Wynajem mebli eventowych we Wrocławiu – na czym polega i ile kosztuje?

piątek, 6.5.2022 16:03 1520

Alkoholowe trunki, bezalkoholowe koktajle, przekąski, oświetlenie LED-owe płynące zarówno z lamp, jak i sof oraz stolików – czyż nie brzmi zachęcająco? Te elementy mogą zagościć na Twoim wydarzeniu dzięki agencji Eventpoint, która oferuje wynajem mebli eventowych we Wrocławiu, czyli w miejscu swojej siedziby, a także na terenie całej Polski. Uświetnią one przebieg każdej imprezy, dbając o dobre samopoczucie zarówno gości, jak i samego organizatora. Jeżeli doskwierać wam będzie zmęczenie, głód, pragnienie – na wszystkie te potrzeby odpowie indywidualnie dobrany do potrzeb klienta wystrój i aranżacja eventu. Zestawy mebli są idealne zarówno na prywatne wydarzenia, jak i imprezy firmowe czy uroczystości. Krzesła, stoły, mobilne bary, sofy, lampy potrzebne są zawsze, bez względu na charakter i rangę organizowanej imprezy.

Wynajem mebli eventowych we Wrocławiu sprawdza się szczególnie przy organizacji wesel, bankietów, pikników, gal, szkoleń czy konferencji. Dzięki wysokiej estetyce wizualnej wykorzystuje się je również podczas zakrojonych na szeroką skalę prestiżowych wydarzeń promocyjnych, akcji marketingowych czy spotkań biznesowych. Tworzą one przestrzeń, która zachęca do uczestnictwa w evencie i skutecznie odracza w czasie decyzję gości o powrocie do domu.

Meble dostępne w Eventpoint

Najpopularniejszymi meblami, najczęściej wynajmowanymi przez klientów, są siedziska i stoliki. Eventpoint oferuje ekskluzywne i wygodne meble pochodzące od włoskiego producenta – firmy SLIDE. Ich wygląd sprzyja wykorzystywaniu ich w wielu aranżacjach i z różnorodnymi dodatkami czy dekoracjami. Klient nie musi zatem obawiać się, że wypożyczona sofa nie będzie współgrała z detalami. Istotne jest przecież nie tylko to, by goście mieli na czym siedzieć, ale by siedzisko było przyjemne dla oka, a zarazem wygodne. Oprócz swojej funkcjonalności jest estetyczne. W sofach zainstalowano oświetlenie LED, którego ustawienia i nasilenie światła można dowolnie oraz samodzielnie konfigurować. Siedzisko może zatem zachęcać gości do odpoczynku, zapoznania się z broszurami, pogawędki, a nawet finalizacji transakcji. Wynajem mebli eventowych we Wrocławiu nie opiera się jednak wyłącznie na wypożyczaniu krzeseł, stołów, mebli, czy sof.

W celach organizacji imprez takich jak: konferencje, warsztaty, szkolenia, a nawet uroczyste gale, konkursy czy aukcje, Eventpoint umożliwia klientom wynajem mównicy. Dzięki jej zastosowaniu każdy mówca zostanie dostrzeżony, a charakter eventu nabierze prestiżu i klasy. Niezależnie od tego, czy zaproszeni goście wysłuchają wywodu naukowego, przemówienia, podziękowania, recytacji – ich wzrok skierowany będzie w stronę mówiącego. Idealny jego odbiór zapewni nie tylko oświetlenie LED, ale również przygotowanie mównicy do wydarzenia przez ekspertów.

