Raport inwestycyjny z Wrocławia

piątek, 11.7.2025 14:44 342 0

Remont podwórza na Kleczkowie
Dobiega końca remont jednego z trzech wnętrz podwórzowych zaplanowanych do rewitalizacji na Kleczkowie. Przestrzeń między ulicami Struga a Kraszewskiego z każdym dniem nabiera nowego charakteru – już dziś widoczne są znaczące zmiany w zagospodarowaniu tego terenu.
Na powierzchni 6000 m˛ wykonano odwodnienie, ciągi pieszo-jezdne, wydzielono miejsca postojowe oraz zrealizowano boisko wielofunkcyjne. W najbliższym czasie planowany jest montaż urządzeń placu zabaw, boiska oraz siłowni zewnętrznej.
Zrewitalizowane podwórko ma zostać oddane do użytku mieszkańcom we wrześniu 2025 roku. Koszt inwestycji wyniósł 4,2 mln zł, z czego niemal 750 tys. zł stanowi dofinansowanie ze środków unijnych.

Kompleksowy remont oficyny
Rozpoczynają się przygotowania do kompleksowego remontu oficyny przy ul. Wyszyńskiego 105a, zlokalizowanej w zrewitalizowanym wnętrzu kwartału Jaracza–Orzeszkowej–Wyszyńskiego–Nowowiejska. Wybrano już pracownię projektową, która do końca 2025 roku przygotuje pełną dokumentację projektową. Następnym krokiem będzie ogłoszenie przetargu i realizacja prac budowlanych.
Zakres planowanych prac obejmuje:
·        remont z termomodernizacją dachu nad częścią mieszkalną oraz stropu nad ostatnią kondygnacją mieszkalną,
·        remont i termomodernizację elewacji frontowej, tylnej i bocznej, wymianę całej stolarki okiennej (w tym stolarki piwnicznej i poddasza) oraz stolarki drzwiowej wejściowej, a także remont piwnic i klatki schodowej,
·        niezbędne prace remontowe w zakresie elementów konstrukcyjnych budynku, instalacji elektrycznych oraz wentylacji, wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych opinii i uzgodnień na etapie projektowania.

Ołbin odzyskuje dawny blask
Zakończono prace remontowe przy budynku mieszkalnym przy ul. Jedności Narodowej 172. Kamienica, będąca XIX-wiecznym zabytkiem, zyskała odnowioną fasadę oraz wnętrza. Miasto posiada około 60% udziałów w tej nieruchomości, co oznaczało proporcjonalne współfinansowanie prac.
Zakres wykonanych robót obejmował:
·        remont elewacji frontowej z balkonami,
·        docieplenie i remont elewacji tylnej,
·        remont klatki schodowej i piwnic,
·        wykonanie izolacji przeciwwilgociowej.

Podczas prac odtworzono elementy sztukatorskie, boniowania, gzymsy i dekoracje nadokienne. Elewacja zyskała kolorystykę dopasowaną do otoczenia, a wnętrze klatki schodowej wyróżnia się estetycznym połączeniem bieli z granatowymi akcentami, eksponującymi zdobienia sufitu i ścian.
Remont zrealizowano we współpracy ze Wspólnotą Mieszkaniową Jedności Narodowej 172 oraz Prywatnym Zarządem Mieszkaniami – zarządcą budynku. To przykład udanej rewitalizacji z poszanowaniem architektury i potrzeb mieszkańców.
W przyszłym tygodniu planowany jest powrót na ul. Jedności Narodowej w związku z kończącym się remontem komunalnej kamienicy w tej okolicy.

Termomodernizacja na Szczepinie
Trwa termomodernizacja gminnej kamienicy przy ul. Legnickiej 27 na Szczepinie. Prace prowadzone są w ramach poprawy standardów budynków miejskich, zwiększenia efektywności energetycznej oraz komfortu życia mieszkańców. Inwestycja ma również na celu zmniejszenie kosztów eksploatacyjnych i ograniczenie negatywnego wpływu na środowisko.
Zakres prac obejmuje:
·        ocieplenie elewacji tylnej i bocznych,
·        ocieplenie elewacji frontowej od wewnątrz,
·        remont dachu,
·        ocieplenie stropu strychowego i piwnicznego,
·        ocieplenie klatki schodowej,
·        wymianę stolarki okiennej,
·        wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian,
·        wymianę drzwi wejściowych do budynku.

