Komentarze (248)

Odpowiadasz na komentarz:
Ania
czwartek, 01.01.1970 01:00
Kłamstwa i zniesławienia są karane ...a ludzie szukają sensacji ... .niech każdy patrzy najpierw na siebie ....
Wilków Wielki czwartek, 11.04.2024 18:09
Tak bronicie Wegłowskiego. A to człowiek bez kultury bez poszanowania drugiego człowieka. Dlaczego tak mówię? Dlatego, że jak on może krzyczeć o osobie niepełnosprawnej, że Jak mógł wygrać wybory na radnego kaleka w Wilkowie Wielkim. To jest po prostu chamskie. Jak można być tak podłym i aroganckim człowiekiem. Ale karma kiedyś wróci i to wszystko poczuje on z podwojoną siłą. W końcu mieszkańcy i pracownicy gminy Niemcza będą mogli znowu żyć i pracować w spokoju
Agata czwartek, 11.04.2024 20:18
Tak karma wróci ...do tego co to wymyśla ....
Xd czwartek, 11.04.2024 21:13
A ty do tak bronisz bo czekasz na świetlicę czy co.. Xd
Xd czwartek, 11.04.2024 21:20
Go*
Ania czwartek, 11.04.2024 21:24
Kłamstwa i zniesławienia są karane ...a ludzie szukają sensacji ... .niech każdy patrzy najpierw na siebie ....
Ania czwartek, 11.04.2024 20:26
Jeśli masz tyle odwagi to pisać Brawo podpisz się ..a nie Wilków Wielki ...to nie fer...pisać za wszystkich ..
czwartek, 11.04.2024 20:29
Cały czas tylko jedna i ta sama osoba pisze że Weglowski krzyczy na wszystkich i każdego obraża. Nawet jak normalnie mówi to i tak powie ta osoba że on krzyczy, może ten ktoś ma problem ze słuchem lub ma alergię na Weglowskiego że go nie może znieść. Taka przypadłość się leczy u dobrego psychiatry. Prawda jest taka że karma do państwa wróci, jak można tak siać nienawiść i zło. Jeśli tak krzyczał że go słychać na całą gminę, to pewnie cała gmina słyszy jego nawet oddech, niech ten pan inwalida zgłosi to zachowanie ze świadkami do prokuratury o nękanie. A jeśli tego nie zrobi ,to proszę nie wypisywać oszczerstw. To jest podłe!!!!
. czwartek, 11.04.2024 22:01
"pan inwalida".
Może trochę kultury dla osoby niepełnosprawnej? Widzę kogoś bardzo boli że Pan Bartek wygrał w Wilkowie
Mieszkanka sobota, 27.04.2024 13:54
Uważam że Bartek jest odpowiednią osobą na to stanowisko. Niejeden czlowiek powinien brac z niego przykład. Człowiek z klasą, kulturą czego brakuje wielu osobom w naszej calej gminie.
piątek, 12.04.2024 09:11
A czym się różni inwalida od osoby niepełnosprawnej? Oba te określenia się pokrywają, inwalida ma pewien stopień niepełnosprawności, jedni większy , inni mniejszy.
gość piątek, 12.04.2024 08:05
człowiek z niego słaby jeśli chodzi o empatię i poszanowanie drugiej osoby ale pieniędzy dało mu się bardzo dużo pozyskać dla gminy inwestycje są i to jest fakt
Nie sobota, 20.04.2024 23:28
Zastanawiam się jaką motywację może mieć typ z Wałbrzycha żeby coś zrobić dla Niemczy i jej mieszkańców. Obawiam się że żadnej.
Zdegustowana czytelniczka środa, 17.04.2024 23:41
Szkoda że DOBA staje się najbardziej plotkarskim portalem w woj. dolnośląskim, ludzie tutaj pozwalają sobie na zbyt wiele, ale cóż inkognito można pisać ,tyle że twarzą w twarz większość tu ludzi nigdy nie powiedziało by tego co tu piszą, ot taka podła pruderyjnosc społeczna. Naprawdę żal mi większości tu ludzi którzy sieja nieprawdziwe plotki i pomówienia. Ale jak to mówią karma zawsze wraca, los jest przewrotny.
Alicja czwartek, 18.04.2024 14:45
te pikniki Pana burmistrza to trochę robienie głupców z ludzi mieszkających w miejscowościach w których się odbyły te spotkania... na zasadzie nic wam nie pomogłem, nic nie zrobiłem ale poczęstuje kiełbaską czy ciastkiem lub chlebem ze smalcem i macie na mnie głosować bo przecież jestem bardzo dobrym włodarzem... słabe to Panie Burmistrzu ... na szacunek i mój głos powinien pan pracować cała kadencje a nie tylko przez jedno popołudnie...
Iwona piątek, 19.04.2024 20:51
Pawłowski też wczoraj częstował kanapkami ciastem .....a nie zrobił jeszcze nic ...więc ......piszecie już takie bzdury ...,aby tylko człowieka oczernić ..słabe .,
środa, 17.04.2024 19:23
KOALICJA 7 kwietnia vel 21 kwietnia { do doprecyzowania } - oglądając zdjęcia powstałej KOALICJI nasuwa się pytanie , czy w przestrzeni publicznej naprawdę wszystko jest już na sprzedaż .... myślę tu o honorze i wiarygodności . Już wiem na kogo nie zagłosuję .
czwartek, 18.04.2024 18:10
Czy to prawda ze jutro będzie biskup przed Urzędem. i będą podpisywać porozumienie. Przyjdę
czwartek, 18.04.2024 17:22
Ja też ...
Nierdzenny mieszkaniec czwartek, 18.04.2024 09:34
Przepraszam bardzo czegoś nie rozumiem z mowy piknikowej Pana Węgłowskiego ...."Vice burmistrzem mógłby być Pan Andrzej bo jest rdzennym mieszkańcem " przepraszam obecnie kto jest viceburmistrzem? Rdzenny mieszkaniec???...........czyli wg słów Węgłowskiego Pan Lupa nie nadaję się na viceBurmistrza? Już się pogubiłem :-)
Nierdzenny to gorszy..............?? Panie Węgłowski i w ten sposób traci Pan kolejnych wyborców jakiś kilkuset....nierdzennych :-)
Asia czwartek, 18.04.2024 09:29
Ostatni piknik Pana Węgłowskiego i kilka nieścisłości : " Byłoby dla mnie wielkim zaszczytem spotkać się w 2 turze z Panem Andrzejem Osipowieczem i dziwi mnie , że mnie nie poprał" - chyba musi Pan wrócić do filmów z sesji Rady - czy Pana Osipowicza nie trakotował Pan z pogardą, brakiem szacunku nazywał "dupkiem", śmiał się z wymowy, przedrzeźniał itd...i on miał Pana poprzeć? hahaha dobre!! Karma wraca...prawda bycie dobrym dla innych się opłaca ....
Ewa poniedziałek, 08.04.2024 14:16
Kandydat jedyny rosądny to Pan Rafał.
Qwert środa, 10.04.2024 22:41
Złożył ręce wymownie na plakacie i został rozsądny?
czwartek, 11.04.2024 08:35
Te ręce to kojarzy mi się z masonami.
niedziela, 14.04.2024 23:28
Tak samo złożył dłonie aktor który promuje obecnego burmistrza zapraszając na piknik do Niemczy
Niemcza piątek, 12.04.2024 11:10
chyba był na wykładach u Tymochowicza i przykład z Leppera bierze jeszcze tylko solarium zaliczy i burmistrz malowany...
czekać tylko kiedy za jego służbowe mieszkanie zapłacimy ze środków gminy,... no chyba że Wiesia przygarnie ... przecież to jej plan był
Wojtas wtorek, 16.04.2024 08:44
Solarium, sztuczne białe zęby i buty z krokodyla to chyba wizytówka Węgłówskiego jak spojrzeć na każdym zdjęciu :-) Gdyby w parze z prezencją szła u niego jeszcze zdolność wypowiadania się ...tych filmików na jego profilu nie da się oglądać - musieli kilka razy robić montaż a i tak wyszło tragicznie co jedno słowo to "tutaj" tak wypowiadają się ludzie, którzy w życiu ani jednej książki nie przeczytali...i jeszcze te płacone i pisane przez fejkowe konta komentarze :-) Matko jakie to złe , kto mu doradza?? Popatrzcie na artykuły na stronie Gminy Niemcza to też jakiś polonistyczny dramat !!hahaha
Agata poniedziałek, 08.04.2024 21:03
Ja też obiecuje gruszki na wierzbie....co on wie ...,o potrzebach Niemczy i ludziach którzy tu mieszkają .....
Anna wtorek, 09.04.2024 00:25
pewnie radni mieszkaja wiec jako rada nakieruja i doradza. a co wie ktos kto tylko dominuje na każdym kroku nie rozmawia
czwartek, 11.04.2024 10:49
Naturalna kolej rzeczy > silny kandydat na burmistrza dobiera sobie grupę do współpracy , a tu jakby odwrotnie.....
piątek, 12.04.2024 09:13
Ktory kandydat?
piątek, 12.04.2024 13:11
każdy powinien!
