Innowacyjny system kolejkowy, czyli jakie korzyści przyniesie Twojej firmie sprawne zarządzanie ruchem klientów?

piątek, 16.9.2022 23:18 290

Zarządzanie ruchem klientów jest potrzebne praktycznie w każdej firmie i instytucji. Niestety, kolejka pozostawiona sama sobie może generować wiele konfliktowych sytuacji. Wykłócanie się o to, kto był pierwszy i kto wcześniej zarezerwował sobie miejsce w kolejce to tylko przykłady najczęstszych sytuacji, które mają związek z niekontrolowanym przepływem klientów. Takie sceny mogą mieć miejsce przykładowo w placówkach służby zdrowia, w urzędzie, na poczcie, w czasie imprez masowych i w firmach świadczących usługi dla klientów detalicznych. Sprawdź, dlaczego system kolejkowy jest idealnym rozwiązaniem dla Twojej instytucji lub firmy.

1. Czym jest system kolejkowy?

2. Jak skutecznie poprawić obsługę klienta?

Jeśli chodzi o kolejki w Polsce, to różnie z nimi bywa. Wiele osób uważa stanie w kolejkach za stratę czasu, przez co łatwiej jest o wywołanie sytuacji konfliktowej. Można powiedzieć, że osoby starsze mają szczególne uwielbienie do kolejek, ale dość często są to postawy roszczeniowe („mi się należy wejście bez kolejki”). Seniorzy ustawiają się w kolejce nawet na kilka godzin przez możliwą wizytą. W kolejce może dochodzić do awantur, co niestety bardzo niekorzystnie wpływa na wizerunek firmy lub instytucji. Dlatego system kolejkowy jest rozwiązaniem, które pozwoli na sprawne zarządzanie ruchem klientów, petentów i pacjentów. 

Czym jest system kolejkowy?

System kolejkowy KolejkoBot to oprogramowanie, które pozytywnie wpływa na jakość obsługi klientów. W głównej mierze chodzi o to, by unikać konfliktów w czasie stania w kolejce i skrócić czas oczekiwania klientów. W miejscach takich jak przychodnie lekarskie trudno jest obyć się bez takiego systemu, gdyż to właśnie tam bardzo często dochodzi do nieprzyjemnych scen związanych z tym, kto stał, a kto nie stał w kolejce. Taki system jest niezbędny wszędzie tam, gdzie tylko pojawia się więcej osób. Nie ma znaczenia czy jest to ZUS, czy placówka pocztowa. 

Jak skutecznie poprawić obsługę klienta?

Innowacyjny system kolejkowy pozwala między innymi na zarezerwowanie wizyty poprzez stronę internetową danej instytucji lub firmy. Pozwala też na drukowanie biletów, które potwierdzają, kto w danej chwili może być przyjęty. Taki system bardzo ułatwia zarządzanie ruchem, gdyż ludzie oczekujący w kolejce nie mają pretekstu do kreowania własnych zasad władających kolejką. Klient podchodzi do urządzenia i samodzielnie drukuje bilet. Następnie urządzenie informuje, który numer proszony jest o wejście do gabinetu lub o podejście do stanowiska obsługującego klientów. Warto zatem zainwestować w system kolejkowy, gdyż każdy, kto go już wdrożył, może potwierdzić, że od tej pory nie występują żadne problemy związane z kolejką. Więcej informacji przeczytasz na stronie https://pyskowice.com.pl/is,system-kolejkowy---nowe-mozliwosci-w-twojej-firmie,270925,809119.html