcej do powiedzenia mają Ci co o niczym pojęcia nie mają. Byle by tylko ferment siać. Żałosny donos ŻAŁOSNY
Jolcia sobota, 14.11.2020 10:12
Nie ma już kwarantanny kontaktu od kontaktu.czyli ojciec zakażamy syn lub córka jest kontaktem to cała reszta dzieci nie ma kwarantanny.inaczej by cała Polska była na kwarantannie.
k.k. piątek, 13.11.2020 14:34
Raczka ,rączkę myje. Brak odpowiedzialności i tyle. Z moim dzieckiem mialam tak samo,wychowawca chory pon. wt. Do piątku chodzi do pracy ,po czym w sobote znow chory i wynik pozytywny. Dziecko jest zdrowe ,bo ma gr 0,ale mnie zaraził i mame,która pod tlenem wylądowała. To ogarnijcie się wszyscy,bo nikomu nie życzę tego cierpienia.
Mama poniedziałek, 09.11.2020 16:02
Podobnie jest we wszystkich przedszkolach w powiecie dzierżoniowskim. Rodziny z dziecmi na kwarantannie. Pedagodzy z + wynikiem na covid, ale przedszkola otwarte. Gdzie jest władza?
x piątek, 16.10.2020 11:28
Konfidenci!!
wtorek, 27.10.2020 22:33
Ludzie czy wy widzicie że nasze dzieci siedzą w tym kurzu i haosie ktoś o tym pomyślał
wtorek, 27.10.2020 22:18
Nie konfidenci tylko kobiety i na dodatek myslące i jeszcze dbające o dzieci i pracujące i będące matkami i babcia mi
Bobas piątek, 16.10.2020 11:38
To jest obóz A nie przedszkole
piątek, 16.10.2020 13:41
Dwoje moich dzieci chodziło do TEGO OBOZU i ani ja ani nikt inny nie miał zastrzeżeń. Zawsze się znajdzie ktoś komu coś nie pasuje. Myślę że w prywatnym przedszkolu bylo by lepiej
Mania czwartek, 22.10.2020 11:09
Masz rację
To prawda
wtorek, 20.10.2020 08:58
Taki z niego Bobas jak z koziej trąbka
Stary porzadek wtorek, 20.10.2020 23:02
Od czytania tych bzdurnych komentarzy to dostałem gorączki. Bolą mnie mięśnie nie mam smaku ani węchu. Mam wysypkę i nie mogę sam oddychać.
niedziela, 18.10.2020 06:51
W trosce o bezpieczeństwo całej rodziny zostawię dziecko w domu nie ma co kusić losu
Rodzic niedziela, 18.10.2020 09:27
Teraz chociaż Pani Dyrektor po aferze na dobie wysłała ogłoszenie do rodziców że Pani od angielskiego przebywała z osobą która miała wynik pozytywny na covid. Tak powinno być ze się informuje rodziców
wtorek, 20.10.2020 08:53
Czytaj ze zrozumieniem: Robiła wszystko w porozumieniu z sanepidem.
niedziela, 18.10.2020 12:37
Jednak można
Oko Proroka piątek, 16.10.2020 11:45
Pasanie krów to nie to samo co zarządzanie miastem.
piątek, 16.10.2020 18:05
koza ci się pasie pod nosem?
piątek, 16.10.2020 18:54
Oj mały człowieku- tyś który to napisał. Pochwal się swoimi osiągnięciami. Życzę sukcesów w życiu zawodowym i osobistym. Bardzo brzydko....
Oko Proroka piątek, 16.10.2020 19:21
POzoranci z ZSLu.Nie chce mi się pisać z Tobą.
Ja sobota, 17.10.2020 18:57
Jak nie ma argumentów to nie chce się pisać, taki skrót od pis
Oko Proroka niedziela, 18.10.2020 21:54
Zakłamane ZSLowskie KOmuchy,25 lat zarzadzaliście Polską tak że rolnik nie miał prawa sprzedać własnych płodów na targu.Stworzyliście sieć POśredników i kroiliście ludzi.Chcesz więcej?Będzie bolało.