Ewa wtorek, 09.04.2024 21:50
Rozsądny dla kogo? Rozsądny i uczciwy kontrkandydat dla Burmistrza Węgłowskiego był Pan Osipowicz, on mieszka w Niemczy i zna tu większość mieszkańców , a ten Pan Pawłowski kim jest dla Niemczy? To jakieś nieporozumienie.
aa piątek, 12.04.2024 08:01
to prawda Andrzej był najlepszym wyjściem z całej sytuacji ...
piątek, 12.04.2024 15:02
To dlaczego nie został nawet radnym
mieszkaniec poniedziałek, 15.04.2024 08:15
bo Niemcza jest zakłamana i nie lubi ludzi inteligentnych i wyważonych Niemczanie lubią igrzyska , afery, kochają jak się ich kupuje to kiełbaska to gwiazda disco polo itd.... Andrzej jest rozsądny więc nie pasuje do tej układanki
Tomek poniedziałek, 15.04.2024 14:09
Niestety ..szkoda że tak mało ludzi głosowało na Andrzeja wszyscy go znają i jego rodzinę ..czego niemożna powiedzieć o Kandydacie Rafale temat tabu ..?
ona wtorek, 16.04.2024 08:40
Na każdym kroku przypominam, że Węgłowski jak zostawał Burmistrzem też wcześniej nie był z Niemczy i nie miał o niej pojęcia...był 30 lat w USA :_), wtedy to nie był problem?
Kkk poniedziałek, 08.04.2024 16:29
Dlaczego tak sądzisz?
Kkk poniedziałek, 08.04.2024 16:48
Uzasadnij dlaczego. Przekonaj mnie do głosowania na niego!
. poniedziałek, 08.04.2024 19:34
Jest kulturalny, potrafi rozmawiać z ludźmi, więc nie będzie miał problemu wynegocjować lepsze warunki realizacji inwestycji, widać ze spotkania z nim na żywo oraz livow, że jest bardzo wygadany, ma pomysł na gminę i mierzy siły na zamiary, nie obiecuję gruszek na wierzbie, ale napewno z całych sił będzie dążył do zrealizowania inwestycji oraz zaspokojenia potrzeb mieszkańców w naszej gminie. Jest człowiekiem inteligentym i pracowitym, więc napewno uda mu się ożywić tą gminę. Przed poprzednimi wyborami obecny burmistrz też nie mógł się pochwalić inwestycjami, które zrealizował bo dopiero kadencja dała mu tą możliwość.
Aaa wtorek, 09.04.2024 16:03
Taki pracowity że pracy szuka aż w Niemczy .Brak mi słów na to co czytam
Adam wtorek, 09.04.2024 21:13
Pan Rafał pracował w NOK. Tu mieszkańcy mogli go poznać i zobaczyć jaką jest osobą.
To Ja piątek, 12.04.2024 13:03
I co w związku z tym
Agata wtorek, 09.04.2024 19:22
A co zabrakło miejsca w Wałbrzychu dla p Rafała ....
Demokracja poniedziałek, 08.04.2024 19:40
Bo jest kulturalny, obyty. Z pewnością w dyskusji znajdzie dużo argumentów, aby pozyskać najtańszą oferte, a i mieszkańców źle nie potraktuje swoimi słowami. Że spotkania oraz live z Panem Rafałem da się wyczytać, że jest osobą z pomysłem i chce działać dla dobra mieszkańców. Inwestycje też pewnie będzie realizował, ale nie był burmistrzem, więc nie można ocenić po ilości i jakości tych inwestycji. Obecny burmistrz przed poprzednimi wyborami też nie miał portfolio inwestycji na swoim koncie, dopiero kadencja dała mu tą możliwość.
piątek, 12.04.2024 09:17
Aktualny burmistrz tez jest kulturalny i obyty, mowi kilkoma jezykami, studiowal w ameryce. Zrobil tez duzo dla niemczy i okolicy. Wiemy kogo mamy, wrog bo wrog, ale swoj.
wtorek, 16.04.2024 19:18
Matko ja z nim pracuje co dzień..jaki obyty i kultularny?? Serio
sas poniedziałek, 08.04.2024 17:31
a kto go zna incognito
P.o. poniedziałek, 08.04.2024 19:45
Dał się poznać podczas spotkań, transmisji na Facebooku jako człowiek obyty z łatwością negocjacji, rozmów, bez uciekania i agresji w odpowiedzi na trudne pytania. Obecny burmistrz przed wyborami też nie miał portfolio inwestycji na koncie.
Basia środa, 10.04.2024 22:28
Czytając te wszystkie komentarze ma się wrażenie że jesteśmy w jakimś cyrku pod nazwą Niemcza. Ludzie nie potrafią już racjonalnie myśleć, nie ważne są osiągnięcia człowieka,jego praca , inwestycje, ważne jest to żeby wybrać kogoś kto się kompletnie nie nadaje na Burmistrza,ale ważne jest że jest kulturalny. Czy ta kultura jest aż tak wysoka, chodzil ten Pan po domach jak po komendzie ksiądz i jego jedynym atutem było że skończył dziennikarstwo, że ludzi nie będzie zwalniał i że nie produkuje kiełbasy. Nabijał się z pracy obecnego burmistrza, znieść nie mogliśmy jego bełkotu . Kultura tego człowieka jest stworzona na potrzeby kampanii samorządowej. Chcecie drodzy mieszkańcy głosować za kimś kto jak lisek mówi to tylko co inni mu każą, proszę bardzo , będzie sztucznie kulturalnie i weselo, przecież ta cała kampania tego pana opiera się na dyrdymałach i na uczuciach ludzi. Jeszcze nigdy w naszej gminie nie było świeckiej kolędy po domach, narzucał się ten Pan wielu osobą i to jest bardzo smutne. Nigdy nie zagłosuje na dziennikarza który nie umie odnaleźć się w swoim zawodzie ,a co dopiero w roli burmistrza. To dramat że jest taki kandydat jak on. Pan Osipowicz miał przynajmniej klasę i znał mieszkańców i był z tej gminy. Dla mnie ten Pawłowski Pan Dziennikarz nie jest poważnym kandydatem i na niego nie będe głosować.
Włodek środa, 10.04.2024 22:52
Bo jest porażką, mydlicielem oczu. Fakt tylko ministrantów brakowało po tej kolędzie. Zadałem tylko jedno pytanie. Która drogę w Niemczy najpierw wyremontuje. I woda w ustach. Więc mówię żadną. Wszystkie zrobił ten którego chcesz wygryźć. Co mi dasz? Nowy park? Kolej? Ktoś kto jest dziennikarzem powinien być wygadanym człowiekiem a ten stoi i patrzy...w życiu nie zagłosuje na czlowieka z wodą w ustach.
Ela piątek, 12.04.2024 08:11
Ministranci byli przynajmniej u nas na wsi to niby jego kandydaci na radnych ... chodził po wsi w Jakubem i jeszcze jednym i tak Jak piszecie nic nie potrafił nam zaoferować ... a Jakub woda w ustach i przerażenie w oczach nic się nie odzywał.... Edyta ma klasę i swoje zdanie przy nim i przynajmniej ciężko pracuje i innych potrafi zmobilizować....
więc jaki kandydat Pawłowski tacy jego radni czy kandydaci na radnych ,bo u nas Jakubek nie wygrał i nigdy nie wygra ... za slaby jest...jak Pawłowski burmistrzem zostanie to i tak o Podlesiu czy Ruszkowicach zapomnie bo jesteśmy mali....
Kumat wtorek, 16.04.2024 08:49
Jakby nie chodził to by było jeszcze gorzej, bo nie chce poznać mieszkańców...popatrzecie na duże miasta wszędzie tak wygląda przyzwoita kampania np we Wrocławiu, Poznaniu itd kandydat wychodzi do ludzi ...a nie zamyka się, ewentualnie pokrzyczy na mieszkańców i pracowników, postraszy i zmusi do kampanii praocwników szkoły i innych instytucji publicznych , ewentualnie zrobi piknik z na który przyjdzie tylko jego rodzina bo resztę do siebie zniechęcił. Cała nasza rodzina 5 lat temu głosowała na Węgłowskiego - łącznie to 40 osób z Niemczy, przejechaliśmy się bardzo - teraz głosowaliśmy na Andrzeja, w 2 turze tylko Rafał Pawłowski -przekonaliśmy też sąsiadów i tak ok 100 głosów wędruje do Pana Pawłowskiego!!
Tadeusz wtorek, 16.04.2024 15:30
A moje 100 głosów na Węgrowskiego ...rodzina jest od tego żeby się wspierać ..a gdzie rodzina Pawłowskiego....
wtorek, 16.04.2024 23:08
Przynajmniej nie będzie kolesiostwa, wujków, cioć. Może postawi lampę tam gdzie potrzeba a nie tam gdzie mieszka ciocia, kiedy przy samym rynku w Niemczy jest ulica na której jest ciemno od jakiś 2 lat, tam mieszkają też ludzie, nie podludzie, też im się należy jakieś minimalne bezpieczeństwo.
