Magnolia Park zarządzana przez Multi Poland z certyfikatem bezpieczeństwa

piątek, 27.11.2020 15:29 498

Magnolia Park we Wrocławiu jest jednym z sześciu centrów handlowych zarządzanych przez Multi Poland, które otrzymały certyfikaty zgodności z wymaganiami prawnymi i wytycznymi władz sanitarnych – SafeGuard. Etykieta „SafeGuard” oznacza, że oznakowane w ten sposób obiekty spełniają najważniejsze wymogi sanitarne związane z walką z COVID-19 i są gotowe na pełne otwarcie po obecnym częściowym lockdownie. Jednostką audytującą jest firma Bureau Veritas – światowy lider certyfikacji. Multi Corporation, wraz ze swoim polskim oddziałem Multi Poland, zarządza ok. 100 centrami handlowymi w Europie i Turcji, w tym sześcioma w Polsce.

Galerie zarządzane przez Multi Corporation w Polsce, które otrzymały certyfikat bezpieczeństwa sanitarnego, to: Forum Gdańsk, Magnolia Park we Wrocławiu, 3 Stawy w Katowicach, Galeria Pestka w Poznaniu, Sarni Stok w Bielsku-Białej i Ferio Konin. Na wejściach do tych centrów pojawiły się już specjalne plakietki „SafeGuard” zaświadczające, że oznakowane nimi miejsca spełniają najwyższe standardy higieniczne, w tym, iż wybrane powierzchnie zostały przebadane pod kątem śladów koronawirusa z wynikiem negatywnym.

Bezpieczeństwo klientów i pracowników Magnolia Park jest dla nas priorytetem. Zapewnienie go ma dziś fundamentalne znaczenie dla klienta przy podejmowaniu decyzji o miejscu zrobienia zakupów, ale również dla każdego pracownika decydującego się na przyjście do pracy. Zależy nam, aby każdy z nas miał pełen komfort podjęcia właściwej decyzji i wybrania bezpiecznych zakupów i pracy w Magnolia Park – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park, centrum handlowego zarządzanego przez Multi Poland, polskiego oddziału Multi Corporation. – Naszym priorytetem jest zagwarantowanie najwyższych standardów sanitarnych. Jest to tym bardziej istotne, że powrót do pełnego zakresu funkcjonowania Magnolia Park nastąpi pod koniec listopada, czyli w najgorętszym okresie handlowym w roku.

Przeprowadzona kompleksowa ocena zgodności z wymaganiami sanitarnymi i prawnymi składała się z: przeglądu listy wymagań, wytycznych i dobrych praktyk sporządzonych przez Bureau Veritas, oceny procedur postępowania oraz poziomu ich wdrożenia przez Multi jako zarządzającego, niezależnego audytu (ocena w centrum handlowym, w formie inspekcji przeprowadzonych jeszcze przed obecnym częściowym zamknięciem), a także testów laboratoryjnych pod kątem obecności śladów koronawirusa.

W centrach handlowych zarządzanych przez Multi nasi wykwalifikowani audytorzy przeprowadzili szczegółową ocenę procedur i praktyk higienicznych zgodnie z wymaganiami SafeGuard – tłumaczy Joanna Waberska, audytor i ekspert Bureau Veritas Polska. – Światowa Organizacja Zdrowia wskazuje, że istnieją dwie główne drogi przenoszenia się wirusa COVID-19: oddechowa i kontaktowa. Warto zwrócić uwagę, że, gdy osoba zakażona kaszle lub kicha, generowane są kropelki oddechowe, które mogą osiadać na powierzchniach, takich jak: klamki, poręcze i inne powierzchnie dotykowe, urządzenia wspólnego użytku, toalety, windy, recepcje. W związku z tym, dla dodatkowego potwierdzenia skuteczności stosowanych procedur higienicznych, pobieraliśmy wymazy z tych powierzchni i przetestowaliśmy je metodą genetyczną RT-PCR w specjalistycznym laboratorium. Przeprowadzone przez nas badanie pozwala sprawdzić, czy na tych powierzchniach występują ślady wirusa SARS-CoV-2. Wyniki badań były negatywne, co potwierdza rygorystyczne przestrzeganie procedur w centrach Multi w Polsce i skutkuje zmniejszeniem ryzyka rozprzestrzeniania się infekcji drogą kontaktową.