Mieszaniec sobota, 17.10.2020 16:47
Żebyś ty tak pasał jak on całe życie zarządza, to Polska byłaby drugą Szwajcarią. A Oko to masz, ale pod krowim ogonem
sobota, 17.10.2020 19:44
Oko Proroka.W przedszkolu nie ma krow.
niedziela, 18.10.2020 12:35
ciele wszędzie je widzi
piątek, 16.10.2020 17:28
A dzisiaj już w podstawówce w PG info o koronie u nauczyciela i rodzica. Tylko dziwne, że żadna klasa ani żaden nauczyciel nie jest na kwarantannie, tylko ten jeden. Pilawa to miasto cudów, nawet wikary już ozdrowiał i od soboty w kościele...
Rodzic niedziela, 18.10.2020 15:14
Ponoć 4 Nauczycieli jest na kwarantannie.Ale w tej szkole to żenada jedna wielka nauczyciele niby fajni ale co niektórzy dają w kość podczas e-nauki zadawali tyle ze dzieci to póź na je odrabiali a już po 13-14 można było zaobserwować nauczycielki spacerujące same lub z dziećmi a ty siedź i odrabiaj
niedziela, 18.10.2020 10:58
Niestety prawdą jest że Covid jest już we wszystkich szkołach w Dzierżoniowie i Piławie, również w tych co przebywają dzieci niepełnosprawne tylko jak zwykle rodzice dowiadują się na samym końcu.
Zadowony piątek, 16.10.2020 13:51
Miałam dzieci w Puławskim przedszkolu i uwazam, że Panii Dyrektor to wspaniały ciepły człowiek świetny nauczyciel i wręcz doskonały dyrektor. Pamiętam jak wyglądało i jak było zarządzanie przed jej obecnością na tym stanowisku. Więc niektórym proponuję odświeżyć pamięć a nie o młodszym zasięgnąć prawdziwej wiedzy.
Azyreus sobota, 17.10.2020 16:05
Prawda
piątek, 16.10.2020 22:41
A co tu wyskakujesz z Puławami,kogo to obchodzi?
piątek, 16.10.2020 23:02
Miałam-podpis zadowolony( to ktoś TY?)
Niezadowolony piątek, 16.10.2020 14:44
Szkoda że jej "ciepło" wygasza się po zamknięciu drzwi przez rodzica... zresztą najlepszą miarą jej doskonałości niech będzie jej "pedagogiczne" podejście do przedszkolaków i opinie samych dzieci
mama sobota, 17.10.2020 20:23
Ja również uważam ze Pani dyrektor nie ma podejscia do malych dzieci.Brak empati i zrozumienia dla maluchow. Jest nielubiana wsród rodzicow, ale przedszkolanki sa super!
piątek, 16.10.2020 21:56
O dokladnie!!!!! A dziecko zawsze prawde powie
Rekrutacja żenada sobota, 17.10.2020 00:27
I tak najlepsze jest kiedy chcesz zapisać dziecko a P. Dyrektor mówi ci no nie da rady przykro mi rekrutacja ma za dużo punktów na to ja no ok szkoda lecę do ddz i bez stresu dziecko się kwalifikuje po roku mamy 6 latek i nagle P Dyrektor opieki dzwonią piszą przychodzą nawet i mówią że dla dziecka miejsce jest że to jego gmina i ma wejście taka miła jak nigdy a ja na to fuck you nie i ch..j wolę płacić na ddz bo ta szelma wcześniej miała gdzieś moja sytuację życiową więc ja mam gdzieś ta gmine.. I to przedszkole nawet nie ma mi co zaoferować żeby mnie zachęcić no nic ! A rekrutacja była tak nie mile przeprowadzona miałam wrażenie że nawet się nie znamy a już ona coś do mnie ma i wiem że chodzą dzieci z tych lepszych rodzin i te mamy na serio nie pracują a ja miejsca nie dostałam.. okropny babsztyl.. Ale teraz jak słyszę jak jojcza na to przedszkole to dzięki P.Dyrektor że mnie nie dopuściłas do tej nędzy!
sobota, 17.10.2020 19:39
autor.Rekrutacja zenada.- Zenada to jest Twoja ortografia!
piątek, 16.10.2020 12:08
Przydałaby się zmiana,13 lat wystarczy...
piątek, 16.10.2020 17:06
No, i najlepiej na siostrę Pani Burmistrz, to sobie porządzi.
Janek sobota, 17.10.2020 18:54
Tylko która bo ma dwie
Rodzic sobota, 17.10.2020 17:02
Nie rozumiem tego wpisu! Kto jak kto ale Pani Agnieszka nie zasługuje sobie na taki komentarz
Rodzic sobota, 17.10.2020 17:09
Bardzo dobry czlowiek super nauczyciel i to nie jest jej wina ze jej siostra jest burmistrzem. Po co ta ustrzypliwosc?