środa, 17.04.2024 16:18
A co było dużo wujów, cioć i kolesiostwa? Propaganda
środa, 10.04.2024 23:23
Dziwne jest to, że zapomniała Pani, że burmistrz obecny 5 lat temu też chodził po domach? U mnie był również pan Andrzej i z tego co wiem u innych mieszkańców też, na którego całym sercem liczyłam. a z drugiej strony jak mogli się nam inaczej przedstawić? Trochę empatii i zrozumienia. Sami kolednicy jak widać w tej gminie. Inwestycje inwestycjami jeszcze szacunek dla drugiej osoby się liczy
czwartek, 11.04.2024 08:16
Nie mam empatii na lekceważenie innych i odgadywanie czyjeś pracy w sposób negatywny skoro ktoś zrobił tyle dobrego w gminie. Nie zgadzam się na odgadywanie człowieka za jego plecami, to jest ochydne. Gdyby ten Pan Pawłowski był taki kulturalny i dobry człowiek nigdy nie obrabiał by d..... obecnemu Burmistrzowi i to ma być kultura osobista, to raczej atak na drugiego człowieka. Nie było tego pana w życiu nas mieszkańców i nagle są wybory i pojawił się na świeczniku gminnym , patrzcie jaki jestem piękny i kulturalny , no i jestem dziennikarzem który zbawi Niemcze kulturalnie . To jakiś kabaret który nie jest już śmieszny, to drwina z mieszkańców Niemcza.
wtorek, 16.04.2024 23:11
A widziałeś film z pikniku? Byłem za Jarkiem, ale jak można w jednym zdaniu przeprosić mieszkańców, a w kolejnych obrażać kontrkandydata.
ona środa, 17.04.2024 17:32
Dokładnie przecież są filmiki z Rady każdy może je jeszcze obejrzeć jak wyzywał ludzi od :"dupków, debili, radnych bezradnych, naśmiewa się z wady wymowy teraz widać też z czyjejś niepełnosprawności ...żenada, gwódź do trumny.
trzeba coś z tym zrobić piątek, 12.04.2024 11:13
mieszkańcy pokażą swój niski poziom jak wybiorą obcego Pawłowskiego bo niby ładny i elokwentny...a to aki ukryty drań
A piątek, 12.04.2024 15:19
Prawda. 5 lat temu pan Węgłowski chodził od domu do domu. U mnie był. Nic złego w tym chodzeniu nie ma. W tym roku był pan Pawłowski i też jest ok. Zawsze można było nie wpuścić. Ale watro wysłuchać, co mają do powiedzenia.
piątek, 12.04.2024 16:51
Ja nie wpuściłam do domu ani Pawłowskiego ani Osipowicza. To jest żałosne że ludzie dla kasy tak się upokarzają i chodzą żebrać o głosy, Od tego są programy wyborcze, gazetki, spotkania w remizach i świetlicach. To takie lizanie ludzi po d... ......e i uśmiechanie się głupio.
czwartek, 11.04.2024 09:04
Właśnie....
czwartek, 11.04.2024 12:00
Ile jest fejkowych informacji na temat Weglowskiego, aż głowa boli że ludzie potrafią tyle głupot opowiadać nie zgodnych z prawdą. Walka jest brudna i nastawiona na zniszczenie Weglowskiego, od pierwszych dni na stanowisku burmistrza robiono wszystko aby go zniszczyć.
piątek, 12.04.2024 15:01
A przecież osipowicz też chodził po domach, u mnie i u sąsiadów był.
piątek, 12.04.2024 15:04
Osipowicz tez chodził po domach
111 czwartek, 11.04.2024 08:04
Pracował krótki czas w NOK-u i wykazał się brakiem pracy i chęci pomocy... To co teraz pokazuję nie pokrywa sie kompletnie z tym co jest naprawdę.
Sylwia czwartek, 11.04.2024 15:19
Ten Pawłowski z ludźmi na Facebooku ma stronę Niemcza gminą nowych możliwości. Ta strona przypomina jakąś sektę, nikt swobodnie nie może się wypowiedzieć, wszystkie nie po ich myśli komentarze są wyładowywane, nawet z całego dnia potrafią wykasować komentarze ,a powód bo nie jest to zgodne z polityką strony. Tylko że prawda jest taka,że działa to w jedną stronę, gdy są komentarze chwalące Pawłowskiego i grupę to jest ach i ech, ale jak się napisze im że to nie ich zasługa albo że piszą nie prawdę to już jest polityka nie zgodna z ich standardami. Takie standardy i kultura na potrzeby własne jest ośmieszaniem ludzi i robienie z nich wariatów. Wszyscy zwolennicy pana Weglowskiego są dyskryminowani i traktowani jak idioci. Taki jest świat prawdziwy tego pana i jego zwolenników i nie ma to nic wspólnego z dialogiem.
piątek, 12.04.2024 15:07
Taka jest kampania...nie wszyscy muszą to rozumieć.
ja wtorek, 16.04.2024 08:39
Stronę na facebooku tworzą mieszkańcy więc proszę nikogo nie obrażać nazywając sektą, jest tu ponad 80%młodych ludz i z naszej gminy i nie tylko. Jest tam dużo ciekawych uwag , pomysłów, sugestii mieszkańców i główne założenie zero HEJTU!! Dla porównania facebook Pana Węgłowskiego czy Gminy Niemcza prowadzonego przez Panią K. to raptem kilka lajków i komentarze, co potwierdzone i sprawdzone pisane przez fejkowe konta , które wychwalają Pana Węgłowskego pod niebiosa - całe miasteczko się z tego śmieje - są tam podstawione konta nieistniejących ludzi, konta z Wrocławia, Wałbrzycha, Świdnica ...ale nikt tych ludzi nie zna. Na profilu Gminy Nowe Możliwości są osoby , które mieszkają w Niemczy i na codzień można je spotkać na mieście, w sklepie, kościele ...oto różnica. Cała Niemcza śmieje się z ustawionych profili Węgłowskiego, to był jego gwóźdż do trumny :-)
środa, 17.04.2024 11:11
Ja jestem z Sienic i Pani mnie tez nazywa fejkowym kontem, co za żenada
Ząbkowice Śląskie środa, 17.04.2024 16:01
Rozpowiada pani nieprawdziwe informacje. Nie zna pani wszystkich znajomych pana Weglowskiego, a proszę mi wierzyć ma ich dużo. Znajomi pana Weglowskiego są rozsiani po całej Polsce,Europie i w Stanach Zjednoczonych Ameryki. Nikt nie broni Pana P. I Pana O znajomym się wypowiedzieć na ich temat. Ja akurat jestem z Ząbkowic Śląskich i też śmieje się pani ze mnie że jestem z powietrza. Mieszkańcy Gminy Niemcza boją się komentować stronę Burmistrza Weglowskiego ze względu na hejt który panuje ze strony właśnie tych młodych ludzi. Ludzie starsi nie radzą sobie tak z komputerem jak młodzież. Wiele osób mówi że nie chce być wyzywani i poniżani dlatego nie wchodzą w dyskusję. Np pewien pan mieszkający w Niemczy , jak został przez pewnego pana zaatakowany, wyzwał go nawet od chu........... .i to ma być rozmowa, kulturalne wymienienie dyskusji. Jakie odżywki do pani która mieszka w Izraelu a pochodzi z Niemczy, jak ja się traktuje, wytyka pewna młoda dama jej pomyłki języka polskiego, ta pani mieszka od bardzo długiego czasu za granicą, brak jest dla niej szacunku i powagi, a tak dużo się mówi w tej kampanii o szacunku i współpracy. Pan Weglowski zdobył ponad 900 głosów,więc jest poważnym kandydatem. Pan Pawłowski i Pan Osipowicz też mają swoich zwolenników i fanów ,oni swobodnie się wypowiedzieć mogą,a znajomi pana Weglowskiego i mieszkańcy go popierający są ośmieszani i atakowani w mniejszym lub większym stopniu. Mam nadzieję że Pan redaktor z Doby opublikuje ten mój wpis. Dość tego szczucia,dość tego udawania że jest kulturalnie, z dialogiem i szacunkiem,bo tak nie jest. Już nie długo poznamy decyzję Mieszkańców Gminy Niemcza, to test na inteligencję mieszkańców gminy, komu uwierzyli,a komu powiedzą nie. Życzę powodzenia wszystkim kandydatom, każdego będziemy szanować . Powodzenia Panowie!
Kazia środa, 17.04.2024 17:35
Prawdę o Panu Węgłowskim najbardziej rozpowszechnili po Niemczy jego bliscy współpracownicy.....nomen omen głosujący przeciw niemu bo chcą zmian i świętego spokoju
środa, 17.04.2024 21:28
No widać od razu, że pracownik urzędu pisał
mieszkaniec wtorek, 16.04.2024 13:16
i jeszcze Andrzej Kukuła wychwalający obecnego włodarza pod niebiosa a tak niedawno mówił że to zły i zakłamany człowiek... czyżby Renatka bala sie o stanowisko...
wtorek, 16.04.2024 23:09
Ja pamiętam jak podpisywali petycję o odwołanie pana Węglowskiego.
uduchowiony środa, 17.04.2024 07:09
Nie powinien poprzeć wczorajszą procesję.
