Drodzy Klienci Urzędu Miejskiego – zachęcamy do załatwiana spraw poprzez ePUAP

poniedziałek, 14.8.2023 10:28 270 0

Sprawdź, co możesz załatwić w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich przez Internet.

Wiele spraw w Urzędzie można załatwić przez Internet za pomocą Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (EPUAP).

Co to takiego i jak z tego korzystać? Instrukcja krok po kroku znajduje się na stronie:
https://www.gov.pl/web/gov/zalatwiaj-sprawy-urzedowe-przez-internet-na-epuap- Otwórz na nowej karcie

Katalog usług, które można załatwić za pomocą EPUAP:
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/gzab- Otwórz na nowej karcie

Kolejnym sposobem załatwienia urzędowej sprawy bez wychodzenia z domu jest platforma eurzad.zabkowiceslaskie.pl- Otwórz na nowej karcie

Dzięki e-urzad mogą Państwo uzyskać dostęp do informacji, m.in. o naliczonych podatkach i opłatach, sprawdzić aktualny stan zobowiązań i dokonać ich płatności. System umożliwia przesyłanie dokumentów i wniosków do Urzędu, dzięki temu sprawy będą mogli Państwo załatwiać w dogodnym dla siebie czasie, 24 godziny na dobę. Korzystanie z serwisu jest bezpłatne i dostępne dla wszystkich, aby móc w pełni korzystać z jego funkcjonalności niezbędne jest założenie bezpłatnego Profilu Zaufanego, czyli podpisu elektronicznego, który zastępuje podpis tradycyjny. Profil ten mogą Państwo potwierdzić w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich. 

Za pomocą Profilu Zaufanego można też dokonać zmiany w CEiDG (otworzyć, zamknąć, zawiesić lub wznowić działalność gospodarczą) – wystarczy utworzyć konto przedsiębiorcy na stronie https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/03154- Otwórz na nowej karcie

Pracownicy Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich zawsze służą pomocą w razie wszelkich pytań.
KONTAKT DO PRACOWNIKÓW:
https://www.zabkowiceslaskie.pl/kontakt.html- Otwórz na nowej karcie

 

 

Dodaj komentarz

Komentarze (0)