Rodzic sobota, 17.10.2020 10:18
I wiecie co, jest obecnie ponad 60 komentarzy z tego może 3 opinie dobre o p. Dyrektor, chyba to tez o czymś świadczy. To zadna zazdrość bo nie ma czego kazdy moze startować i zostać, mieć takie wykształcenie w dzisiejszych czasach ma co druga osoba. Tu liczy sie empatia, podejście do ludzi i trochę pokory, niestety tych cech brakuje tej kobiecie....O Pani Agnieszce jest wiecej dobrych słów jak o samej dumnej p. Dyrektor. P. Agnieszka jest osobą na właściwym miejscu, ciepla,mila,kobieta z powołania, nigdy nie słyszałam by o którymś dziecku powiedziała źle zdanie, ona zawsze widzi cos ciepłego w kazdym dziecku. I takie powinny byc panie przedszkolanki z podejściem do dzieci a nie materialistkami...
Pilawianka sobota, 17.10.2020 18:52
Zgadzam się w zupełności. Liczy się empatia i zrozumienie
Pilawianin sobota, 17.10.2020 08:13
Wszyscy widzimy, co dzieje się w całej Polsce i nie tylko. W każdym miejscu, gdzie skupia się mnóstwo ludzi jest koronawirus. Więc w każdym żłobku, przedszkolu, szkole, fabrykach, urzędach, ośrodkach pomocy, kościołach itp. nastąpi pojawienie się tej zarazy. Cieszmy się, że mieszkamy w Piławie bo nie widzimy tego, co dzieje się w większych miastach. Uważajmy na siebie i swoich bliskich. Życzmy sobie zdrowia, więcej życzliwości i mądrości.
Trzecie oko sobota, 17.10.2020 09:25
Mieszkam poza granicami Polski, gdzie są skupiska wielomilionowe! Strefy ekonomiczne gdzie pracują miliony ludzi! Wg danych leży tu trup na trupie! Ja osobiście nawet jednego pogrzebu nie widziałam! Moi znajomi, sąsiedzi, rodzina wszyscy zdrowi!
Znajomi znajomych też!
Może czas otworzyć oczy!!!!
Historia zatacza koło! Sytuacja analogiczna do II wojny światowej!
Ślepy i głupi narodzie!
Druk sobota, 17.10.2020 12:52
A co się dzieje człeku bez rozumu wieżysz w rzeczy które Ci podadzą lokalne sanepid fałszują dane ministerstwo zbiera te wypociny a media pierdzą a ludek bezkrytycznie łyka te wypociny
Piławianka piątek, 16.10.2020 17:03
Pani Dyrektor zawsze działa z porozumieniem organu czyli Burmistrza, nic bez Jego wiedzy się nie dzieje, proszę te durne komentarze kierować troszkę wyżej. Widać wszyscy już zapomnieli jak wygladało przedszkole przed przyjściem Pani Mazur, brud, syf i nepotyzm, połowa rodziny byłej dyrektorki pracowala w przedszkolu i było ok. do sali dzieci wchodziło się przez łazienkę i też nikomu to nie przeszkadzało. Przyszła Pani Mazur zrobiła ( wywalczyła) remonty, zrobiła porządek i teraz jest źle. A że jest wymagająca? to prawda, jest wymagająca,ale przede wszystkim od siebie i personelu. Jest bardzo dobrym dyrektorem i dla dobra przedszkola oraz Waszych pociech byłoby lepiej gdyby tak bylo dalej. Już jedna zmiana z dobrego zarządcy miasta nastapiła... i co> i nic, dokładnie NIC się w mieście nie dzieje, nie ma inwestycji, bo te, które mozna zauważyć w mieście to kontynuacja pracy byłej Pani Burmistrz. Dajcie ludziom żyć.
sobota, 17.10.2020 16:38
Nie szczuj klakierze. Czytaj jeszcze raz, to może zauważysz, że dyrektorka na wszystko musiała mieć zgodę sanepidu. Niczego nie ukrywała, bo robiła, co jej sanepid kazał
Mieszkaniec piątek, 16.10.2020 12:44
Zastanawiam się tylko dlaczego nikogo z tych osób piszących te bzdury nie stać na cywilna odwagę aby przedstawić się z imienia i nazwiska. Płuc można na każdego. Tylko dlaczego z ukrycia chwajac się za doba. pl
Haha piątek, 16.10.2020 12:47
Bez powodu się nie pluje...
piątek, 16.10.2020 21:25
Na doba.pl wszystkie chwyty dozwolone, plucie też.