Agata czwartek, 11.04.2024 16:48
Ponoć bardzo dobrze tańczy ...na razie tyle wiemy ...
Mika poniedziałek, 08.04.2024 20:01
A pan JW nie był incognito i to jeszcze z zza oceanu?
Julia sobota, 13.04.2024 00:23
Tylko Pan Rafał...jedyny ratunek dla Niemczy !!!
Agata sobota, 13.04.2024 12:55
Ratunku potrzebują ludzie którzy na niego zagłosują ..bo jak na razie to Niemcza zaczyna być coraz ładniejsza ...
niedziela, 14.04.2024 08:24
Wyborcy pana Jarka, czemu obrażacie wyborców konkurenta? Nie ładnie, nie ładnie. Każdy ma prawo do swojego głosu i opinii. Chyba się ktoś zapędził.
Kkk sobota, 13.04.2024 20:19
A co w tej naszej Niemczy jest nie tak?
wtorek, 16.04.2024 23:14
Strach coś bez dyktafonu w urzędzie załatwiać, żeby nie spotkać się z krzykiem i poniżaniem jeżeli jest nie pomyśli rządzącego
Tomek środa, 17.04.2024 16:11
Ale głupoty .....
Basia wtorek, 09.04.2024 09:27
Bardzo mi się nie podobają komentarze nienawiści na Burmistrza Weglowskiego, to nie sprawiedliwe do tego co zrobił dla gminy. Godnym przeciwnikiem był Pan Osipowicz, ale los sprawił że mieszkańcy mu nie zaufali. Pan Rafał nie ma doświadczenia Pana Weglowskiego ani Pana Osipowicza, to że jest miły lub na takiego chce uchodzić to nie znaczy że się nadaje. Mieszkańcy sami mają swój rozum, widzą i czują , z pewnością sami zadecydują na kogo oddadzą swój głos. Wiele osób nie czyta Facebooka ani Doby i to jest dobry znak ,ponieważ mieszkańcy użyją w tych wyborach własnej intuicji i mądrości. Pozwólcie mieszkańca zdecydować , a ich decyzja będzie świętem demokracji
Maria środa, 17.04.2024 15:11
Zgadzam się.
czwartek, 11.04.2024 09:37
Teraz będzie w Niemczy kulturalnie - dziennikarsko, zero wysiłku, impresja od Gilowa do Niemczy. Za dwa lata UE da nam uchodźców to będzie komu się bawić na Rynku.
Robert wtorek, 09.04.2024 11:48
Ja będę głosował na Weglowskiego i moja cała Rodzina też. Dla nas Pawłowski jest nie do przyjęcia.
xyz wtorek, 09.04.2024 12:59
a wegłowski 5 lat temu miał dosiwadczenie, pojawił się nie wiadomo skąd, aaa z USA! i cwaniakuje
Jedna z mieszkańców gminy wtorek, 16.04.2024 19:36
Wybory samorządowe to powinno być święto demokracji naszych małych miejscowości. Czytając część tych komentarzy zupełnie tracę wiarę w ludzi i ich zdrowy rozsądek. Nie liczą się już spotkania z wyborcami, nawet ich programy polityczne są spychane gdzieś na margines, ważne jest aby obrzucić błotem kandydata . Nic nie mam przeciwko panu Pawłowskiemu, nie znam go osobiście oraz nie znam osobiście pana Weglowskiego,ale niektórzy tu ludzie zatracili człowieczeństwo i zdrowy rozsądek. Jak można wypisywać oszczerstwa np. na Pana Weglowskiego, czy pan Pawłowski dobrze by się czuł jakby na jego temat tak pisano. Kampania powinna pokazać program wyborczy i to co chcą zmienić kandydaci w Gminie, nikogo nie interesują komentarze jakie kto ma zęby, czy jakie nosi buty. Znęcanie się nad ludźmi jest prawnie zabronione.
Krysia środa, 17.04.2024 14:58
Ludzie Pana Pawłowskiego i Osipowicza zachowują się jakby byli w jakieś gorączce, rozumiem że każdy popiera swojego kandydata,ale niech to ma jakiś poziom kultury i rozsądku. Nikt nikogo nie zmusi aby zagłosował na kogoś , to wolny jeszcze kraj, ale narzucanie innym swojej woli jest bardzo męczące i chamskie. Nikt z wójtów i burmistrzow w żadnej innej gminie nie był tak opluwany słownie jak Jarek Weglowski, zrobiono sobie z niego popychadło wyborcze. Pan Pawłowski i Pan Osipowicz tak bardzo chcą uchodzić za bardziej eleganckiego od niego, za bardziej mądrzejszego od niego, za bardziej wykształconego od niego. Prawda jest taka że każdy z tych panów ma coś w sobie, każdy ma wady i każdy ma zalety. Wałęsa był zwykłym robotnikiem a miał to coś że porwał za sobą miliony Polaków. Kwaśniewski miał jedynie maturę i dziś wielu mówi że był świetnym prezydentem. Czy oni wszyscy byli idealni? Niestety nie! Wybory samorządowe to nie konkurs misteria ,szyk i elegancja nie mają tu znaczenia, raczej zdolności zarządzania. Uważam że i pan Pawłowski i Pan Osipowicz boją się zaciętości i wytrwałości pracy burmistrza Weglowskiego, boją się że ludzie go lubią i cenią jego pracę ,dlatego tak bardzo pan Weglowski jest atakowany . Życzę powodzenia wszystkim kandydatom na burmistrza Niemcza.
xx wtorek, 16.04.2024 13:18
skoro 5 lat temu postawiliśmy na nowego, niewykształconego i nie znającego samorządu to dlaczego tym razem nie postawić na wprawdzie nowego ale obytego , grzecznego i przede wszystkim merytorycznego Rafała... idzie za nim mocna ekipa ... myślę, że to ryzyko się Niemczy opłaca
Tomek wtorek, 16.04.2024 20:41
Trzeba wiedzieć co się piszę ..Weglowski ma średnie wykształcenie ....
wtorek, 16.04.2024 23:06
Czym jest w tych czasach średnie?
Zmotywowany wtorek, 16.04.2024 16:31
Brakuje księdza. Jeszcze tylko błogosławieństwo księdza i do przodu.
wtorek, 16.04.2024 18:28
Racja
wtorek, 16.04.2024 19:37
Może zdalne ....
wtorek, 16.04.2024 16:48
Oglądając wtorkowe ZDJĘCIA z Niemczy nasunęła się myśl -Boże miej w opiece naszą GMINĘ .
poniedziałek, 08.04.2024 17:22
Mieszkańcy Niemczy obudźcie się, dość chamstwa ze strony burmistrza. Kasy na zawołanie już nie będzie, zostanie tylko stres, skłócanie mieszkańców i dzielenie na lepszych i gorszych, czas z tym skończyć
J Ł poniedziałek, 15.04.2024 15:54
komu tak bardzo zależy żeby oczerniać Pana Węgłowskiego Burmistrza który włożył tyle pracy wysiłku żeby ta gmina zaczęła w końcu żyć .Ludzie przejrzyjcie na oczy wreszcie .
2024 środa, 10.04.2024 08:31
Ktoś kto nie zna Burmistrza osobiście lepiej niech sie nie wypowaida, jest pomoc za każdym razem. Co było robione wcześniej? Jedno wielkie nic. A osoba, która nie jest z tej Gminy, nawet z powiatu nie jest, która chce się tylko wzbogadzić jest właściwą osobą na Burmistrza ? Nie sądzę
środa, 10.04.2024 22:06
Każdy ma prawo wypowiedzi, żyjemy w demokracji, wolność słowa i te sprawy.
A może po prostu każde słowo przeciwko burmistrzowi w normalnym dialogu jest traktowane jako atak? A czy demokracja nie polega na dialogu? Jeden tak drugi tak i coś z tego wychodzi? Nie trzeba wprowadzać tyrani.
Agata poniedziałek, 15.04.2024 15:39
Szkoda że tej demokracji wolności słowa i dialogu niema na stronie Niemcza Nowych Możliwości bo jak tylko napisze ktoś nie po ich myśli albo z niewygodnym tematem zostaje zablokowany ...albo pytanie usunięte ..taka ich demokracja i dialog.
poniedziałek, 08.04.2024 18:22
Brawo Panie Jarku, uzyskał Pan prawie tysiąc głosów, Alleluja i do przodu. Tyle co Pan zrobił dla Niemczy , nikt tego nie zrobił!
wtorek, 09.04.2024 21:11
Przypominam, że burmistrz jest nie tylko dla mieszkańców Niemczy. Są też sołectwa a tam burmistrz nie robił nic
aaa środa, 10.04.2024 08:43
Bardzo się mylisz, zrobił wiele
Popcorn środa, 10.04.2024 22:26
Obudzicie się dopiero w szambie jak Rafał wygra. Zero pojęcia o inwestowaniu. Nic nie zrobi dla Niemczy. Niczego nie wyremontuje, nie zbuduje, nie zorganizuje. Przez rok czy dwa będzie wozić się na wyniku poprzednika. Siłą jest elektorat Gilowa który zawdzięcza Paulinie. Położy Niemcze na dno bo obietnice dla Gilowa trzeba będzie spełnić. Gminę tam przenieść trzeba będzie. Dojdzie do kłótni i nieporozumień. Gilów oddzieli się od reszty gminy a i tak zostanie wydymany. Mówcie co chcecie ale jezdzilibyście po dziurach w Niemczy, nie byłoby tylu inwestycji, wydarzeń i współpracy partnerskiej z innymi gminami. Co wam da pretendent ze Świdnicy? Czujniki gazu w każdym domu? Monitoring miejski? Czy może powtarzane do bólu brak hejtu i nienawiści? To dopiero kpina. Psyryknie palcem i wszytkim zrobi dobrze? Nie mogę się doczekać łaskawcy.
