[AKTUALIZACJA] Poszukiwany za zabójstwo w Chwalisławiu zastrzelony w trakcie zatrzymania!

wtorek, 30.8.2016 21:16 126111 102

Tragiczny finał miały poszukiwania 30-latka, który był ścigany od 28 sierpnia, po tym jak podczas awantury domowej zadał śmiertelne ciosy swojemu ojcu. Został on zastrzelony w trakcie próby zatrzymania.

[AKTUALIZACJA 31.08.2016]

Coraz to nowe fakty dotyczące całej sprawy wychodzą na jaw. Jak się okazuje 30-latek nie tylko zadał dwa ciosy nożem swojemu ojcu, w wyniku czego 59-latek zmarł, ale próbował zabić także swoją matkę. Kobieta uciekła przez okno i powiadomiła policję.

Jeśli chodzi o sam moment próby zatrzymania mordercy, to wiadomo już także, że w trakcie próby zatrzymania 30-latek ruszył na jednego z policjantów z nożem, nie reagując na wezwania i strzały ostrzegawcze. Policjant oddał najpierw dwa strzały ostrzegawcze, następnie trzy w kierunku 30-latka.  Poszukiwany został ranny w bark. Mężczyzna choć już ranny, próbował atakować jeszcze kijem. 

30-latek leczył się psychiatrycznie.

--------------------

 

Przypomnijmy, że w niedzielę 28 sierpnia około godziny 9.40 policjanci zostali poinformowani o awanturze domowej w Chwalisławiu.  Kiedy funkcjonariusze dojechali na miejsce, okazało się, że podczas kłótni 30-letni mężczyzna dwukrotnie dźgnął nożem swojego 59-letniego ojca, powodując jego zgon. Zaraz po zdarzeniu syn zbiegł w kierunku lasu.

Policja od razu zarządziła wzmożone poszukiwania sprawcy, do działań ściągnięto dodatkowych funkcjonariuszy. Do akcji włączono także policyjny śmigłowiec.

We wtorek 30 sierpnia poszukiwany został namierzony przez  policyjny śmigłowiec, 30-latek ukrywał się w górzystym, leśnym terenie.

- Mężczyzna nie chciał oddać się w ręce policji, w trakcie próby zatrzymania ruszył na jednego z policjantów z nożem, nie reagując na wezwania i strzały ostrzegawcze. Policjant użył wówczas broni. W wyniku obrażeń 30-latek zmarł. W tej chwili wykonywane są czynności procesowe – mówi Doba.pl kom. Kamil Rynkiewicz z Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu.  

 

 

Przeczytaj komentarze (102)

Komentarze (102)

