Nowa Magnolia Park już otwarta
Powierzchnia 14 boisk piłkarskich, setki sklepów, lokali usługowych, restauracji i kawiarni. Słowem – najbogatsza oferta w regionie. Tak wygląda Magnolia Park po rozbudowie.
Magnolia Park powiększyła się o ponad 20 tys. mkw. - po rozbudowie do największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku wprowadziło się kilkadziesiąt nowych sklepów, lokali usługowych, kawiarni i restauracji. - Umacniamy swoją pozycję wśród galerii we Wrocławiu i regionie i stajemy się jeszcze bliżsi naszym klientom. Magnolia to miejsce, w którym nie tylko zrobimy zakupy, ale miło spędzimy czas, zjemy i znajdziemy mnóstwo rozrywek - mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.
Jeszcze na etapie trwającej rozbudowy w Magnolia Park pojawiło się wiele oczekiwanych przez klientów marek. Znacznie wzbogaciła się oferta modowa oraz dla aktywnych, wśród sklepów można wymienić choćby niezwykle popularny wśród klientów TK Maxx.
– Magnolia wyznacza trendy, wprowadzając marki, których we Wrocławiu brakowało i proponując największy wybór sklepów. Rozbudowa nam to umożliwiła – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.
W nowej części klienci znajdą marki, stanowiące propozycję dla osób poszukujących nowych trendów. Samsung Brand Store, salon Crocs czy The North Face to nowość na wrocławskim, ale i dolnośląskim rynku. Modową ofertę wzmocnią m.in. New Look, LC Waikiki i Wittchen. Miłośnicy aktywności fizycznej będą mogli wybierać w bogatym asortymencie New Balance, City Sport, 7 Sport (Le Coq Sportif), Diverse Woman i Nike. Niektóre sklepy zmieniły lokalizacje i znacznie się powiększyły. Mohito z pierwszego piętra przeniosło się na parter dobudowanej części i zwiększyło powierzchnię niemal dwukrotnie. W nowej części Magnolia Park znalazł się też sklep jubilerskiYes, modowa Bershka, Pull and Bear, a na dwóch poziomach - największy w regionie Reserved.
Magnolia Park w znaczący sposób zwiększyła swoją ofertę skierowaną do osób aktywnych. W lipcu 2014 r. swój sklep otworzył tu Decathlon. Nad nim w styczniu 2015 r. zaczął działać klub Jatomi Fitness. Tę propozycję uzupełniły teraz sklepy z modą i akcesoriami sportowymi 7 Sport (Le Coq Sportif), Nike, New Balance, The North Face iCrocs - wszystkie znajdziemy na parterze nowej części.
Większa Magnolia Park oznacza również większe możliwości dla rodzin z dziećmi. W nowo dobudowanej części znajdzie się miejsce dla sklepu Smyk, który zajmie aż dwa poziomy. Dzieci z pewnością nie będą się nudzić w zlokalizowanej opodal na pierwszym piętrze sali zabaw Labibu. Mamy będą mogły zrobić zakupy w Mothercare.
Atrakcyjnie zapowiadają się zorganizowane w przemyślany sposób strefy wypoczynku. Można w nich usiąść, skorzystać z bezprzewodowego Internetu albo po prostu odpocząć podczas zakupów, co ułatwia aranżacja z wykorzystaniem roślin i komfortowych siedzisk.
Magnolia Park zadbała o kompleksową strefę restauracyjną. Na pierwszym piętrze dobudowanej części znajdziemy popularne wśród odwiedzających Pizzę Hut i Ohh!! Sushi & Grill - obie restauracje z obsługą kelnerską. W sąsiedztwie powstała Express Kuchnia Marche. Na tym nie koniec zmian - bo metamorfozę w kolejnych miesiącach przejdzie też strefa gastronomiczna zlokalizowana w dawnej części obiektu przy kinie Helios. Wśród nowych restauracji w tej części znajdzie się Burger King i KFC. W sumie strefa restauracyjna w Magnolia Park powiększy się dwa razy, a miejsc dla klientów będzie blisko tysiąc.
- W kolejnych miesiącach przebudowane zostaną też tereny sąsiadujące z budynkiem centrum handlowego. W miejscu dawnego amfiteatru powstanie multifunkcyjne boisko, a do dyspozycji najmłodszych będzie zrewitalizowany plac zabaw – dodaje Tomasz Waszkiewicz.
Od czwartku 19 marca galeria liczy ponad 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA) przy ponad 250 działających sklepach, punktach usługowych, kawiarniach i restauracjach. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.
Dodaj komentarz
Komentarze (0)