środa, 10.04.2024 23:25
Jakie inwestycje przeprowadził poprzedni burmistrz przed zajęciem stołka? Z ciekawości.
Adam środa, 10.04.2024 23:36
A mogę dowiedzieć się jaką listę inwestycji miał obecny burmistrz przed rozpoczęciem kadencji ?
Agata czwartek, 11.04.2024 19:52
Prawda ..myślę że wszyscy zastanowią się dobrze przed oddaniem głosów .
czwartek, 11.04.2024 20:27
WROZBITA SIĘ ZNALAZŁ. SKĄD CZŁOWIEKU WIESZ JAK BĘDZIE?
mieszkaniec z Gilowa piątek, 12.04.2024 07:59
jak się dogada z Andrzejem i Edytą to jest szansa na to, że coś będzie się działo oni przynajmniej mają wiedzę ... bo sam Pawłowski nie ma pojęcia o samorządzie ... tylko gazety umie robić to fakt ma za sobą Gilów to też fakt ... tylko czy gilów nie wydyma całej gminy... oni patrzą tylko na siebie ...kto ogląda sesje ten wie najpierw poukładali się z Węgłowskim później byli przeciwko niemu, a na końcu przyprowadzili redaktorka żeby dokopać Andrzejowi bo tak chciała Wiesława ....
piątek, 12.04.2024 13:33
Właśnie ...
piątek, 12.04.2024 17:30
Zbyt dużo tego Gilowa w gminnej przestrzeni . Niestety nie przynosi to jemu splendoru ....
sobota, 13.04.2024 18:43
Niech Pawłowski kandyduje na sołtysa Gilowa to będzie miał wszystko pod ręką księdza z ministrantami, koło gospodyń wiejskich i tam będzie królem.
Gilowa niedziela, 14.04.2024 12:22
!!!!! Zróbmy wszystko , aby nie przenieśli nam GMINY do Gilowa .
poniedziałek, 15.04.2024 08:23
no tak !!!
poniedziałek, 15.04.2024 11:23
Prawda.
piątek, 12.04.2024 17:28
O co chodzi z tym Gilowem ......?
Maria wtorek, 09.04.2024 07:55
Powiem jedno tyllo Pawłowski,czas na zmainy nie patrzmy tylko kryteriami ile zribił obecny burmistrz,nowy może zrobi i więcej..Obecny burmistrz ma gdzieś swoich wyborców i moeszkańców,miałem z jego powodu sporo problemów tylko dla tego że poprostu mnie olał i problem można było rozwiązać od ręki tylko dobra wola której zabrakło.
Mieszkaniec Gminy sobota, 13.04.2024 18:47
Z tego co wiem każdy może przyjść do burmistrza i załatwić sprawę, nie trzeba się Edyta umawiać jak w innych gminach. Jeśli coś jest w mocy UM to zawsze można liczyć na pomoc burmistrza.
Gosia sobota, 13.04.2024 18:54
Na wymioty bierze od pani komentarzy,proszę konkretnie opisać sytuację a nie siać plotki i dezinformacje. Dobra jest pani w obmawianiu ludzi . Nigdy obecny burmistrz nie miał gdzieś swoich wyborców, niech pani zobaczy ile inwestycji wprowadził w życie. Jest pani kłamczuchą i manipulantką.
piątek, 12.04.2024 22:01
A teraz jeszcze chyba dementuje plotki, które sam wypuścił, ja mieszkam w rynku a nic nie słyszałem że nie będzie przedszkola czy świetlic, a on dementuje plotki
Mieszkanka Wilkowa sobota, 13.04.2024 08:56
Trzeba być niezwykle perfidnym człowiekiem aby zarzucać burmistrzowi Weglowskiemu że sam puszcza plotki i je dementuje. Ja jestem z Wilkowa i sama słyszałam jak pewna część ludzi niezwiązana z burmistrzem sieje te plotki. Ludzie za grosz godności nie mają ani honoru aby tak oczerniać człowieka. Nie przepadam za burmistrzem ale to co robią niektóre osoby względem jego osoby jest naprawdę okrutne i pokazuje jak wielka szkodę robią temu człowiekowi. Każdy ma prawo głosować w tych wyborach jak chce, ja głosowałam za Panem Osipowiczem, lecz teraz zagłosuje na burmistrza ponieważ nie podoba mi się ten atak i ten Pawłowski nie jest człowiekiem z Gminy , Świdnica niech go przyjmie w swoim Ratuszu. Przestańcie ludzie gnębić ludzi, ludzie i tak zagłosują na kogo będą chcieli. Czy to tak trudno zrozumieć?
sobota, 13.04.2024 12:03
To pan sieje plotki pomawiając burmistrza o to że sam roznosi plotki. Ludzie z grona tego pana że Świdnicy który pochodzi sieja te plotki. Podłość
niedziela, 14.04.2024 23:26
Plotki sieje ekipa obecnego burmistrza, niczym się nie zajmują tylko tworzeniem plotek, które później dementują....ot taki psikus
poniedziałek, 15.04.2024 10:53
To właśnie tacy jak Pani/ Pan sieja takie plotki. Ot taki psikus. Czy się jeszcze Pani/Panu nie znudziło pisać te bzdury?
Mam dość chamstwa sobota, 13.04.2024 22:44
Rafał Pawłowski doświadczenie w pracy w samorządzie ma.
Po złożeniu wypowiedzenia umowy o pracę u obecnego burmistrza, bo ten okazał się prostym człowiekiem, zamkniętym na podpowiedzi i pomysły.. podjął się pracy w starostowie Wałbrzyskim.

Dojeżdżał do Niemczy, grubo ponad rok.
Dojeżdża do Wałbrzycha.
Spokojnie może przyjeżdżać znów do Niemczy.
Pewne jest to, że Niemcza jest specyficzna i ma w sobie jakiś magnes. Wcale się nie dziwię, że Pawłowski poczuł tę energię.

Mam nadzieję, że wygra 21.04.

Czas zakończyć erę hejtu i pogardy.
Głosuję na Pawłowskiego.
A obecny, niech wróci do kiełbasy. Jeszcze ma pięć lat do emerytury. Tyle, co kadencja trwa.

I nie należy wierzyć w piękne słówka Sławka . Czy Jarosława.
Kłamał, kłamie i kłamać będzie. A przy tym będzie poniżał i straszył.
Urwał dość!
Prawda w oczy kole niedziela, 14.04.2024 13:34
Erę pogardy i hejty zapoczątkowali byli Radni Gminy Niemcza którzy lekceważyli burmistrza od samego początku jego urzędu. A tak nawiasem mówiąc gdyby urząd burmistrza był pełniony za średnią krajową to ciekawe ile byśmy mieli kandydatów na to stanowisko? Najpierw kasa a potem ludzie i inwestycje. To wszystko jest fałsz i obłuda , nic tu nie jest robione z miłości do Niemczy i ludzi , kasa się liczy. Czy Pawłowski czy Weglowski biją się nie ostanowisko ale o kasę. Gdyby ten Pawłowski nie czuł kasy nikt by go tu nie widział , palcem by nie kiwną w stronę Niemczy. Taka prawda. Weglowski się już dorobił i tego mu ludzie zazdroszcza , w oczy boli że mu się w życiu udało. Nie jeden z nas chciałaby mieć tyle co on. Dlatego niech każdy zdecyduje sam na kogo chce zagłosować.
niedziela, 14.04.2024 17:31
Stawka jest oficjalną i myślę że wielu „ma” więcej
poniedziałek, 08.04.2024 13:40
Mieszkańcy gminy kogo chcecie wybrać znów na burmistrza
czas na zmiany poniedziałek, 08.04.2024 14:07
Pan Rafał Pawłowski oczywiście
Kopernik środa, 10.04.2024 22:53
Tylko Węgłowski.
NOK czwartek, 11.04.2024 08:38
Niech wraca do dziennikarstwa, skoro taki kulturalny i skuteczny to tam niech się za nim rozbijają. Tutaj w gminie jak pracował nic nie osiągnął.
niemczanin poniedziałek, 08.04.2024 22:26
Pan Pawłowski
tomek poniedziałek, 08.04.2024 14:12
ja na Pana Pawłowksiego
Magda sobota, 13.04.2024 18:49
A ja na Weglowskiego
czwartek, 11.04.2024 15:58
A ja na Weglowskiego bo wiele zrobił dla gminy. Już po dziurach nie jeżdżę samochodem dzięki niemu.
Kkk poniedziałek, 08.04.2024 16:29
Bo?
