Niemowlę pozostawione w aucie na mrozie. Matka poszła na zakupy

poniedziałek, 4.1.2016 18:57 194813 107

Do niecodziennego zajścia doszło  4 stycznia około godz. 14.30 na parkingu świdnickiego Leroy Merlin. 

Obsługę marketu zaalarmował klient, który zobaczył dziecko śpiące w aucie zaparkowanym na parkingu. Po wezwaniu, przez intercom, właściciela auta, do punktu informacyjnego zgłosiła się młoda kobieta, matka śpiącego w aucie dziecka, która była najwyraźniej zdziwiona interwencją ludzi i zamieszeniem wobec tematu pozostawienia dziecka bez opieki i do tego na 11 stopniowym mrozie.

- Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że około 5 minut od zajścia kobieta wróciła do marketu na zakupy. Możemy zatem się domyślać, że albo mieszka w pobliżu, albo przeparkowała samochód w miejsce niewidoczne dla ludzi? - mówi nasza Czytelniczka Paulina.

***

Za serwisem teczka.pl: Przepisy prawa mówią jasno, że osoba, która mając obowiązek opieki lub nadzoru nad dzieckiem do lat 7 albo też nad inną osobą, która jest niezdolna rozpoznać lub obronić się przed niebezpieczeństwem, a dopuściła do ich przebywania w okolicznościach niebezpiecznych dla zdrowia, podlega karze grzywny lub nagany (art. 106 Kodeksu wykroczeń).

Mandat w wysokości do 5 000 zł może nałożyć policja lub straż gminna nie tylko na rodziców, ale też na opiekunów (ze względu na orzeczenie sądu), na nauczyciela, przewodnika (jeżeli dziecko pojechało na wycieczkę), a nawet na sąsiadkę czy znajomą, gdy dziecko pozostawiliśmy pod jej opieką.

Powyższa kara może oczywiście zostać nałożona również w sytuacji, kiedy nic złego dziecku się nie stanie, a tylko ktoś zawiadomi funkcjonariuszy, że widzi dziecko pozostawione samo bez opieki.

Pozostawienie dziecka to też przestępstwo

Inaczej sprawa wygląda, kiedy dziecku zagraża faktyczne niebezpieczeństwo, jak np. pozostawienie dziecka w samochodzie w mroźny lub upalny dzień albo przytoczony wcześniej przykład pijanych rodziców, zupełnie niezdolnych do opieki nad swoimi pociechami.

Na taką okoliczność prawo przewiduje zdecydowanie poważniejsze kary. Zgodnie z art. 160 § 2 Kodeksu karnego: jeżeli na sprawcy, który naraził człowieka na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu, dodatkowo ciąży obowiązek opieki nad tą osobą, podlega on karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do 5 lat.

W przypadku gdy sprawcą są rodzice, należy liczyć się także z prawdopodobieństwem umieszczenia dziecka w pieczy zastępczej. Podobnie jak przy wykroczeniu - osobami odpowiedzialnymi mogą być też opiekunowie, nauczyciele, wychowawcy, którym powierzamy nasze dziecko pod opiekę.

Przeczytaj komentarze (107)

Komentarze (107)