ona czwartek, 01.09.2016 07:30
I dobrze mu że zginął nie żałuję takich ludzi a potem co darmozjada utrzymywać ma państwo
środa, 31.08.2016 22:37
podajcie proszę gdzie jest napisane, że policja powinna strzelać w nogi. muszę poczytac. 2 ostrzegawcze w powietrze, to wiem
Koleżanka dotknięte tragedią środa, 31.08.2016 16:58
Ludzie zastanówcie się po co tu jesteście. Dobijacie ćwieka rodzinie która przeżywa ogromną tragedię. Skoro tak wszyscy wszystko wiedzieli o tej rodzinie pytam dlaczego nikt im nie pomógł. Teraz jak stała się tragedia to wszyscy są odważni. A poza tym nie macie prawa oceniać i nie chwalcie tak policji bo oni też są winni. I jeszcze raz mówię że te komentarze czytają inne dzieci zamordowanego taty i rodzeństwo zabitego przez policję.
autor; środa, 31.08.2016 19:52
a w czym zawiniła policja? Jeżeli jest pani koleżanką to trzeba było pomóc może nie doszłoby do takiej tragedii.
I tyle środa, 31.08.2016 20:38
Ja nie jestem z wioski zabitych, i nie będę się tłumaczyć czyją jestem koleżanką ale wiem co działo się w rodzinie. Ten młody zabity przez Funkcjonariuszy Prawa potrzebował pomocy, leczenia ale wszyscy umywalki ręce bo ciągle zamało zrobił więc teraz zrobił coś więcej tylko z odwrotnym skutkiem.
h środa, 31.08.2016 22:33
Dokładnie jestem tego samego zdania ze w duzej mierze zawinili Ci co powinni pomoc tym bardziej ze rodzina o ta pomoc prosiła!
Kolezanka środa, 31.08.2016 20:01
a moze gdyby wieksza ilosc osob ktore wypisuja tutaj te smieci pomogłaby rodzinie to by do tej tragedii nie doszlo!!!! teraz najlepiej pisac o sytuacjach ktore mialy miejsce kiedys......poprostu trzebabylo reagowac. nie pomogłysmy (my kolezanki ) ale równiez nie oceniamy i nie obwiniamy jak inni....wrecz przeciwnie jestesmy wsparciem dla tych ktorzy tego potrzebuja!
środa, 31.08.2016 22:01
nie popisala sie niczym do dzisiaj by za nim biegali a zeby to skrucic to zrobili to co zrobili .ktorys sie zmeczyl bieganiem a niby szkoleni
largo środa, 31.08.2016 20:35
O jakiej Ty rodzinie piszesz. On był bardzo rodziny, że zabił ojca
Kolezanka środa, 31.08.2016 22:35
Chyba nie chodzi o to czy byl rodzinny czy nie tylko o to ze ta rodzina jest pograzona w zalobie! Ludzie odrobina empatii! Uwazasz ze nie mial rodziny? Owszem mial ale juz nie Tobie oceniac jakie relacje tam panowały tym bardziej ze byly bardzo dobre!
środa, 31.08.2016 22:34
zgadzam sie nie nam ich sadzic i dajcie im odejsc w spokoju
Ja środa, 31.08.2016 22:36
Przepraszam nigdy się nie udzielam bo wiem ze czyta to rodzina . Ale popieram policję 2 strzały ostrzegawcze nie podziały ... po drugie zabił ojca ! I za zabujstwo miał z naszych podatków żyć ?!
środa, 31.08.2016 22:34
http://www.infor.pl/prawo/prawo-karne/po
licja/316840,Uzycie-broni-palnej-przez-P
olicje.html
środa, 31.08.2016 22:33
poczatek "Wyrok Sądu Najwyższego .....Zezwolenie na użycie broni palnej...... 2) przeciwko osobie niepodporządkowującej się wezwaniu do natychmiastowego porzucenia broni lub innego niebezpiecznego narzędzia, którego użycie zagrozić może życiu, zdrowiu lub wolności policjanta albo innej osoby; " koniec cytatu.
m środa, 31.08.2016 22:02
Przykre kiedy człowiek człowieka zabija.. Tragedia dla matki... nikogo nie osądzajcie...
środa, 31.08.2016 20:28
Brawo PAŁAŻE
Mistrz środa, 31.08.2016 08:12
