Stajemy #MuremZaOwsiakiem!

środa, 16.1.2019 12:00 93337 253

Dzierżoniowski Sztab WOŚP zaprasza wszystkich mieszkańców powiatu do uczestnictwa w akcji #MuremZaOwsiakiem. Spotkajmy się na dzierżoniowskim Rynku w niedzielę o godzinie 19:45. Jurek Owsiak - jesteśmy z Tobą. 

Przygotowaliśmy 900 sztuk zimnych ogni. Takich jak na Światełku do Nieba 13 stycznia. Mówimy #STOPAgresji ale też mówimy #JurekZostan

Stajemy #MuremZaOwsiakiem!

Dzierżoniowski Sztab WOŚP

Przeczytaj komentarze (253)

Komentarze (253)

Kate Moss środa, 16.01.2019 18:55
Gdyby nie ten Człowiek w szpitalach nie byłoby sprzętu ratującego życie ludzkie.
Panie Jurku nie zgadzam się z Pana decyzją. Mam nadzieję że zmieni Pan zdanie, WOŚP musi mieć dyrygenta.
Kali niedziela, 20.01.2019 22:20
Taaa, Polski by nawet nie było.
dudzik czwartek, 17.01.2019 08:57
Pan Owsiak dalej będzie prezesem i właścicielem spółki Melon, która oczywiście ma wyłączność na zlecenia od WOŚP- około 1 mln zł zysku co rok-krzywda mu się nie stanie
sobota, 19.01.2019 18:43
Ej, księgowy. Policz swoje a nie czyjeś ok?
piątek, 18.01.2019 16:09
To, to nic ! Mamy takich, co bez żenady, garściami zagarniają w Spółkach SP, na wszystkich państwowych stanowiskach. Skoki wyprowadziły miliardy i ... nic.
czwartek, 17.01.2019 11:01
Proszę Pana, proszę nie judzić.Nikt z nas nie wie, czy jest prezesem czy nie, a jeśli jest, to jest. Czy Pan chce, żeby on, tyle robiąc dla dzieci, przymierał głodem ?
elka piątek, 18.01.2019 10:38
Racja .Nikt nie potrafi tak jak Owsiak zorganizować Wielkiej Orkiestry albo Woodstock . Facet jest wyjątkowy i chce mu się coś robić dla innych . Co dobrego dla innych robią ci , którzy tak go nienawidzą ?
sobota, 19.01.2019 13:47
No tak "zorganizował" że doszło do tragedii.
obiektywna sobota, 19.01.2019 16:33
To i tak wciaz 96 do jednego dla plugawego organizatora wycieczki smolenskiej. I zadna chora homilia starego pijaka w sukience tego nie zmieni. Historia jest najlepszym antidotum na zludzenia o wszechwladzy i wszechwiedzy. Prawda Maniek? Nienawisc nie zwyciezy. Nigdy!
sobota, 19.01.2019 17:43
Kwintesencją nienawiści jesteś ty.
Maćko z Monachium sobota, 19.01.2019 19:18
Jesteś chora lecz się!!!!
obiektywna sobota, 19.01.2019 22:27
Tak jak Stefan Wilmont, Igor Stachowiak czy moze prof. Dariusz Dudek? Dosc latwo przychodzi wam robienie z czlowieka wariata. Odpowiecie za to wszyscy po kolei! Ty Macku rowniez. Bez odbioru cwoku.
Maćko z Monachium niedziela, 20.01.2019 16:32
Właśnie pokazujesz wasz lewacki język miłości.
niedziela, 20.01.2019 17:11
Panie Macko, proszę nie prowokować ludzi....
niedziela, 20.01.2019 17:34
W domu nie ma niejaki Maćko nic do powiedzenia to tutaj się produkuje.
niedziela, 20.01.2019 17:38
Do obiektywnej też się to tyczy.
niedziela, 20.01.2019 18:11
Pax, pax, pax, Tylko nie komentuj tego, bo pewnie nie wiesz, co to znaczy.
niedziela, 20.01.2019 19:50
Pomyśli, że wyzwisko i w łeb dostaniesz albo wina Tuska
niedziela, 20.01.2019 18:09
Pewnie tak.
piątek, 18.01.2019 20:09
Nic nie robią dla innych i nie wiem, skąd się bierze ta nienawiść.
piątek, 18.01.2019 21:12
Z serca. Pisowskiego serca.
sobota, 19.01.2019 16:34
Spoczywaj w pokoju Prezydencie !
sobota, 19.01.2019 17:03
Cześć Jego Pamięci
sobota, 19.01.2019 20:25
Czy to jest nadal aktualne ?ponieważ Jurek Owsiak zadeklarował że wraca do kierowania WOŚP.
Więc nie wiem czy ludzie mają nadal przyjść na rynek czy nie?
niedziela, 20.01.2019 14:06
Aktualne
niedziela, 20.01.2019 08:12
Ks. Bradtke, który cała noc czuwał przy umierającym Prezydencie Adamowiczu, przeznaczył cała tacę ze mszy pogrzebowej na sieroty z Aleppo i powiedział tak:" Owsiak zrobił coś, że wszystkich razem pozbierał. I nie tylko mówił "pozbierajmy kasę", ale puśćmy światełko do nieba".
Szczęść Boże, księże Ireneuszu!
sobota, 19.01.2019 18:50
Owsiak wraca i dalej będzie tak jak do tej pory. Nie rezygnujmy z wyrażenia swojego poparcia dla niego i spotkajmy się na światełku tak jak jest zaplanowane.
sobota, 19.01.2019 19:01
Tak, wraca !!!!
sobota, 19.01.2019 19:25
Owsiak zrobił psikusa lemingom i wyskoczyl zza mura,ale jaja,ale jaja..co teraz,jaki pretekst?buhaha
sobota, 19.01.2019 19:31
Żałosny jesteś.
środa, 16.01.2019 22:36
Przez 27 lat zbierania WOŚP zbudowała by 20 kilometrów autostrady w Polsce. Uwzględniając inflację Polska rocznie wydaje 77 miliardów na służbę zdrowia, przez 27 lat wydano 2 biliony 79 miliardów (uwzględniając inflację), WOŚP przez 27 alt uwzględniając inflację uzbierało 1 miliard. Nie róbcie ludziom wody z mózgu
sobota, 19.01.2019 20:29
Nie zabłysnąłes skąd te cyfry , ? Ale pisowcom kłamstwo zadane 10 razy staje się prawdą. Niestety takie płytkie mózgi macie
czwartek, 17.01.2019 18:23
Nawet jeśli WOŚP zebrałaby 100 razy mniej poeniędzy, ma w sobie inną wartość. Wartość, której jak widać nie rozumiesz. Ja i mnie podobni każego stycznia cieszymy się na Orkiestrę. Ty - jeśli nie chcesz lub nie rozumiesz.... nie przychodź ! Ale proszę : nie przeszkadzaj. Takie to dla ciebie trudne ?
