Innowacyjne strategie reklamowe: skuteczność naklejek podłogowych antypoślizgowych w promocji marek

czwartek, 21.3.2024 13:18 109

Naklejki reklamowe to gadżet, który co do zasady ma spełniać jedną podstawową funkcję - reklamować naszą firmę. Na rynku istnieją jednak tak innowacyjne rozwiązania, które zawierają w sobie nieco więcej zastosowań. Doskonałym przykładem są naklejki antypoślizgowe podłogowe, dzięki którym klient dowie się o istnieniu naszej marki, ale także bezproblemowo do nas trafi.

Czym są naklejki podłogowe?

Co w handlu, ale także i usługach jest najważniejsze? Lokalizacja. To właśnie umiejscowienie naszej placówki, restauracji, kawiarni, salonu fryzjerskiego czy sklepu jest kluczowym czynnikiem, warunkującym sukces. Zdarzają się sytuacje, w których lokal nie spełnia naszych oczekiwań względem lokalizacji - jest on nieco na uboczu, skryty, zlokalizowany w małej uliczce, lub w mało uczęszczanym miejscu w galerii handlowej. Co zrobić w takim scenariuszu?

Wykorzystać naklejki podłogowe. To produkt, który umiejscowiony na podłodze będzie promował naszą markę, a dodatkowo za pomocą odpowiednich kształtów lub treści ułatwi dojście do nas i przy okazji wzbogaci klienta o najważniejsze informacje. Naklejki z logo mogą przybrać różną formę - jako strzałki, okrągłe kolorowe wlepki lub po prostu naklejki przezroczyste z logo. To jednak na tyle innowacyjne rozwiązanie, że klient będzie bardziej skłonny zainteresować się reklamą umiejscowioną na podłodze, niż innymi, znacznie droższymi formami reklamy, takimi jak banery czy plakaty.

Kto powinien zainwestować w antypoślizgowe naklejki podłogowe?

Dla kogo naklejki podłogowe będą świetną alternatywą? Przede wszystkim dla wszystkich przedsiębiorców, którzy nie mają już pomysłu na przyciągnięcie klienta do swojej placówki. Forma reklamy, jaką są naklejki antypoślizgowe podłogowe, zainteresuje klientów i krok po kroku (być może za pomocą kilku naklejek imitujących ślady stóp) doprowadzi ich do nowej kawiarni lub wyspy sklepowej w galerii.

Wlepki na zamówienie z funkcją antypoślizgu to także forma tymczasowego wsparcia w zlokalizowaniu sali konferencyjnej lub hali, w której odbywają się warsztaty czy organizowane przez nas szkolenie. Za wykorzystaniem naklejek podłogowych przemawiają koszta - są one znacznie tańsze niż stojące formy reklam, a działają w równym stopniu na klientów. Sposobów, w jaki można wykorzystać takie antypoślizgowe naklejki jest wiele, a to, co nas ogranicza to tylko nasza inwencja twórcza.

Czy taka forma reklamy jest dostatecznie trwała? 

Antypoślizgowe naklejki podłogowe to propozycja, która gwarantuje minimum trzy tygodnie trwałości bez oznak zniszczeń lub eksploatacji. Dzięki wykorzystaniu specjalnej technologii produkcji naklejki te łączą w sobie imponujące nasycenie kolorów z doskonałą odpornością na błoto, wodę lub wycieranie. Na specjalne zamówienie wykonuje się także ultra trwałe naklejki podłogowe, które gwarantują trwałość nawet do 12 miesięcy.

Bez względu na projekt naklejki, będzie ona wyposażona w laminat antypoślizgowy, który redukuje ryzyko poślizgnięcia się i innych nieszczęśliwych wypadków. To wszystko w atrakcyjnej cenie, która zwróci się błyskawicznie, gdy klienci zachęceni tą formą strategii reklamowej będą odwiedzać nas częściej.