Finał WOŚP w powiecie dzierżoniowskim

poniedziałek, 14.1.2019 19:18 26911 66

W niedzielę 13 stycznia w całej Polsce odbywał się 27. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W powiecie dzierżoniowskim orkiestra także zagrała. Ze wstępnych podliczeń wynika, że:

- sztab w Dzierżoniowie zebrał ponad 186.000 zł,

- sztab w Bielawie zebrał ponad 62.000 zł,

- sztab w Piławie Górnej zebrał około 14.000 zł,

- sztab w Łagiewnikach zebrał ponad 35.000 zł.

Relacje z przebiegu finałów opublikujemy w późniejszym terminie ze względu na tragiczną śmierć prezydenta Gdańska śmiertelnie ranionego nożem na scenie podczas "światełka do nieba".

Przeczytaj komentarze (66)

Komentarze (66)

środa, 16.01.2019 05:56
Owsiak nominowany do Pokojowej Nagrody Nobla !!!!!!!!
środa, 16.01.2019 09:14
Może do beatyfikacji jeszcze ?
środa, 16.01.2019 13:55
Do beatyfikacji to może Prezydent Adamowicz.Podobno był bardzo dobrym człowiekiem.
środa, 16.01.2019 16:05
Został zamordowany w czasie pełnienia dzieła miłosierdzia. Zbierał na chore dzieci.....
.. wtorek, 15.01.2019 11:01
Kto wymyślił to hasło ?
środa, 16.01.2019 15:21
moja z rafałkiem
wtorek, 15.01.2019 22:37
Brawo DDZ jak za te pieniądze uratujemy choć jedno życie to Bezcenne!!!
wtorek, 15.01.2019 09:50
takie portale jak ten wlasnie dają mozliwośc siać nienawiść. Własciciele doby powinni ograniczyć mozlwość siania hejtu...l
obiektywna wtorek, 15.01.2019 13:17
Wszystko wam powinni ograniczyc. Mozliwosc komentowania, dostep do internetu i przede wszystkim prawo do decydowania o sobie samym. Do tego powinni wprowadzic kare smierci, wizy, alkohol na kartki i porzadnie za ryj trzymac. Wtedy znowu wszyscy poczujemy sie jak w domu. Znowu bedzie pieknie, jak wtedy. Znowu bedzie mozna zalatwic sobie cos spod lady, albo poogladac swiat przez szyby Pewexu. Od nadmiaru wolnosci normalny czlowiek rozum traci. Niech zyje IV Rzeczpospolita Ludowa!
wtorek, 15.01.2019 18:25
Dla ciebie świat był za szybami pewexu? Jaki ty musisz byc biedny człowieku, nawet jeśli dużo rzeczy posiadasz.
obiektywna wtorek, 15.01.2019 22:14
Posiadanie pieniedzy jest zwykle lepsze od ich braku, przynajmniej z powodow finansowych ;) Przypomnisz to sobie, kiedy wkrotce staniesz przed dylematem, czy wykupic recepte, czy moze zaplacic rachunek za prad. Nie pieniedzy jednak (wyjatkowo tym razem), dotyczyl moj poprzedni komentarz. Chodzilo mi o to, ze wciaz latwiej jest nam walczyc o wolnosc, niz doswiadczac jej przywilejow, przyjacielu. Pozdrawiam.
wtorek, 15.01.2019 22:30
Niepokoi mbie jednak połączenie pieniedzy z wolnoscią, chociażby z wolnoscią wyboru. Czy to nie pieniadz wlasnie daje nam te poczucie? Może walczymy nie o wolność tylko o ten pieniadz właśnie, czyniąc z niego substytu wolności. Może dlatego tak cierpimy. Jeden gość, temat był o górach, mowił, że Polacy wchodząc na osmiotysięczniki są mistrzami w sztuce cierpienia, zapominajac zupełnie jaką wolność daje samo przebywanie w górach, że ta obecność jest ważniejsza od celu. Ten cel, bycie na szczycie, posaidanir go, to sztuka cierpienia, to jest co nazywamy dzisiaj wolnością (pieniadzem). Jesteśmy wolni, musimy sobie to tylko uświadomić.