piątek, 18.01.2019 16:26
Nie przeszkadzaj? Konstruktywna krytyka to podstawa demokratycznego państwa, wolność słowa pozwala nam mówić to co uważamy za stosowne. Pozdrawiam
piątek, 18.01.2019 17:46
Odróżniaj konstruktywną krytykę od plucia na innych
piątek, 18.01.2019 22:55
Fakty są pluciem na innych? Trochę powagi. Codziennie miliony ludzi w Polsce jest zatruwanych jadem jaki sączy się w mediach TVN, Newsweek czy onet zaklinają rzeczywistość tylko żeby obrażać i siać nienawiść bez żadnych powodów. Ja rozumiem że w takim społeczeństwie brak aprobaty dla leminga może być określany "pluciem jadem" ale nie dajmy się zwariować Pan Owsiak nie jest święty i nikt kto prowadzi zbiórkę na ludzi potrzebujących nie jest bezkarny. Myślę że jako Polacy w obliczu globalnego zagrożenia jakie każdy z nas widzi powinniśmy być jednością jak nigdy wcześniej i takie spory nie powinny nas podzielić. Szacunek wobec siebie to podstawa. Pozdrawiam
piątek, 18.01.2019 23:24
.... bez komentarza. Przeczytaj, co napisałeś
piątek, 18.01.2019 23:40
Bardzo merytorycznie. Zapomniałeś napisać że jestem piswocem i słucham Rydzyka, będzie szablonowo. Niestety Cię zawiodę i nic nie poradzę że widzę tę nienawiść jaka wlewa się do Polski przez lewicowe i "lewackie" media. Bardzo proszę o argumenty. Pozdrawiam
sobota, 19.01.2019 07:31
A nie słuchasz Rydzyka ? I przecież jesteś pisowcem.
sobota, 19.01.2019 11:15
Szkoda gadać
piątek, 18.01.2019 23:52
Tak w ogóle to myślę że kłótnie tu i tak niczego nie dadzą, codzienna postawa i życzliwość oraz trochę dystansu do tego co serwują nam ci z "góry" dobrze zrobi każdemu z nas. Pozdrawiam
środa, 16.01.2019 22:38
Wkład WOŚP w polską służbę zdrowia wynosi 0,0005% To każdy z nas płacąc podatki tak naprawdę buduje i wyposaża szpitale.
czwartek, 17.01.2019 13:29
0,0005% z WOŚP a sprzętu tak dużo dla dzieci, że bez tego byłoby u nas sprzętowe średniowiecze. 100% państwowej kasy na służbę zdrowia to wszystko co z tym związane, utrzymanie budynków przychodni i szpitali, wynagrodzenia całego medycznego personelu, auta, paliwo do nich, leki, po prostu wszystko co dotyczy służby zdrowia. Do tego to są pieniądze państwowe, nie zawsze dobrze zarządzane, bo kto by się nimi przejmował. Z tej kasy też kupują sprzęt, ale WOŚP w danym roku robi zakupy dla maluchów konkretne, nowoczesne. W necie można znaleźć filmy w jaki sposób WOŚP eliminuje oszustów, którzy chcą wcisnąć im sprzęt za dużą kasę. Poza tym, dzięki dużej kasie, WOŚP zawsze wynegocjuje super ceny za sprzęt. Dzięki WOŚP w dzieciach jest rozwijana wrażliwość i empatia, której w dzisiejszych czasach jest coraz mniej.
czwartek, 17.01.2019 13:55
Masz rację że środki publiczne są marnotrawione a prywatna fundacja może z większą skrupulatnością do tego podejść. Warto tylko spojrzeć na to że działalność WOŚP uważa się za ratunek dla służby zdrowia co nie jest prawdą bo ich wkład jest bardzo mały. Pozdrawiam
Oooo czwartek, 17.01.2019 17:21
Jakie sredniowiecze, myslisz ze oddzial noworodkowy nie mialby inkubatora jakby wosp nie kupil? Hehe dobre sobie
czwartek, 17.01.2019 17:30
To w Czechach, na Węgrzech czy Niemczech dzieci umierają bo tam nie mają WOŚP?
Basia czwartek, 17.01.2019 08:47
I to są fakty !!! Ale im chodzi głównie o to, żeby namieszać, przede wszystkim ludziom młodym w głowach. Pod przykrywką czerwonego serduszka, pomocy dzieciom, promuje się aborcję, eutanazję, a z drugiej strony głośno krzyczą NIE dla zabijania dzików, karpi, nawet petardy zaczęły im przeszkadzać. Trudno jest człowiekowi, żyjącemu według najwyższych wartości, to wszystko zrozumieć.
p.b. czwartek, 17.01.2019 09:31
Basiu... Rozejrzyj się wokół siebie... Widzisz ścianę? To wstań, zrób byczka i rozpędź się w nią swoją głową... ta terapia powinna Ci pomóc... Po takim wstrząsie nie będziesz wypisywać głupot.
czwartek, 17.01.2019 17:18
Tobie nie pomogła ta terapia ale trzymam ciuchy. Pamietaj 4 serie po 10 powtórzeń.
Pp czwartek, 17.01.2019 17:28
No gratuluję marytorycznej odpowiedzi pro Po-wskiej, to nie jest mowa nienawiści co? Super, to jest wlasnie prostactwo wyborcow PO
czwartek, 17.01.2019 09:45
Basiu popieram w 100 %.Lepiej bym tego nie ujęła :)
p.b. czwartek, 17.01.2019 09:49
Barbara! Nie możesz odpisywać sama sobie...
piątek, 18.01.2019 17:05
I co, zamiast w inkubatorze dzieci leżałyby na tej autostradzie?
piątek, 18.01.2019 18:36
To np. w Czechach dzieci leżą na autostradach bo tam nie mają owsiaczka?
piątek, 18.01.2019 23:07
Drogi Panie, to oznacza że gdyby Polska zbudowała 20 km dróg ekspresowych/autostrady mniej i przeznaczyła te pieniądze na służbę zdrowia to nie było by żadnej różnicy w tym że WOŚP istnieje lub nie. Chciałem tylko zobrazować fakt że pomimo wielkiego zaplecza medialnego wkład Pana tej fundacji jest bardzo mały. Nie chcę wszczynać awantury, chcę tylko żeby każdy rozsądny człowiek zebrał fakty i wyciągnął wnioski bo często dajemy się ogłupić i zaszantażować emocjonalnie przez media. Pozdrawiam
czwartek, 17.01.2019 14:25
Podsumowując tak ożywioną dyskusje,powiem tak nie ma się o co kłócić.Ja uważam że ta cała orkiestra jest zupełnie nie potrzebna.To że nie mamy sprzętu który ratuje życie,to wina państwa i rządów to jest obowiązkiem państwa zapewnić nam opiekę na wysokim poziomie.Dlatego jesteśmy państwem żebraczym.Winy trzeba szukać w śród rządzących,którzy przez lata nas oszukują i wykorzystują. Tu nie jest winny Jarek ale poprzednie ekipy rządzące.Mówicie że wzrost gospodarczy to nie jest zasługa tego rządu.Powiem tak za 3 lata nie da się wszystkiego zepsuć,ale za 8lat to chyba można było coś naprawić.Ludzie nie kłućcie się bo politykom o to właśnie chodzi.Tak namieszać nam w głowach że nie wiadomo już kto jest dobry a kto zły.Najlepiej się tym w ogóle nie przejmować i myśleć o sobie swoim zdrowiu i o rodzinie.A oni niech się kłócą bo nam przez te ich kłótnie wcale nie żyje się lepiej ani dostatniej.Radzę się nad tym zastanowić.Bo naprawdę nie mamy na to wielkiego wpływu .Jesteśmy tylko potrzebni jak są wybory.Chyba nie zaprzeczycie.
sobota, 19.01.2019 19:48
Mysle ze sie mylisz. Orkiestra jest potrzebna, gdyby nie oni nie byloby tych milionow na sprzet. Co lepsze? Zero na sprzet czy kilkadziesiat milionow?