Do wszystkich znawców którzy tak twierdzą że mógł strzelać w nogi...jak byście zobaczyli mordercę który idzie na was z nożem i nie idzie wam nim posmarować kanapki masłem tylko was zajebac to byście się zesrali...więc nie wiecie tu policjanta...po to ma broń żeby z niej korzystać a użył ja zgodnie z przepisami o ile znacie prawo użycia broni a Ty leszczyku który strzelałem na strzelnicy z kalacha przestań się blaznic... pewnie byś liścia zwykłego dostał na twarz i byś pobiegł do mamy z płaczem...jak komuś współczuję to tylko policjantowi...ale zachował się prawidłowo...prosty wybór moje życie czy życie mordercy...wybieram swoje
ja środa, 31.08.2016 09:16
Tak jednak policjanci powinni być tak szkoleni aby w takiej chwili podjąć decyzje o strzale w miejsce nie powodujące zgonu. W ten sposób oprawca miałby możliwość odbyć należną mu karę.
Rozdarta w opinii środa, 31.08.2016 09:57
Uważam że dostał należną mu karę. Śmierć za śmierć. Mam nadzieje ze Policjant będzie potrafił to sobie ułożyć i nie będzie żył w poczuciu winy. Bo winny nie jest. Nie było nas tam a wszyscy maja tyle do powiedzenia na temat policjanta i całej sytuacji. znałam jego i jego rodzinę. Nikt z nas tak naprawde nie wie co wydarzyło się w niedzielny poranek. Dlaczego doszło do tej strasznej tragedii. Ale komentarze osób mieszkających w tej miejscowości są jasne. Bali się go. A ojciec też nie był święty.
qwerty środa, 31.08.2016 10:04
kare niech odbywa ale ty finansujesz!
largo środa, 31.08.2016 20:28
Popieram
czarny środa, 31.08.2016 07:55
Trzeba bylo strzelić w noge i wystarczy,a nie odbierać zycie człowiekowi.Jaka to jest kara sie pytam?tylko rodzine ukarali tym.Jeden z nożem i trzydziestu z karabinkami,ale tak się kończy jak prewencja jedzie na akcję.
biały środa, 31.08.2016 08:06
Może następnym razem ty pojedziesz??!!!!!! To zobaczymy jak sobie poradzisz .........gdy twoje życie i innych będzie zagrożone.
Zielony ;) środa, 31.08.2016 08:12
Właśnie . Każdy mądry kto nie był na miejscy policji .
Manolo środa, 31.08.2016 09:41
Mądry ten kto nie wstąpił do Policji.
Sławek środa, 31.08.2016 08:19
On nie odebrał źycia tylko dał
Gratuluję rozumu
Anonimus środa, 31.08.2016 09:09
On odebrał nawet się nie zastanawiał więc szkoda moich pieniędzy aby do końca życia byłoby go trzeba utrzymywać za moje podatki ciekawe jak jego mama czy będzie ok co do policji nie myślałem że kiedyś to napisze bo nie pałam do was optymizmem ale słuszna decyzja i brawo
Inspektor środa, 31.08.2016 10:25
"Napastnika należy obezwładnić i zatrzymać w taki sposób, by ten odniósł jak najmniejszy uszczerbek na zdrowiu." - Prawo użycia broni. Jak narazie to Sądy wydają wyroki,nie Policja.
środa, 31.08.2016 13:44
Lepiej dać sie pociachać nożownikowi... jakby zaczeli go ubezwładniac w inny sposob sami zostaliby poszkodowani... czlowiek mogl byc pod wplywem narkotykow, wsztstkiegi można sie po takim spodziewać... "naoastnika nalezy ubezwladnic.... najmniejszy uszczerbek na zdrowiu" - a o obronie wlasnej to nie pomyslales?
środa, 31.08.2016 16:50
Znalazł sie kazusowiec wykładni prawa użycia broni palnej.Wystarczy przeczytać art 17 pkt 1i 6 śpb
largo środa, 31.08.2016 20:25
Nie masz pojęcia o czym piszesz.
yyygv środa, 31.08.2016 17:25
