MPK Wrocław wybrało Rzecznika Pasażera!

piątek, 19.7.2019 14:10 1127 0

Powołanie osoby reprezentującej interesy pasażerów jest jedną z wielu zmian, które obserwujemy w ostatnich miesiącach w MPK Wrocław. 

Wśród nich są m.in. cotygodniowe dyżury prezesa spółki dla pasażerów, powołanie pełnomocnika  ds. osób niepełnosprawnych, wprowadzenie dodatkowych ułatwień dla podróżnych, czy nawiązanie współpracy z lokalnymi społecznościami. 

- Rzecznik Pasażera został wybrany przy udziale mieszkańców i ruchów miejskich. Ma on dużą swobodę działania broniąc interesu pasażerów i będąc ich głosem wewnątrz MPK. To jeden z pomysłów mających na celu polepszenie kontaktu z mieszkańcami. Takimi małymi krokami zmierzamy ku dużej zmianie we wrocławskiej komunikacji – zapewnia Krzysztof Balawejder, prezes MPK Wrocław.

Rzecznikiem pasażerów MPK został Arkadiusz Kucharski: społecznik, absolwent Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego oraz… zapalony biegacz.

Jego silne umocowanie w strukturze spółki gwarantuje skuteczność działania w interesie pasażerów. Jego bezpośrednim przełożonym jest prezes zarządu.

- Cieszę się z nowego wyzwania. Funkcja ta jest odpowiedzialna i wymagająca, ale praca z ludźmi potrafi dać wiele satysfakcji i zadowolenia. Uważam, że rola rzecznika wiąże się przede wszystkim z otwartością na wrocławian. Chciałbym, aby częste rozmowy i spotkania z pasażerami, jak również z organizacjami miejskimi, były jednym z ważniejszych elementów mojej pracy – deklaruje Arkadiusz Kucharski.

W wyborze rzecznika ważny był głos mieszkańców. Dlatego też MPK zaprosiło do komisji przedstawicieli Wrocławskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.

- Bardzo cieszymy się z wyboru pana Arkadiusza – mówi Dominik Czerniak z Akcji Miasto. – Wykazał on bowiem chęć nawiązania prawdziwego kontaktu z pasażerami nie stosując przy tym, znanych już wszystkim, trików marketingowych. Cieszymy się, jako Akcja Miasto, na współpracę z nowym rzecznikiem.

Zadaniem rzecznika pasażera MPK, który rozpocznie pracę 21 sierpnia, będzie m.in. budowanie relacji z pasażerami i pomaganie im w zawiłych sprawach. Będzie on również dbał o to, aby głos pasażerów oraz ich pomysły były bardziej słyszalne w miejskiej spółce.

Informacje o tym, w jaki sposób kontaktować się z rzecznikiem pojawią się na stronie internetowej i profilu MPK Wrocław na Facebooku.

Dodaj komentarz

Komentarze (0)