W. poniedziałek, 08.04.2024 17:40
Jest przede wszystkim kulturalny i nie zastrasza przekrzykuje ludzi
poniedziałek, 08.04.2024 21:31
Dużo racji , ale jednak Pan Pawłowski nie jest z naszej Gminy i o ile mam dobre informacje nie ma doświadczenia w pracy w samorządzie .Pojawia się pytanie co skłoniło Go do zainteresowania się pracą w samorządzie w Niemczy ?
50 latek wtorek, 09.04.2024 00:17
Lata temu w mojej młodości też był burmistrz nie z naszej gminy i bardzo dobrze wspominam te lata. Odnośnie doświadczenia nie wiem, więc się nie wypowiem, ale kiedyś każdy miał swój pierwszy raz. Warto dać innej głowie szansę
wtorek, 09.04.2024 08:38
No właśnie.... , może postawmy raczej na doświadczonych i mieszkających "TU" niż ciągle dawajmy szansę czemuś niepewnemu , niesprawdzonemu . Całe bowiem pokolenia będą tylko sprawdzać , co niekoniecznie wpływa na rozwój .
wtorek, 09.04.2024 14:37
Z tego co pamiętam to wasz obecny burmistrz był 30 lat za granicą, więc tez nie możecie nazwać, że tutejszy, wyjechał z Polski w innym ustroju, a wrócił w innym i z tego co czytam chyba dalej w nim pozostał....pamiętajcie kasy już nie będzie miał, a od tych od których ją dostawał dziś odpowiadają przed komisją, więc zastanówcie się szanowni Państwo na kogo oddacie swój głos.
piątek, 12.04.2024 16:56
Ten człowiek pracował od dziecka to co ma zarobił własną ciężką pracą od nikogo nic nie dostał . Dla mnie ważne jest to że jest to uczciwy pracowity i sumienny .
środa, 10.04.2024 17:17
Ale jednak już trochę czasu funkcjonuje w naszej rzeczywistości....
wtorek, 09.04.2024 23:11
Ale po co głosować na kogoś kto nie ma empatii i szacunku do drugiego człowieka? Dotacje i te inne wyszukują, piszą pracownicy urzędu, nie sam burmistrz, ewentualnie może wiceburmistrz, burmistrz raczej żadnych pieniędzy dla nas nie pozyska, bo on nie pisze dokumentacji
środa, 10.04.2024 07:48
To złą masz informację
444 środa, 10.04.2024 08:25
Dokładnie nie jest z Niemczy i nie ma doświadczenia w samorządzie, ale jak pieniądze są potrzebne to się pcha wszędzie gdzie się da
xyz środa, 10.04.2024 20:55
Zastępcy Węgłowskiego też nie są z Niemczy. Jak to jest ? Najpierw zwolnił zastępcę , bo nie był potrzebny - teraz zatrudnił, bo jest potrzebny . I to jest niby dobry gospodarz? Z tego co wiem, to wice... też w swojej pracy nie miał dobrej opinii i uciekł do Niemczy. Dziwne, że aż z Barda do nas trafił. Czy to nie jest podejrzane?
wtorek, 09.04.2024 12:26
Bo w miejscu zamieszkania nie mial na to szans
Kkk wtorek, 09.04.2024 12:46
Trafił na podatny grunt! Niczym filmowy Tulipan w ciągu jednej rozmowy potrafił otoczyć się grupką ufnych ludzi wierzących w to co mówi! W swojej gminie,albo powiecie nie ma siły przebicia ,więc znalazł miejsce gdzie można zaistnieć i jeszcze przytulić niezłą kasę!
222 środa, 10.04.2024 08:33
Święte słowa, tam nie miał jakich kolwiek szans to próbuje się wzbogadzić gdzie się tylko da. Jak pracował w NOK-u nie robił kompletnie nic, nie ma pojęcia o prawdziwej pracy, więc co on może dobrego zrobić dla Niemczy
środa, 10.04.2024 12:02
Zgadzam się w 100%
123 środa, 10.04.2024 08:24
Kulturalny ? Pokazuje teraz to co ludzie chcą zobaczyć, szkoda że nie wiedzą jaki jest naprawdę i jaka jest jego prawdziwa twarz
MIESZKANKA wtorek, 09.04.2024 13:15
BO P. WĘGŁOWSKIEMU BRAK KULTURY I SZACUNKU DLA DLRUGIEJ OSOBY Z POZA JEGO KRĘGU. JEGO DRACIE SIĘ W URZĘDZIE W PONIEDZIAŁEK PO WYBORACH MOŻNA BYŁO SŁUSZEC NA CAŁYM RYNKU
Kkk sobota, 13.04.2024 20:22
A może powiesz jaki był powód tego darcia się? Może miał rację?
sobota, 13.04.2024 22:31
A jakie miał inwestycje na koncie przed objęciem urzędu ?
Xxx czwartek, 11.04.2024 17:11
Właśnie. A w dodatku jak można krzyczeć o osobie niepełnosprawnej, że Jak mógł wygrać wybory na radnego kaleka w Wilkowie Wielkim. To jest po prostu chamskie. Jak można być tak podłym i aroganckim człowiekiem. Ale karma kiedyś wróci i to wszystko poczuje on z podwojoną siłą. W końcu mieszkańcy i pracownicy gminy Niemcza będą mogli znowu żyć i pracować w spokoju.
a środa, 10.04.2024 15:58
dokładnie, darł się na wszystkich i w słowach nie przebierał....
czwartek, 11.04.2024 20:53
Wariactwo tak kogoś oczerniać. Co za ludzie,brak mi słów.
środa, 10.04.2024 17:20
Aż wpłynęło to na błędy w tekście ....
Niemczanin poniedziałek, 08.04.2024 20:10
A co zrobił Pawłowski dla niemczy? Chodzi tylko po domach i nie wie coa gadać!!!
sobota, 13.04.2024 08:38
On się nadaje na burmistrza jak piąte koło u wozu. Co ma wspólnego dziennikarz z gminą? Dramat
poniedziałek, 08.04.2024 20:56
U mnie jak był to wiedział, napewno mówił sensowniej niż kontrkandydaci
Kkk sobota, 13.04.2024 20:26
O czym ci mówił? O turystach? O ulgach dla przedsiębiorców? O używanej pługopiaskarce, która w godzinę odśnieży całą gminę? Też dałeś się nabrać na mile słówka?
sobota, 13.04.2024 22:26
Ja ta używana plugopiaskarke uważam za dobry pomysł, o realizacji rozpoczętych inwestycji, o współpracy.
Jacek poniedziałek, 08.04.2024 21:52
Chodzi i szuka dialogu. Urzęd jest dla mieszkańców, słucha potrzeb ludzi, czego oczekują. Obecny burmistrz uważa się za majora miasta, nikogo nie słycha, a warto mądrych ludzi posłuchać. Nie szanuje ludzi, obraża , wyzywa od asshol, itp. zero kultury, udaje tylko szarmanckiego a ludzi niżej stanowiskiem totalnie lekceważy. Nie jest to partner godny współpracy
Niemczanka od urodzenia wtorek, 09.04.2024 19:09
Zgadzam się. Pan Burmistrz nie znosi, gdy ktoś ma inne zdanie. Wtedy zmiesza każdego z błotem, bez chwili wahania. I jeszcze będzie groził . Sama to przeżyłam. I to był moment, w którym powiedziałam KONIEC- mojego głosu miał nie będzie! A jeszcze rok temu byłam gotowa na niego zagłosować.
Koniec wtorek, 09.04.2024 07:39
Od tego właśnie ma radę i myślę że bardzo dużo może zrobić. Przynajmniej słucha ludzi i nie obraża. A obecny burmistrz rozmawia,słucha? Wyzywa jeśli ktoś ma inne zdanie od niego, robi co chce.. Gdzie były jakieś rozmowy o tym co się właśnie buduję na terenie gminy?! Sam sobie podpisał, totalna samowola! Stanowcze NIE dla Pana W!
Kkk sobota, 13.04.2024 20:29
Może trochę inaczej! To rada ma burmistrza! On jest władzą wykonawczą! Co najwyżej może zaproponować swoje pomysły do przedyskutowania i uchwalenia!
środa, 10.04.2024 11:47
No jak to co.Robi ładne zdjęcia gminy.I tyle...
To Ja piątek, 12.04.2024 13:59
Polak mądry po szkodzie .Nie wicie co możecie stracić . Brak szacunku dla człowieka który tyle zrobił dla tej gminy. Wyższe wykształcenie nie pomoże przy braku rozsądku . Zastanówcie się .
mieszkaniec z Gilowa piątek, 12.04.2024 07:52
Rozmawiałam z tym Pawłowskim niby grzeczny elokwentny i dobrze się wysławia ale jakoś o gminie to pojęcia nie ma i taki trochę cwaniak jest mówi, że od tego ma radnych ... ale radni czy sołtysi to za niego roboty nie zrobią, a jak on chce zrobić dobrze robotę jak gminy nie zna...
wybór jest taki śliski i obcy Pawłowski albo chamski i swój Węgłowski.... ....
czwartek, 11.04.2024 21:23
weźcie się do roboty zamiast robić gównoburze
434 środa, 10.04.2024 08:42
Burmistrz J. Węgłowski jest jedyną odpowiednią osobą na stanowisko Burmistrza. Wiele zrobił dla Niemczy, mnóstwo inwestycji. W końcu Niemcza nabrała kolorów. A drugi kandyant to jakieś nie porozumienia. Nie potrafi współpracować z ludźmi, obiecuję nie wiadomo co, ciekawe czy ma świadomość tego, jaki jest budżet Gminy. Teraz wielce miły, uprzejmy a jak przyjdzie co do czego to pokaże swoją prawdziwą twarz. Ludzie obudźcie się ! Sami widzicie jak wiele się zmieniło teraz i ile jeszcze sie zmieni na lepsze. A osoba, która nie ma pojęcia o tym nic nie zdziała !