czwartek, 17.01.2019 14:42
Dobrze to ująłeś
obiektywna czwartek, 17.01.2019 16:11
Prosze sie jeszcze raz zastanowic nad tym co napisales, poniewaz to wlasnie biernosc polityczna, ktora od lat charakteryzuje nasze spoleczenstwo, doprowadzila do obecnego stanu. Czy tego chcesz czy nie, od ponad trzystu tysiecy lat zyjemy w wiekszych lub mniejszych skupiskach ludzkich i sami, tak jak napisales, nie mamy wiekszego wplywu na otaczajaca nas rzeczywistosc. Myslenie wylacznie o sobie, tym bardziej nieprzejmowanie sie tym, co dzieje sie wokol nas, nie rozwiazuje zadnego problemu. To jakbys wierzyl w dzialanie peleryny-niewidki. Politycy powinni sie sprzeczac, bo przeciez kazdy ma prawo do odmiennego zdania, a sluchajac co maja do powiedzenia inni czesto mozna dojsc do ciekawszych wnioskow i lepszych rozwiazan. Na tym polega demokracja. Jezleli natomiast z tych klotni nie wynika nic dobrego (a wrecz przeciwnie) to znaczy, ze to my dokonalismy zlego wyboru. Czy to byl wybor swiadomy, sam musisz sobie odpowiedziec. Manipulowac soba i wykorzystywac daja sie tylko ludzie naiwni, glupi albo leniwi. Zupelnie nie zgadzam sie wiec z tym co napisales i uwazam, ze jedyna nadzieja sa dzialania (szczegolnie wsrod mlodziezy) propagujace incjatywy sprzyjajace rozwijaniu postaw obywatelskich i prospolecznych, ale rowniez ekonomicznych i przedsiebiorczych. O tym ile mozna popsuc w ciagu zaledwie trzech lat przekonasz sie jeszcze w tym roku. Wtedy dopiero, z pelna swiadomoscia, bedziesz mogl powiedziec, ze Polska jest panstwem zebraczym.
czwartek, 17.01.2019 18:13
Aby przekonałam się po 8 latach i dalej jesteś wierna.Pew nie nie małe .Dziwne?
czwartek, 17.01.2019 22:08
Zgadzam się z Tobą. Taka bierność możne sprowadzać się też do tego, ze się nie widzi, ze ktoś leży na ulicy.
czwartek, 17.01.2019 16:40
A o takiego popsuto przez te trzy lata? Zmieniły się tylko gęby przy żłobie.
obiektywna czwartek, 17.01.2019 18:02
Z calego komentarza wyluskales to wlasnie jedno zdanie. Rozumiem, ze tylko dlatego, zeby sie ze mna troche posprzeczac. Tylko o co i po co? O to co bylo kiedys i kto jest za to odpowiedzialny? Ja zyje tu i teraz, i nie potrafie, a nawet nie chce tlumaczyc ci, co przez te trzy lata popsuto. Uwazam, ze musisz doswiadczyc tego na wlasnej skorze, wtedy zrozumiesz. Czlowiek zawsze najlepiej uczy sie za posrednictwem zmyslow. Moge ci natomiast powiedziec, czego nie popsuto - i sa to dobre relacje z Rosja ;) Trzeba byc jednak czujnym, bo gdy rozum spi, to budzi sie Antoni i jego zespoł. Pozdrawiam
Maćko z Monachium czwartek, 17.01.2019 18:46
Ale co popsuto? Może brakuje Ci teraz w Gdańsku szczania do zniczy jak miało to miejsce w Warszawie po 10 kwietnia 2010?
czwartek, 17.01.2019 19:17
Ty z tej sekty ?
Maćko z Monachium czwartek, 17.01.2019 19:26
Z jakiej sekty?
czwartek, 17.01.2019 21:27
Czyli... z sekty
piątek, 18.01.2019 07:03
To tylko potraficie przedstawiciele sekty owsiakowej?
jestem Polakiem i mam obowiązki piątek, 18.01.2019 22:47
Precyzując więc: Adamowicz na imprezie Owsiaka został ugodzony nożem w serce i odjechał na reanimację w bardzo ciężkim stanie, a ów Owsiak grał do końca krzycząc do publiki, by się dobrze bawiła. Adamowicz był reanimowany przez ponad 20 minut na scenie, zanim można go było umieścić w karetce i w ciężkim stanie przewieźć na intensywną terapię. Owsiak miał info z pierwszej ręki, gdyż ochronę ogarniał gdański sztab WOŚP. Ale rzucił tekst "bawimy się bez focha!" wiedząc,że przyjaciel, jak zwykł Go nazywać, walczy o życie. MATA CO CHCETA
sobota, 19.01.2019 19:45
Wydaje mi sie ze nie jestes polakiem ktory ma obowiazki, tylko istotą ktora ma niezle zaburzenia psychiczne ;)
A co do tego mata, to masz - tylko internet w ktorym mozesz sie wyzyc a w rzeczywistosci pewnie jestes jakims bezrobotnym samotnym smutnym kolesiem z nadwagą;)
sobota, 19.01.2019 07:25
Po co Pan nawołuje do nienawiści ? Co miał zrobić Owsiak. Nikt wtedy nie wiedział, jak ciężko jest ranny Prezydent. Proszę założyć pamiętnik i wpisywać te przemyślenia dla siebie. Proszę tylko nie udostępniać ich własnym dzieciom !
sobota, 19.01.2019 08:15
Powinien przerwać tę maskaradę.
sobota, 19.01.2019 09:09
Jak ratownik medyczny przez 20 minut na scenie Go reanimował, to jaki wg Twych domysłów może być stan?
sobota, 19.01.2019 07:36
Poznaj człowieku najpierw psychologię tłumu a dopiero zabieraj głos w tej sprawie. Wysłuchaj się dobrze w przemówienie Owsiaka po tym zdarzeniu to może coś z niej zrozumiesz. Za chwilę będziesz komentować zachowanie wdowy, że nie histeryzuje, nie szlocha itp. co wg ciebie będzie znaczyło brak miłości, szacunku . Najważniejsze nie są słowa ani czyny na pokaz a to co w serducho każdego z nas. Przestań szczuć na Owsiaka , zajmij się sobą i swoimi najbliższymi .
sobota, 19.01.2019 09:52
Masz rację. Takie typy własnej psychologii nie znają, a Ty chcesz, żeby on wiedział, co to jest psychologia tłumu.
sobota, 19.01.2019 09:06
Co prawda to prawda. Swoją drogą media niezle wytresowały trzódkę baranków. Z cynicznego wałkarza, który rozsprzedał Gdańsk niemiaszkom, pod galerię i centra handlowe, zamienił to miasto w takie polskie Palermo, gdzie władza, sądy i mafia wzajemnie się wspierały a w dodatku coraz częściej i głośniej pobąkiwał o autonomii Gdańska, zrobiły jakiegoś, co najmniej, św. Franciszka. Nawet PO odbiła od niego w perspektywie nieuchronnych wyroków, które nad nim wisiały, choć to grubi i bezwstydni wałkarze.Podobnie było z Blidą, świętą Barbarą od przekrętów.. I te spazmy ludzi, którzy w niedzielę rano nie mięli pojęcia kto zacz ten Adamowicz.
sobota, 19.01.2019 15:03
Tu też grubo ale histeryczna gawiedź nie potrafii myśleć, kieruje się tylko emocjami, sterowana przez postesbeckie, niemieckie już wmedia.
sobota, 19.01.2019 09:53
Do „jestem Polakiem...” : jest tylu fajnych, dobrych ludzi wokół Ciebie. Powiedz, dlaczego nie chcesz być jednym z nich ? Postaraj się, uwierz mi, że warto.
piątek, 18.01.2019 23:16
Krótko, grubo, w punkt!
piątek, 18.01.2019 23:19
Rzygać się chce jak się czyta takie wpisy... co ty masz w głowie ??? Skąd TO się bierze ?