Mobilne bary – w trosce o przekąski i nie tylko

Firma Eventpoint na wynajem oferuje również podświetlany, zewnętrzny bar mobilny Break Bar. Jego celem jest upowszechnienie kultury spożywania drinków oraz napojów bezalkoholowych na wszelkiego rodzaju wydarzeniach. Trunek może towarzyszyć organizatorom i gościom nie tylko podczas jubileuszu, bankietu, biesiady, wesela czy urodzin. Coraz częściej toast wznoszony jest również w trakcie uroczystych obiadów, gali, imprez firmowych, a nawet szkoleń. Rozwiązanie to jest ponadto dobrą alternatywą dla usług, jakie oferuje barman. Break Bar wraz z automatem do drinków (Mixologiq) lub barem prosecco stanowi połączenie idealne.

Skoro mowa o kwestiach wyżywienia, klienci równie często korzystają z możliwości, jakie oferuje snack-bar. To na nim podaje się przekąski i przystawki, które umilają czas zaproszonym gościom. Organizator zapełnia go własnoręcznie wykonanymi posiłkami lub korzysta z usług firm cateringowych. Oferowany przez Eventpoint snack-bar jest uniwersalny, jego ustawienie można dowolnie konfigurować, pasuje praktycznie do każdej przestrzeni. Delikatne oświetlenie LED sprawia, że jest łatwo zauważalny nawet w tłumie ludzi. Dzięki temu zyskujesz pewność, że z Twojej imprezy nikt nie wyjdzie głodny.

Wynajem mebli eventowych Wrocław

Ile zapłacę za wynajem mebli eventowych we Wrocławiu?

Największą zaletą wypożyczania mebli eventowych, jest dużo niższa cena niż w przypadku zakupu kompletu mebli na własność. Dodatkowo, posiadając meble na stałe, należy bowiem zadbać o ich odpowiedni sposób przechowywania, stan techniczny, wizualny, a nawet serwis. Wypożyczone meble są dostępne w dowolnym terminie, wraz z transportem i obsługą. Przykładowe ceny:

  • mównica Swish od 200 zł
  • snack-bar od 150 zł
  • napis Amore od 100 zł
  • break bar wraz z modułami od 350 zł.

Wynajem dopasowany na miarę Twoich potrzeb

Nie wiesz, jakich mebli potrzebujesz, organizując własny event? Nie przejmuj się. Wynajem mebli eventowych we Wrocławiu to nie tylko wypożyczenie stosownego asortymentu, ale również fachowe doradztwo i pomoc ekspertów na każdym etapie świadczonej usługi. Specjaliści Eventpoint dojeżdżają w dowolne miejsce na terenie całej Polski. Konieczne jest jednak wcześniejsze omówienie szczegółów imprezy, takich jak: rodzaj organizowanego wydarzenia, jego ranga, miejsce, liczba zaproszonych gości, muzyka, wyżywienie, czas trwania. Na podstawie tych informacji tworzy się ogólny zarys eventu oraz mapę potrzeb. Następnie specjaliści doradzają możliwe rozwiązania, a klient wybiera to z nich, które uważa za najbardziej dopasowane do własnych potrzeb i możliwości.

Wynajem mebli eventowych we Wrocławiu i zakres usługi

Meble oraz dodatkowy sprzęt eventowy (mównicę lub napis AMORE) wypożycza się wyłącznie po uprzedniej rezerwacji klienta i podpisaniu umowy. Poszczególne elementy wyposażenia można konfigurować w sposób dowolny, zależnie od ich dostępności w ofercie firmy w wybranym przez siebie terminie. Wysokiej jakości meble dostarcza się następnie we wskazaną lokalizację na terenie całego kraju. Ich stan jest nienaganny, są one jednak nie tylko czyste i zadbane, ale również odpowiednio zmontowane, co zapewnia bezpieczeństwo ich stosowania. W cenie usługi zawarto bowiem zarówno koszty transportu, jak i ułożenia mebli w wybranej przez klienta aranżacji. Zwykle czas wynajmu asortymentu dostępnego w Eventpoint trwa od 1 do 5 dni. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby wypożyczyć go na dłużej. Wynajem długoterminowy jest możliwy, zwykle nawet bardziej się opłaca.