środa, 10.04.2024 22:07
Zaciekawiłaś/zaciekawiłeś mnie. Jak nie potrafi współpracować ? Jakieś fakty? Chętnie podsłucham, może przychylę się do twojej opinii.
Hugh środa, 10.04.2024 23:00
Nie potrafi komunikować się z obcymi osobami, drętwy, zamknięty na szczery uśmiech obcej osoby. Fakt jest taki że nie znalazł miejsca w Świdnicy czyli nie potrafi współpracować.
Paweł środa, 10.04.2024 22:49
Najważniejsze że Gilów będzie zadowolony i że Pan Pawłowski uwolni się od zawodu dziennikarza, bo raczej kiepsko mu idzie w tej kwestii. Na dziennikarstwie uczą jak manipulować ludźmi, jak stworzyć odpowiednie napięcie emocjonalne aby przekaz był lepszy. Nawet to temu Panu wychodzi kiepsko, bo bez ludzi w Gilowie nic by mu nie wyszło. To jest naprawdę żenujące że chodził po domach jak ksiądz po kolędzie , ale cóż mówią że wszystkie chwyty dozwolone aż do ciszy wyborczej. Każdy z nas potrafi być kulturalny ale nie każdy pcha się do rządzenia gminą, za kilka lat każdy z nas będzie miał predyspozycje do startowania w wyborach parlamentarnych, samorządowych czy prezydenckich bo przecież kultura jest najważniejsza.
czwartek, 11.04.2024 10:29
Właśnie .....
MIESZKANKA środa, 10.04.2024 11:26
P. Węgłowski ma 5 lat do emerytury i to dla niego jest powód kandydowania na kolejna kadencję. Partia , której jest członkiem też mu nic już nie pomoże jeżeli chodzi o jakiekolwiek inwestycje
Luis wtorek, 09.04.2024 21:30
Ja będę głosował na pana Pawłowskiego, trzeba dać szansę nowej osobie, córka mówi że już nie da się dłużej pracować w urzędzie z tym despotą.
środa, 10.04.2024 16:10
Nikt córki siłą nie trzyma ....po 21..może już nie pracować w urzędzie ...
Marian. środa, 10.04.2024 12:36
Nie myslalem, ze w Niemczy tak latwo jest zostac burmistrzem.
Podobnie jak kiedys, gdy przywozono sekretarza w aktowce :-))
Wkurzony wtorek, 09.04.2024 12:01
Ludzie obudźcie się! Teraz to już naprawdę w grę wchodzi nasze życie. Czy naprawdę chcecie burmistrza który podpisał kontrakt na produkcję rakotwórczej masy bitumicznej. Dla nas mieszkańców oznacza to poza poważnym narażeniem zdrowia „ zakaz wychodzenia z domów” do naszych ogrodów itp.
Kkk środa, 10.04.2024 10:52
Wow!! Musisz sobie kupić namiot tlenowy ja M. Jackson! Na każdej ulicy,drodze masz masę bitumiczną. Po tej masie na DK8 jeździ tysiące samochodów dziennie! I to nie jest rakotwórcze? Co więcej w twoim ogrodzie ,jedzeniu też masz związki rakotwórcze! Przy odpowiednim zabezpieczeniu i częstych kontrolach może to być bezpieczna produkcja! A czy to czym ludzie palą w piecach to jest czyta ekologia? W innych krajach mogą działać spalarnie śmieci, biogazownie przynosząc zyski dla miast , a w naszym grajdole nie może nic działać!!! Tu masz być tylko sypialnia i miejsce spokojnej starości!!!
Mieszkaniec poniedziałek, 08.04.2024 19:58
Mam nadzieję, że wszyscy przejrzeli na oczy kasa była z Pisu a PiS się skończył, teraz kasa będzie z KPO i raczej nikt z pisu jej na oczy nie zobaczy o tym decydują wyższe władze i też nie z Pisu na pewno. I dość tego mydlenia oczu jak robienie szopki z udziałem dzieci w szkole, otwierania parkingu z kostki brukowej z przecinaniem wstęgi, podziękowaniami dla burmistrza 2 dni przed wyborami....chociaż parkingu nie można nadal używać przez miesiąc. Nie używajcie dzieci do takich cyrków, kto Wam dał do tego prawo, to samo dzieci z przedszkola z Niemczy, wstyd!! Wyniki pokazują że rodzice tych dzieci w 80 ponad procentach to przeciwnicy Weglowskiego. To nie jest nasz przyjaciel! Niech to do Was dotrze! Hale sportową czy inne inwestycje zrobimy z dotacji czy KPO.
Agata poniedziałek, 08.04.2024 20:55
Tyle nienawiści .....pewnie były Radny ..
Mieszkaniec wtorek, 09.04.2024 07:24
oj jak bardzo się mylisz......nauczyciel z Niemczy, który patrzy na to wszystko ze wstydem w oczach ...
Agata poniedziałek, 08.04.2024 21:14
Kasa jest z Unii europejskiej.....i trafiła do Niemczy ... dla nas wszystkich ....
ona środa, 10.04.2024 08:43
Dokładnie, nie chcemy by nasze dzieci brały udział w tej brudnej kampanii!!ich rodzice w większości nie są zwolennikami obecnego burmistrza.! A Panie Dyrektor niech przygotowują się na zmiany!
Agata środa, 10.04.2024 09:52
Nie strasz nie strasz bo się ze......
ttt środa, 10.04.2024 08:45
Burmistrz Jarosław Węgłowski to jedyna kompetenta i odpowiednia osoba na stanowisko Burmistrza Niemczy, sam przez tą kadencję pokazał jak wiele można zrobić, a nie tylko obiecywać
poniedziałek, 08.04.2024 16:16
Jak zagłosują wyborcy osipowicza na Pana Rafała to jest szansa na przywrócenie w Niemczy równowagi i może mniej podzieloneych mieszkańców i wróci do normalności i większej integracji ludzi dość tych popisuw
xx środa, 10.04.2024 09:00
jeszcze nikt z grupa Osipowicza nie rozmawiała, a Węgłowski już ponoć wysłał posłańca tak mówią w gminie... tam trzema rozmawiać z jedna panią ...
Joanna wtorek, 09.04.2024 21:25
Czy ktoś wie jakie wykształcenie ma obecny burmistrz. Jarosław?? Mało informacji o jego przeszłości! Uważam że osoba na takim stanowisku powinna mieć wykształcenie wyższe. A o nim cisza ..jakieś osiągnięcia, życiorys, kwalifikacje to temat tabu
cysto prawda poniedziałek, 08.04.2024 18:24
tylko Pan Węgłowski
XXXXXXX wtorek, 09.04.2024 20:54
OOOOOOOO- nie, tylko nie on
Agata poniedziałek, 08.04.2024 19:40
Obecny burmistrz zrobił bardzo dużo dla Niemczy .Dać mu szansę by zrobił jeszcze więcej ... zasługuje na to ...Super że mamy nowych młodych Radnych ..
XXXXXXX wtorek, 09.04.2024 20:52
Zrobił tylko dla Niemczy, bo dla wiosek to nie miał pieniędzy. Teraz kasa z PIS-u skończyła się i nie będzie inwestycji w Niemczy.
wtorek, 09.04.2024 14:45
Nie bezinteresownie , ma przydomek Burmistrz 10%, no i nowego Mercedesa S 500, a zaczynał ze starym A 180, no i może się to wszystko urwać, będzie płacz
wice burmistrz przywieziony w teczce z Barda bo był tam spalony i i ten obcy nikomu nie przeszkadzał, czas na zmiany!!!!!!
Halina poniedziałek, 08.04.2024 20:59
To co rozpoczęte nikt o zdrowych zmysłach z gruszki ni z pietruszki nie odrzuci i nie powie „nie robię bo poprzednik zaczął”
poniedziałek, 08.04.2024 23:32
No nie wszystkich młodych
Niemcza wtorek, 09.04.2024 14:51
a ja słyszałem że ten wasz Pawłowski to juz z Kosowskim sie dogaał i beda razem w Niemczy rzadzili
Agata wtorek, 09.04.2024 19:50
Wszyscy kulturalni obyci mili to już byli burmistrzami i co zrobili dla Niemczy ...na gadaniu i uśmiechach się kończyło ...