mama. poniedziałek, 18.01.2016 00:23
A co gdyby ta mama w tym sklepie zemdlała, straciła przytomność lub cokolwiek innego złego przytrafiłoby się jej po drodze np. potrącenie autem i nie byłaby w stanie nikomu powiedzieć o pozostawionym dziecku? Niezauważone w porę przez przechodnia dziecko prawdopodobnie umarłoby z wychłodzenia.
Tak jak wiele osób wcześniej już napisało Nie pozostawia się dziecka w samochodzie ani w upał ani w mróz ani w żadną inną pogodę bez opieki ani w żadnym innym miejscu bez zapewnienia mu opieki
tata środa, 13.01.2016 20:34
Moje dziecko tez zasypia w aucie,ale jest cały czas na oku i nie oddalam sie.,gdzie jast milosc i rozsadek?
Matka Polka wtorek, 05.01.2016 10:21
Sami jestescie idioci wiele dzieci zostawia sie przed domem w wozkach jesli spia - swieze powietrze dobrze im robi, tesciowa meza i szwagra nawet na mrozie wystawiala na balkon jak mieli kilka miesiecy :)) media jak zwykle rozdmuchuja sprawe z byle czego. A to dzieciatko bylo widze mocno opatulone wiec z pewnoscia nic mu sie nie zadzialo. Idioci co wypisuja takie obelgi na ta matke sami pewnie dzieci nie maja albo nie wiedza nic o wychowywaniu.
Ddz wtorek, 05.01.2016 11:25
Omg
aga wtorek, 05.01.2016 11:46
nic by się na pewno też nie stało gdyby inny kierowca przypier.. w ten samochód, lub gdyby doszło np do samozapłonu. dziecku tylko by cieplej bylo...
ludzie dzieci w aucie sie nie zostawia, nigdy nie wiesz co sie może stac
wtorek, 05.01.2016 11:53
Dokładnie. No, ale to tylko chwilka niby była. Mróz też niestraszny...Co za ludzie tutaj się wypowiadają!
Matka wtorek, 05.01.2016 13:00
Chodzi o to, że nawet pod domem ma się możliwość zareagować jeśli dziecko zacznie płakać. A co by było gdyby to maleństwo obudziło się i zaczęło płakać i tak przez chodzby parę minut, bo matka musi akurat farbę kupić! Jak tak to niech zabierze to maleństwo ze sobą gdy nie będzie spać.
wtorek, 05.01.2016 16:26
świeże powietrze w zamkniętym samochodzie ?
wtorek, 05.01.2016 20:17
Nastepna kretynka sie udziela
mk środa, 06.01.2016 00:43
A jakby sie obudziło i nie było nikogo obok maluszka to by sie przeraził i zaczal przeraźliwie płakać. .. i nikt by nie słyszał. .. pomyślałaś o tym"Matko Polko" ???
Mu środa, 06.01.2016 10:44
A jakby dziecko zaczęło płakać i się zaniosło? A jakby auto ukradli? Co za debilny komentarz! Nawet jak się weranduje dziecko to chyba jest się w pobliżu!
matka Polka czwartek, 07.01.2016 13:50
Chyba nie w tym kraju...Ja mojego syna nawet jak śpi biorę na ręce i idę a też warzy swoje.... I przez moment mi nie przyszło aby zostawić go w aucie czy gdziekolwiek.... Wiec nie rozumiem tych,, matek,,...A potem się dziwią....A czym się różni mróz od upału... Ciekawe gdyby to była inna pora czy też bronilabys tej pseudo matki...zero logicznego myślenia...
dorota czwartek, 07.01.2016 15:14
Na mrozie to swoją drogą ale że samo dzieciątko zostawila? Co to za matka? A gdyby ktos wybil szybę , zrobil tym dziecku krzywdę albo gdyby ktos to dziecko porwał? Wtedy byloby szukanie i zamętu sianie z placzem. Bezmyslna idiotka tyle mam do powiedzenia.
Xxx czwartek, 07.01.2016 22:43
Kobieto czy ty widzisz co ty piszesz. Rozumiem zostawic w wozku przed domem na balkonie jak spi i co chwile zerkac czy sie nie obudziło ale nie w aucie i pojsc sobie na zakupy gdyby sie obudzilo to mogloby sie zaniesc z placzu widze tepych matek nie brakuje zal
Matka wtorek, 05.01.2016 13:16
Mój syn waży 12 kg, mając 7 miesięcy, ja 48. Mam problem z noszeniem go, bo jestem zbyt drobna i po prostu nie mam dość siły. Gdybym potrzebowała skorzystać z WC w markecie to też zostawiłabym dziecko w aucie. Wolę to niż ryzyko, że ledwie go unoszę, a na mrozie kiedy grabieją ręce jeszcze mogłabym go upuścić.
wtorek, 05.01.2016 14:46
