Piława Górna: POZBĄDŹ SIĘ AZBESTU!
Burmistrz Piławy Górnej ogłasza nabór osób zainteresowanych uzyskaniem dofinansowania w ramach Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Piława Górna w 2021 roku.
NOWY TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW: do 18 czerwca 2021 r.
Wnioski należy składać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Piławie Górnej ul. Piastowska 69 na udostępnionym na stronie internetowej wzorze wniosku lub odręcznie z zachowaniem wszystkich danych wymaganych we wniosku.
Wniosek może złożyć tylko właściciel nieruchomości, na której składowany jest azbest.
DOFINANSOWANIE obejmuje: demontaż, zebranie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest.
Przy składaniu Wniosku należy uwzględnić konieczność zabezpieczenia własnych środków finansowych (100%) na zakup oraz montaż nowego pokrycia dachowego.
Warunkiem realizacji Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest będzie pozytywne rozpatrzenie wniosku Gminy Piława Górna o udzielenie dofinansowania przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
UM Piława Górna
Dodaj komentarz
Komentarze (0)