PGNiG Obrót Detaliczny rozpoczęło wysyłkę faktur do klientów objętych migracją

piątek, 3.6.2022 13:22 326 0

PGNiG Obrót Detaliczny zakończyło kluczowy etap migracji danych do nowego systemu bilingowego i rozpoczęło wysyłkę zaległych faktur do tych klientów, którzy w związku z prowadzonymi pracami nie otrzymali ich w terminie. Już niebawem, dokumenty rozliczeniowe trafią do odbiorców w województwach: pomorskim, kujawsko-pomorskim, warmińsko-mazurskim, lubuskim, dolnośląskim i wielkopolskim. Opóźnienie w wysyłce faktur nie wpłynie w żaden sposób na wysokość rachunków.

Wdrożenie Centralnego Systemu Bilingowego przez PGNiG Obrót Detaliczny, zwiększa jakość i efektywność obsługi klientów. Elementem wdrożenia tego procesu jest migracja, czyli przeniesienie danych ponad 7 milionów odbiorców do jednego wspólnego systemu. Obecnie migracja swoim zasięgiem obejmuje 6 województw (pomorskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie, lubuskie, dolnośląskie i wielkopolskie), na terenie których występowały między innymi czasowe przesunięcia w dostarczaniu faktur.

Od ponad tygodnia PGNiG Obrót Detaliczny sukcesywnie wysyła zaległe faktury do swoich odbiorców, zarówno w formie elektronicznej (EKOFaktura), jak i papierowej – w zależności od preferowanego przez nich sposobu dostarczania faktur. Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłka zakończyła się jak najszybciej i dziękujemy wszystkim, których dotknęły niedogodności z tym związane, za wyrozumiałość oraz cierpliwość.

Ponadto informujemy, że w wyniku migracji każdy odbiorca obsługiwany przez PGNiG Obrót Detaliczny otrzyma nowy numer klienta, który ułatwi szybką identyfikację w kontaktach ze sprzedawcą oraz nowy indywidualny numer rachunku bankowego do dokonywania wpłat. Odpowiednia informacja na ten temat jest przekazywana wraz z fakturą.

Centralny System Bilingowy umożliwi między innymi skrócenie czasu obsługi klientów, zagwarantuje większe bezpieczeństwo ich danych, a docelowo pozwoli na wprowadzenie jednej faktury za różne usługi od PGNiG. To jeden z największych tego typu projektów realizowanych w branży energetycznej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Szczegóły, dotyczące projektu oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania, znajdują się na stronie: www.pgnig.pl/zmiana-systemu.

Dodaj komentarz

Komentarze (0)