Pozycjonowanie stron Wrocław - na czym polega?

poniedziałek, 17.1.2022 08:27 248

Działasz wyłącznie na rynku lokalnym i zastanawiasz się, w jaki sposób pozycjonowanie może wpłynąć na zwiększenie obrotów w Twojej firmie? Dzięki naszemu przewodnikowi dowiesz się co zrobić, by wyprzedzić konkurencję i znaleźć się na pierwszych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania najpopularniejszych wyszukiwarek.

Zacznij od Google Moja Firma

Celem pozycjonowania każdej firmy działającej we Wrocławiu jest znalezienie potencjalnych klientów z najbliższej okolicy. Do tego celu warto wykorzystać wyszukiwarkę Google, bo to ona zapewnia przeszło 95% wejść na strony internetowe w naszym kraju.

Wykorzystując usługi takie jak Google Moja Firma, będziemy w stanie zwiększyć obroty w firmie i przyciągnąć lokalnych klientów. Odpowiednia widoczność naszej wizytówki to niemal natychmiastowe efekty. Największą zaletą tego rozwiązania jest fakt, że klient przekierowywany jest bezpośrednio na naszą stronę, ma też dostęp do numeru telefonu. Jest więc w stanie podjąć natychmiastowy kontakt.

Pamiętaj o katalogach

Pozycjonowanie stron z Wrocławia nie jest banalnie proste, ale wykorzystując odpowiednie rozwiązania, jesteśmy w stanie zwiększyć widoczność swojej firmy w dość krótkim czasie. Katalogi są najłatwiejszym źródłem linków. Ważne, by odpowiednio je wybierać. Nie każdy katalog przyniesie nam korzyść, musimy więc skupić się na tych najlepszych.

Katalogi można sprawdzić narzędziami takimi jak:

  • Semstorm - proste narzędzie o wielkich możliwościach. Umożliwia dogłębną analizę wartości danego katalogu,
  • Ahrefs i Majsetic - doskonale narzędzia do porównywania profilu linków, ich wartości i jakości.
  • SEMRush - zapewni analizę każdej strony, biorąc pod uwagę wiele ważnych parametrów,

Jeśli masz problem z wyborem odpowiednich katalogów i całe pozycjonowanie stron wydaje się dla Ciebie zbyt trudne, warto zastanowić się, czy nie najlepszym rozwiązaniem będzie dobry freelancer od pozycjonowania, który za niewielką opłatą przeprowadzi cały proces w sposób profesjonalny i bezpieczny dla naszego wrocławskiego biznesu. 

Więcej informacji o usłudze pozycjonowania stron firm z Wrocławia - stokowski.eu/oferta/pozycjonowanie-stron-wroclaw/

Najważniejsza jest treść na stronie

Linki stanowią ważne źródło mocy dla danej strony, ale to odpowiednie treści gwarantują stale powiększającą się widoczność i większą ilość wejść. Treści na stronie muszą być pisane dla użytkownika, a nie wyszukiwarek. Powinny być wartościowe i przekazywać czytelnikom najważniejsze informacje z danego tematu.

Długoterminowy plan budowania wartościowych treści pozwoli na zaplanowanie strategii contentowej i zmaksymalizuje efekty w stosunkowo krótkim czasie.

Zarówno linkowanie, jak i rozbudowa treści muszą być przeprowadzane równolegle.

Pamiętaj o swojej lokalizacji

Jeśli Twoja firma ma siedzibę we Wrocławiu i 100% klientów pochodzi z tego miasta oraz najbliższej okolicy, to skupianie się na ogólnokrajowych słowach kluczowych nie ma najmniejszego sensu.

Pisząc treści, zadbaj o ich ukierunkowanie na daną lokalizację. Unikaj jednak sztucznego wstawiania fraz. Takie działania siłowe coraz rzadziej przynoszą pożądane efekty. Zamiast tego skup się na naturalności. Obecny algorytm bardzo dobrze radzi sobie z rozpoznawaniem słów kluczowych nawet w sytuacji, gdy są one stosowane w odmianach językowych.

Pamiętając o tej zasadzie, sprawisz, że Twoja wrocławska firma zyska większy ruch i solidną konwersję, która przełoży się na zwiększenie sprzedaży.

Zbuduj autorytet

Katalogi to podstawa, która może nie zapewnić pierwszych pozycji na najtrudniejsze słowa kluczowe. Warto różnicować profil linków i zdobywać je z jak największej ilości dobrych miejsc.

Do tego celu można wykorzystać artykuły sponsorowane. Pozycjonując firmę z Wrocławia, warto w pierwszej kolejności szukać sposobu linkowania z regionalnych portali. Jest ich całkiem sporo! Powinny więc wystarczyć, by Twoja strona wspięła się bardzo wysoko na łatwe i średnie frazy.

Aby poradzić sobie z trudniejszymi słowami kluczowymi, warto zatrudnić doświadczonego freelancera od pozycjonowania.