Pozdrawiam z wzajemnością.
wtorek, 15.01.2019 23:56
Dopuki Bóg Cię nie uwolni-będziesz niewolnikiem strachu-
wtorek, 15.01.2019 13:56
Wystarczy że ty jesteś ograniczona. Przestań siać.
wtorek, 15.01.2019 20:53
Połowa dzieci od 27 lat chodziła by głucha , ślepa , z wadą serca .Bez WoŚp żyli by długo i szczęśliwie w państwie dobrobytu!!!!!!
autor wtorek, 15.01.2019 22:38
Teraz to przesadziłeś, przecież połowa dzieci nie rodzi się z urazami. Umiar jest wskazany w każdej sprawie.
wtorek, 15.01.2019 20:47
I wy jesteście matkami dzieci ! Dlaczego po urodzeniu swojego dziecka ,pozwoliliście badać swoje dzieci sprzętem WOŚP .Przecież to urządzenia od pasożyta! Nieroba !Żebraka!!!
wtorek, 15.01.2019 21:05
Nie nakręcaj się tak,bo Ci zaszkodzi przed snem :)
wtorek, 15.01.2019 21:16
Nie widzisz,że ten cały WOSP jest po to żeby nas Polaków dzielić ? O to chodziło właśnie.
wtorek, 15.01.2019 21:31
Widać że niektórych omineło badanie 10/10 !Mają problemy ze snem ? Polecam TVP INFO nocą !
Jo wtorek, 15.01.2019 19:55
Komentarze niektórych ludzi są dla mnie dziwne.Pare lat temu we Wrocławiu miałem chorą na raka córke kuzynki .W szpitalu na Bulwida. Wszystkie urządzenia były z naklejką WOŚP .Umarła.Gdzie jest państwo .Dlaczego walczy z organizacjami które je wspierają? Polska to piękny kraj tylko ludzie k....*
wtorek, 15.01.2019 18:32
A gdzie jest ten Pan od" produktu ubeckiej socjotechniki"? Proszę Pana, jak tak lubiłam sobie z Panem podyskutować !!! Chyba Pan kupił psa, jak radziłam i poszedł Pan na spacer.....
Jo wtorek, 15.01.2019 19:34
Lecz ludzi dobrej woli jest więcej ! WOŚP 2019 !!!
wtorek, 15.01.2019 10:10
PRZECIWNICY WOŚP POWINNI NOSIĆ PRZY SOBIE DEKLARACJĘ WOLI;---NIE WYRAŻAM ZGODY ABY LECZYĆ MNIE SPRZĘTEM ZAKUPIONYM PRZEZ WOŚP
wtorek, 15.01.2019 18:22
A ty za korzystanie ze sprzętu powinnaś placić z własnej kieszeni albo Owsiak niech refunduje zabiegi medyczne, robione na sprzęcie WOŚP. Tobie potrzebne są jak najszybciej badania głowy.
wtorek, 15.01.2019 18:35
Popieram !
wtorek, 15.01.2019 18:39
To, że pani trzeba badania głowy oczywiście.
wtorek, 15.01.2019 17:46
Dobo skończ wreszcie dodawanie komentarzy to i hejt się skończy.
wtorek, 15.01.2019 11:58
Glosujta dalej na PiS
wtorek, 15.01.2019 15:46
Nie zaczynaj znowu hejtu.
Aga poniedziałek, 14.01.2019 21:05
Też jestem za utylizacją morderców złapanych na gorącym uczynku. Po co sąd i cała ta szopka? Na krzesło go i po problemie, a nie z moich podatków będą teraz go żywić w więzieniu lub leczyć w psychiatryku. NIE ZGADZAM SIĘ NA TO !!!!!!!
wtorek, 15.01.2019 06:53
A ja się nie zgadzam na karę śmierci.Ten morderca jest zagubionym człowiekiem.I... szkoda mi Go.
wtorek, 15.01.2019 07:58
Ciekawe czy szkoda byłoby Ci tego mordercy, gdyby zabił kogoś bliskiego Tobie. Złapany na gorącym uczynku, kara śmierci.
wtorek, 15.01.2019 11:45
Nie Ty jesteś od decydowania o czyjejś smierci.
.. wtorek, 15.01.2019 10:57
Róbta co chceta
KARMA wtorek, 15.01.2019 12:56
GANGUSY W BIAŁYCH KOŁNIERZYKACH TEŻ NIE SĄ BEZPIECZNI JAK WIDAC
Alex wtorek, 15.01.2019 11:10
Super wynik ŁAgiewnik w porownaniu do Pilawy.Gratulacje
poniedziałek, 14.01.2019 19:31
Wspaniała akcja. 27 lat pomagania a jakis bandyta to wszystko niszczy. Oby to trwalo DO KONCA ŚWIATA I JEDEN DZIEN DŁUŻEJ
wtorek, 15.01.2019 13:57
Nie podniecaj się tak !
J.S poniedziałek, 14.01.2019 20:07
A ile w Niemczy zebrali bo żadnych informacji w temacie ha ha można się domyśleć. Kiedyś mieli tam prężnie działający MOK teraz ...........
nate poniedziałek, 14.01.2019 21:24
a kogo ta dziura interesuje?
123 wtorek, 15.01.2019 11:35
Hejcik widzę. Poczułeś się dowartościowany/a jak to napisałeś/aś?
Kazik wtorek, 15.01.2019 12:44
Musisz zapytac PiS-owskiego burmistrza, ktory jest chwilowo bardzo zajety obsadzaniem stanowisk w urzedzie swoimi ludzmi.
Bo jakim prawem zaraz po objeciu urzedowania zwalnia pracownikow, przeciez ich nawet dobrze nie zna !!!
@ poniedziałek, 14.01.2019 23:21
Spróbujmy, na potrzeby uzyskania większej przejrzystości, umownie przedstawić społeczeństwo jako trzy grupy:

1. ludzie dysponujący względnie dużymi i bardzo dużymi kapitałami lub innymi możliwościami działania na dużą skalę.
2. tzw. stan średni, middle class.
3. ludzie biedni i zarabiający za mało, żyjący z miesiąca na miesiąc, otrzymujący zasiłki, a także ludzie, którym brakuje satysfakcji w życiu.

Grupa pierwsza ma skłoność do porozumiewania się między sobą, kapitał z kapitałem, kapitał z władzą, władza z władzą.

Grupa druga chciałby stabilizować taką sytuację, która umożliwia jej względnie dostatnie życie i daje im dobrą perspektywę dla dzieci (kształcenie, rodzinny biznes czy dobra praca).

Grupa trzecia pragnie zmiany, bo jej życie zawiera zbyt wiele soli. W najlepszym przypadku "łakną i pragną sprawiedliwości", ale bywa że łakną czegoś innego.

Grupa pierwsza radzi sobie w każdych warunkach, w każdych systemach politycznych, w każdych czasach.
Grupa druga radzi sobie dobrze w demokracji. W innych systemach maleje lub ulega deformacjom.
Grupa trzecia ma nadzieję, że lepiej będzie mogła żyć wtedy, gdy nastąpi jakaś radykalna zmiana sytuacji społeczno-gospodarczej.

Grupę pierwszą można zobrazować jako zwierzęta morskie, niektóre łagodne, ale działające wielkością, a niektóre nawet małe, ale szczególnie sprawne lub agresywne.
Grupę drugą jako psy i koty, albo ogólniej jako zwierzęta domowe i gospodarcze.
Grupę trzecią zobrazujmy jako w zasadzie dowolny gatunek, który się nadmiernie rozmnożył. Pamiętajmy, że to myszy Popiela zjadły. I że nawet najwięksi upadają od mikroskopijnych bakterii i wirusów, a więc to nie wielkość indywiduów, ale ich charakter stanowi o stylu i efektach działania. Szkodliwy był nadmiar komarów, królików, czy piesków preriowych, albo jakiegoś ptactwa, albo lisów lub wilków. Albo gdy wpuszczono krokodyle do siedzisk aligatorów, a te ostatnie ulegają agresywniejszym przybyszom, a za tym zmienia się drobiazgowo cały ekosystem.

Grupa pierwsza przeżera się tym, co nadmiernie zabiera pozostałym grupom, zwłaszcza trzeciej.
Grupa trzecia narasta liczebnie, gdy grupa pierwsza rabuje jej członków z praw i sił. Nie ma czasu myśleć, bo musi dużo pracować. Jest za to skłonna do wyrażania coraz ostrzejszych żądań, a także do specyficznych działań, choćby jako wyborcy, gdy ich żądania nie są spełniane. Może więc zmieniać rządy na radykalne, gdy budzi się wściekła z politycznego snu. Lecz rządy radykalne albo obiecują za dużo (lewica), albo wprowadzają jawny lub skryty zamordyzm (prawica), albo jedno i drugie.
Grupa druga może mieć wpływ na rządy, a co za tym idzie na stabilizację, gdy jest liczna, ale do tego potrzebuje demokratycznych stosunków oraz gospodarki w stadium rozwojowym. - Wydaje się to być takie rozsądne, wręcz oczywiste, że stan średni i demokracja są warunkami nie tylko stabilizacji, ale również zdrowego rozwoju.
Klo wtorek, 15.01.2019 08:55
Gdzieś do połowy się z Tobą zgadzałem, potem Cię poniosło. Grupa pierwsza nie żeruje na grupie trzeciej tylko na drugiej. Grupa trzecia zazwyczaj nic nie posiada i nie prowadzi działań by ten stan zmienić. Weźmy dla przykładu robali spod marketów. Kupisz mu jedzenie to weźmie i zje, ale jak mu pokażesz gdzie może zarobić na to jedzenie to się na ciebie wypnie.
autor wtorek, 15.01.2019 12:26
Ciebie też trochę poniosło, ponieważ jak rozumiem to ta grupa trzecia, to nie są jak to nazwałeś "robale spod marketu". Tu chodzi o dużą grupę społeczeństwa, o ludzi którzy ciężko pracują za minimalną pensję. Nie podoba mi się też określenie" robale" , bo to jest właśnie ta pogarda, ta mowa nienawiści, o czym w ostatnich dniach tyle się mówi. To są ludzie, którzy ze swojej , lub nie ze swojej winy znaleźli się poza marginesem. Musisz wiedzieć, że tam są różni ludzie, z różnym wykształceniem, niektórzy "spadli z bardzo wysokiego szczebla".Są też tacy którzy perfidnie zostali wykorzystani przez ta pierwszą grupę tych "rekinów", nie umieli się znaleźć w nowej rzeczywistości i spadli na dno. Jednak dla mnie to są wciąż LUDZIE i daleko im jeszcze do robali. I jeszcze jedno, jestem KATOLIKIEM ostatnio tak wyśmiewanym i poniższym, chyba dlatego w drugim widzę CZŁOWIEKA nie ROBALA.




