PRACA w PCE

wtorek, 2.4.2019 13:11 778

PCE Polska Sp z o.o.

Firma PCE Polska należy do wiodących na świecie producentów osprzętu siłowego i rozdzielnic. Konsekwentny rozwój produktów od 30 lat ukierunkowany jest na potrzeby i korzyści użytkownika takie jak: szybki montaż, krótkie terminy dostaw, indywidualne wykonania.

  

MONTER 

Wymagania: 

  • wykształcenie minimum zawodowe
  • znajomość zagadnień z dziedziny elektryki
  • umiejętność rozpoznawania zabezpieczeń
  • umiejętność czytania schematów elektrycznych
  • zdolności manualne
  • uprawnienia SEP E1
  • obsługa elektronarzędzi
  • umiejętność pracy w grupie 

Zadania: 

  • montaż elementów  zgodnie z obowiązującymi normami jakościowymi, ilościowymi
  • poprawianie jakości oraz wydajności pracy
  • doskonalenie procesu produkcyjnego, jakości i wydajności
  • selekcjonowanie i pakowanie elementów
  • sprawdzanie wyprodukowanych części pod względem jakościowym i ilościowym

 

  

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI

Opis stanowiska: 

  • Analiza dokumentacji i wymagań technicznych od klienta,
  • Aktualizacja czasów technologicznych i norm produkcyjnych,
  • Przygotowywanie instrukcji stanowiskowych i procesowych
  • Współudział nad wykonawstwem prototypów, uczestniczenie w dokonaniu oceny modeli, przygotowywaniu dokumentacji technicznej,
  • Optymalizacja procesów produkcji,
  • Monitoring realizacji dziennych planów produkcji z uwzględnieniem wprowadzanych zmian,
  • Opracowywanie raportów, sprawozdań, analiz i kalkulacji na potrzeby działu.

Wymagania:

  • Dobra znajomość MS Excel.
  • Umiejętność pracy w grupie, a jednocześnie samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne
  • Kreatywność w podejściu do rozwiązań technologii produkcji.
  • Umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej
  • Znajomość języka angielskiego – mile widziana

 

REFERENT DS. HANDLOWYCH 

Zadania:

  • tworzenie ofert handlowych
  • potwierdzanie i realizacja zamówień od klientów polskich i unijnych
  • kompletowanie dokumentacji handlowej
  • obsługa programu magazynowo -fakturowego
  • docelowo doradztwo handlowe lub handlowo-techniczne

Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego
  • znajomość pakietu MS Office
  • komunikatywność, zdolność nawiązywania kontaktów
  • sumienność, dobra organizacja pracy
  • wysoka kultura osobista
  • mile widziana znajomość branży elektrotechnicznej

 

KSIĘGOWA

Obowiązki :

  • pomoc w bieżącym księgowaniu i kontroli faktur,
  • wsparcie w prowadzeniu ewidencji rozrachunków, analizowaniu i dokonywaniu rozliczeń finansowych,
  • księgowanie wyciągów bankowych,
  • udział w monitorowaniu należności i uzgadnianiu sald z kontrahentami,
  • pomoc w przygotowywaniu dokumentacji dla kontroli zewnętrznych,
  • archiwizacja dokumentów księgowych.

Wymagania:

  • preferowane wykształcenie ekonomiczne lub w trakcie nauki,
  • doświadczenie w dziale księgowości minimum 2 lata,
  • dobra znajomość programu Excel,
  • ogólna znajomość zagadnień finansowych i operacyjnych z zakresu księgowości,
  • dobra organizacja pracy,
  • wysoki poziom dokładności, odpowiedzialności i uczciwości,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • chęć nauki i rozwoju.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: rekrutacja@pce.pl

  • Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez PCE Polska sp. z o.o. z siedzibą w Dzierżoniowie, ul. Podwalna 8a. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych do celów przyszłych rekrutacji przez okres 12 m-cy.
  •  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

    Informujemy, że Administratorem danych jest PCE Polska sp. z o.o. z siedzibą w Dzierżoniowie, ul. Podwalna 8a