Obecnie zakończono skuwanie starych tynków z elewacji bocznych i tylnej oraz wykonano nową opaskę wokół budynku. W następnej kolejności realizowane będą prace wewnętrzne.
Koszt inwestycji to ok. 4 mln zł. Remont zakończy się w IV kwartale 2025 roku. Przedsięwzięcie jest jednym z siedmiu projektów współfinansowanych ze środków unijnych.

Remonty na osiedlach TBS Wroclaw
W ostatnim czasie TBS Wrocław realizuje szereg remontów mających na celu poprawę komfortu, estetyki oraz bezpieczeństwa użytkowania zasobu mieszkaniowego. Poniżej zestawienie działań prowadzonych na wybranych osiedlach:

1. Księże Małe – ul. Bytomska 1
Zakończono prace związane z odnowieniem gzymsu elewacji tylnej. Wykonawca zgłosił inwestycję do odbioru – procedura formalnego zakończenia remontu nastąpi wkrótce.

2. Gaj – ul. Kasztelańska 13, 15 i 21
Trwa wymiana dźwigów osobowych.
·        Zakończono pierwszy etap – nowa winda w budynku przy ul. Kasztelańskiej 21 oczekuje na dopuszczenie do eksploatacji przez UDT.
·        Wymiana wind w budynkach przy ul. Kasztelańskiej 13 i 15 planowana jest odpowiednio na lipiec i sierpień br.

3. Gaj – ul. Kasztelańska 15–17
Kontynuowany jest remont 24 balkonów. Zrealizowano już położenie nowych wylewek oraz uszczelnienia przy ścianach. Trwają prace przy wypełnianiu warstw elewacyjnych styropianem.

4. Polanowice-Poświętne-Ligota – ul. Prochowicka 1–17
Prowadzony jest remont blisko 150 balkonów w budynkach TBS.
·        Przy ul. Prochowickiej 1–5: frontowe balkony są przygotowane do położenia nawierzchni żywicznej, od strony podwórza trwają przygotowania do skuwania starych posadzek.
·        Przy ul. Prochowickiej 10–12: zakończono wylewanie posadzek, trwa proces wiązania betonu – kolejnym etapem będzie uszczelnianie.
·        Przy ul. Prochowickiej 13–17: trwa etap wylewania nowych posadzek.

Wszystkie prace przebiegają zgodnie z harmonogramem.

Projektant przebudowy ul. Zwycięskiej wybrany
Znamy już projektanta przebudowy ulicy Zwycięskiej. W przetargu najlepszą ofertę złożyło Wrocławskie Biuro Projektów Drosystem Sp. z o.o., które przygotuje dokumentację projektową za kwotę 1 212 780 zł.
Zakres inwestycji obejmuje około 1-kilometrowy odcinek ul. Zwycięskiej – od ul. Ołtaszyńskiej do ul. Karkonoskiej. To jedna z kluczowych dróg na południu Wrocławia, a jej przebudowa jest częścią Pakietu dla Południa – programu poprawy układu komunikacyjnego tej dynamicznie rozwijającej się części miasta.

Zakres projektu obejmuje m.in.:
·        budowę jezdni z dwoma pasami ruchu w każdym kierunku,
·        budowę i przebudowę chodników oraz dwukierunkowych dróg rowerowych po obu stronach ulicy,
·        wykonanie przejazdu rowerowego przy przejściu dla pieszych na wysokości ul. Zwycięskiej 3 wraz z sygnalizacją świetlną,
·        budowę sygnalizacji świetlnej w systemie ITS,
·        nowe oświetlenie całej ulicy,
·        przebudowę zatok i peronów przystankowych oraz budowę nowego przystanku,
·        budowę monitoringu wizyjnego i miejskich kanałów technologicznych,
·        zagospodarowanie wód opadowych i wykonanie zieleni,
·        przebudowę kolizyjnej infrastruktury podziemnej.

Zmiany obejmą również ul. Ołtaszyńską:
·        rozbudowę jezdni o dodatkowe pasy do skrętu w lewo i prawo,
·        budowę zatoki autobusowej przy północnej stronie ronda św. Ojca Pio.

Przebudowa czeka również rondo św. Ojca Pio:
·        zostanie ono przekształcone w skrzyżowanie czterowlotowe z sygnalizacją świetlną,
·        pojawią się dodatkowe pasy do skrętu w lewo i prawo na każdym wlocie.