chodzi o
poniedziałek, 14.01.2019 20:12
Taką płacimy ofiarę systemu liberalno demakratycznego. Konsekwencje karne za bandytyzm pozostają na dalszym planie. W Ameryce za każdy z tych trzech napadów na banki bandyta dostałby po 20 lat więzienia, w sumie co najmniej 60 lat. A w niektórych stanach i "czapę". W III RP taki bandyta tylko 5,5 roku więzienia. Nawet nie połowę górnej granicy nakazanej przez kodeks karny. Która wynosi, żenada, 12 lat. Nawet nie połowę. Bliżej nam do Szwecji, która mega zabójcę Andreasa Breivika skazała na 25 lat więzienia.
cz wtorek, 15.01.2019 11:32
A ja nie chcę prawa karnego przewidującego karę śmierci. Jeżeli brzydzimy się zabijaniem i jesteśmy wstrząśnięci tym, co się stało, to dlaczego chcemy zabijać? Czy to ma być sprawiedliwość?
wtorek, 15.01.2019 11:43
Dzięki.
poniedziałek, 14.01.2019 20:55
elementarny błąd ,Breivik to Norweg , a cała reszta to brednie , nikt nie chciałby mieszkać w kraju z karą śmierci ,naszpikowanym bronią i mega przestępczością jak USA ,poczytaj statystyki morderstw w US and A i w krajach Europy
Jean-Claude Juncker poniedziałek, 14.01.2019 22:24
Ja bym chciał mieszkać w kraju w którym jest kara śmierci. Dlaczego mam utrzymywać bandytów w więzieniach? Oko za oko
obiektywna poniedziałek, 14.01.2019 23:14
Kodeks Hammurabiego uzaleznial wymiar kary od przynaleznosci do okreslonej grupy spolecznej. Jestes ofiara uposledzonego systemu edukacji, ktory dzisiaj zbiera straszne zniwo. A to niestety dopiero poczatek.
wtorek, 15.01.2019 09:58
i co z tej kasy jak 80% z teko zabiera owsiak
Mx wtorek, 15.01.2019 11:18
Nie kłam.
wtorek, 15.01.2019 10:06
A ty ile zabierasz ludziom miłości,spokoju,podżegaczy do nienawiści?
ZATROSKANY wtorek, 15.01.2019 10:12
POMODLĘ SIĘ ZA CIEBIE MOŻE DOTRZE DO CIEBIE TROCHĘ MIŁOŚCI I WIARY , SZCZEGÓLNIE W LUDZI , PRZYJACIELU .
poniedziałek, 14.01.2019 22:16
Za tak perfidne morderstwa kara powinna być tylko jedna.....nie będziemy tolerować utrzymywania morderców......,tylko ta nasza pseudo klasa polityczna musi w końcu podjąć jakieś męskie decyzje,w końcu....
poniedziałek, 14.01.2019 23:20
Zginął człowiek wartościowy,zabił go idiota,kto za to zapłaci...panowie "posły"?
wtorek, 15.01.2019 10:56
Nie wiem czy był wartościowy nie znałem Go.
poniedziałek, 14.01.2019 23:21
"wam świnie pasać" mówił Marszałek.....
wtorek, 15.01.2019 06:49
Teraz TY siejesz nienawiść.
wtorek, 15.01.2019 06:57
Nie sądzmy ludzi tak szybko,bo nie wiemy co przeszedł i dlaczego tak postąpił.
poniedziałek, 14.01.2019 22:10
Po mimo całej tej wyjątkowo przykrej i skandalicznej sytuacji,brawo ddz ,brawo Radku.
poniedziałek, 14.01.2019 19:30
Dziękuję wszystkim. Smutno mi.
Autor poniedziałek, 14.01.2019 20:09
Tak nie powinno byc to przekracza wszelkie granice
Jo poniedziałek, 14.01.2019 21:00
Tragedia ! *