Netto umożliwiło klientom sprawdzanie natężenia ruchu w swoich sklepach

sobota, 25.4.2020 11:02 746 0

Sieć handlowa Netto udostępniła na swojej stronie internetowej funkcję śledzenia ruchu we wszystkich 383 sklepach. Udogodnienie powstało z myślą o tych, którzy chcą zaplanować zakupy w wybranej placówce i zrobić je w szybki oraz bezpieczny sposób. Dzięki narzędziu można sprawdzić szacowany ruch i uniknąć zakupów w godzinach, w których w wybranym sklepie Netto przebywa najwięcej osób. 

Netto od początku pandemii działa z pełną mobilizacją, aby zapewnić bezpieczeństwo zarówno klientom, jak i pracownikom sieci. Ze względu na nadal obowiązujące limity osób kupujących w sklepach, obecnie jeszcze bardziej istotne staje się podjęcie działań, które usprawnią proces zakupów i zagwarantują klientom bezpieczeństwo w tym trudnym czasie. Właśnie w tym celu duński dyskonter wprowadził na swojej stronie internetowej nowe narzędzie, które pokazuje przewidywaną liczbę kupujących, przebywających w każdym z 383 wybranych sklepów Netto, w ciągu każdej godziny ich funkcjonowania (6-22). Jest to możliwe dzięki modułowi, znajdującemu się na podstronie „Znajdź sklep”, który pokazuje przewidywaną liczbę przebywających w danym sklepie klientów. Dzięki takiemu rozwiązaniu, każda osoba może z łatwością sprawdzić ruch w wybranej placówce i zaplanować bezpieczne zakupy, unikając tym samym godzin szczytu oraz oczekiwania w kolejce na wejście do sklepu.

- Możliwość monitorowania ruchu w sklepach Netto to kolejne narzędzie, dzięki któremu chcemy zwiększyć komfort zakupów w naszych placówkach, szczególnie w tym wymagającym czasie – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Już od wielu lat wdrażamy nowe rozwiązania technologiczne, aby usprawnić pracę i funkcjonowanie naszych sklepów. Dlatego i w tym wypadku zdecydowaliśmy o uruchomieniu dopracowanego narzędzia, które jest też doskonałym przykładem, jak proste rozwiązania w połączeniu z najnowszą technologią ułatwiają życie – dodaje.

Prognoza ruchu w sklepach Netto oparta jest na danych historycznych z transakcji kasowych oraz analizie liczby wystawionych paragonów przez każdą z czynnych kas konkretnego sklepu. Wykorzystane dane są codziennie aktualizowane, dzięki czemu uwzględniają wszystkie bieżące trendy oraz zachowania klientów sieci niemalże w czasie rzeczywistym. Dzięki temu nowe narzędzie Netto może okazać się bardzo przydatne w planowaniu zakupów, przewidując natężenie ruchu z bardzo dużą dozą prawdopodobieństwa. 

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów w okresie panującego niepokoju społecznego, sieć uruchomiła ponadto dedykowaną dla nich specjalną infolinię. Osoby, które są zainteresowane informacjami na temat funkcjonowania sklepów i chcą zapytać o obowiązujące zmiany wprowadzone w placówkach, mogą dzwonić pod numer: 91 469 99 99 czynny od 8 do 16.30 w dni robocze.

Dodaj komentarz

Komentarze (0)