Biurkowe kalendarze firmowe - dlaczego wciąż warto w nie inwestować?

czwartek, 26.11.2020 16:06 2534

Choć w dobie wszechobecnej cyfryzacji i postępu techniki możesz w to nie wierzyć. Upominki reklamowe takie jak kalendarze wciąż działają na zwiększenie widoczności i podniesienie znaczenia marki w każdej branży. Dlaczego firmowe kalendarze biurkowe są tak skuteczne? Odpowiadamy!

Po pierwsze: praktyczność

Kalendarze dla firm z nadrukiem są skuteczne, ponieważ są użyteczne. Aby szybko zanotować ważną datę lub wydarzenie, większość ludzi wciąż częściej sięga po kalendarz i długopis niż smartfon. Przeciętny człowiek zerka na kalendarz na biurku lub na ścianie niezliczoną ilość razy w ciągu dnia. Każde z tych spojrzeń oznacza kolejny raz, gdy obecny lub potencjalny klient pomyśli o Twojej firmie czy organizacji. Kalendarze stojące na biurku lub wiszące na ścianie łatwiej omieść wzrokiem w celu wyszukania właściwej daty. Nieporównywalnie też szybciej interesujący cię termin znajdziesz w kalendarzu stojącym w widocznym miejscu, niż wyszukasz w aplikacji na smartfonie.

Lepsza organizacja pracy

Czas to pieniądz. Spiralowany kalendarz biurkowy pomaga ogarnąć codzienny chaos w pracy, ale i poza nią. Układ tego kalendarza przemyślano w taki sposób, aby ważne dane znajdowały się w jednym miejscu i były możliwe do ogarnięcia jednym spojrzeniem. Niewielka ilość miejsca do umieszczenia notatek jest w zupełności wystarczająca do zapisania słów-kluczy, które mają nas nakierować na dany temat. Sama konstrukcja w formie piramidki powoduje, że ten kalendarz jest przyjazny wzrokowi i można go umieścić w widocznym miejscu bez ryzyka przewrócenia się. Spiralowane kalendarze biurkowe nie są bynajmniej jedyną opcją do postawienia na biurku, ponieważ do wyboru masz także biurkowe kalendarze poziome, w formie podziałki tygodniowej i widoku miesięcznego, a nawet mini wersje kalendarzy trójdzielnych z widokiem trzymiesięcznym.

Kalendarz piramidka spiralowany - przykładowa realizacja

Liczby mówią same za siebie

Myśląc w kategoriach firmowych upominków reklamowych, ile breloczków z logo potrzebuje dana osoba? Prawdopodobnie tylko jeden, prawda? Odmienna sytuacja ma miejsce w przypadku kalendarzy z firmowym nadrukiem: przeciętny człowiek może z łatwością mieć jeden stojący kalendarz na biurku, drugi  wiszący na ścianie, kolejny we wspólnej części biura i co najmniej jeden w domu. Potrzeba zerkania na kalendarz w różnych momentach dnia i potrzebach chwili jest tak częsta, że podarowanie klientowi kilku kalendarzy z twoim nadrukiem na pewno nie zostanie odebrane jako nachalne zagranie. Warto jednak zadbać o przyjazną wzrokowi grafikę. Często to zadanie dla profesjonalnych grafików, choć wiele drukarni zatrudnia własnych specjalistów, którzy doradzą, skorygują gotowy projekt pod wymagania drukarni, jak i w krótkim czasie stworzą propozycję zupełnie od zera. Przykładem takiej drukarni internetowej jest OpenPrint oferujący wydruk kalendarzy biurkowych.

Przystępność

Zakładamy, że kalendarz biurkowy z własnym nadrukiem stawia się w miejscu do niego przeznaczonym, czyli na biurku czy stoliku, gdzie przyjmuje się zwykle dużą ilość klientów. Ten fakt połączony z niskimi cenami wydruku sprawiają, że przy tym tempie liczba potencjalnych klientów, obecnych klientów i decydentów branżowych, do których można dotrzeć, jest oszałamiająca. Ta stosunkowo skromna inwestycja może umożliwić dotarcie do setek klientów. Dodatkowym atutem kalendarzy biurkowych jest ich nieprzerwana obecność – będą podkreślać twoją markę i utrzymywać się w pamięci przez pełne 12 miesięcy, o ile nawet nie dłużej. Jeśli by rozłożyć koszty za ten okres, cena jednego kalendarza okaże praktycznie niczym.

Jak się okazuje, kalendarze biurkowe dla firm mogą być rozwiązaniem godnym uwagi, jeśli chcesz rozwijać swoją działalność w sposób ekonomiczny, a jednocześnie skuteczny. Końcówka starego roku i początek nowego to najlepszy okres na sprezentowanie kalendarza firmowego z własnym logo firmy.