AHM zapewni dobre podróże koleją na trasie z Wrocławia do Oleśnicy
Sprawne podróże koleją na trasie z Wrocławia do Oleśnicy oraz dalej w stronę Ostrowa Wielkopolskiego, Łodzi i Warszawy będą utrzymane. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wykorzystały kombajn kolejowy do szybkich prac między Wrocławiem Psim Polem a Długołęką.
Dobry stan toru między Wrocławiem Psim Polem a Długołęką zapewni kolejowy kombajn. Maszyna z Zakładu Maszyn Torowych PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w maju (od 6 do 31) pracuje na jednym torze. Na drugim utrzymany jest ruch pociągów. Codziennie obok kombajnu przejeżdża ponad 100 składów w tym ok. 70 pasażerskich. Wykorzystanie AHM skraca czas prac na ważnej kolejowej trasie.
Kombajn podtorzowy AHM 800R to jedna z najdłuższych maszyn kolejowych. W pełnym składzie ma ok. 800 m. Maszyna unosi tor, wybiera spod niego tłuczeń i wymienia na nowy materiał. Poza specjalnymi urządzeniami do podnoszenia toru, w składzie AHM są wagony platformy na materiał, magazyny, transportery. Na jednej zmianie pracuje 20 osób. Specjalny system bezpieczeństwa ostrzega ekipę syreną i światłami o nadjeżdżających pociągach.
Do prac utrzymaniowych między Wrocławiem a Psim Polem wykorzystane są także inne maszyny oczyszczarka, podbijarka i profilarka.
Dodaj komentarz
Komentarze (0)