To inwestycja, która znacząco poprawi komfort codziennego poruszania się po południowej części miasta – zarówno dla kierowców, jak i pieszych oraz rowerzystów.

Ulica Jutrzenki na Klecinie zostanie przebudowana
Ulica Jutrzenki na Klecinie doczeka się przebudowy i dostosowania do współczesnych potrzeb mieszkańców. Ogłosiliśmy przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej dla tego zadania.
Projekt obejmie kompleksową przebudowę sieci podziemnych oraz budowę nowej infrastruktury drogowej. W planach znajdują się m.in. wyniesione skrzyżowania, zatoki postojowe, nowe oświetlenie, budowa Miejskich Kanałów Technologicznych oraz montaż kamer miejskiego monitoringu – wszystko z myślą o poprawie bezpieczeństwa i komfortu użytkowników tej przestrzeni.
Istotnym elementem inwestycji będzie także zieleń i zagospodarowanie wód opadowych. Projekt ma przewidywać ich retencję oraz wykorzystanie na miejscu, co pozwoli lepiej zarządzać wodą w przestrzeni publicznej i zadbać o środowisko.
Czekamy na oferty projektantów. Po wyborze wykonawcy i opracowaniu dokumentacji będziemy mogli zaplanować dalsze etapy realizacji tej ważnej inwestycji dla południowego Wrocławia.

Ruszył remont na ulicy Pomorskiej i Dubois
Najważniejsze informacje o trwającym remoncie torowiska na skrzyżowaniu ul. Dubois i Pomorskiej na Nadodrzu:
– Termin: od pierwszego weekendu lipca do połowy października 2025 roku
– Zakres prac: wymiana czterech rozjazdów w obrębie skrzyżowania
– Utrudnienia dla kierowców – mapa z objazdami dostępna w załączniku
– Zmiany w kursowaniu tramwajów linii 18 i 19
– Zmiany na trasach autobusów linii K, 128, 132, 142, 144, 240, 250 i 257
– Tramwaje 14, 15 i 24 kursują bez zmian, stałymi trasami
Rozumiemy, że remonty mogą być uciążliwe – zwłaszcza gdy prowadzone są równolegle. Jednak okres wakacyjny to najlepszy czas na tego typu prace – ruch jest mniejszy, a my możemy działać z pełnym zaangażowaniem, by na koniec lata komunikacja miejska działała jeszcze sprawniej.

Kolejna zatoka autobusowa gotowa
To już kolejna taka inwestycja MPK Wrocław w tym roku. Nasi kierowcy od dłuższego czasu zgłaszali, że zatoka autobusowa przy ul. Borowskiej wymaga pilnego remontu. Podjęliśmy decyzję o natychmiastowej modernizacji – i gotowe.
To kolejny krok w stronę bezpieczniejszej i wygodniejszej komunikacji miejskiej we Wrocławiu – zarówno dla pasażerów, jak i naszych kierowców. Dziękujemy za cierpliwość. Wiemy, że remonty bywają uciążliwe, ale efekty mówią same za siebie.
To nie koniec. Już wkrótce ruszamy z kolejnymi remontami. W planach mamy modernizację zatok przy:
– ul. Ślężnej – przystanek „Dworzec Autobusowy”, kierunek południe
– placu Społecznym – przystanek „Urząd Wojewódzki”, kierunek północ

Od soboty duże zmiany w rejonie mostu Grunwaldzkiego
Od 12 lipca MPWiK Wrocław rozpocznie awaryjną naprawę magistrali wodociągowej z 1911 roku, która przebiega pod torowiskiem w okolicach mostu Grunwaldzkiego (od strony placu Społecznego).
Aby dostać się do uszkodzonej rury, konieczne będzie rozebranie nawierzchni, demontaż szyn tramwajowych i wykonanie głębokiego wykopu – na około 5 metrów. Prace potrwają co najmniej miesiąc. Termin może się wydłużyć w przypadku złej pogody lub kolizji z innymi sieciami.
W związku z pracami wprowadzamy istotne zmiany w organizacji ruchu tramwajowego i kołowego.