Policja zaczyna prefabrykować dowody namiejscu zdarzenia.Nie było osób postronnych na miejscu podczas zatrzymania .Zeznania policjantów napewno będą wiarygodne.Kolejny raz Ten resort dał dupy.Ciekawe czy ktoś z komendy pojawi się na pogrzebie.
Iza środa, 31.08.2016 19:45
chyba z tobą coś nie tak, facet katuje matkę, ojca a policja ma być na pogrzebie? Wybawienie dla matki będzie spokojnie żyć bez strachu i stresu, teraz każdy mądry , a gdzie byli wszyscy jak matce działa się krzywda, kto pomógł?
środa, 31.08.2016 18:27
Smrod to tobie z tylka wychodzi baranie
olo środa, 31.08.2016 17:38
Bedzie smród się ciągną za tą sprawą.
koliber środa, 31.08.2016 14:40
Po to policja ma broń! Tępić patologie i chwasty! jestem za tym. Nie mam zamiaru płacić z moich podatków na chwasty w pierdlu. Jestem za takimi akcjami policji i za karą śmierci!
środa, 31.08.2016 14:43
Taka prawda popieram
x środa, 31.08.2016 17:14
Ty koliber to masz mały mózg jak ten ptak i długi jęzor tylko uważaj byś za ten jęzor kiedyś wp....ol nie dostał.
koliber środa, 31.08.2016 14:59
Tragedia?? Jaka to tragedia! dać debilom noże niech się powybijają!! Bynajmniej ulżą temu krajowi. Tragedią można nazwać wypadki albo katastrofy a nie samozagładę kretynów. A jak widzę oczernianie takich służb jak wojsko za Karbalie albo wyzywanie funkcjonariuszy którzy chronią nas przed debilami to zadaje sobie pytanie? W jakim kraju ja żyję! Płakać za patologią?? Leczyć ich?? Za czyje pieniądze??? Pytam!!???
środa, 31.08.2016 17:13
Nie masz wogóle pojęcia o tej rodzinie człowieku. A gdyby policja tak zajmowała do TRAGEDII by nie doszło. A dlaczego tak pisze? Bo wiem co policja źródła w tym kierunku wiec się nie wymądrzaj.
środa, 31.08.2016 17:14
I jeszcze jedno Debilem jesteś sam skoro nie umiesz się zachować na stronie publicznej. Złóż rodzinie kondolencje a nie pisz bzdury
Dzery środa, 31.08.2016 16:25
Kij - śmiercionośna broń ,ogólno dostępna w lesie.Po co pierd...... że miał nóż .Eksperci .
środa, 31.08.2016 16:57
trzeba było se przygarnąć tego podejrzanego do siebie do domu, byście sobie razem porozmawiali.
podatnik środa, 31.08.2016 16:52
zaoszczedzono pieniadze ,na sad,wiezienie,policja brawo!
jakusz środa, 31.08.2016 16:46
rondo wybudować i tiry na tory
środa, 31.08.2016 16:19
Brawo dla Policji!!!! Prawidłowe postępowanie. Idąc z nożem na umundurowanego Policjanta ten człowiek wiedział co robi. Zabił własnego ojca wiec dlaczego miałby nie zabić policjanta??? Podjął ryzyko i zapłacił tego cenę.
Koliber środa, 31.08.2016 14:46
Ktoś też w tym kraju powinien się wziąć za tą przed sklepową patologię praktycznie w każdej miejscowości. A policji zaostrzyć przepisy. Jeżeli daje się komuś broń to wiadomo do czego ona służy. Brawo Policja!!! Tak trzymać!!!
Maciar środa, 31.08.2016 14:22
Kolejny RAMBO w Srebrnej Górze
Ja środa, 31.08.2016 14:03
Oko za około ząb za ząb! Zabił swojego Ojca i miał dostać tylko kulę w nogę? Co za kretyn pisał tamtego komentarza. ..kule w łeb od razu
środa, 31.08.2016 13:26
Ludzie... Tu nie ma co gdybać, a co by bylo gdyby... Stalo sie i juz sie nie odstanie, jest to ogromna tragedia dla rodziny... Na co zasłużył to go spotkalo. Po co rozgrzebywac to wszystko.. Moze czas najwyższy żeby w naszym kraju zacząć resocjalizować takich ludzi... Bo poraz kolejny wyszlo jakie mamy prawo... Brak słów...
środa, 31.08.2016 13:24
Krytykuja tu policje tzw gagatki i tyle w temacie
Dzery środa, 31.08.2016 10:42
