Komentarze (4)

wtorek, 09.06.2015 16:23
Pani Michalska promuje swoje szkoły i to trzeba jej bezwzględnie przyznać jako mocną stronę zarządzania, natomiast moje zastrzeżenia budzi forma reklamy szkoły Społecznej. Chwali się wynikami szóstoklasistów, co nie jest bezpośrednią zasługą chwalących się pań i aby było ciekawiej, albo z jakichś powodów tajemniczo, poproszono o zakaz komentarzy?Czy jest obawa, jeśli tak, to przed czym?
wtorek, 09.06.2015 13:50
Jeżeli jest tak obszerna informacja to proszę dodać ile konkretnie dali poszczególni sponsorzy!
wtorek, 09.06.2015 15:20
Bardzo dobre pytanie. Przychylam się do prośby o podanie konkretnego udziału finansowego poszczególnych podmiotów i osób w tym przedsięwzięciu.
Walu wtorek, 09.06.2015 13:54
Największym ananasem jest chyba p.Michalska