WOŚP 4ever czwartek, 17.01.2019 23:38
Tak czytam te komentarze i dochodzę do wniosku, że jedyne co warto, to czytać ich nie warto!
sobota, 19.01.2019 19:41
Dokladnie, smutne ludzie, smutne polaczki, tylko one moga pisac takie *******y, dzieki ktorym na chwile zaistnieją - w sieci. Dobrze ze Owsiak wroci. Hejterzy nie zazdroscie tylko zepnijcie poslady i zrobcie cos dzieki czemu zarobicie pieniadze wtedy w koncu przestaniecie takie komentarze pisac.
piątek, 18.01.2019 07:02
A kogo obchodzi twoje dochodzenie do wniosku?
sobota, 19.01.2019 01:51
Pis i Po to prawie to samo,ocknijcie sie w koncu hutu tutsi póki istniejecie..
sobota, 19.01.2019 13:07
Chcemy dużo zarabiać? To proste,musimy dużo wydawać.I tyle,koniec kropka.Kto nam mówi inaczej to albo nic nie rozumie albo kłamie.KUPUJESZ,DAJESZ SOBIE PRACĘ.Cała filozofia.A dodatkowo czym więcej własnych produktów we własnych miejscach tym treściwiej i szybciej do celu.
sobota, 19.01.2019 13:16
Skąd ty takie mądrości bierzesz ???? Matko jedyna....
sobota, 19.01.2019 13:23
nie bluźnij i zapytaj taty
sobota, 19.01.2019 13:16
Na kontach w/g NBP Polacy mają już ponad bilion złotych(1 000.000.000.000)! i cały czas przybywa,do tego statystycznie drugie tyle w skarpetach i mamy jeden z głównych powodów braku kasy wszędzie.Kiszenie,duszenie,chytrzenie,s
knerzenie i wszystko jasne..
sobota, 19.01.2019 15:01
do tego inflacja dwa razy większa od od odsetek w banku i ze 100zł po roku w banku realnie nabywczo zostaje 99zł a w skarpecie 97,50zł.Banki obłowione tanim pieniądzem a rynek zduszony
sobota, 19.01.2019 09:53
Nie ma flagi Gdańska przed UM. Dlaczego ?
piątek, 18.01.2019 16:55
A będzie jutro w mieście flaga Gdańska ?
piątek, 18.01.2019 17:55
PIS ma RYDZYKA , PO - OWSIKA , a małpy się spinają ...
piątek, 18.01.2019 18:32
Cwaniaczki tłuką kasę a gawiedź skacze sobie do gardeł.
wacek środa, 16.01.2019 13:17
znowu niektórzy radni będą się promować
Sztab WOŚP Dzierżoniów środa, 16.01.2019 13:32
Drogi Wacku - jeśli uważasz, że akcja #MuremZaOwsiakiem czy śmierć prezydenta Adamowicza jest okazją do promocji to mamy propozycję. Przyjdź do Rynku o 19:30. Zgłoś się do Szefa Sztabu - Radka i (UWAGA!) o godzinie 20:03 dostaniesz na 10 minut mikrofon. Przedstawisz się z imienia i nazwiska i będziesz mógł zrobić swoją promocję za zupełną darmochę! #HejtSTOP #STOPagresji
NIESIOŁOWSKI piątek, 18.01.2019 17:19
PO chciało wpuścić uchodzcow , wtedy takich Adamowiczów mieli byśmy po kilku w tygodniu
autor środa, 16.01.2019 18:59
Tak , ale jeżeli Wacek powie co naprawdę myśli, to Ci co tak promują;miłość, zgodę, pokój; obrzucą Wacka błotem. Kto nie ma takiego zdania jak oni, kto nie popiera działań Owsiaka, jest BE. Co to za wolność słowa, jeżeli ktoś ma inne poglądy i je wyraża jest obrzucany inwektywami. Jak Owsiak wszystkich, co myślą inaczej jak on, wyzywa,wyśmiewa to jest w porządku. Takie zachowanie nie jest godne lidera. Ja kiedyś też wspierałem WOŚP, ale od kiedy Owsiak zaczął być politykiem, nie daję. Polityka niestety zawsze jest" brudna" i nie ma nic wspólnego ze szczytnymi celami.
piątek, 18.01.2019 17:07
A co, sam chcesz wyrażać swoje denne poglądy o innych, ale już wobec ciebie inni nie mają prawa wyrazić swojego poglądu, bo hejt i agresja? Kali może, ale inni już nie?
piątek, 18.01.2019 18:34
Owsiakowym wydaje się że im wolno więcej.
Sztab WOŚP Dzierżoniów środa, 16.01.2019 19:47
Skoro ma tyle odwagi, żeby tutaj sugerować promocję na WOŚP to pewnie będzie miał jej na tyle aby stanąć z mikrofonem w ręce przed zebranymi. Zapraszamy!
wspierający WOSP czwartek, 17.01.2019 23:35
Bo każdy mocny w gębie, gdy pozory anonimowości pompują jego ego.
W realu to już nie to samo. Dlaczego? Bo się Wacek boi, że dopadnie go jego własny hejt???
środa, 16.01.2019 22:42
Będę i chętnie posłucham złotoustego mówcy.
adam czwartek, 17.01.2019 08:22
odwagi? sugerować? to nie sugestia tylko obiektywne zjawisko , promocja na plecach wośp trwa w najlepsze
czwartek, 17.01.2019 08:32
skorzystaj i ty z tej promocji, przecież nikt nie broni
czwartek, 17.01.2019 17:15
Promocja na trupie? Nie dziękuje.
czwartek, 17.01.2019 17:30
A kogo tu uznajesz za trupa, przecież Owsiak żyje, natomiast wielcy przeciwnicy Owsiaka i jego dzieła rzeczywiście wykorzystywali wielką tragedię do promowania swoich na listach wyborczych i to wielokrotnie, cyklicznie.
Sztab WOŚP Dzierżoniów czwartek, 17.01.2019 08:33
Patrząc na Pana słowa zapraszamy wszystkich, którzy chcą się "wypromować" na WOŚP do udziału w przyszłorocznym Finale. Prosimy zabrać pomysły, dwa miesiące wolnych chwil popołudniami i zaplanować tydzień urlopu przed samym Finałem.
czwartek, 17.01.2019 15:15
to jak zaproszenie dla czarnoskórego na spotkanie Ku klux klanu, zeby opowiedzial o nierówności rasowej. Wez sobie jakis stoperan na tą sraczke z Owsiakiem.
czwartek, 17.01.2019 17:35
Sugerujesz możliwość jakiś ataków ? Zapewniam , że ze strony popierających Owsiaka i jego dzieło nic złego cię nie spotka. Z doświadczenia wynika ,że przez te wszystkie lata to wolontariusze byli obiektami ataków .
piątek, 18.01.2019 11:08
pisz prosciej - ze strony sekty Owsiaka. Oczywiscie ze sie nie spodziewam zadnych atakow - zakladam ze odmienne zdanie spotka sie z wyrozumiałością sekciarzy, jak zawsze. Potem wspólnie podyskutujemy na argumenty w cieplej,miłej i pelnej zrozumienia atmosferze.
piątek, 18.01.2019 11:15
Trzeba być typem psychodelicznym, żeby stosować porównanie do ku klux klanu albo nie wiedzieć o czym się pisze. Ani jedno ani drugie nie przyniesie tobie chluby.