Most Grunwaldzki wróci do historycznej świetności
Remont mostu Grunwaldzkiego to nie tylko wzmocnienie konstrukcji – to także powrót do historycznej świetności jednej z najbardziej rozpoznawalnych przepraw Wrocławia. Dokumentacja projektowa, którą przygotowuje Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, zakłada rekonstrukcję wielu detali architektonicznych, zniszczonych lub usuniętych po 1945 roku. Wśród nich znalazły się również kopuły wieńczące pylony – elementy, które przez dekady pozostawały tylko na starych fotografiach i w pamięci historyków.
Zaprojektowane przez Richarda Weyraucha i Martina Mayera wieżyczki mają wrócić na swoje miejsce, przywracając pierwotny wygląd monumentalnych pylonów mostu. Przed wojną most Grunwaldzki – noszący wówczas nazwę Kaiserbrücke – był bogato zdobiony. Na frontowych ścianach pylonów znajdowały się rzeźby z cesarskimi orłami, herbami Wrocławia i Hohenzollernów, a nad sklepieniami wieńczącymi pylony umieszczono cesarskie korony i napisy KAISER-BRÜCKE, widoczne od strony obu wjazdów.
Kopuły zostały zniszczone pod koniec II wojny światowej, podczas walk o Festung Breslau. Sam most mocno ucierpiał, a powojenne prace skupiły się wyłącznie na jego odbudowie i przywróceniu funkcji komunikacyjnej. Elementy dekoracyjne uznano wtedy za zbędne.
Dziś, blisko 80 lat później, dzięki pozytywnej opinii konserwatora zabytków, Wrocław może zrobić krok w stronę przywrócenia dawnego wyglądu mostu Grunwaldzkiego. Jak podkreśla konserwator, żaden z dotychczasowych remontów nie zakładał tak daleko idącej rekonstrukcji wystroju architektonicznego.
Ekspertyzy techniczne wskazują, że rekonstrukcja kopuł nie tylko wzbogaci estetykę obiektu, ale może również poprawić jego parametry techniczne – zwieńczenia chroniłyby elementy konstrukcyjne podpór przed wodą opadową, wpływając korzystnie na ich trwałość.
Planowane są także inne działania konserwatorskie:
– odtworzenie historycznych latarni i nawierzchni,
– rekonstrukcja płaskorzeźb i detali zdobniczych,
– przywrócenie pierwotnej kolorystyki mostu (jeśli jej ustalenie okaże się możliwe).
Z technicznego punktu widzenia, najważniejszym celem remontu będzie jednak poprawa nośności przeprawy – po zakończeniu prac most ma być przystosowany do obciążeń do 40 ton.
Przed nami duży projekt, który połączy inżynierię z troską o dziedzictwo. Most Grunwaldzki – symbol Wrocławia – znów może odzyskać dawny blask. Data rozpoczęcia remontu nie jest jeszcze znana.

Rewitalizacja zieleńca przy ul. Długosza
Trwa rewitalizacja zieleńca przy ul. Długosza – chodzi o skwer między ul. Długosza a al. Kromera.
Zarząd Zieleni Miejskiej zaplanował remont ścieżek oraz urządzenie nowego wejścia do parku. Schody od strony al. Kromera są już gotowe.
Dwie części tego terenu zajmie plac zabaw.
To dopiero pierwszy etap – w kolejnym wymienimy ławki i kosze na śmieci. Prace potrwają do jesieni.

Nasadzenia przy ul. Wędkarzy
Dbamy o zieleń nie tylko w centrum. Dobrym przykładem są tegoroczne nasadzenia przy ulicy Wędkarzy. Zarząd Zieleni Miejskiej wprowadził tam różnorodne byliny i trawy, wśród których znalazły się m.in. liliowiec ogrodowy, przetacznik kłosowy, łubin ogrodowy, werbena patagońska, turzyca i miskant chiński.
Nie zabrakło także krzewów – wśród nich rosną kalina hordowina, perełkowiec podolski, trzmielina oskrzydlona oraz róża 'Snow Ballet'.