Nie ma co się czepiać policji.Mandatu nie umieją poprawnie wystawić .A co dopiero celnie strzelać:-(
środa, 31.08.2016 12:25
Jak taki jesteś mądry to idź pracować w policji i pokaz jak to się pracuje. Dobrze pisac bzdury grzejąc dupsko w stolku
Xxxx środa, 31.08.2016 13:03
Policjant to zwykły człowiek, który jak większość ma rodzinę dla której chce żyć, a nie zginąć przez jakiegoś oszołoma z nożem, który przyjacielskich zamiarów raczej nie ma. Śmieszy mnie post typu obezwladnić, ludzie chyba nie wiecie o czym piszecie. Brawo dla tego policjanta za szybką decyzję. Trzeba liczyc sie z tym ze jesli atakuje sie policjanta jest wysokie prawdopodobieństwo, że bedzię trzeba zapłacić najwyzsza cena
środa, 31.08.2016 12:47
Kilka szczalow i jeden dobry
środa, 31.08.2016 10:05
Jakie przekroczenie uprawnień....dajcie spokój. W jakim kraju my żyjemy, aby bandzior miał większe prawa niż my. Bandzior może wszystko, a policjant musi "pytać i prosić" czy może strzelić. Żenada....... MEDAL dla Tego POLICJANTA.
środa, 31.08.2016 10:08
Dokładnie
.... środa, 31.08.2016 12:15
Właśnie medal powinien dostać a nie teraz szkoda tylko Policjanta bo przez jakiegoś debila będzie po sądach ciągany ....
środa, 31.08.2016 11:37
To jest ogromny szok dla rodziny, ale i dla mieszkańców tej małej, spokojnej wsi!
gość środa, 31.08.2016 11:11
Taka powinna być kara za każde morderstwo. Proste życie za życie. Takich ludzi co kiedykolwiek kogos zamordowali powinni w ten sam sposób kończyc.
Dara środa, 31.08.2016 10:47
Tragiczny?Moim zdaniem w stosunku do takich przestępców powinien być standardowy.
S. środa, 31.08.2016 10:41
Mefedron nie spi, mefedron czuwa. Wszystko przez Mateusza bo to on go namówił
Mania środa, 31.08.2016 00:25
Nie ma co się cieszyć z takiego finału tej sprawy.Kiedyś znajdzie się jakiś naśladowca w tej okolicy, do tej pory uwazanej za spokojną.W każdym z nas kryje się psychopata .Takie czasy. Niestety:-(
LILI środa, 31.08.2016 10:36
miałes przyjsc z piwem. ile bede czekal!
Obiektyw środa, 31.08.2016 10:19
Albo dostosowujesz się do norm i zasad panujących w społeczeństwie albo czekasz na rozliczenie bardziej bądź mniej sprawiedliwe. Słuszna decyzja pewnie nie chciał zastrzelić tylko ranić ale przy 9mm postrzał w nogę może być nawet śmiertelny.
Kasia środa, 31.08.2016 10:25
Ludzie przestańcie już komentować,zastanówcie się co piszecie!to jest tragedia dla rodziny A wy robicie z tego sensację!!!!!! Nie sądź bo sam będziesz sądzony!!!!
largo środa, 31.08.2016 20:27
O jakiej Ty rodzinie mówisz.
bazyl środa, 31.08.2016 10:14
Prawidlowo zycie za zycie !!!!!!
ja środa, 31.08.2016 10:08
bardzo dobrze leb za leb
Łukasz brawo policja środa, 31.08.2016 09:30
Kto mowi, ze szkoda ze zabili jest debilem... Chcemy utrzymywac jeszcze takiego idiote za nasze pieniadze w wiezieniu?? No pomyslcie do ch....troche bo rece opadaja
środa, 31.08.2016 08:55