Maćko z Monachium piątek, 18.01.2019 11:52
Niestety wielu zaczadziałych ideologią "róbta co chceta" cec***e się christianofobią.
obiektywna piątek, 18.01.2019 13:40
Niestety Macku, ale musisz zaakceptowac, ze katolicy myja okna przed swietami, a ateisci wtedy, jak im sie matka boska na szybie ukaze.
piątek, 18.01.2019 15:50
oj chyba dopadła cię owsiakofobia
środa, 16.01.2019 13:55
Szanowny Wacku skorzystaj z oferty dzierżoniowskiego sztabu WOŚP a może wypromujesz swą osobę i wypłyniesz na szerokie wody naszego parlamentu a może nawet europosłem zostaniesz. Taka okazja często się nie zdarza. Przyjdz chętnie posłucham , co masz mądrego do powiedzenia no i może zdobędziesz mój głos.
Kk czwartek, 17.01.2019 07:53
Ojciec dyrektor dostaje od państwa miliony.czy jakieś chore dziecko skorzystało z jego dobroci? I to też są nasze pieniądze a czepiacie się Jurka który zrobił tyle dobrego nie tylko dzieciom ale też ich rodzicom dal nadzieję
czwartek, 17.01.2019 09:49
Człowieku skąd Ty takie bzdury bierzesz ? O.Dyrektor od państwa nie dostaje grosza.To wierni utrzymują te dzieła,bo w nie wierzą i kochają O.Rydzyka.
czwartek, 17.01.2019 19:26
Państwowy Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zawarł ugodę z fundacją Lux Veritatis. Fundacja ojca Rydzyka otrzymała ponad 26 milionów złotych odszkodowania za cofnięcie przez rząd Platformy Obywatelskiej projektu geotermii toruńskiej. To pierwszy ogromny zastrzyk gotówki z państwowych pieniędzy dla Rydzyka. Na liście "darczyńców" Rydzyka znalazły się między innymi: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Sprawiedliwości, Ministerstwo Rolnictwa, Ministerstwo Rozwoju i Finansów, Ministerstwo Obrony Narodowej, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Narodowe Centrum Kultury czy Instytut Książki. I wiele, wiele innych. W sumie ponad 40 pozycji. Suma wszystkich dokonanych wpłat opiewa na ogromną kwotę ponad 73 milionów złotych.
czwartek, 17.01.2019 19:49
I poszło na fantastyczne rzeczy:budowę Świątyni Opatrzności Bożej,wspieranie studentów,organizowanie warsztatów dla młodzieży,kręcenie wartościowych filmów,utrzymanie radia i telewizji wymieniać dalej ?
piątek, 18.01.2019 09:00
No popatrz, a pieniądze WOŚP poszły na sprzęt do ratowania dzieci, czy to nie są fantastyczne rzeczy?
piątek, 18.01.2019 10:49
Które poszły to poszły,a reszta?Po prostu nie uświęcajmy WOSPU,a z Owsiaka nie róbmy Mesjasza.
piątek, 18.01.2019 11:08
Które poszły na budowę Świątyni Opatrzności Bożej, wspieranie studentów, organizowanie warsztatów dla młodzieży, kręcenie wartościowych filmów, utrzymanie radia i telewizji, to poszły, a reszta? Po prostu nie uświęcajmy Rydzyka i nie róbmy z niego Mesjasza.
piątek, 18.01.2019 14:15
Mam pytanie,a gdzie się podział miliard zł.za przepłacimy Stadion Narodowy w Warszawie czy też Rydzyk maczał w tym palce?Sam widzisz proporcje,a może nie?
piątek, 18.01.2019 08:51
https://www.facebook.com/ToCoMusiszZobac
zyc/videos/921012978065516/
czwartek, 17.01.2019 10:06
Dostaje od Państwa ogromną kasę. Poczytaj ile wpłaciły - Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Środowiska Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Ministerstwo Kultury, a to tylko część ministerstw od szastania publiczną kasą dla Rydzyka.
czwartek, 17.01.2019 10:20
Gdzie mam poczytać?Jakieś źródła ?
Maćko z Monachium czwartek, 17.01.2019 15:10
Brawo!!! Tak wytrąca się argumenty rodzince telEwizji TVN. Gdy pytasz o źródło to milkną.
czwartek, 17.01.2019 17:44
W Tyle wizji, u Pośpieszalskiego i innych cudownych audycjach poznasz zapewne jedyną słuszną prawdę , ich prawdę. Dla chcącego nie ma nic trudnego i poszuka informacji, ale ty jak dziecko w wieku wczesnoszkolnym chcesz aby wszystko podano na tacy a i tak nie uwierzysz , bo przecież jest jedna słuszna prawda.
czwartek, 17.01.2019 18:43
Ale wybiegi , wykręty " nic trudnego i poszuka informacji", krętactwa i propaganda... Gdzie te informacje? Jeśli państwo daje to podaje informacje i są źródła. O. Rydzyk to sztandar lemingów i lewactwa aby można się jednoczyć i tworzyć szeptaną propagandę i siać u naiwnych. Zawsze atak i atak ...miłości?
czwartek, 17.01.2019 19:30
Sorry ale ja lewackim mediom nie wierzę - za dużo kłamstw już usłyszałam i propagandy.
piątek, 18.01.2019 10:24
Nie zauważyłaś sarkazmu we wpisie? Trzeba czytać nie tylko ostatni ale również te poprzedzające.
czwartek, 17.01.2019 10:20
Lecz sie
czwartek, 17.01.2019 20:08
Orkiestra to taka sama część folkloru Polski co skoki w Zakopanem,mecze na Śląskim itp.Nie wolno tego niszczyć! To czastka nas i pewne symbole.Wystarczy podobnie i jak i Unie zreformowac od lewactwa,bo to dzieła sztuki i jedziemy dalej..
stop hienom,zdrowia ciemnemu lud czwartek, 17.01.2019 12:18
A nie lepiej zamknąć gęby,najlepiej własne a mowa nienawiści zniknie samoczynnie..i nie będą mieli co robić w durnym tvn-ie,tvpisie itd? W końcu Polska to jedna drużyna i gramy w jednym kierunku.Bo jak przegramy to wszyscy! Kto uprawiał sport zespołowy to wie,że nie wszyscy musieli się lubić a nawet gorzej ale by grać na przekór zespołowi?! Nie do pomyślenia,szatni by wyjaśniła takiego/takich..
czwartek, 17.01.2019 14:58
Ujęte w punkt,nic dodać,nić ująć.
czwartek, 17.01.2019 20:11
Nie da się,gdyż POPiS trwa mać
środa, 16.01.2019 15:48
WOŚP to ewenement na skalę światową.Na całym świecie gra orkiestra Owsiaka.Nie mogę pojąć,co kieruje wami tu plującymi na to wspaniałe dzieło.Politowania godni jesteście wszyscy,którzy nie potraficie odróżnić dobra od zła.Mam dla was radę-ZAMILKNIJCIE!!!Wszyscy normalnie myślący płaczą nad bezsensowną śmiercią wspaniałego człowieka,a wy sączycie jad.Wstyd i hańba,co z wami ludzie?!!!
