Futura Park we Wrocławiu z nowym logo i nazwą!

czwartek, 22.8.2019 18:00 893 0

Park handlowy Futura powita dziś klientów pod nową nazwą. Od teraz wrocławianie będą robić zakupy w Factoria Park. Z tej okazji centrum handlowe przygotowało liczne akcje promocyjne, w których do wygrania będą bony na zakupy oraz inne atrakcyjne nagrody. 

Park handlowy Futura funkcjonuje na terenie Wrocławia już od 11 lat. Popularne wśród wrocławian miejsce zakupów od dziś będzie znane jako Factoria Park. Z okazji wprowadzenia nowej nazwy w dniach 29-31 sierpnia w centrum handlowym obowiązywać będą atrakcyjne promocje. Klienci, którzy w tych dniach zrobią zakupy na łączną kwotę co najmniej 150 zł, będą mogli otrzymać kartę na kolejne zakupy o wartości 50 zł. Każdego dnia zostanie również wybrany paragon z największą kwotą wydaną na zakupy, a jego właściciel zostanie nagrodzony kartami podarunkowymi o łącznej kwocie 150 zł. Na zwycięzców czekają także liczne nagrody w postaci gadżetów reklamowych, m.in. torby na zakupy, parasole, worki dla dzieci, butelki sportowe oraz głośniki przenośne. W akcji promocyjnej wezmą udział paragony ze wszystkich sklepów na terenie Factoria Park z wykluczeniem operatorów sieci komórkowych, kantoru oraz apteki. Promocja będzie obowiązywać w godzinach 12:00-20:00 tylko w dniach 29-31 sierpnia. 

W centrum handlowym Factoria Park jest ponad 20 sklepów. Szeroki wybór asortymentu sprawia, że podczas zakupów każdy może znaleźć coś dla siebie. Na powierzchni 20 000 m² znajdują się m.in.: salony obuwnicze CCC i Deichmann, drogeria Rossmann, market budowlany Castorama, hipermarket Carrefour, Takko Fashion, Regatta, Media Expert, Empik, InMedio, Smyk, sklep zoologiczny Kakadu, restauracja Sphinx, stacja paliw Carrefour oraz wiele innych punktów usługowych uzupełniających ofertę.

Odświeżenie wizerunku centrum handlowego zapowiada szerokozasięgowa kampania reklamowa. Wszystkie zachodzące zmiany w obiekcie wyrażono w czterech odrębnych kreacjach. Każda z nich prezentuje owoce w niecodziennym wydaniu. Odbiegające od rzeczywistości różnice w produktach mają komunikować minimalne zmiany, które wprowadzą powiew świeżości, ale nie zaburzą dotychczasowej struktury centrum. Głównymi nośnikami reklamy jest outdoor tradycyjny, radio oraz media digitalowe.

Dodaj komentarz

Komentarze (0)