Drugie największe organy w Europie
Będziemy mieli drugie największe organy w Europie. 16 tysięcy piszczałek i maksymalnie 195 głosów – to spodziewane przyszłe parametry organów Sauera z wrocławskiej katedry.
Wrocław już pokazał, że nie boi się takich przedsięwzięć, odbudowując w 2022 roku organy Englera w bazylice św. Elżbiety. Te katedralne będą kilka razy większe.
Instrument z katedry przechodzi obecnie remont i ponowną rozbudowę. Został stworzony z myślą o Hali Stulecia i długo był w ścisłej czołówce największych organów świata. Po wojnie trafił do katedry, ale w okrojonej wersji – ostatnio miał 151 głosów.
Całkowity koszt prac to obecnie około 19 milionów złotych. Środki pochodzą od Miasta Wrocław, sponsorów, archidiecezji oraz z dofinansowania w ramach programu rządowego.
Organy zyskają nowe, imponujące możliwości brzmieniowe. Zabrzmią ponownie w 2027 roku.

Wrocław inwestuje w bezpieczeństwo – nowe pojazdy i sprzęt dla Straży Miejskiej
W ramach programu Bezpieczny Wrocław, który od kwietnia 2025 roku wzmacnia odporność miasta na kryzysy, Wrocław systematycznie rozwija i unowocześnia wyposażenie Straży Miejskiej. To kompleksowe działanie łączy edukację mieszkańców z nowoczesnym sprzętem, który pozwala służbom działać szybciej i skuteczniej.
Tylko ostatnio na nowe pojazdy wydano niemal 1,3 mln zł, a łączne inwestycje w sprzęt Straży Miejskiej w ciągu ostatnich dwóch lat przekroczyły 4 mln zł.

Co nowego trafiło do Straży Miejskiej?
·        Ciężarówka Volvo FL 4x4 – koszt prawie 900 tys. zł, wyposażona w ekologiczny silnik i elektryczną wyciągarkę. Sprawdzi się w trudnym terenie i podczas powodzi, przejeżdżając przez wodę sięgającą nawet metra.

·        Trzy Fordy Transit Courier Combi dla Oddziału Ochrony Środowiska – nowoczesne, przestronne i ekologiczne auta, idealne do przewozu specjalistycznego sprzętu, od dronów po narzędzia pomiarowe.

W ciągu ostatniego roku pojawiły się też:
·        Quady Yamaha Grizzly 700 oraz drony DJI – wspierające patrolowanie trudno dostępnych terenów, wałów przeciwpowodziowych i lasów, a także monitorowanie składowisk i poszukiwanie osób.

·        Dwie łodzie patrolowo-ratownicze – warte ponad 1,25 mln zł, wyposażone w sonar, defibrylator AED i apteczkę. Służą zarówno do ratowania podczas powodzi, jak i do codziennego monitoringu Wrocławskiego Węzła Wodnego.

·        Zaplecze logistyczne – namioty pneumatyczne i stelażowe, mobilne stacje zasilania oraz agregaty prądotwórcze za ponad 160 tys. zł, które zapewniają ciągłość działania służb w sytuacjach kryzysowych.

Dziś Straż Miejska Wrocławia to 300 funkcjonariuszy i roczny budżet 42 mln zł – znacznie więcej niż jeszcze kilka lat temu.

Szkoła Specto na wrocławskich Maślicach się rozbudowuje
Przy placówce stanęły dwa nowe moduły, w których znajdą się m.in. dwie sale lekcyjne.
To konkretna zmiana: więcej przestrzeni i zieleni, większy komfort nauki i aż dwa nowe oddziały.
Od września szkoła będzie liczyć już 6 klas i ponad 130 uczniów.
Specto to pierwsza we Wrocławiu szkoła modułowa – szybka w budowie, elastyczna w rozbudowie. A na rozwijających się Maślicach potrzeby edukacyjne są duże.
Publiczna placówka przy ul. Lubelskiej działa już od dwóch lat. Prowadzi ją Fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty – w ścisłej współpracy z miastem.

Wakacje w pełni – dzieci wypoczywają, ale szkoły… nie odpoczywają ani trochę!
Jak co roku, wykorzystujemy ten letni czas na intensywne remonty i modernizacje we wrocławskich szkołach, przedszkolach i żłobkach. W tym roku – uwaga – rekord. Aż prawie 150 placówek przechodzi właśnie większe lub mniejsze metamorfozy.
Szkoła Podstawowa nr 77 przy ul. Glinianej – fantastyczne miejsce, w którym trwa generalny remont aż 14 sal lekcyjnych, świetlicy, całej instalacji elektrycznej (żegnamy dziennik papierowy), sanitariatów oraz budowa nowego, kolorowego placu zabaw. Będzie pięknie. Dzieciaki wrócą 1 września do zupełnie nowej szkoły.
Od strychu po piwnicę – tak szeroki zakres prac to coś więcej niż „malowanie ścian”. To konkretne, realne zmiany poprawiające komfort i bezpieczeństwo.
Całość tegorocznych „wakacyjnych remontów” to ponad 40 milionów złotych. A jeśli zsumujemy wszystko od 2018 roku? Prawie pół miliarda złotych zainwestowanych w wrocławską oświatę. I to są liczby, które mają znaczenie.
To wszystko nie byłoby możliwe bez fantastycznej współpracy szkół, dyrektorów, Departamentu Edukacji, ZIM-u i ZDiUM-u.
Wrocław się zmienia, rozwija i inwestuje – również w edukację. Bo wiemy, że lepsze szkoły to lepsza przyszłość naszych dzieci.