Ooo czwartek, 17.01.2019 17:20
Wierz mi ze to zaden ewenement, sa setki organizacji wspieracych ktore dzialaja globalnie a niw lokalnoe jak wosp, chocby fundacja gatesow, caritas itd. Fajna robote owsiak robil ale nie robmy z niego boga bo bo nie jest i nie będzie.
autor środa, 16.01.2019 20:43
Przeczytajcie sobie na Świdnickiej Dobie co się stało w Lutomii, jaka tragedia. Czyja to wina PIS czy Owsiaka. Dajcie ludzie sobie na wstrzymanie.Spojrzcie jaka tragedia za progiem. Co dzieje się z młodym pokoleniem.
czwartek, 17.01.2019 11:40
Młode pokolenie wychowywane bezstresowo, bez autorytetów, bez kręgosłupa moralnego. Po roku 89- tym na takim wychowaniu polskiej młodzieży komuś bardzo zależało.
czwartek, 17.01.2019 18:31
Zapomniał wół jak cielęciem był. A ptzed 89 to jakie ty miałaś autorytety moralne i co to był za kręgosłup ??? No i podstawowe pytanie : kto wychowywał to pokolenie po ‚89 ? Ci co niby ten kręgosłup mieli ?
czwartek, 17.01.2019 15:42
Owsiak robi super robotę! Pokazuje jak łatwo jeden drugiemu może pomagać. Nie obchodzi mnie ile kupił sprzętów dla szpitali, ważne że pomysł zacny i sprzęty widać! Gdyby nasze bandyckie państwo działało jak trzeba, nikt nie dawałby na Orkiestrę! Niestety NFZ i ZUS to ściema, ściągają haracze, a i tak leczyć się trzeba prywatnie. Więc co nam zostało? POMAGAMY!!! Wolę dać na Orkiestrę niż na tacę. I nie przeszkadza mi to, że On i jego rodzina z tego żyją. To jest normalna sytuacja. Jeśli tego nie ogarniasz, co Ty fajnego ostatnio zrobiłeś?
montreal czwartek, 17.01.2019 02:37
Owsiak wysylasz ludzi pod kosciol nawet za oceanem a popierasz aborcje i eutanazje i wiesz jaka jest reakcja ci ludzie po pru minutach sie zwijaja.
czwartek, 17.01.2019 11:11
Nie wnikam, co Owsiak popiera a czego nie. Jest tyle hejtu, ze w nic już nie wierze, ale chcę, żeby Pan wiedział, ze ludzie idący do kościoła dawali pieniądze do puszek- byłam pod dwoma kościołami. Skąd WOSP uzbierała w Dzierżoniowie 186 tys. , skoro wg Pana zbierała pod kościołami, a na to ludzie reagowali bardzo źle ? I kto się niby zwijał, proszę Pana- ludzie wchodzili do kościoła. Po drugie gdzie orkiestra ma zbierać pieniądze, skoro w niedzielę ludzie poruszają się tylko na Mszę i z powrotem.
TR czwartek, 17.01.2019 09:35
Jaka Ty jesteś, Polsko? Co z Ciebie nam zostało?
Z tej mojej, naszej, wspólnej, tak wiele i tak mało.
Gdzie się uczciwość skryła, gdzie duch Twój, serce, wiara,
Gdzie rozum i dojrzałość, gdzie wina i gdzie kara?
Gdzie są podłości tamy, gdzie chamstwa, hejtu, buty,
Że Ten co czyni dobro, tak łatwo jest opluty.
Gdzie są granice prawa, którego strzegł nasz Orzeł,
Że nić ludzkiego życia przecina się dziś nożem.
Gdzie spokój, szczęście, miłość, o których kiedyś śniłem,
Nie takiej Polski chciałem, nie taką wymarzyłem.
Tadeusz Ross
p.b. czwartek, 17.01.2019 09:46
Paradygmat plugastwa egzystencji.... Brawo Tadziu!
czwartek, 17.01.2019 10:23
Szczanie do zniczy to jest paradygmat plugastwa, Tu Polew też nim jest.
czwartek, 17.01.2019 09:59
Racja
środa, 16.01.2019 19:50
Do pisowskich hejterów : nie chcecie przyjść w niedzielę ? Proste : nie przychodźcie. Nie chcecie uczestniczyć w zbiórkach WOŚP ? Proste : nie płaćcie.
Tylko... na Miły Bóg : nie przeszkadzajcie, nie plujcie na onnych, nie siejcie nienawiści !!!!!
Dajcie bam- tym z tzw. Gorszego Sortu spokój!!!!!
środa, 16.01.2019 22:54
Oni nie potrafią normalnie żyć bez nienawiści, bo na nienawiści budują swoją siłę i nienawiść jest ich pożywką. Tylko zastanawiam się jak łączą tak niegodne postępowanie z tak na każdym kroku podkreślana religijnością.
SATAN czwartek, 17.01.2019 07:47
DO OWCZEGO PĘDU POLECAM NIENAWIŚĆ
GDZIE BYLIŚCIE WTEDY
https://www.wykop.pl/link/4751473/arty
sci-przeciw-nienawisci-warto-im-przypomn
iec-jaki-mieli-wtedy-tu-polew/
czwartek, 17.01.2019 08:16
Nie musisz krzyczeć. Czy zamiast pytań gdzie byliście, co robiliście nie należy pochylić się nad problemem hejtow i wszelkiego rodzaju mowy i działań nienawiści i szukać rozwiązania tego impasu. Czas otrząsnąć się . Hejt , nienawiść, podgrzewanie do bezprawnych czynów nie jest sposobem na rozwiązywanie wszelkiego rodzaju sporów. Każdy powinien być odpowiedzialny za swoje słowa i przekaż jaki niosą. Przeszłością nie można wiecznie żyć ale należy wyciągnąć z niej wnioski aby wszelkie nieprawości nie powtórzyły się w przyszłości. I to jest mój przekaz do tych z lewej i prawej strony oraz ze środka. Pamiętajmy też , że czasem słowa mocniej ranią od czynów.
Cegiełka czwartek, 17.01.2019 04:41
Mur nie wie o tej akcji...
środa, 16.01.2019 23:43
przecie to kino..
środa, 16.01.2019 17:12
Rezygnacja Pana Owśiaka w porządku , a zatrudniona rodzinka?
środa, 16.01.2019 20:35
A kto miałby ich zastąpić ? PiS przyśle komisarza ? Może Rydzyk ? Albo kogoś z zarządu z Janowa Lubelskiego ?
Jeszcze WOŚP chcecie nam zabrać ?
środa, 16.01.2019 12:43
no, nie bardzo popieram. Za to co się robi, w dobrej, czy w złej wierze, niestety ale dorosły człowiek bierze odpowiedzialność, a nie chowa głowę w piasek.
#wezniehejtuj #zaowsiakiem środa, 16.01.2019 12:58
Nie rozumiem, ale za co Owsiak ma wziąć odpowiedzialność... Czy to on zabił prezydenta, czy to on nawoływał do zabójstwa, czy to on sieje hejt i nienawiść?? Nie a nawet wręcz przeciwnie to on dostaje groźby, że go zabija, hejty, najgorsze wyzwyska za to co robi dla KAŻDEGO noworodka w Polsce, dla wcześniaków którym bez tych urządzeń byłoby ciężko przeżyć i dla osób starszych. Do kad zamierza ten świat, w około pełno hejtu, nienawiśći, plucie jadem na bliźniego okropność.