Edward wtorek, 09.04.2024 15:08
Może w końcu odsunie się człowieka, który nie liczy się z innymi (nawet swoimi wyborcami) i nastąpi czas kultury. Tylko, co ten Pan będzie robił, jak przegra, przecież to urodzony KIEROWNIK....
gość wtorek, 09.04.2024 11:19
A Pan kandydat na burmistrza Rafał to nie jest przypadkiem dogadany z byłym burmistrzem na zastępcę i panią była przewodniczącą poprzedniej kadencji obecny rzecznikiem praw konsumenta na sekretarza, bo cos tak ćwierkają wróbelki że ma to być oaza spokoju dla KO ... czyli za poparcie sprzedał już stanowiska....
niemczanin wtorek, 09.04.2024 12:29
Po przeczytaniu komentarzy widzę, że niektórzy nie rozumieją czym jest ,,nienawiść", to, że niemczanie nie chcą być truci, to po prostu ich prawo do życia i zdrowia, a nie hej i propaganda wyborcza. Ludzie nie chcą tej fabryki i mają do tego prawo..., dziwie się, że ktoś ją chce...ale można przecież"sprzedać i kupić "wszystko...
xx wtorek, 09.04.2024 11:55
a Rafał to się nie dogadał ze starostą ???
poniedziałek, 08.04.2024 16:48
Już się zaczyna sianie jadu - a niby miała być zmiana standardów (chyba , że tylko wybiórczo na okoliczność , że to my zwyciężamy ...). Wyborcy to dorośli ludzie i sami dokonują wyboru . Moim zdaniem dotychczasowemu BURMISTRZOWI sporo udało się zrobić , choć okoliczności nie zawsze sprzyjały ...
Ewa poniedziałek, 08.04.2024 19:40
Jakie sianie jadu, wszyscy w urzędzie boją się burmistrza. Podejmuje decyzję sam bez porozumienia, traktuje miasto jak swój folwark.
Każdy głosuje według swojego uznania.
Kkk wtorek, 09.04.2024 12:29
Skoro burmistrz podejmuje decyzje sam to znaczy że rada jest do d...! On jest władzą wykonawczą, to rada decyduje co i jak ma być zrobione!!! Burmistrz co najwyżej może przedstawić propozycje do wyboru!!!
Agata poniedziałek, 08.04.2024 21:11
Czy Ty pracujesz w urzędzie ..? Przemawia przez Ciebie nienawiść i zazdrość a to paskudne cechy..
Agata poniedziałek, 08.04.2024 19:52
Pewnie zrobił by więcej gdyby nie Radni ....
poniedziałek, 08.04.2024 23:29
A w czym radni przeszkadzali? Czy coś wstrzymali?
wtorek, 09.04.2024 12:21
Pytanie : czy rzetelnie współpracowali ?
Ewa poniedziałek, 08.04.2024 14:07
Pan Burmistrz Węgłowski przyklepał budowe wytwórni mas buitumicznych w Niemczym, czyli od maja będzie nas truła fabryka rakiem. Piszę petycje są chętni do podpsiu?? Doba już została poinformowana o temacie.
w procesie produkcji mas bitumicznych do atmosfery emitowane są ogromne ilości substancji szkodliwych i trujących, emitowane są również węglowodory alifatyczne, węglowodory aromatyczne i fenol oraz produkty spalania paliw niezbędnych do ogrzania i wysuszenia kruszywa, a także ogrzania zbiorników asfaltu. Należy zaznaczyć, że proces produkcji mieszanek jest źródłem pyłu również przy sortowaniu i transporcie kruszywa! Mydlenie oczu o filtrach to mrzonka, a co z wodami opadowymi i gruntowymi.
Kkk wtorek, 09.04.2024 11:36
Po1) przecież zawsze można zrobić nie zapowiedziana kontrolę środowiskową i sprawdzić czy faktycznie używane są odpowiednie filtry i zabezpieczenia. Po2) Droga pani Ewo proszę o stworzenie ekologicznych i dobrze płatnych miejsc pracy w Niemczy! Niech miasto w końcu będzie miastem a nie tylko sypialnią!
poniedziałek, 08.04.2024 16:23
Decyzje środowiskowe wydaje się w oparciu o opinię RDOŚ i Wód Polskich. Czy podważa Pani opinie i decyzję wydane przez wszystkie instytucje w tym kraju, czy tylko te, z którymi się Pani nie zgadza?
Ewa poniedziałek, 08.04.2024 19:42
Skoro te instytucje zwlekały rok z wydaniem decyzji to jest coś na rzeczy. Przy takich inwestycjach powołuje się rozmowy z mieszkańcami. Wydano decyzję o braku potrzeby wydania opinii?! Zawsze tak piszą, skoro burmistrz uważa że to zdrowe niech wybuduje ja przy swoim domu.
Ewa poniedziałek, 08.04.2024 19:59
Skoro to to takie ekologiczne to dlaczego Piława walczyła żeby tego u nich nie budować??!!
Iwo poniedziałek, 08.04.2024 18:01
CHĘTNIE PODPISZĘ
Ewa poniedziałek, 08.04.2024 19:43
Zapraszam środa godz.17 pod stacje paliw.
. poniedziałek, 08.04.2024 21:47
Edit. Wtorek
mieszkaniec poniedziałek, 08.04.2024 16:24
podpiszemy !!!na nie, bedą chętni tylko kiedy i gdzie
mieszkanka poniedziałek, 08.04.2024 16:27
gdzie i kiedy podpisać ??? jest nas więcej
Marian. wtorek, 09.04.2024 09:12
Dlaczego mam wybierac kogos, kto jest w Niemczy malo znany.
Dlaczego Pan Pawlowski nie startowal na burmistrza w miejscu zamieszkanie, Swidnicy?
Jezeli jest taki super, to z pewnoscia zostalby burmistrzem w Swidnicy.
mieszkanka poniedziałek, 08.04.2024 18:09
Zdecydowanie p. Rafał!!!
. poniedziałek, 08.04.2024 20:22
Tylko Pan Rafał!
wtorek, 09.04.2024 09:14
jak jest taki super, to dlaczego nie startowal w miejscu zamieszkania, w Swidnicy.
Czyzby znali go tam z tej dobrej strony?
ja poniedziałek, 08.04.2024 20:25
Dokładnie kasa była z Pisu a Pis już nie rządzi, teraz będzie z KPO a dostaną raczej gminy rządzące nie z Pisu.
poniedziałek, 08.04.2024 23:42
Koniec z chamstwem obecnego burmistrza, chcemy zmiany na kogoś kto szanuje ludzi, a nie traktuje z góry, kogoś kto potrafi rozmawiać i nie będzie wybuchał agresją jak ktoś będzie miał inne zdanie, ten pan zatrzymał się na latach ze wcześniejszego ustroju w Polsce i mamy tego dość
poniedziałek, 08.04.2024 19:45
Znowu rzucanie jadem i nienawiścią .Miało być inaczej , miała być zmiana standardów - czy tylko gdy zwyciężamy ? Dajmy sobie już spokój , na tego typu zagrywkach minęła jedna kadencja . Wyborcami są ludzie dorośli (którzy mają rozum i oczy ) , pozwólmy na samodzielne dokonanie wyboru opartego na analizie sytuacji i obrazu zmieniającej się gminy .
K poniedziałek, 08.04.2024 16:53
Dość chamstwa i obrażania ludzi "bo tak mi się podoba"
Pan Rafał ma nasze głosy :)
Rycerz poniedziałek, 08.04.2024 12:14
DO BOJU,WOJOWIE NIEMCZAŃSCY
Obserwator....dla prezydenta Wat poniedziałek, 08.04.2024 16:44
Hej, szable w dłoń, łuki w juki.....
niemcza poniedziałek, 08.04.2024 14:08
tylko pawłowski
Mk poniedziałek, 08.04.2024 16:07
Ciekawe czy Pan Rafał przywroci ostatni autobus po 22:00 ze Strefy w DDZ. Głęboko wierze że tak. Bo jak narazie dalej nie ma czym wracać z 2 zmiany. Pozostaje tylko jechać na Przerzeczyn i z buta albo składać się na taryfy co i tak nade już za dużo kosztuje
Kkk poniedziałek, 08.04.2024 16:28
Uzasadnij!
poniedziałek, 08.04.2024 14:59
W Niemczy wyniki wyborów to jakaś tajemnica :):) dobrze, że jest strona pkw.pl ....
poniedziałek, 08.04.2024 13:29
Gratulacje dla zwycięzcy pierwszej tury .
poniedziałek, 08.04.2024 14:40
Oby wygrał!
Ja poniedziałek, 08.04.2024 13:23
No czyli ponad połowa mieszkańców chce zmiany i dali głos że chcą nowego burmistrza.
! poniedziałek, 08.04.2024 14:12
Połowa mieszkańców ma w nosie wszystko i wszystkich i została w domu (patrz frekwencja).
niemczanin poniedziałek, 08.04.2024 13:12
Kiepsko...
Władek poniedziałek, 08.04.2024 13:05
Opamietajcie się Niemczanie kogo wy chcecie wybrać ponownie na burmistrza. Pisu już nie ma, podobnie jak i pieniedzy a wszystko sie oprze o wasze kiesznie czyli zwiekszone podatki.