Po co mi profil w social mediach?

czwartek, 9.12.2021 09:35 235

Zastanawiasz się o co chodzi z tymi całymi „social media”? Jak założyć konto i po co w ogóle je zakładać? W poniższym artykule odpowiemy na te pytania. A gdy już się tego dowiesz może warto rozważyć podszkolenie się z tworzenia angażujących treści na swoje profile społecznościowe.

Szkolenie social media – jak założyć konto?

Konto na Facebooku można założyć wchodząc na stronę (lub pobierając aplikację na telefon) i klikając przycisk „utwórz nowe konto”. Następnie należy postępować zgodnie z instrukcjami. Podać swoje imię i nazwisko, email bądź numer telefonu, datę urodzenia, płeć oraz hasło. Konto na Instagramie także można założyć zarówno na stronie, jak i w aplikacji. Na tej platformie także trzeba podać pewne niezbędne dane. Są to: nazwa użytkownika, imię i nazwisko, email bądź numer telefonu oraz hasło.

Prowadzenie fanpage na FB – zleć to agencji i niczym się nie martw!

Szkolenie social media – po co prowadzić profil w social mediach?

Najczęściej ludzie prowadzą profil w social mediach, żeby dzielić się swoim życiem z najbliższymi. Chodzi tutaj o dodawanie zdjęć z wakacji, z weekendowego wypadu czy po prostu zdjęć obiadu lub herbaty przy kominku. Zamysł social media opiera się głównie na takich treściach, jednak obecnie pojawia się tam coraz więcej ekspertów, celebrytów oraz firm, które dzielą się w mediach swoją wiedzą, produktami bądź usługami. W ten sposób budują swój wizerunek i zachęcają odbiorców do skorzystania z ich oferty.

Szkolenie social media – czego można się nauczyć?

Ze szkoleń dostępnych w Internecie można wyciągnąć sporo wartości. Często uczą one od podstaw jak działać w social mediach oraz jak budować zaangażowaną i ufającą społeczność. W szkoleniu dostępnym na platformie edutree.pl szkolenie składa się z 9 mini kursów odnoszących się do:

  • marketingu na Faceboku
  • Instagrama,
  • prowadzenia LinkedIn oraz tworzenia reklam na tej platformie
  • reklam na Facebooku
  • reklam na YouTube
  • tworzenia grafik w Canvie
  • e-mail marketingu
  • Google Trends

Taki pakiet to pigułka wiedzy niezbędnej do tworzenia wartościowych treści oraz pozyskiwania nowych klientów, zarówno w sposób organiczny, jak i poprzez kampanie reklamowe.