Może jak jakis psychol zainteresuje sie twoim dzieckiem zanim wrocisz, to nabierzesz sil do noszenia go...jak nie masz sily go niesc, wez wozek albo zostan w domu. Minimum wyobrazni.
wtorek, 05.01.2016 15:57
To do wozka moze Pani go wlozyc.co to za tlumaczenie?
też matka wtorek, 05.01.2016 16:33
Brawo świetne tłumaczenie i Pani jest matką? Wiek nie jest tłumaczeniem trzeba było myśleć zanim zaszła Pani w ciążę. Zabrałabym takiej matce dziecko
Ktos wtorek, 05.01.2016 18:48
Tępa Idiotka, było trzeba sobie maskotke kupić i powiesić na lusterku. Gdyby ktoś rozbił szybę i uprowadzil malucha to ciekawe czy bylaby zadowolona ze swoich zakupow pustak nie człowiek
mk środa, 06.01.2016 00:49
To załóż rękawiczki i weź go ze sobą. Są pod marketem wózki. . Wsadzisz nosidelko do wózka i jedziesz nie musisz nieść. Co za denna wymówka!
środa, 06.01.2016 13:07
od tego są wozki w marketach to raz , a jak dziecko wazy 12 kg w 7 miesiiecy to grautuluje glupoty przekarmiania dziecka
czwartek, 07.01.2016 13:42
Głupich nie sieją...
Magdalena środa, 06.01.2016 22:42
Nie no nie wierze ja siedząc w aucie w kurtce marznę gdy silnik jest wyłączony a co dopiero dziecko....!!!!!!!!
Kretynka nie matka!!!!!!!niech zabiorą jej malucha bo szkoda dziecka nigdy bym nie zostawila żadnego dziecka w aucie a mam 3 !!!! I jakos sobie radze najmłodsze maleństwo ma rok mąż w trasie i daje rade a matka z jednym kur..nie daje
środa, 06.01.2016 13:25
Świdnica to stan umysłu
no tak Świdnica środa, 06.01.2016 11:25
ŚWIDNICA I WSZYSTKO JASNE.
marta środa, 06.01.2016 10:47
co za debilka
mk środa, 06.01.2016 00:57
Powinni jej auto schować "na zapleczu" marketu; poszukala by kilkadziesiąt min. to by sie nauczyła, że dzieciaczków ani na moment się nie zostawia
mama wtorek, 05.01.2016 22:10
napisze szczeze jestem mama 2 dzieci i jak czytam niektóre komentarze to w glowie mi się nie miesci jakie bzdety ludzie pisza nic nie usprawiedliwia tej kobiety kazy z nas miał sytuacje ze musial wyjść do toalety ale wtedy dziecko lezy grzecznie i spokojnie w lozeczku w cieplym pomieszczenie a nie na mrozie kazde zostawienie niemolwlaka może skonczyc się tragedia nawet gdy jesteśmy w domu moment nie uwagi zaschlysniecie się niemowlaka ulanie itp. ta kobieta powinna dostać kare 5000zl i na pewno by wiedziała ze dziecka samego się nie zostawia
Mika wtorek, 05.01.2016 20:17
Byłam z dzieckiem na szczepieniu- bidulka uryczana, zgrzana, pediatra ostrzegał, że może mieć gorączkę więc trzeba będzie podać czopki -musiałam kupić w aptece ulicę dalej. Podjechałam na parking przy aptece dziecko zasnęło. Majac do wyboru wyciąganie malucha na mróz i wnoszenie go do apteki gdzie chorzy kupują właśnie leki zdecydowałam zostawić dziecko w aucie ale tak żeby cały czas mieć je na oku. Weszłam wszystko nie trwało 10 min (poprosiłam o przepuszczenie w kolejce bo niemowlak w aucie) wzrok niektórych by mnie ukamienował... ale nie miałam wyjścia, mieszkam po za miastem, na pewno nie postapiła bym tak na zwykłych zakupach. Na szczęście nikt nie zadzwonił, nie zgłosił... ;-)
topik799 wtorek, 05.01.2016 06:12
Z przodu w Golfie IV nie ma możliwości wyłączenia poduszki.
PRZY LEKKIM ZDERZENIU I ODPALENIU PODUSZEK DZIECKO ZGINE NA MIEJSCU.
KOBIETO JAK TO CZYTASZ NIE MONTUJ FOTELIKA NA PRZEDMIN FOTELU!!!!!!
Monia wtorek, 05.01.2016 10:56
Zawsze jest możliwość wyłączenia poduszki tylko w starszych samochodach robi się to odłączając kabel
topik799 wtorek, 05.01.2016 14:32
A gdzie jest ten kabel ??Przy akumulatorze??
Człowieku wyłączanie ma być szybko dostępne a nie gdzieś pod maską - pomyśl.
Iza wtorek, 05.01.2016 21:05
OMG-ludzie!Ja mam golfa 4 i mam komputerowo odłączoną poduszkę.I nie robię tego na chwilę w razie potrzeby tylko rok temu w warsztacie na moją prośbę mi to zrobiono.