Co może zrobić taki napastnik w afekcie to nikt nie wie, nagly przyplyw adrenaliny ogromny stres zdenerwowanie i brak rocjanlnego myslenia, osba ktora wczesniej popelnila niemal najgorszy czyn zabic wlasnego ojca nie wyobrazalne ile trzeba miec w sobie determinacji, znieczulicy zlosci i nie nawisci a przy tym duzo agresji. Myslisz ze podchodzil by do tych policjantow lagodnie z nozem? Nie nam osadzac ale chyba kazdy z trzezwo myslacych zdaje sobie sprawe na co sie porywa atakujac policjanta, to tak jakbys uciekal ptzed poscigiem policyjnym wiesz na co sie piszesz. Waszym zdaniem policja ma dawac sie dziabac nozami i atskowac tak? Sa rozne srodki ale trzeba byc swiadomym ze ten napastnik byl agresywny i popelnil juz morderstwo wczesniej wiec napewno uzyli srodkow adekwatnych do.sytuacji. Jeszcze dwa dni temu pisaliscie o obawach i zagrozeniu a teraz zwrot o 180stopni ze co niewinny?
środa, 31.08.2016 08:50
Morderca idzie z nozem na policjanta prawidlowa reakcja chwasty cza wyrywac
sas środa, 31.08.2016 06:57
Paralizator również skuteczny.
lolo środa, 31.08.2016 08:35
Skuteczny, tylko trzeba go mieć.
XYZ.. środa, 31.08.2016 08:06
Prawidłowa reakcja policjanta. Napastnik nie reagował na wezwanie do zatrzymania, nastrzały ostrzegawcze więc oberwał.. a że śmiertelnie to nie wina policjanta. Postawcie się na miejscu człowieka na którego biegnie typ z kosą... nie ma za wiele czasu na decyzje.
środa, 31.08.2016 08:09
BRAWO POLICJA... Tak trzymać
środa, 31.08.2016 08:02
A ojciec za co został zabity ? Za nic . To ***** za to,że ojciec został zabity z byle powodu to policja miała mieć jakies skrupuły i nie ratować swojego życia w takie sposób ? Ludzie !!! Wy zawsze bronicie przestępców , a w wypadkach drogowych zwalacie na tirowców. Jak nie macie co pisać to lepiej nie piszcie wcale . Dobranoc.
... środa, 31.08.2016 07:51
Nie ma co winić policjanta. Bronił sie przed śmiercią i na pewno nie miał chwili na to ,żeby się zastanawiać gdzie strzelać. To był impuls. Wiadomo,że żal jest chłopaka , który miał problemy w rodzinie od małego. Ale to nie był powód,żeby zabijać własnego ojca. Wszyscy go bronią , bo wiedzą jakie miał życie. Szkoda tylko,że nikt nie wspomni o ojcu , który stracił życie. O ojcu , który raz juz leżał przez niego w szpitalu i nie pozwolił wsadzić go do pierdla. Mimo wszystko. Żal jest jednego i drugiego w różnym stopniu. Ogromne wyrazy współczucia dla rodziny.
środa, 31.08.2016 07:10
Najgorzej jak nieudacznik założy mundurek i udaje pana.
środa, 31.08.2016 07:15
No bo ty lepiej byś sobie poradził w takiej sytuacji... człowieku! nie wiesz jakbys zareagował, bo to dzieje sie w ułamku sekundy
środa, 31.08.2016 01:07
Jeśli się patologia nie zresocjalizuje, to kończy tak jak widać. Nie ma się co dziwić, że społeczeństwo odetchnęło z ulgą, bo patolog, to patolog - w zasadzie każdego mógł pozbawić życia. Dlaczego został patologiem? To już inna bajka. Z opisu wynika, że nie ulega wątpliwości, że stanowił zagrożenie dla bezpieczeństwa innych, więc należało go "unieszkodliwić". Historia tragiczna, ale o resocjalizacji patologów trzeba myśleć, zanim dojdzie do tragedii. Niestety...
środa, 31.08.2016 00:44
1 PLN tyle jest warty naboj ( ludzkie życie)
środa, 31.08.2016 00:22
Takiego BYDLAKA to mi nie żal... I dobrze policjant zrobił leciał na niego nie reagował na jego polecenia i musiał użyć broni to użył.
Big Brother środa, 31.08.2016 00:28
Mógł w nogi strzelać. A nie od razu zabijać.
Czarek środa, 31.08.2016 00:39
A Ty w ogóle strzelałeś kiedyś w warunkach stresu w trakcie ataku nożownika? Masz w ogóle pojęcie jak tamta sytuacja wyglądała jakie były możliwości i odległości miedzy osobami? Nie sądzę... za to mama wrażanie, że to tylko biadolenie kogoś bez pojęcia dla samego biadolenia....
