Ekskluzywne kalendarze reklamowe – najlepszy gadżet firmowy, który służy cały rok!

piątek, 10.6.2022 15:47 2570

Kalendarze firmowe to praktyczny gadżet reklamowy, który będzie towarzyszył obdarowanemu codziennie przez cały rok. Możesz wybrać kalendarze na zamówienie w postaci kalendarza książkowego, biurkowego i ściennego. Czy warto zainwestować w kalendarze firmowe? Na co zwrócić uwagę w trakcie wybierania drukarni kalendarzy?

Kalendarze na zamówienie – czy warto uwzględnić je w budżecie reklamowym firmy?
Odpowiedź na tak postawione pytanie może brzmieć tylko: „Oczywiście, że tak!”. Niezależnie od tego, czy wybierzesz kalendarze reklamowe na biurko, czy zdecydujesz się na kalendarze w formie książki, zyskasz gadżet, który osobie obdarowanej będzie służył przed okrągły rok.
Logo Twojej firmy i subtelnie wkomponowane dane kontaktowe sprawią, że na stałe zapiszesz się w pamięci ważnego zleceniodawcy czy podwykonawcy. Tym samym jeden wydatek na druk kalendarzy pozwoli Ci zaoszczędzić na kolejnych systematycznie podejmowanych działaniach reklamowych czy czasie pracy przedstawicieli handlowych.
Jeżeli wiesz, że Twój partner w biznesie korzysta z klasycznych papierowych kalendarzy, a nie w popularnych aplikacjach, druk kalendarzy na biurko i książkowych sprawi, że będzie codziennie zerkać na logo Twojej firmy, zapisując w kalendarzu kolejne spotkania biznesowe i szkolenia.


Jakie kalendarze reklamowe warto wybrać?
Najlepszym wyborem będą te, które z jednej strony znajdą uzasadnienie w Twoim budżecie reklamowym, a z drugiej – z dużym prawdopodobieństwem będą praktycznym upominkiem dla kontrahenta, podwykonawcy czy zleceniodawcy… W końcu decydujesz się na druk po to, żeby każdego dnia kalendarze firmowe przypominały innym o Twoim przedsiębiorstwie!
Zadbaj o estetykę kalendarza. Pomoże Ci w tym drukarnia kalendarzy KalendarzeFirmowe24.pl. Wykona projekt graficzny zgodny z Twoimi wymaganiami albo udostępni Ci makietę kalendarza, którą uzupełnisz samodzielnie.
Do wyboru masz wiele rodzajów kalendarzy książkowych większych dziennych lub mniejszych tygodniowych z jednokolorową lub wielokolorową okładką. Możesz zdecydować się na jeden z pięciu formatów: 1) A4 (210 × 265 mm), 2) B5 (165 × 221 mm), 3) A5 (142 × 203 mm), 4) B6 (110 × 160 mm) i 5) A6 (87 × 150 mm).
Kalendarze biurkowe w wersji miesięcznej i tygodniowej, czasem także z kalendarzem na wcześniejszy miesiąc i kolejny miesiąc, możesz wybrać w formie piramidki z podziałem na miesiące lub tygodnie. Ciekawym gadżetem jest kalendarz reklamowy na biurko z notesem i zakładkami indeksującymi lub terminarzem z kartkami do odrywania.


Kalendarze ścienne, czyli dobrze widoczny gadżet firmowy
Dobrym pomysłem na kalendarze reklamowe są także modele ścienne plakatowe. Dwanaście miesięcy przedstawione na jednej planszy albo kalendarze wieloplanszowe na zamówienie na spirali – dobrze przemyśl swój wybór. Wprawdzie każdy z nich wyeksponuje logo Twojej firmy, ale ten pierwszy będzie służył raczej ogólnemu rozeznaniu w datach niż zapisywaniu planów na konkretne dni. Do wyboru są też kalendarze dające wgląd w najważniejsze plany na najbliższe miesiące, czyli kalendarze trójdzielne i czterodzielne.
W przypadku kalendarzy na spirali, w których każdą planszę przeznaczono na inny miesiąc, łatwo notować informacje o planach na najbliższy czas. Jeżeli w drukarni kalendarzy zamówisz przygotowanie swojego gadżetu reklamowego tego typu, zazwyczaj możesz wybrać druk dwustronny lub jednostronny i rodzaj papieru. Dla przykładu drukarnia kalendarzy KalendarzeFirmowe24.pl oferuje wieloplanszowe kalendarze ścienne sześcio- i dwunastoplanszowe plus okładka. I na okładce, i na planszach możesz wyeksponować logo i dane kontaktowe, a same grafiki dopasować do charakteru swojej działalności.
Wybierając drukarnię kalendarzy, sprawdź także używane przez nią technologie. KalendarzeFirmowe24.pl wykorzystują druk cyfrowy do małych nakładów, a druk offsetowy – do dużych. Z kolei hot-stamping i laser są ważne w procesie tworzenia okładek kalendarzy firmowych.