PRACA - Doradca Klienta
Kim jesteśmy: Lokalnym Bankiem z Centralą w Dzierżoniowie, z ponad 70 letnim doświadczeniem a głównym terenem działania jest powiat dzierżoniowski. Relacyjny charakter Banku sprawia, że tworzymy przyjazne, wiarygodne i wspierające środowisko pracy dla Naszych Pracowników tak, aby oni w kontakcie z Klientem mogli realizować wartości naszego Banku - partnerstwo, współpracę i zaufanie.
W związku ze stałym rozwojem Banku poszukujemy kandydatów na stanowisko
Doradca Klienta
Miejsce pracy: Dzierżoniów, Bielawa, Pieszyce, Piława Górna
Czym będziesz się zajmować:
- Kompleksową obsługą Klientów,
- Doradztwem w zakresie produktów i usług bankowych,
- Realizacją transakcji gotówkowych i bezgotówkowych,
- Zapewnieniem wysokiej jakości obsługi Klientów.
Twoimi atutami na tym stanowisku będą:
- Wykształcenie wyższe lub średnie,
- Umiejętność dobrej organizacji pracy,
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z Klientami,
- Odpowiedzialność, uczciwość, dokładność i lojalność,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia,
- Pakiet szkoleń przygotowujących do objęcia stanowiska,
- Pracę w organizacji, gdzie podstawowymi wartościami jest współpraca, zaufanie, lojalność,
- Przystąpienie do bankowego, atrakcyjnego funduszu emerytalnego, gdzie składkę opłaca tylko pracodawca,
- Atrakcyjny pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- Możliwość przystąpienia do programu opieki medycznej na preferencyjnych warunkach.
Zainteresowane osoby prosimy o dostarczenie do dnia 25.01.2022 r. CV i listu motywacyjnego wraz z klauzulą „Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji.”
adres : Bank Spółdzielczy w Dzierżoniowie, ul. Daszyńskiego 24, 58-200 Dzierżoniów
email: centrala@bsdzierzoniow.pl
Klauzula informacyjna administratora danych osobowych:
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: Rozporządzenie) Bank Spółdzielczy w Dzierżoniowie przedstawia następujące informacje:
Administrator danych |
Bank Spółdzielczy w Dzierżoniowie, ul. Daszyńskiego 24, 58-200 Dzierżoniów |
Dane kontaktowe |
Z Administratorem można się skontaktować osobiście lub poprzez adres poczty elektronicznej: centrala@bsdzierzoniow.pl, telefonicznie: 74 831 29 10, pisemnie: ul. Daszyńskiego 24, 58-200 Dzierżoniów |
Inspektor Ochrony Danych |
W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iod@bsdzierzoniow.pl lub pisemnie (na adres siedziby Banku). Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. |
Kategorie danych |
Bank przetwarza w szczególności następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: 1) dane identyfikujące (np. imię, nazwisko, PESEL, seria i nr dowodu osobistego), 2) dane kontaktowe (np. adres, telefon, e-mail), 3) dane o przebiegu zatrudnienia i inne niezbędne do przeprowadzenia rekrutacji. |
Źródło danych |
Pani/Pana dane Bank pozyskuje bezpośrednio od Pani/Pana, od podmiotów pośredniczących w procesie rekrutacji. |
Cele przetwarzania |
Pani/Pana dane będą przetwarzane przez Bank w celach: 1) przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, 2) statystycznych i raportowania wewnętrznego. |
Okres przez który dane będą przechowywane |
1) przez okres prowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz w zakresie wymaganym przepisami prawa, 2) w zakresie przetwarzania w celach statystycznych i raportowania wewnętrznego – do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów Banku stanowiących podstawę tego przetwarzania lub do czasu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu. |
Prawa osoby, której dane dotyczą |
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych (w tym ich kopii), prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania na warunkach wynikających z Rozporządzenia.
W zakresie w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu Banku, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
W ramach realizacji umowy Bank nie podejmuje żadnych decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym z wykorzystaniem profilowania.
Przysługuje Pani/Panu również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w sytuacji, gdy istnieje podejrzenie, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych. |
Przekazywanie danych osobowych do podmiotów spoza EOG lub do organizacji międzynarodowych |
Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich |
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem przeprowadzenia procesu rekrutacji.