Spółki miejskie zamykają biura. Jak załatwić sprawę?
W związku z zagrożeniem epidemicznym zawieszone do odwołania zostało przyjmowanie interesantów w biurach spółek miejskich. Jak więc załatwić sprawę? Telefonicznie.
MPWiK Wrocław
Biuro Obsługi Klientów jest zamknięte do odwołania. MPWiK Wrocław zachęca do kierowania pytań do wirtualnego doradcy na www.mpwik.wroc.pl oraz kontaktu z doradcami w kanale live chat.
Można skorzystać z eBOKa, strony www, albo skontaktować się za pośrednictwem infolinii pod numerem 71 34 09 655, którą obsługują konsultanci MPWiK Wrocław.
Zarząd Zasobu Komunalnego (ZZK)
We wszystkich siedzibach i Biurach Obsługi Klienta ZZK do odwołania zostaje zawieszona bezpośrednia obsługa najemców i interesantów.
- Numery telefonów ZZK znajdziecie tutaj.
- Kancelaria Główna 71 7762408, 711 7762436
- Sekretariaty: przy ul. Grabiszyńskiej 257 - 71 3328110, Spiżowej 29/31 - 71 3335901 oraz K.Miarki 7 - 71 7724235.
Pracownicy ZZK przekierują każdego do właściwego działu lub Biura Obsługi Klienta Zarządu Zasobu Komunalnego. W sprawach pilnych ZZK prosi o kontakt drogą elektroniczną na adres sekretariat@zzk.wroc.pl
W sytuacjach nagłych (awarie, usterki), ZZK prosi dzwonić jak zawsze na telefony alarmowe BOK-ów.
Wrocławskie Mieszkania
Centrum Obsługi Mieszkańca w budynku Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 oraz filia COM przy ul. Gazowej 20 są zamknięte do odwołania.
Spółka zachęca do załatwiania spraw w drodze kontaktów telefonicznych i mailowych z pracownikami.
Centrum Obsługi Mieszkańca pod nr: 71 326 41 10 , 71 321 13 24, 71 325 37 57, 71 333 24 11 (filia COM ul. Gazowa 20) od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00.
Awarie i usterki należy zgłaszać na adres biuro@wm.wroc.pl lub poprzez formularz kontaktowy: https://www.wm.wroc.pl/napisz-do-nas/
TBS Wrocław
Biura TBS przy ul. Przybyszewskiego 102/104 i przy ul. Tylnej 14 są zamknięte do odwołania. Spółka prosi o kontakt mailowy lub telefoniczny.
W GODZINACH PRACY
- Informacje dla Klientów TBS Wrocław Sp. z o.o.
bok@tbs-wroclaw.com.pl
(71) 325 28 95, wew. 100 - Kancelaria Spółki
(71) 325 33 38, 325 21 04, 325 28 44, wew. 104 - Administracja i służby techniczne
tbs.tylna@tbs-wroclaw.com.pl
(71) 345 80 52, wew. 411
tel./fax: (71) 345 80 52, 345 70 82, 345 69 18
Dodatkowy telefon kontaktowy do biura przy ul. Przybyszewskiego: 502 996 242
Dodatkowy telefon kontaktowy do biura przy ul. Tylnej: 502 996 204
PO GODZINACH PRACY
Numery alarmowe do służb zajmujących się usuwaniem usterek i awarii znajdziecie pod linkiem:
http://www.tbs-wroclaw.com.pl/kontakt.html
MPK Wrocław
Do odwołania zamknięte zostało Biuro Obsługi Pasażera przy ul. Bolesława Prusa. Sprawy załatwiać można mailowo: reklamacje@mpk.wroc.pl i bop@mpk.wroc.pl lub telefonicznie przez infolinię: 71 321 72 71 lub 71 321 72 70.
Jak informuje MPK, rzecznik pasażera zaprasza pasażerów do kontaktu telefonicznego lub mailowego. Można się z nim skontaktować pod numerem telefonu 71 325 08 33 lub mailowo wysyłając wiadomość na rzecznikpasazera@mpk.wroc.pl. Z uwagi na bezpieczeństwo zawieszone zostaną jednak bezpośrednie spotkania z rzecznikiem pasażera.
Ekosystem
Spółka od 17 marca pracuje w trybie home office. Godziny pracy pozostają niezmienione.
Wszystkie sprawy związane ze statutową działalnością spółki Ekosystem (nadzorem nad odbiorem odpadów komunalnych lub utrzymaniem czystości w pasie drogowym, m.in. zgłoszenia, reklamacje) można zrealizować:
- Za pośrednictwem infolinii: 71 75 86 911, 71 75 86 912., 71 75 86 913
- Poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie https://kontakt.ekosystem.wroc.pl/
- Drogą elektroniczną na adres ekosystem@ekosystem.wroc.pl
Od 18 marca do odwołania nieczynne będą Punkty Selektywnego Zbierania Odpadów (PSZOK) przy ul. Kazimierza Michalczyka 9 i przy ul. Janowskiej 51.
Źródło: Wroclaw.pl
Dodaj komentarz
Komentarze (0)