Komentarze (55)

poniedziałek, 04.05.2020 13:46
Co za ludzie...
ADAM czwartek, 30.04.2020 14:53
JEST SCHRONISKO DOTOWANE PRZEZ GMINY ALE WIDZĘ ORGANIZACJE WOLA ŻEROWAĆ NA BIEDNYCH PSACH . KASA KASA KASA
ZBIÓRKA ZBIORKA ZBIORKA
Kaaa niedziela, 03.05.2020 14:10
Nie masz zielonego pojęcia o czym mówisz. Nie znasz zasad przyjmowania psów do schronisk ani czym są domy tymczasowe. Zazdrościsz że ktoś zasponsorował psu jedzenie i leki?To tylko o tobie świadczy.
gl czwartek, 30.04.2020 18:02
Gmina dopłaca do kazdego psa ok 2000zł
Kaaa niedziela, 03.05.2020 14:07
Hahaha a to dobre
Xxx środa, 29.04.2020 22:24
Bicie piany. Zwykła natura, kleszcze też chcą żyć! Tak jak wilki czy inne szkodniki. Zwykłe nabijanie kasy. A to że właściciele nie mają co jeść to dobrze!? Bo co bo żebrać mogą, te psy też. Te same osoby co tak bronią pieski wyrażają zgodę na aborcję i eutanazję jak bronicie to brońcie wszystkich. Hipokryzja.
Kaaaa czwartek, 30.04.2020 08:05
Chętnie ci podrzucę garsteczkę takich kleszczyków niech upiją ci krwi troszkę bo ci już do głowy uderza. Będziesz dobrowolnym karmicielem. Tylko nie naciągaj potem państwa na swoje leczenie z powodu np. boreliozy
piątek, 01.05.2020 22:08
hoduj sobie w uszach kilkanaście sztuk kleszczy i opiszesz jak było superaśnie
nie znam właściciela - dla jasno czwartek, 30.04.2020 15:30
Wszyscy są tak przejęci i chętni zabicia właściciela tej suki z młodymi, że szok. A sami jesteście nienawistni do człowieka. Aborcja - co tam, przecież to ja decyduję czy chcę się dalej piep....yć i nie mieć zobowiązań. Eutanazja - a co tam, będziesz mi dyktować, czy mam się opiekować starym lub chorym człowiekiem. Szczepienia - a co tam wiesz, przecież od małego bierzemy to gówno i jest dobrze. co z tego,że mamy uczulenia, astmy czy nowotwory.
Nienawidzicie rodzaj ludzki, a pochylacie się nad psiakami.
Każdego ten widok rozczula, nawet mnie. Ale zajęło się nimi pogotowie dla zwierząt, to po co pałacie nienawiścią? Ludzi niedbających o zwierzęta jest masę. A osoba o niku 666 wyjaśniła dodatkowo jak na wsiach ludzie postępują z nadmiarem zwierząt bezproduktywnych i nienadających się (wg.społeczeństwa) do spożycia.
Rozejrzyjcie się po ogródkach działkowych. Jak jesteście tacy zbulwersowani, to połapcie te wszystkie koty i powyciągajcie z nich kleszcze, wyszczepcie i odrobaczcie. I to nie raz! tylko systematycznie!
środa, 29.04.2020 11:41
https://zrzutka.pl/x2rcj8

Cześć wszystkim. Rozpoczynam zrzutkę dla psiaków. Jeśli ktoś ma problem z kontem to wystarczy wejść na zrzutkę i także dołączyć swoją cegiełkę. Pozdrawiam serdecznie Ragan Patryk
Jatopisałem. środa, 29.04.2020 17:07
A jak Masz zamiar udowodnić że zbierasz na te psy, a nie dla siebie? Zrzutkę może założyć każdy. Może zweryfikuj to dokumentami z fundacji. Na razie to nie jest wiarygodne.
czwartek, 30.04.2020 15:16
widać nie znasz Patryka, a to chłopak bardzo dobry i zaangażowany w różne akcje
czwartek, 30.04.2020 15:20
Po co robisz tę zrzutkę? Jeśli ktoś je weźmie, to sam zasponsoruje im życie. Jeśli będą w schronisku, to tam też będą miały wszystko co potrzebne do egzystencji.