Oko proroka środa, 16.01.2019 19:52
PO-KOmunistyczny biznesowy majstersztyk.
adin dwa tri środa, 16.01.2019 13:08
A gdzie byli rodzice się pytam....
autor środa, 16.01.2019 18:55
pozamykać ojcca dyrektora i jego świte
środa, 16.01.2019 19:19
jestem ZA !
autor środa, 16.01.2019 18:58
tatuś oddaj auto bezdomnemu
środa, 16.01.2019 20:58
brawo
p.b. środa, 16.01.2019 20:12
Owsiak robi super robotę! Pokazuje jak łatwo jeden drugiemu może pomagać. Nie obchodzi mnie ile kupił sprzętów dla szpitali, ważne że pomysł zacny i sprzęty widać! Gdyby nasze bandyckie państwo działało jak trzeba, nikt nie dawałby na Orkiestrę! Niestety NFZ i ZUS to ściema, ściągają haracze, a i tak leczyć się trzeba prywatnie. Więc co nam zostało? POMAGAMY!!! Wolę dać na Orkiestrę niż na tacę. I nie przeszkadza mi to, że On i jego rodzina z tego żyją. To jest normalna sytuacja. Jeśli tego nie ogarniasz, co Ty fajnego ostatnio zrobiłeś?
środa, 16.01.2019 22:41
Spać ludziska,nie nakręcać się!
środa, 16.01.2019 12:39
PIS wam tego nie wybaczy.
środa, 16.01.2019 12:54
A może to naród się otrząśnie i nie wybaczy PiS-owi tego co zrobił z Polską i Polakami?
środa, 16.01.2019 13:31
A co PIS zrobił?
środa, 16.01.2019 13:36
Wszystko rozwala
środa, 16.01.2019 13:41
A konkretnie?
środa, 16.01.2019 13:52
Jak tego nie widzisz to nie jesteś partnerem do dyskusji
środa, 16.01.2019 14:08
Jak widać brak ci argumentów.
autor środa, 16.01.2019 14:44
Rozwala przemysł, edukację to jest najgorszy okres w dziejach Polski żeby temu zapobiec trzeba osunąć PIS od władzy wtedy będzie dobrze
PO PiS środa, 16.01.2019 16:45
Skoro tak "rozwala" to skąd ten wzrost gospodarczy i podniesienie ratingowe skąd większe przychody do budżetu...zastanów się zanim coś napiszesz to że PiS ustawia sądy pod siebie to jedno ale matematyki nie oszukasz darmo nie podciagneli Polski do grupy krajów rozwiniętych... myśl myślenie nie boli..
środa, 16.01.2019 17:05
No i zima w tym roku bardzo łagodna, też dzięki Jaśnie Panu Naczelnikowi.
środa, 16.01.2019 17:11
POlszewicy jakby mogli to by śnieg sprzedali.
środa, 16.01.2019 17:13
pislamscy bolszewicy
środa, 16.01.2019 18:04
No patrz pan, rządzą pisobolszewicy i... śniegu nie ma!
środa, 16.01.2019 17:17
Jakbyś miał trochę wiedzy w tym zakresie, to wiedziałbyś że gospodarka podlega takim samym falowaniom jak giełda (bessa , hossa) i po okresach przyspieszenia następuje spowolnienie. To dotyczy wszystkich gospodarek (USA, Niemcy i in.). Na miano kraju rozwiniętego nie pracuje się 3 lata a znacznie dłużej, więc nie jest to zasługa tylko i wyłącznie obecnej ekipy rządzącej. Jakże łatwo przypisywać sobie zasługi innych.
Aquku środa, 16.01.2019 21:15
No fakt pracowały na to wszystkie koalicje Sld z PSL PIS potem 8 lat PO z PSL a teraz jest hossa i PiS spija "śmietankę" po "sukcesach" poprzedników...wez mnie Pan nie rozsmieszaj.
środa, 16.01.2019 22:39
Lepiej nie wypowiadaj się na tematy których nie ogarniasz ale właśnie do takich ludzi kierowana jest propaganda sukcesu obecnej władzy, żyj więc w przeświadczeniu że wszystko oczywiście tylko co dobre jest zasługą cudotwórców prezesa.
środa, 16.01.2019 14:49
O tym zadecydują wyborcy czyli większość, nie pojmujecie tego peowcy. Za kadencji waszego świętego Adamowicza zlikwidowano w Gdańsku stocznie budując na jej gruzach muzeum.
środa, 16.01.2019 14:57
Nie miasto było właścicielem stoczni, nie miasto ją likwidowało. Kombinuj dalej.
środa, 16.01.2019 15:02
Ale miasto było włascicielem ciepłowni i sprzedało ją francuzom, a stocznie zniszczył kolega adamowicza taki rudy z kaszub.
środa, 16.01.2019 17:04
Stocznię miał ratować ojciec inwestor, ale kasa się gdzieś rozeszła i nici z tego wyszły.
środa, 16.01.2019 15:32
NAOGLĄDAŁEŚ SIĘ SZCZUJNI KURSKIEGO
środa, 16.01.2019 15:50
Nie czaruj. Naoglądałeś się tv i powtarzasz za nimi.
środa, 16.01.2019 15:55
No a ty naczytałeś się brata stalinowskiego mordercy.
Zgred środa, 16.01.2019 17:36
A jaki mamy w Polsce przemysl?Bo ten zbudowany przez naszych rodzicow rozwalili komuchy.
środa, 16.01.2019 17:40
a resztę rozkradli polszewicy
Kk środa, 16.01.2019 14:16
Z PiSu też mogą przyjść żyjemy w jednym kraju
środa, 16.01.2019 19:22
Właśnie te chamskie, bezmyślne wpisy na temat WOŚP są najlepszym dowodem na to że polskie społeczeństwo jest wyjątkowo niedojrzałe. Większość tych idiotów by chciała żeby Owsiak rozkręcił tą imprezę ale także mieszkał w 2 pokojach z zapomogą od gminy. Ciekawe czy taki jeden z drugim arcymatołkiem zrobiły właśnie tak. Owsiak osiągnął wielki osobisty sukces nie tylko finansowy ale także społeczny i należy mu się także finansowe docenienie.Jest i będzie na złość tym zawistnikom którzy nie potrafią samodzielnie zarobić nawet 5 groszy i potrafią pluć jadem na tych którym się powiodło, jest i będzie wyjątkowym człowiekiem. On dostanie Nobla za to co zrobił a te szczury internetowe mogą tylko pluć nienawiścią do mądrzejszych od siebie. Nawet mi ich nie żal.
środa, 16.01.2019 20:46
Przestańcie ! Opamiętajcie się !!!!!
szpeniores środa, 16.01.2019 13:04
OWSIAK Z NAGRODĄ NOBLA.PISIORY TEGO NIE PRZEZYJĄ
środa, 16.01.2019 13:58
Po trupach do celu
środa, 16.01.2019 13:43
Ludzie kochani przestańcie szczuć jednych na drugich,bo znowu ktoś z nożem będzie biegał.Jesteśmy jednym narodem Polakami !
środa, 16.01.2019 17:07
Jednym narodem byliśmy dopóki nie rozdarł nas szczerbaty karzeł i jego wyznawcy.
środa, 16.01.2019 17:10
weź leki chłopie, do pięt nie dorastasz jarkowi
środa, 16.01.2019 20:39
HAHAHAHAHA A ty jakie bierzesz skoro go tak uwielbiasz?