.... piątek, 16.10.2020 11:46
Mimo wszystko dyrektor i tak ukryła informację bo żadnemu z rodziców nie przekazała tej informacji o zakażeniu a informacje sanitarne kazdy zna na pamięć, jeżeli chce to sie do nich stosuje lub nie. A dlatego nie wyszło to na światło dzienne gdyz polowy dzieci nie byłoby w przedszkolu a Pani dyrektor nie miałaby pracy i pozostali pracownicy....
Mama sobota, 17.10.2020 09:30
I tak nie ma połowy dzieci, ponieważ co drugie ma katar lub kaszel. Moje dziecko co drugi tydzień chore wraca do domu. A co do zarażonego taty dyrektorka powinna nas rodziców poinformować.
Pilawa sobota, 17.10.2020 00:12
Szkoła podstawowa mogła dac informacje i teraz ci co się boją tak na serio mają wybór mogą wymyślić katar i nie puścić dziecka. A Przedszkole Piława Górna od kad pamiętam to nigdy nie mogli ogarnąć podstawowych rzeczy ważnych rzeczy. Ale jeśli chodziło o składki rady rodziców to zawsze znają datę wpłaty terminy cisną upominki.. mi to przedszkole wisi jestem już w takim wieku że mam je gdzieś ale do dziś pamiętam jak nauczyciele karmili mnie i moja siostrę na siłę aż wymiotowalam.. I to nie powinno zostać bez echa. Bo to nie jeden numer tej szkoły i ona wcale nie jest miła jak ktoś takie rzeczy tu pisze to chyba na serio jest kamieniarzem albo sama Pania Dyrektor. Ona nawet nie ma miłego wyrazu twarzy.Moje zdanie jak bym ja mogła wybrać to Pani Agnieszka malutka kochana powinna awansować ona jest cudowna dla dzieci aż do dziś.. A ta .... powinna sobie na działce siedzieć i dam już tym dzieciom spokój.. Piława potrzebuje zmian! Wierzę w naszego Burmistrza bo to też spoko gość
Rodzic sobota, 17.10.2020 08:22
Racja pani Agnieszka miła ciepła osoba. Tyle lat pracuje i się nie wypaliła zawodowo. A dzieci tak uczy skutecznie robią dużo prac i to chętnie . Tego nie zrobiła pani U..... Bo wolała piłować paznokcie.
yy sobota, 17.10.2020 00:52
powiem wam jedno dlamnie covid 19 to sciema nam w pracy zrobiono wymazy i co sie opkazalo ze wszyscy ale to wszyscy w pracy mielismy cowid 19 tylko bezobjawowo sciema jak nic i dalej pracujemy pozdrawiam
piątek, 16.10.2020 22:38
W Piławie Górnej nie tylko dyrekcja z przedszkola ukrywa prawdę. W innych placówkach też nie jest spokojnie.
Zaniepokojony rodzic piątek, 16.10.2020 21:58
Nie tylko w Pilawie. Bo szkoła w Bielawie też zamiata zakażenia pod dywan.
piątek, 16.10.2020 19:44
Zrobić testy jak wyjdzie COVIT+ to za ukrywanie winien zając się prokurator/
Mieszkaniec piątek, 16.10.2020 14:03
Nie pamiętam by mi nos wycierala, fakt pytanie podchwytliwe...by sprawdzic wiek oson komentujacych list rodzica , ale pamiętam jak uczona z powolania Pani pedagog a teraz Dyrektor ustawiala nas w kolejce i każdego kładla na i dawala klapsa...bo bylismy niegrzeczni. Takie rzeczy sie pamieta akurat!!! W dzisiejszych czasach stracilaby stanowisko....ale znowu osoby uznają ze to klamstwo a kto wie może i znajdą sie osoby ktore rowniez to pamiętają???
piątek, 16.10.2020 18:01
Nie dzwie się że nie pamiętasz bo wtedy jeszcze robiłeś w pieluchy. To co masz pamiętać.