Jak takiś bogaty, to kup dużo jedzenia i rozdaj je biednym.
miłośniczka zwierząt czwartek, 30.04.2020 10:47
Kulturę narodu poznaje się po jego zachowaniu w stosunku do zwierząt.
Więc po co te wszystkie komentarze ?
czwartek, 30.04.2020 10:58
Smutna prawda..
-666 środa, 29.04.2020 15:21
Czemu usunęliście mój komentarz? Taka jest prawda że na wsiach uśmierca się nadmiar kotów i psów jeśli nie ma się komu ich oddać. Gdyby tego nie robiono i zwierzaki szłyby do schroniska to byście musieli wybudować jeszcze 3x więcej schronisk żeby pomieścić te wszystkie szczeniaki. Według mnie psy powinny zostać uśpione. W niektórych krajach zjada się psy ja sam bym je jadł jakby były dostępne w mięsnym, nie rozumiem dlaczego zabicie psa i przerobienie go na kotlety to coś strasznego a zabicie świni albo urżnięcie głowy kurze za pomocą siekiery jest cacy. Zdaje się że psy jedzą głównie mięso, więc ratując 13 szczeniaków zabijacie inne zwierzęta które pójdą na ich wykarmienie.
środa, 29.04.2020 16:49
Świnie itd to są zwierzęta hodowlane pajacu , a pies jest przyjacielem człowieka , jest stworzeniem emocjonalnie związanym z człowiekiem , wiernym towarzyszem . To tak gwoli wyjaśnienia.
czwartek, 30.04.2020 15:16
co za durne sformułowanie powtarzane z pokolenia na pokolenia. Pies w żadnym przypadku nie jest przyjacielem człowieka. Pies, to pies - zwierzę, które ma być posłuszne swojemu właścicielowi. Prawdziwy przyjaciel powie ci, że coś źle robisz, byś zmienił swoje postępowanie. Lub po prostu będzie z tobą. Natomiast pies zdany jest na twoją łaskę. Przyjaciela nie prowadzisz na smyczy. Prawda? Nie wydzielasz mu porcji jedzenia. Prawda? Psu powiesz, że ma nie strać w danym miejscu, czy cię usłucha? nie bo to jego fizjologia. Jak jesteś takim przyjacielem swojego psiego przyjaciela, to nie zakładaj mu obroży, nie prowadzaj na smyczy, pozwalaj srać gdzie chce, a najlepiej niech ciągle siedzi na kanapie, lub w twoim łóżku.
Bzdurne określenie. Nie rozumiecie chyba słowa przyjaciel. Zwierze może być pupilkiem, ulubionym zwierzakiem. Przecież poza psami, ludzie mają różnych towarzyszy zwierzęcych, umilających codzienność.
Słowo "przyjaciel" tyczy się człowieka.
niedziela, 03.05.2020 22:48
Widać po twoim komentarzu, że dla ciebie zwierzęta to przedmioty. A to takie same czujące i cierpiące istoty jak ludzie różniące się tylko wielkością mózgu. Pies jak najbardziej jest przyjacielem człowieka i to lepszym niż człowiek, bo nie zdradzi, nie okłamie jest wierny, oddany i bezinteresowny.
-666 środa, 29.04.2020 18:45
Sam jesteś pajac. Świnia to stworzenie jak każde inne do tego bardzo inteligentne. Świnia nic o tym nie wie że jest zwierzęciem hodowlanym jak się rodzi, dopiero potem się o tym dowiaduje jak ją zabijają. Pies też jak się rodzi nic o tym nie wie że: " jest przyjacielem człowieka , jest stworzeniem emocjonalnie związanym z człowiekiem , wiernym towarzyszem". Ty durna pało. Psy mogą być zwierzętami hodowlanymi dokładnie tak samo jak świnie, krowy, owce, kury czy króliki.
https://www.youtube.com/watch?v=xqr-Y_
6ckP0
środa, 29.04.2020 22:17
A moze 666 jest sprawcą cierpienia tych biednych piesków...dlatego broni tych swoich durnych racji....
-666 środa, 29.04.2020 23:58
Durni to są ci którzy dzielą zwierzęta na gorsze - te co można je zabić i zjeść, oraz na lepsze czyli takie których nie wolno zjadać a jak są chore to należy je leczyć a potem karmić mięsem innych zwierząt. Zabobonne ludy tak mają np. w Indiach są święte krowy u nich belzebubem i prymitywem jest ten co zabija krowę i ją zjada, u nas wśród osobników bardziej prymitywnych święte są psy. Żydzi i muzułmanie nie jedzą świń z powodu że są to zwierzęta "nieczyste".