ktoś wtorek, 05.01.2016 19:56
w golfach nie ma poduszek są zaślepki
Kar wtorek, 05.01.2016 19:34
A może tak wysyłać takich mało rozważnych rodziców na jakieś szkolenia uświadamiające niebezpieczeństwo! Może nie zabierać tylko mądrze pomagać! A nie tylko kasę dawać na kolejne dzieci, albo karać mandatem!
wtorek, 05.01.2016 16:49
zachowala sie nieodpowiedzialnie,nie dosc ze zimno tonie daj boze jakby sie dziecko obudzilo albo zachłysneło...strach pomyślec
jan wtorek, 05.01.2016 06:16
No w czym problem ? Dziecko ładnie spało ubrane. Matka pewni poszła na parę minut a wy już kara śmierci.
wtorek, 05.01.2016 15:55
Mam nadzieje ze Pan nie ma dzieci.W czym problem? Masakra!!!
wtorek, 05.01.2016 08:45
Czasami te parę minut i tragedia gotowa, dziecko tak małe zabiera się wszędzie ze sobą i tyle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!
Jak się coś stanie, jak będzie z tobą to nic nie zrobisz- czas i przypadek- ale jak tak by się coś stało jak dziecko same zostało to do końca życia zjadały cię będą wyrzuty sumienia ( tak się dzieje u normalnego, zdrowego psychicznie człowieka) , to jest zwykłe narażanie dziecka własnego, swojego, kochanego , pielęgnowanego itd, i tego nie rozumiem...ja od zmysłów odchodziłam, na samą myśl,że moje dziecko gdzieś samo mogłoby choćby na sekundę tak małe zostać bez żadnej opieki, a jak by jakiś zamaskowany czubek wybił szybę i ukradł dziecko i sprzedał na organy, w innych krajach non stop znikają takie małe "świeżutkie " dzieci na handel organami , trochę wyobraźni, nawet jak to przesada, to to jest moje dziecko i będę chuchać i dmuchać żeby mu się nic nie stało jeśli tylko to ode mnie zależy - takie jest moje zdanie- mróz nie mróz, duży , mały - jakie to ma znaczenie- nieodpowiedzialna matka i tyle w temacie, brawo dla ludzi którzy reagowali !!!!!!!!
Ela wtorek, 05.01.2016 09:35
Sam fakt że zostawiła dziecko bez opieki. Sama bym jej przybiera*liła w ten pusty beret
x wtorek, 05.01.2016 10:16
widac dzieci nie masz i nie masz pojecia co mowisz.powinni powybijac szyby , zabrac dziecko, wezwac policjie i dopiero matke wezwac.
Marta wtorek, 05.01.2016 10:21
Może matka wyszła na 10-15 min... Albo do łazienki, ludzie są poj**ani :)
Moniqe'92 wtorek, 05.01.2016 12:29
Jeśli nawet wyszła do łazienki to mogla zabrać dziecko ze sobą. A nie zostawiać je samo .
wtorek, 05.01.2016 12:46
"Po wezwaniu, przez intercom, właściciela auta, do punktu informacyjnego zgłosiła się młoda kobieta, matka śpiącego w aucie dziecka' w łazience nie ma intercomu
gs wtorek, 05.01.2016 15:51
Niezaleznie od sytuacji matka zawsze powinna zabrac dziecko ze soba.osoba w artykule najwyrazniej nie zdaje sobie sprawy z konsekwencji I co mogloby sie stac.masz dziecko to badz w pelni odpowiedzialna za nie.
polako wtorek, 05.01.2016 14:15
TAAA niby chwila ale jak by babka zemdlała w sklepie i coo wtedy rożne przypadki są ;/ Hmmmm... NASTĘPNA RZECZ nie wiem czy ktoś zauważył ale to co wiem to fotelika nie daje sie tyłem jak są poduszki powietrze :)) ciekawe czy blondynka he dał bym jej tak mandat za to wszystko ze by sie opsra..ła
OLO wtorek, 05.01.2016 09:26
Zabronić każdem dziecku spacerów w wózku zimą bo zamarzną.Ludzie puknij cie się w czoło. Zle zrobiła że dziecko bez opieki to jest problem.
Moniqe'92 wtorek, 05.01.2016 12:26
Dokładnie. Nie chodzi o to czy na mrozie czy nie.Ciepło ubrane w aucie nie zamarzło, ale sedno sprawy leży w tym ,że bez opieki dzieciątko zostało. A gdyby naprawdę coś złego zaczęło się dziać? Różnie bywa nawet w najmniej oczekiwanym momencie coś może się wydarzyć. Ja swojej małej nawet na sekundę bym nie zostawiła samej w aucie.
wtorek, 05.01.2016 09:30
No właśnie, chodzi o pozostawienie bez opieki.
Pozostawienie dziecka to też przestępstwo

