PRACA w PCE
PCE Polska Sp z o.o.
Firma PCE Polska należy do wiodących na świecie producentów osprzętu siłowego i rozdzielnic. Konsekwentny rozwój produktów od 30 lat ukierunkowany jest na potrzeby i korzyści użytkownika takie jak: szybki montaż, krótkie terminy dostaw, indywidualne wykonania.
MONTER
Wymagania:
- wykształcenie minimum zawodowe
- znajomość zagadnień z dziedziny elektryki
- umiejętność rozpoznawania zabezpieczeń
- umiejętność czytania schematów elektrycznych
- zdolności manualne
- uprawnienia SEP E1
- obsługa elektronarzędzi
- umiejętność pracy w grupie
Zadania:
- montaż elementów zgodnie z obowiązującymi normami jakościowymi, ilościowymi
- poprawianie jakości oraz wydajności pracy
- doskonalenie procesu produkcyjnego, jakości i wydajności
- selekcjonowanie i pakowanie elementów
- sprawdzanie wyprodukowanych części pod względem jakościowym i ilościowym
SPECJALISTA DS. PRODUKCJI
Opis stanowiska:
- Analiza dokumentacji i wymagań technicznych od klienta,
- Aktualizacja czasów technologicznych i norm produkcyjnych,
- Przygotowywanie instrukcji stanowiskowych i procesowych
- Współudział nad wykonawstwem prototypów, uczestniczenie w dokonaniu oceny modeli, przygotowywaniu dokumentacji technicznej,
- Optymalizacja procesów produkcji,
- Monitoring realizacji dziennych planów produkcji z uwzględnieniem wprowadzanych zmian,
- Opracowywanie raportów, sprawozdań, analiz i kalkulacji na potrzeby działu.
Wymagania:
- Dobra znajomość MS Excel.
- Umiejętność pracy w grupie, a jednocześnie samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne
- Kreatywność w podejściu do rozwiązań technologii produkcji.
- Umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej
- Znajomość języka angielskiego – mile widziana
REFERENT DS. HANDLOWYCH
Zadania:
- tworzenie ofert handlowych
- potwierdzanie i realizacja zamówień od klientów polskich i unijnych
- kompletowanie dokumentacji handlowej
- obsługa programu magazynowo -fakturowego
- docelowo doradztwo handlowe lub handlowo-techniczne
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego
- znajomość pakietu MS Office
- komunikatywność, zdolność nawiązywania kontaktów
- sumienność, dobra organizacja pracy
- wysoka kultura osobista
- mile widziana znajomość branży elektrotechnicznej
KSIĘGOWA
Obowiązki :
- pomoc w bieżącym księgowaniu i kontroli faktur,
- wsparcie w prowadzeniu ewidencji rozrachunków, analizowaniu i dokonywaniu rozliczeń finansowych,
- księgowanie wyciągów bankowych,
- udział w monitorowaniu należności i uzgadnianiu sald z kontrahentami,
- pomoc w przygotowywaniu dokumentacji dla kontroli zewnętrznych,
- archiwizacja dokumentów księgowych.
Wymagania:
- preferowane wykształcenie ekonomiczne lub w trakcie nauki,
- doświadczenie w dziale księgowości minimum 2 lata,
- dobra znajomość programu Excel,
- ogólna znajomość zagadnień finansowych i operacyjnych z zakresu księgowości,
- dobra organizacja pracy,
- wysoki poziom dokładności, odpowiedzialności i uczciwości,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- chęć nauki i rozwoju.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: rekrutacja@pce.pl
- Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez PCE Polska sp. z o.o. z siedzibą w Dzierżoniowie, ul. Podwalna 8a. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych do celów przyszłych rekrutacji przez okres 12 m-cy.
- zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest PCE Polska sp. z o.o. z siedzibą w Dzierżoniowie, ul. Podwalna 8a