Gość środa, 29.04.2020 18:36
Daj spokój... Nic już takim ludziom nie pomoże, niech taplają się we własnym bagnie tylo na pozór zwanym umysłem. Tego typu osobniki nie zasługują na miano człowieka...
środa, 29.04.2020 15:36
I Ty nazywasz siebie człowiekiem? Gdzie Ty masz serce, a gdzie rozum?
-666 środa, 29.04.2020 16:19
Jak masz jakąś rodzinę na wsi to zapytaj co się robi z nadmiarem psów i kotów. Rozum mówi mi że jak jest stworzenie mięsożerne takie jak pies to oznacza że te stworzenie musi jeść mięso, a mięso dla psa pozyskuje się w wyniku zabijania innych stworzeń. Takie są prawidłowości natury. Jak urodzą się na wsi 4 psy i nie ma komu ich dać to zostawia się jednego albo dwa a pozostałe się zabija i zakopuje w ziemi. Trochę to marnotrastwo mięsa bo przecież psy są jadalne tak jak świnie i kury.
Kass środa, 29.04.2020 20:42
Myślę że ty jesteś nadmiarem.takich jak ty już na tej planecie nie potrzeba. Po co komu coś tak bezwartościowego.
środa, 29.04.2020 22:09
Podaj sobie rękę z mieszkańcami Azji...pajac
środa, 29.04.2020 14:52
O ile mi wiadomo takimi sytuacjami musi się zająć gmina, i jej pracownicy, których w tym przypadku zabrakło. Ale dalej jest to obowiązek gminy i nie trzeba robić zrzutki by wyleczyć te psy bo na takie działania ma pieniądze gmina.
-666 środa, 29.04.2020 15:34
Jeśli to prawda że gmina ma obowiązek leczyć psy i ma na to wydzielone pieniądze to zanaczy że mieszkam w bardziej głupim kraju niż myślałem. Gdybym ja zarządzał gminą to te psy byłyby natychmiast uśpione. Nie po to ludzie są grabieni z podatków żeby te pieniądze szły na leczenie psów, zwłaszcza że nie ma na środki ochrony dla pracowników w szpitalach.
Janek środa, 29.04.2020 18:23
A my myślimy ,że to jednak ty jesteś głupi i zacofany ,a na dodatek zwyrodnialec.
Małgorzata niedziela, 03.05.2020 22:51
Popieram, to jakiś zwyrodnialec nie lubiący zwierząt. Pewnie jeden z takich, co to wszystko mu przeszkadza gołębie bo srają, psy, koty, wszystko goni i wszystko by zabił. Chłop żywemu nie przepuści.
-666 środa, 29.04.2020 18:57
Generalnie ci co twierdzą że zamiast na leczenie psów lepiej pieniądze przeznaczać na leczenie ludzi, zwłaszcza w czasach epidemi, są głupimi, zacofanymi zwyrodnialcami. Na szczęście taka zacofana, głupia, zwyrodniała patologia jak ja jest w mniejszości i dlatego Polska to kraj mlekiem i miodem płynący w którym pieniędzy starcza na wszystko i na leczenie ludzi i na leczenie psów, Polska to piękny, bogaty kraj.
Jaaa środa, 29.04.2020 20:15
Weź już może siadaj i zacznij maseczki szyć ty wielki wspieraczu rasy ludzkiej. Głupoty takie klepiesz tą klawiaturą, że żenada, że ktoś taki w ogóle po ziemi łazi.
-666 środa, 29.04.2020 23:17
Jak głupoty? Jeśli część pieniędzy z podatków idzie na leczenie psów to logiczne jest że będzie mniej na inne rzeczy, np. na leczenie ludzi albo na zbudowanie chodnika. Jeśli ty chcesz zaopiekować się takim psem to ja nie mam nic przeciwko, nawet gorąco to popieram, weź go do domu i się opiekuj. Natomiast uważam że Polska to biedny kraj i w związku z tym pieniądze podatników nie powinny być trwonione na głupoty. Dziwi mnie też fakt że wielcy obrońcy zwierząt bronią je wybiórczo, świnia i kura niech zdycha, puchaty piesek ładny to będziemy go leczyli i nakarmimy go zabitymi świniami i kurami, czyż to nie cudowne i humanitarne?