Inaczej sprawa wygląda, kiedy dziecku zagraża faktyczne niebezpieczeństwo, jak np. pozostawienie dziecka w samochodzie w mroźny lub upalny dzień albo przytoczony wcześniej przykład pijanych rodziców, zupełnie niezdolnych do opieki nad swoimi pociechami.

Na taką okoliczność prawo przewiduje zdecydowanie poważniejsze kary. Zgodnie z art. 160 § 2 Kodeksu karnego: jeżeli na sprawcy, który naraził człowieka na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu, dodatkowo ciąży obowiązek opieki nad tą osobą, podlega on karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do 5 lat.
wtorek, 05.01.2016 08:26
Ile tu agresji........ W gorach wiele dzieci spi na mrozie i to jest normalne. Dziecko zahartowane, malo co choruje
mama wtorek, 05.01.2016 10:18
Agresja co za idiotka zostawia dziecko w aucie i idzie na zakupy na spacer to owszem ale w aucie s**a nie matka .
A.J wtorek, 05.01.2016 09:50
Dziwne ze sie nie bala ze ktos moze po prostu ukrasc to malenstwo, rozne swiry chodza po swiecie...
wtorek, 05.01.2016 09:31
Pozostawienie dziecka to też przestępstwo

Inaczej sprawa wygląda, kiedy dziecku zagraża faktyczne niebezpieczeństwo, jak np. pozostawienie dziecka w samochodzie w mroźny lub upalny dzień albo przytoczony wcześniej przykład pijanych rodziców, zupełnie niezdolnych do opieki nad swoimi pociechami.