Rumun piątek, 16.10.2020 13:14
Hehe to nic! Zobaczcie co dzieje się w szkole podstawowej nr9 w Dzierzoniowie. Połowa rodziców zarażona przez dzieci wszyscy o tym wiedza dyrektorka rozkładaręce. Sytuacja pogarsza się od tygodnia i wszyscy maja to gdzieś.
piątek, 16.10.2020 13:57
Teraz wierni z kościoła chodzą po ulicach i zarażają
Parafianin piątek, 16.10.2020 17:42
Ty o wiernych się nie martw. Lepiej płacz nad swoją zagubiona dusza. Od kościoła i ksied, a wara. My wierzymy w Pana Boga i poradzimy SO ie z wszelkim trudnościami.
!!@ piątek, 16.10.2020 14:07
Różnica polega na tym ze ksiądz proboszcz przy podejrzeniu podal do wiadomości publicznej i sam sie odizolowal a co zrobila owa p. Dyrektor? Porozmawiala z pracownikami i napisała p rezimach sanitarnych a to duza różnica....
Bolo piątek, 16.10.2020 15:46
Ok,ale ilu zaraził w między czasie
Babunia piątek, 16.10.2020 14:26
Tak sobie czytam te krytyczne głupoty pod adresem Pani Dyrektor i się zastanawiam skoro to tak źle zarządzanie przedszkole to niech ktoś napisze jakie to nieszczęścia spotkały dzieci w tym przedszkolu. Może biją dzieci, głodzą itp. Proszę o odpowiedź. Tylko prawdziwą. Nie jadna pani drugiej pani coś tam powiedziała na papierosku pod Hertem. Bo ja tu mieszkam i też moje dzieci i wnuki chodziły i jakoś nic złego nie słyszałam.
Rodzic piątek, 16.10.2020 14:17
Tak na pewno bo ona nie ma co robić i odpisuje na Twoje bzdury.. Jak widać to ty masz mnóstwo czasu i widać czym się zajmujesz. Po za tym to ty Mo chyba znasz rodziców. Nienawiść zalewa Ci umysł. Rację mają ci, którzy piszą że jak tak źle w Pilawski przedszkolu to wokoło jest tyle różnych że proszę bardzo. Po co krzywdzisz swoje dzieci. Kończac to dam Ci radę jak będzie kolejny konkurs na stanowisko dyrektora to do boju. Wygraj żądz i dziel. Jak oczywiście masz o czymkolwiek pojęcie bo szczerze warwie.
Tato piątek, 16.10.2020 13:26
Brawo Pani Dyrektor czytałem odpowiedź na ten chory i nie prawdziwy list bo tak to należy określić. Pani odpowiedź jest rzetelna i pełna profesjonalizmu. Problem mają tylko Ci, którzy szukają sensacji i chcą siać panikę i niepokój u rodziców. Gratuluję i niech pani trzyma tak dalej. Nasze przedszkole jest wzorem dla innych.
Rodzic piątek, 16.10.2020 14:10
Jak nie prawdziwy donos skoro pani dyrektor się przyznala w oświadczeniu że miało miejsce taka sytuacja. Osobiście nigdy nic nie miałem przeciwko pani dyrektor ale zatajenie koronawirusa to już przesada. Nikt przecież nie chce informacji co to za rodzic. Ale chodzi o to że nie które mamy prowadzają dzieci do przedszkola i są w ciąży, chorzy dziadkowie rodzice to jest narażanie życia i zdrowia innych
Rodzic piątek, 16.10.2020 13:49
A ten komentarz to chyba sama p. Dyrektor pisala do siebie bo nie znam rodzica, ktory miałby dobre zdanie o tej kobiecej...nie zazdrość tylko zle zarządzanie placówką
piątek, 16.10.2020 14:04
Chyba tak bo trzeba się wybielić.
Olka piątek, 16.10.2020 13:16
A co z kościołem ,wierni też mieli kontakt z zakażonym księdzem i cisza w tej sprawie???
piątek, 16.10.2020 12:52
Ty na pewno masz powód. Może ta kobieta w przeszłości Ci tylek i nos wycierała. Ale pewnie już zapomniałaś
Mama piątek, 16.10.2020 12:48
Szkoda że Nik wcześniej nie domagał się informacji że Krzysiu z grupy biedronek czy żabek nie miał katarku. To już dawno Pani Dyrektor by zamknęła przedszkole. Opamiętajcie się.