Gdy tylko pojawiły się pierwsze doniesienia o COVID-19, w Multi Corporation powstał specjalny Zespół Zarządzania Kryzysowego, który szczegółowo monitorował sytuację i na bieżąco dokonywał jej oceny. Dzięki temu, że Multi zarządza centrami handlowymi w całej Europie i Turcji, mogło analizować różne sposoby reagowania na te nadzwyczajne wyzwania i oczekiwania klientów, a także wewnętrznie wymieniać się doświadczeniami z różnych rynków. – Po pełnym otwarciu Magnolia Park w maju zauważyliśmy, że klienci chętnie wracają do centrum – mówi Joanna Sawośko-Duda. – Jednocześnie zwracają oni teraz znacznie większą uwagę na czystość oraz bezpieczeństwo otoczenia, w którym przebywają. Niezwykle ważna jest dbałość o takie szczegóły, jak punkty dezynfekcji dłoni, dezynfekcja powierzchni na pasażach, w toaletach i miejscach ogólnodostępnych. Wszystko to zapewniamy w Magnolia Park.

Od soboty 28 listopada znów będzie otwarta zdecydowana większość sklepów i lokali usługowych. Lokale gastronomiczne i kawiarnie będą działały tylko w opcji na wynos lub w dostawie. Aktualne informacje dotyczące funkcjonowania centrum publikowane są TUTAJ.

 

Więcej informacji:

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji ok. 3 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in. Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Media Markt, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara, Zara Home. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Marka zaproponowała przełomowy w skali europejskiej format, który łączy sprzedaż online z offline. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama i sklepu Komfort.

W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 700 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, nowy, zewnętrzny plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl.

Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland sp. z o.o., Właścicielem Magnolia Park jest Union Investment Real Estate GmbH, inwestor o bogatych zasobach, posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami z ponad 50 letnim doświadczeniem w branży.

Multi Poland jest częścią Multi Corporation, czołowej paneuropejskiej platformy zintegrowanych usług zarządzania aktywami nieruchomości handlowych. Zarządza ona ok. 100 obiektami handlowymi w Europie i Turcji, w tym 6 w Polsce. Są wśród nich: centra ponadregionalne, galerie śródmiejskie, pasaże i parki handlowe, centra wyprzedażowe, mniejsze obiekty convenience, a także projekty wielofunkcyjne. Są one odwiedzane przez ponad 400 milionów klientów rocznie, którzy wydają w nich, szacunkowo, 4 miliardy euro w ponad 6 000 sklepów, restauracji i lokali rozrywkowych. Klientami Multi są zarówno globalni inwestorzy nieruchomościowi, jak Union Investment, Credit Suisse, Allianz, CBRE Global Investors, Corestate Capital Group czy Commerz Real, jak i regionalni deweloperzy i właściciele. Multi oferuje pełne spektrum usług zarządczych, w tym: asset management, zarządzanie operacyjne, przebudowę i remonty, komercjalizację, marketing oraz zarządzanie zgodnością z przepisami. Zespół Multi skupia się na uzyskaniu jak największego wzrostu wartości zarządzanego obiektu handlowego. Dzięki swojej szczegółowej znajomości sieci handlowych i innych najemców, inwestorów, konsumentów oraz rynków lokalnych Multi chroni i podnosi wartość aktywów w każdej fazie procesu zarzadzania. Ekspercka wiedza firmy z zakresu finansów, handlu i techniczna pozwoliła jej w ostatnich kilku latach wyprzedzić branżę w kategoriach najmu, przychodu z czynszów i nowoczesnego marketingu centrów handlowych. Od założenia w 1982 r. firma brała udział w ponad 200 projektach deweloperskich, zdobywając za nie ponad 200 nagród branżowych. Dziś Multi Corporation działa w 14 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w: Belgii, Czechach, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Turcji i na Ukrainie. W polskim portfolio Multi znajdują się nieruchomości komercyjne zlokalizowane we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Koninie, Bielsku-Białej, Katowicach i Szczecinie.