Na taką okoliczność prawo przewiduje zdecydowanie poważniejsze kary. Zgodnie z art. 160 § 2 Kodeksu karnego: jeżeli na sprawcy, który naraził człowieka na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu, dodatkowo ciąży obowiązek opieki nad tą osobą, podlega on karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do 5 lat.
asia wtorek, 05.01.2016 09:28
Ludzie nie rozumie żeby od razu zabrać dziecko rozumie zle zrobila policja mandat by wystarczyło!a gdyby wyszla na spacer przewieczyc dziecko -4to nie mróz ja ze swoimi dziecmi wychodze nawet teraz jak jest większy i nic się im nie dzieje
Ania wtorek, 05.01.2016 09:11
Poco sama śpi w domu niech położy się na mrozie!!!! Kretynka!!!!!
aga wtorek, 05.01.2016 09:09
od razu rozwaliłabym szybę nie zastanawiając się gdzie jest opiekun!
A wtorek, 05.01.2016 08:57
Wtedy i dokładnie tam było - 3 stopnie. Wiem bo byłam z córcia na spacerze. Na pewno temu maluchowi w aucie było cieplej niż nam i tu nie chodzi o mróz tylko o to że dzieci nie zostawia się samych bez opieki. Tutaj wszystko się rozegralo bublicznie a skąd mamy pewność że to dziecko też w domu nie zostaje samo? Jak matka ma takie pomysły?
kobietki poniedziałek, 04.01.2016 21:51
Cóż za bezmyslna baba. Wariatka. Któż tez wychodzi w taki mróz z niemowlęciem. Rozumie do lekarza.
Olga wtorek, 05.01.2016 08:56
Świeże, nawet mroźne powietrze jeszcze nikomu nie zaszkodziło, ale wg niektórych mamusiek lepiej przegrzewać dziecko, co? Nic dziwnego, że potem choruje non stop i pakuje się w niego antybiotyki osłabiające jeszcze dodatkowo organizm... i tak w kółko.
Ja wtorek, 05.01.2016 10:54
Co Ty opowiadasz?! Jaki ma zwiazek zostawienie dziecka.w aucie a spacerem. Nigdy corki nie zostawilam samej w samochodzie, niezalezne od pogody. Masz dziecko to opiekuj sie nim, a nie zostawiasz niemowlaka samego. Glupota totalna!!!
wtorek, 05.01.2016 08:40
Nie normalną matka
dana wtorek, 05.01.2016 08:25
bo mówili u upale latem o mrozie niw wspominali w tv
Grzes poniedziałek, 04.01.2016 22:33
Ciekawe jakby tak dziecku nagle się ulało, tragedia gotowa...
jan wtorek, 05.01.2016 06:17
w nocy jak śpisz a się uleje ?
guest poniedziałek, 04.01.2016 20:51
świdnik to stan umysłu.
Xyz wtorek, 05.01.2016 00:58
Nie 'świdnik ' tylko ŚWIDNICA.
wtorek, 05.01.2016 00:20
Szok... Czy zawiadomiono policję o tym zdarzeniu? Jeżeli nie to pytam dlaczego??????
wiki poniedziałek, 04.01.2016 23:52
I jeszcze poszła na zakupy. Rozum jej zmroziło dogłębnie.
mk poniedziałek, 04.01.2016 23:50
Ciekawe czy wyłączyła poduszkę jak przewozi dziecko na przednim siedzeniu. Pewnie nie... żałosna kobieta
poniedziałek, 04.01.2016 23:47
Na policje trzeba bylo dzwonic od razu.
Jakby ja postraszyli, to nastepnym razem pomyslalaby dwa razy.
poniedziałek, 04.01.2016 23:43
zabrać jej dziecko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!
ja poniedziałek, 04.01.2016 23:15
Co za kretynka głupia,a nie matka.
poniedziałek, 04.01.2016 22:54
Wcale nie bylo 11 st mrozu tylko 4 st.
aga poniedziałek, 04.01.2016 22:10
trzeba było policję wezwać a nie obsługę marketu
poniedziałek, 04.01.2016 22:06
Byle by następnym razem nie było za późno. .. bo wtedy będzie lament,płacz i histeria ale już będzie za późno... A tak swoją drogą co jest aż tak zajeb....ego w Leroyu żeby narażać zdrowie dziecka. .. Proszę niech się pani ogarnie...
lubisz to poniedziałek, 04.01.2016 20:29
Jak z dzieckiem by poszła na spacer z wózkiem to też by była głupia
kobietki poniedziałek, 04.01.2016 21:55
Byłaby głupia a zarazem durna wychodząc na spacer w takim mrozie.Można wyjść no ale nie przesadzajmy w taki mróz wychodzić z niemowlęciem na spacerek.
kl poniedziałek, 04.01.2016 22:59
A dlaczego nie wychodzić? W wózku grubsza kołderka na spód, dziecko ubrane na cebulkę i w zimowym kombinezonie, przykryte grubym kocykiem, na wózku przypięty ochraniacz, "zamknięta" budka i można śmigać. Wczoraj byłam na godzinnym spacerze z moim młody (5m). On smacznie spal, wrócił do domu cieplutki, ja przez 4 godziny nie mogłam się rozgrzać. Głupotą jest zamykanie sie w domu przy -10 stopniach, bo to oznacza brak spacerów przez większość zimy. A to dopiero jest głupota.
Mm poniedziałek, 04.01.2016 23:27