Ruszyły prace na ulicach Moniuszki i Śniadeckich – to część programu „Wrocław na Dobrej Drodze”.
Od 5 lipca obowiązuje nowa organizacja ruchu w związku z rozpoczęciem remontów jezdni. Modernizacja obejmuje odcinek od al. Kochanowskiego do ronda przy ul. Paderewskiego.
To kolejny etap programu szybkich wymian nawierzchni – w tej edycji objęto nim 18 ulic lub ich fragmentów, podzielonych na osiem zadań. Ulice Moniuszki i Śniadeckich, wraz z planowanym remontem ul. Bacciarellego, tworzą jeden pakiet. Koszt wszystkich zaplanowanych prac w tym zadaniu wynosi prawie 6,3 mln zł.
Na czas remontu kierowcy korzystają z połowy jezdni – ruch odbywa się w kierunku od Kochanowskiego do Paderewskiego. Zmienioną trasą pojechały też autobusy linii 259, które w kierunku Zwycięskiej kursują teraz przez ulice Chopina i Różyckiego. Przystanek „Śniadeckich NŻ” został tymczasowo wyłączony z obsługi.
Prace mają potrwać około dwóch miesięcy.

Rusza remont ulicy Powstańców Śląskich.
Jeszcze tej nocy (piątek) wprowadzona zostanie nowa organizacja ruchu:
– lewy pas jezdni zostanie wygrodzony wzdłuż torowiska,
– ruch będzie odbywał się prawym pasem,
– parkowanie wzdłuż prawego pasa zostanie ograniczone, by utrzymać przejezdność.
Prace ruszą jednocześnie na trzech odcinkach:
– od ul. Swobodnej do ul. Radosnej,
– od ul. Wielkiej do placu Powstańców Śląskich,
– od placu Powstańców Śląskich do ul. Hallera.
W pierwszej kolejności wykonawca zajmie się rozbiórkami. Odzyskana kostka granitowa trafi do miejskiego magazynu – będzie wykorzystana przy kolejnych inwestycjach.
Najważniejsza z perspektywy kierowców zmiana to zastąpienie kostki kamiennej asfaltem. Taka decyzja zapadła po wielomiesięcznych negocjacjach pomiędzy urzędnikami miejskimi a dolnośląskim konserwatorem zabytków. Ostatecznie konserwator wziął pod uwagę interes społeczny oraz obciążenie komunikacyjne tej istotnej ulicy przejazdowej Wrocławia.


Ponad 91% pasażerów zadowolonych z kontroli bezpieczeństwa na lotnisku!
Między lutym a czerwcem 2025 roku wrocławski Port Lotniczy poprosił niemal 19 tysięcy pasażerów o opinię na temat kontroli bezpieczeństwa na naszym lotnisku. Aż 91% z Was oceniło obsługę jako „dobrą” lub „bardzo dobrą”. Tylko 6% wyraziło niezadowolenie. To dla nas ogromna motywacja – dziękujemy!
Czerwiec 2025 – rekordowy miesiąc:
– 553 484 obsłużonych pasażerów (+15,5% r/r)
– 4 234 operacje lotnicze (+11% r/r)
– 90% średnie wypełnienie lotów niskokosztowych
– Najpopularniejszy kierunek: Zadar
Pierwsze półrocze 2025 w liczbach:
– 2 306 644 pasażerów (+15% r/r)
– 19 351 operacji lotniczych (+10% r/r)
– 93,6% średnie wypełnienie lotów czarterowych
– Kierunek półrocza: Seul – połączenie bije rekordy popularności.

Dodaj komentarz

Komentarze (0)