Piława Górna: GRANTY PPGR – WAŻNY KOMUNIKAT!

czwartek, 2.12.2021 09:15 875 0

Informujemy, że zmianie uległy wymagania dotyczące weryfikacji oświadczeń złożonych przez mieszkańców w ramach naboru do konkursu "Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym".

Gmina Piława Górna (Wnioskodawca), została zobowiązana do weryfikacji dokumentacji potwierdzającej pokrewieństwo członków rodziny (dzieci, rodziców, dziadków, pradziadków), z której wynika pokrewieństwo w linii prostej.

Takimi dokumentami mogą być:

  • akt urodzenia
  • akt małżeństwa
  • akt zgonu
  • stare dowody osobiste
  • inne dokumenty potwierdzające pokrewieństwo.

W przypadku braku odpisów aktów należy zwrócić się do najbliższego Urzędu Stanu Cywilnego.

W związku z powyższym rodzice/opiekunowie prawni oraz osoby pełnoletnie składające oświadczenie we własnym imieniu proszone są o dostarczenie dokumentacji potwierdzającej pokrewieństwo członków rodziny do Urzędu Miasta w Piławie Górnej (Biuro Obsługi Klienta) w terminie do 13.12.2021 r. w godzinach pracy urzędu.

Brak przedłożenia wymaganych dokumentów może skutkować odrzuceniem złożonych oświadczeń.

W przypadku pytań, informacji w sprawie udzielają pracownicy Urzędu Miasta w Piławie Górnej, tel.: 74 832 49 33, 74 832 49 31.

UM Piława Górna

Dodaj komentarz

Komentarze (0)