Ale pozostawić dziecko w aucie na mrozie to wszystko wporzadku a na spacer w wózku za zimno ŻENADA
Mama wtorek, 05.01.2016 09:10
A co ma zrobić matka jak nie ma opieki dla dziecka.? Rozumiem ze jedzenie ma sobie wyświetlać na ścianie rzutnikiem jak mróz będzie się utrzymywać tydzień. Mam wrażenie, że niektóre z tych komentarzy wypisują kobiety które bladego pojęcia nie mają jak wygląda macierzyństwo. Żeby była jasność nie popieram faktu zestawienia dziecka w aucie ale nie zgadzam się z komentarzami typu.jw.
Papaja poniedziałek, 04.01.2016 22:03
Jak jest aż taki mróz to się z takim malutkim dzieckiem nie wychodzi tylko siedzi w domu
J. wtorek, 05.01.2016 08:47
Dokładnie popieram .
Zszokowana ludzką głupotą która poniedziałek, 04.01.2016 20:33
Głupia to ty jesteś zadając takie pytanie...bardzo głupia i masz zero wyobraźni
kl poniedziałek, 04.01.2016 22:53
A gdzie tu widzisz pytanie?
wkurzony poniedziałek, 04.01.2016 20:41
Ty masz źle w głowie normalnie. Jak możesz porównywać spacer do pozostawienia dziecka bez opieki?
poniedziałek, 04.01.2016 20:48
Otóż to, dlatego właśnie nie wszyscy powinni mieć dzieci. Bo osoba powyżej skoro nie widzi w tym nic złego postąpiłaby podobnie, dziś na mrozie, latem w upale a co tam ... tragedia co się wyprawia
matka poniedziałek, 04.01.2016 20:53
Najlepiej zamknąć dziecko na mrozie w aucie i spacer zaliczony! W głowie się nie mieści ...
kk poniedziałek, 04.01.2016 21:42
Może ten samochód ma webasto. Ja bym dziecka i tak nie zostawiła, ale w sumie mniejsze zostawiałam w łóżeczku jak spało i wychodziłam do kuchni czy się wykąpać... Piszę, że i tak bym nie zostawiła, nie usprawiedliwiam jej, może wpadła po jedną rzecz na parenaście minut.
Wacław poniedziałek, 04.01.2016 21:28
Odbrazu na policje i do tego szybe wybic po przeciwnej stronie z tyłu aby dziecku nie zagrozić bo do niektórych można tylko dotrzeć przez portfel. Na przyszłość zastanowi się jak nie dla dziecka to moze dla pieniędzy straconych za szybę. Może w taki sposób uchroni się dziecko przed zagrożeniami i bezmyślnie zachowującymi sie rodzicami.
XXX poniedziałek, 04.01.2016 21:28
A co za nieodpowiedzialna matka, że w taki mróz wychodzi z dzieckiem.
ola poniedziałek, 04.01.2016 21:21
takich tępych mam to pełno tam jest ...
rozsądna poniedziałek, 04.01.2016 21:08
Policja powinna co najmniej grzywne nałożyć za pomysłowość.
matka poniedziałek, 04.01.2016 21:06
Sama jezdze z.dzieckiem na zakupy i nigdy mi nawet przez mysl nie przeszlo zeby zostawic maluszka samego w samochodzie :-) zawsze.jezdzi ze mna w koszyku :-P
poniedziałek, 04.01.2016 21:04
ja bym nie dałaj jej 5lat tylko wiecej i bym tak zrobiła zeby wiecej dzieci nie miała do konca swojego zycia. Bo to nie matka tylko potwor. Bo ja tak bym nie zrobiła mam 2chłopców i wszecie ich biore
Oj... poniedziałek, 04.01.2016 21:04
Pani widzę się kompletnie nie boi, że jej dziecko ukradną. No przecież parking monitorowany, nic się nie stanie, nie nie.
poniedziałek, 04.01.2016 20:37
Nie normalne babsko!!!!
Xxx poniedziałek, 04.01.2016 20:36
Brak słów co za matka
młodamama poniedziałek, 04.01.2016 20:18
Popieprzony babsztyl ! Ją tak zamknąć w samochodzie na kilka godzin ! Takim ludziom powinno odbierać się dzieci !
Mel poniedziałek, 04.01.2016 20:15
Nie rozumiem, co za robiłem nosidełko do wózka sklepowego włożyć, no chyba ze robiła duuuuze zakupy. żenujące i smutne:(
Mel poniedziałek, 04.01.2016 20:15
"Co za problem" miało być
zania poniedziałek, 04.01.2016 20:11
Nie do pomyślenia
Berry poniedziałek, 04.01.2016 20:10
I właśnie takim rodzicom Państwo rozdaje pieniądze. Nie odpowiedzialnym, którzy robią dzieci a ich na to nie stać. Dalej wspierając idiotów.
poniedziałek, 04.01.2016 20:04
Nie dość,że mróz,a niech by jechał jakiś wariat i uderzył w samochód,w którym znajduję się dziecko. Co za kretynka!!!!!!
poniedziałek, 04.01.2016 19:51
Kobieta instynktu macierzyńskiego nie ma czy co? No jak można było zostawić takie maleństwo?
poniedziałek, 04.01.2016 19:42
Ja pierniczę. Co ludzie mają w głowach? Przecież zaparkowane auto szybko stygnie. Mogła zamrozić maluszka.
załamana poniedziałek, 04.01.2016 19:38
Trzeba było od razu na policje zadzwonić.
... poniedziałek, 04.01.2016 19:32
boże co za idiotka powinni takim zabierać dzieci