Umowy zawierane przez Wrocław będą ogólnodostępne dla mieszkańców
Od 1 września na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia dostępny jest Urzędowy Rejestr Umów. Rejestr prowadzony jest w formie elektronicznej – zobacz tutaj.
W rejestrze znajdą się umowy i aneks do umów, zawieranych przez komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego Wrocławia, podlegające rejestracji w Centralnym Rejestrze Zobowiązań, z datą zawarcia od dnia 1 września 2015 roku.
W związku z uruchomieniem rejestru wprowadzono do treści zawieranych umów dodatkową klauzulę informacyjną: "Wykonawca wyraża zgodę (opcjonalnie: "Wykonawca oświadcza, iż przyjmuje do wiadomości, że dotyczące go dane osobowe, tj. ...") na umieszczenie imienia i nazwiska/nazwy, daty umowy, jej przedmiotu, numeru, daty obowiązywania oraz wartość umowy brutto w Urzędowym Rejestrze Umów Urzędu Miejskiego Wrocławia, zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia".
Kolejność w rejestrze poszczególnych umów wynika z kolejności ich wprowadzenia do zestawienia. Dane są aktualizowane na godz. 00.00 każdego dnia roboczego.
– Aby umowa została opublikowana w rejestrze musi zostać podpisana przez strony, przejść cały obieg formalno-księgowy. Wówczas dane na temat umowy pojawią się w uruchomionym zestawieniu. Może to trwać kilka dni, dlatego rejestr będzie stopniowo wypełniany informacjami dotyczącymi zawieranych umów – tłumaczy Arkadiusz Filipowski, rzecznik prasowy Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Dodaj komentarz
Komentarze (0)