Mama piątek, 16.10.2020 12:43
Żadna informacja nie była przekazana. A wystarczyło poinformować o sytuacji, każdy mógł obserwować dziecko i przerwać łańcuch. Wiele jest rodzin gdzie dziecko chodzi do przedszkola a rodzenstwo do szkoły i poszło dalej. Dla Pani Dyrektor liczy się tylko kasa i kasa. Bardzo nieodpowiedzialne zachowanie z jej strony.
piątek, 16.10.2020 12:34
Dokładnie, nie jest ujawnione miejsce pracy , czyżby p. Dyrektor nie potrafi czytać ze zrozumieniem? Czy prawda boli? Zawsze taka była i nigdy się nie zmieni. Dużo ludzi w mieście miało nadzieję że pan burmistrz zrobi porządek w przedszkolu równie!
piątek, 16.10.2020 12:28
Autorka listu nie ujawniła miejsca pracy ojca.
PRZEDSZKOLANKA piątek, 16.10.2020 11:20
Patologiczne przedszkole . Pani Dyrektor pfff
Hm piątek, 16.10.2020 12:07
Dokładnie do przedszkola z biednych rodzin w Pilawie Górnej ciężko żeby dziecko się dostało żeby mama mogła też pracować ale kamieniarzy dzieci chodzą i mają się dobrze choć uwaga najlepsze mamy siędza w domu. Ale Pani Mazur wie gdzie się uśmiechać kasaaaa
piątek, 16.10.2020 18:42
A czytalaś zasady rekrutacji ?, jak siedzisz w domu to pilnuj swojego dzieciaka, albo weź się do roboty bo już mam dosyć pracować na ciebie, nierobie.
Ręce opadają sobota, 17.10.2020 00:17
Haha co za Tłuk ! A czy Ty w ogóle czytasz.? Bo coś Ci umknęło.. do przedszkola wracaj! i czytać ze zroimieniem niech Cię P.Dyrektor nauczy. Wstyd !
Aaa piątek, 16.10.2020 21:42
Zasady rekrutacji to dwa a zasady po znajomosci to pierwsze każdy wie jaki system tam działa. Nawet jedna przedszkolanka mloda wyleciala kilka lat temu gdyz głośno wyraziła swoje zdanie oczywiscie niewygodne dla samej p. Dyrektor
piątek, 16.10.2020 23:24
Uuuu to nie dobrze,to tak jak w naszym rządzie:)
piątek, 16.10.2020 21:06
A ty czytasz tekst i nie rozumiesz ,albo nie możesz się domyślić o co chodzi autorowi?Żona kamieniarza w domciu siedzi ,a dziecko w przedszkolu. A załóżmy w rodzinie ,gdzie matka chce iść do pracy ,to niestety nie może ,bo niestety jest komplet w przedszkolu, także szukaj sobie dalej
Mama piątek, 16.10.2020 11:52
Dokladnie. Duzo osob tak uwaza. Ludzie doslownie z braku innej placowki daja tam dzieci.
Rodzic piątek, 16.10.2020 12:02
Zgadza się. Nie mam wyjścia więc idę bo muszę.... może zmiana Dyrektorki w końcu by się przydała
ja piątek, 16.10.2020 11:08
Przecież ojciec jest chory a nie dziecko więc po co zamykać przedszkole ... W szkołach uczniowie byli chorzy w Dzierżoniowie i szkół nie zamykano ... po co siać panikę ... i szykanować ludzi z "pozytywem"? Dziś on jutro ty ...
nauczyciel piątek, 16.10.2020 13:02
Diecko ma kontakt z ojcem który jest chory!Nie zadawaj głupich pytań!Dziecko też może być chore i zarazić inne dzieci itd itp.Poczytaj trochę i pomysl zanim coś napiszesz...
piątek, 16.10.2020 11:21
Chodzi o to, że to dziecko mogło przenieść wirusa dalej i tym samym narazić inne osoby. Tyle mówi się o świadomości, żeby nie ukrywać tego, że jest się chorym i nie chodzić z objawami choroby do pracy i szkół i przedszkoli. Wystarczyło podać informację, że rodzic jest chory bez jego danych i poinformować co się zrobiło j/w. i żeby rodzice obserwowali siebie i dzieci.
piątek, 16.10.2020 11:45
zobaczcie ludzie co zrobił wirus ludzie będą się zabijać bo ktoś kichnął smarknął. donosy ???? a jak była grypa rok temu też ludzie pisali donosy ??? żenada
piątek, 16.10.2020 12:43
Pora przywyknąć :( We Francji 70 % telefonów na policję to donosy, który sąsiad niezamaskowany wyszedł.