Big Brother środa, 31.08.2016 01:01
W policji powinny pracować raczej osoby odporne na stres. Przechodzą odpowiednie badania psychologiczne , tak? Nie codziennie ktoś lata z nożem po wsi.Jak ktoś będzie w najbliższym czasie biegał to spróbuje. Strzeliłem już z Kbk Ak ms 7.62mm
kpkpi środa, 31.08.2016 02:16
Tępa Ty dzido... Jakbyś w ciągu ułamka sekundy miał podjąć decyzję, czy strzelać w nogi kolesiowi, który właśnie zabił swojego ojca i biegnie na Ciebie z tym samym zamiarem i byś chybił to byś szybko skalibrował swoje poglądy...Strzelałeś na strzelnicy w hermetycznych warunkach i robisz z siebie kozaka? Mam nadzieję, że sobie tylko jaja robisz, bo robisz wrażenie jakbyś miał powikłania po dynamicznym spotkaniu z wałkiem do ciasta...
środa, 31.08.2016 07:13
Nie ma ludzi odpornych na stres! Jedni lepiej sobie radzą inni gorzej. A w takiej sytuacji co miał zrobic?? Skad wiesz w jakiej odleglosci byli od siebie? Policjant miał narazic wlasne zycie i dac sie zadźgać? Nie wystartowałby z nożem do policjanta to dalej by żył, proste
obserwator wtorek, 30.08.2016 23:46
Dramat.. w rodzinie gdzie przemoc ojciec siał od kołyski, wyrósł syn, który przepełniony był agresją, pełen bólu i traumy z dzieciństwa. Był ofiarą przemocy domowej, wyrósł na agresora i zabił swojego kata. Żal,,że system wypuścił go gdy próbował zabić ojca przed rokiem, jak to w Polsce.. podleczyli, potrzymali, wypuścili i po sprawie.. a teraz 2 trupy i dramat dla rodziny..
Rip środa, 31.08.2016 00:21
Tragedja!!!!! ;) Spoczywajćie w pokoju.
wtorek, 30.08.2016 23:45
TRUDNO jednego debila mniej ;)
wtorek, 30.08.2016 23:41
Posłuchajcie wszyscy jesteście debile co wy wypisujecie teraz to każdy mądry pierdolcie się fałszywi ludzie. Niech każdy z was stanie przed lustrem i odpowie sobie czy ty mogłeś mogłaś coś zrobić aby uniknąć tragedii. Teraz to każdy z was mądry
Mnb wtorek, 30.08.2016 23:16
Jak Sławek miał na nazwisko?
Bruno wtorek, 30.08.2016 23:10
W końcu spokój tylko teraz ktoś jeszcze będzie miał kłopot przez takiego świra
ak 47 wtorek, 30.08.2016 21:51
Kara musi być, karma go szybko dopadła. Z całym szacunkiem dla życia ludzkiego ale uważam że śmierć za śmierć. Co to za syn który ojca zabija... Szkoda słów... W ogóle to ten gość był zagrożeniem dla otoczenia z tego wynika.
wtorek, 30.08.2016 22:03
Za to co nawyprawial, dziwi mnie trochę ze duzo ludzi go broni, no ale kazdy ma swoje zdanie. Stwarzal zagrozenie, sama balam sie wyjsc z domu, bo to roznie bywa... a jakby sie dal zlapac to dalej by zyl, wiec w sumie jego wybor
wtorek, 30.08.2016 22:08
Nie no zgadza się każdy ma swoje zdanie, ale zagrożeniem był potężnym tylko nikt tego nie potrafi sobie wyobrazić. Ale jeśli ktoś świadomie atakuje policjanta to albo jest chory albo głupi, z całym szacunkiem dla zmarłego.
ak 47 wtorek, 30.08.2016 22:22
No i dokładnie zgadza się, ogromna rodzinna tragedia...
EH wtorek, 30.08.2016 22:05
Szok! Ale zdrowy człowiek nie zabija zwłaszcza własnego ojca. Szkoda że taki jest finał tego wszystkiego
m. wtorek, 30.08.2016 22:02
Ogromna tragedia dla rodziny i nie do opisania , ale uwazam ze dobrze ze sie tak stalo . Nigdy nikogo juz nie skrzywdzi !
wtorek, 30.08.2016 22:01
Rodzinna tragedia.... współczuję matce....żonie.
xxxs wtorek, 30.08.2016 21:59
I dobrze, mieszkałam z nim na wiosce nie szkoda mi go