Mieszkanka miasta środa, 29.04.2020 21:16
Czy ludzie nie myślą przecież zwierzątka też czuja ból. Ja temu co te psiaki były na jego posesji dałabym mandat największy jaki się da i nakazała posprzątać ten burdel bo to może stwarzać zagrożenie pożarowe. Ludzie ogarnijcie się Patryk Ragan chce pomóc a nie dla siebie pieniądze zabrać ten człowiek wielokrotnie okazał się pomocny. Trochę czułości na krzywdę bo nigdy nie wiadomo kiedy to dotknie jednego z nas.
Kociara środa, 29.04.2020 16:37
Dr Bugaj to super lekarz uratował mi już niejednego kota. A i dr Wróblewski też OK .obaj dobrzy na piątkę :) .
Dzięki dla panów doktorów
Dobry środa, 29.04.2020 16:32
Tu można przywozić dary dla psiaków Ząbkowice Sklep RIPLEY os xx lecia 23a, zaraz koło ul Głowackiego po skosie od przychodni zdrowia dobromed. Czynny do 22
Edo środa, 29.04.2020 10:43
Dobo, pies to ,,dziewczynka,, czy też ,,urodziły się,,?? W takim razie ty się ,,oszczeniles,,. dnia dobrego
Zjjd środa, 29.04.2020 11:09
Najpierw sam się naucz pisać po polsku. Potem wytykaj innym ich błędy.
Edo środa, 29.04.2020 13:35
Czy to autor art.? Widać, tak
Ds środa, 29.04.2020 11:38
Brawo.Słuszna uwaga.
Ewa środa, 29.04.2020 12:50
Cudowne, wspaniałomyślne zachowanie kilku osób. Jakże miło przeczytać coś tak budującego. Zawsze jestem pełna uznania dla dr. Andrzeja Bugaja. Nie znam dr.Kasi Ptak oraz pozostałych wymienionych Pań i pracowników schroniska, ale również jestem pełna podziwu dla Waszej pracy. Brawo!!!
Tośka czwartek, 30.04.2020 10:17
Potwierdzam, że te psiaczki trafiły na wysokiej klasy specjalistów. Pan Bugaj i Pan Wróblewski tworzą niesamowity duet weterynaryjny. Zawsze pomocni o bardzo dużej empatii dla zwierząt i ich opiekunów. Brawo panowie. Pani weterynarz nie znam ale z pewnością ma wielkie serce. Powodzenia.
Ja środa, 29.04.2020 10:13
Chętnie zabiorę jednego pieska do domu. Jak ktoś wie kiedy i czy można to zrobić to proszę dać znać.
wolontariusz środa, 29.04.2020 23:12
można skontaktować się z TOZ-em w Zabkowicach Sl. tel.667 380 720
środa, 29.04.2020 10:02
Podajcie namiary gdzie zawieść karmę.Na jakie konto wpłacać pieniądze.
Fgh środa, 29.04.2020 16:09
Mogę kupić trochę karmy mokrej -kilka puszek. Ale gdzie podrzucić ?
środa, 29.04.2020 08:56
Może ktoś zalozy zrzutkę. pl? Będzie latwiej
środa, 29.04.2020 11:41
https://zrzutka.pl/x2rcj8
środa, 29.04.2020 08:13
Dowiemy się u kogo te psy były Piława nie Warszawa
środa, 29.04.2020 10:39
A po co ci to wiedzieć? Każdy wiedział nikt nie reagował A teraz każdy chce zrobić z siebie bohatera
środa, 29.04.2020 07:42
Biedne pieski.Dobrze że są jeszcze wspaniali ludzie,którzy wiedzą co to empatia.
Niunia środa, 29.04.2020 07:15
Jak tak można biedne pieski masakra
Zmartwiona środa, 29.04.2020 06:11
Świat się kończy co za okrucieństwo, ludzie zapominają co to znaczy być człowiekiem, znęcają się nad bezbronnymi, sami dla innych stają się bestiami
Łuciu środa, 29.04.2020 05:37
Komu mogę przekazać karmę? Gdzie?