środa, 16.01.2019 18:02
Czy już się nauczył sznurować buty?
środa, 16.01.2019 17:20
jarkacz nie dorasta do pięt samemu sobie
środa, 16.01.2019 14:16
TROLE bezmózgie wyznania Piso obłudy co was tak boli wszędzie co dobre to wam przeszkadza. Dość tego jadu wyznawcy obłąkani z nienawiści zróbcie coś dobrego a później krytykujcie !
Baba Jadzia środa, 16.01.2019 19:56
Nie pij tyle...a jak juz tak chcesz naprawiac Swiat to zacznij od siebie,graja wami na emocjach jak chca,zaaal :(

https://opinie.wp.pl/prawo-lisa-ku
zniara-marcin-makowski-skandaliczne-kome
ntarze-do-wypadku-andrzeja-dudy-nie-sa-d
zielem-przypadku-6016710941287553a
środa, 16.01.2019 14:40
Kto nie z jureczkiem to przeciw całemu wszechświatu. To właśnie wasza dewiza.
środa, 16.01.2019 14:54
Pochowaj noże w swoim domu,bo wytrzymasz!
środa, 16.01.2019 15:34
Mam tu polew z ciebie
środa, 16.01.2019 17:18
pisowskie trolle są od trollowania a nie od roboty ,mają rozkaz i go karnie wykonują , taki typ wiernopoddańczo bezmyślny
środa, 16.01.2019 17:25
wyłącz TVN włącz myślenie
środa, 16.01.2019 17:47
I włącz TVPis ? No dajże spokój....
środa, 16.01.2019 17:49
Tak właśnie myślicie, jak ktoś nie z wami to przeciwko wam
środa, 16.01.2019 19:59
Nie napisałem. Wyśmiałem pomysł aby wiedzę czerpać z TVPis - tak prymitywnej propagandy nawt w PRLu telewizja publiczna nie uprawiała.
donek środa, 16.01.2019 12:46
Ale farsa... Facet jest nadal w WOŚP tyle że nie jest prezesem bo sam zrezygnował, a tu afera i bicie piany..
autor środa, 16.01.2019 19:22
Przecież Owsiakowi o to chodziło, " dolać oliwy do ogna".
autor środa, 16.01.2019 19:22
Do "ognia".
xXx środa, 16.01.2019 17:11
chce odejsc niech odchodzi
środa, 16.01.2019 18:34
PO co te wasnie?POmyślmy i POmódlmy się za nich żeby nigdy do władzy nie doszli.
Bez komentarza środa, 16.01.2019 15:35
PO CO TA FARSA. CHCE ODEJŚĆ NIE IDZIE. JEGO WYBÓR. A NIE TERAZ KAŻDY SIZ UZALA HEHE PARODIA.
autor środa, 16.01.2019 19:08
Jeszcze mu zaczną płacić by nie odszedł, może Kijowski go zastapi, też ma wprawę w zbiórkach. Przestańcie już jęczeć, facet upolitycznił WOŚP, a teraz szuka winnych i nakręca spiralę nienawiści. Jego niedzielne wrzaski ze sceny były wystarczającym dowodem, jaki jest naprawdę .
środa, 16.01.2019 14:39
Proszę, nie łączcie Państwo WOŚP z polityką i politykami. Nie widzicie,że ta akcja jest po prostu dla LUDZI O DOBRYCH SERCACH ?
Maćko z Monachium środa, 16.01.2019 14:42
To niestety Pan Owsiak połączył WOŚP z polityką dlatego powinien odejść.
środa, 16.01.2019 15:05
Wzniosłeś się głupotą i teraz spadasz.
Maćko z Monachium środa, 16.01.2019 15:11
Stać Cię tylko na inwektywy?
środa, 16.01.2019 15:52
Piszesz aby pisać? Już zaistniałeś.
Maćko z Monachium środa, 16.01.2019 15:54
To tylko umiesz?
środa, 16.01.2019 15:37
Owsiak upolitycznił charytatywną akcje zbierania pomocy w szczytnym celu.Sam dokonał wyboru i zadecydował za innych co jest sluszne a co nie.Żegnamy sie z panem
środa, 16.01.2019 17:24
nie masz pojęcia o czym piszesz ,skup się na oddychaniu , nie wychodzą ci dwie rzeczy na raz
środa, 16.01.2019 17:41
nikt cie nie pyta o zdanie
środa, 16.01.2019 17:45
A ciebie ktoś pytał ?
środa, 16.01.2019 15:38
Panie Owsiak trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść niepokonanym.
Malkontent środa, 16.01.2019 14:18
Przyszły "noblista" zrezygnował. Dla dobra dzieła,które przy jego wydatnym udziale zaczynało lekko śmierdzieć.Przewietrzyć WOŚP należało juz wiele lat temu. NIE STAJĘ MUREM ZA OWSIAKIEM.Co to, to nie.
środa, 16.01.2019 17:08
masz taki wybór ,za to cię nikt nie szanuje
środa, 16.01.2019 13:32
A to już pieski nie cierpią na hałas bo to nie Sylwester i można z petard ponapierdzielać hahaha. W cieniu tragedii jaka odbyła się w Gdańsku pewien okularnik żeruje na emocjach ludzi...
środa, 16.01.2019 13:43
Zimne ognie powodują hałas? Chodzi o to delikatne syczenie? Aha. O jakim okularniku piszesz? Chodzi ci prawdopodobnie o Jerzego Owsiaka, organizatora wspaniałej akcji społecznej Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, podczas której twoi rodacy zbierali pieniądze na pomoc najsłabszym - dzieciom, osobom starszym w najtrudniejszej w życiu sytuacji, jaką jest utrata lub ryzyko utraty zdrowia. Zacznij szanować ludzi wokół siebie, bo w tej akcji uczestniczyli może twoi sąsiedzi, krewni, koledzy ze szkoły. A ty co zrobiłeś ostatnio dla innych?
środa, 16.01.2019 16:25
Będę w niedzielę
środa, 16.01.2019 15:15
PRZECIW, PRECZ ZE ZLODZIEJEM
olo środa, 16.01.2019 16:26
Każdy sądzi według siebie!!!!!!!!!
Nie mierze swoją miarą środa, 16.01.2019 15:32
Coś Ci ukradł?
środa, 16.01.2019 15:59
OWSIAK ZA MUREM!!!
środa, 16.01.2019 16:06
Proszę Pana- bardzo proszę nie krzyczeć... Pozdrawiam....
środa, 16.01.2019 16:09
O przepraszam miało być Mur za Owsiakiem.
Jaś środa, 16.01.2019 12:46
Przecież to pan Owsiak zrezygnował, nikt go do tego nie zmuszał. Robi jak chce. Nie rozumiem szumu.
środa, 16.01.2019 12:53
A kto mówi o zmuszaniu? Zdecydował o rezygnacji, a wiele osób chce go nakłonić do zmiany decyzji i kontynuowania dotychczasowej pracy. Tylko tyle.
Kk środa, 16.01.2019 13:18
Kto chce niech przyjdzie a kto nie to nie.po co znowu te złośliwe komentarze.owsiak i WOŚP to nasza historia i tradycja.to coś pięknego zrobionego dla drugiego człowieka.to jest nasze dobre serce którym się dzielimy z innymi. Co roku jestem na orkiestrze i wracam z taką radością że w tym roku też się odbyła że pomagamy chorym i potrzebującym istotm które czekają na naszą pomoc ale myślę o nich i dziękuję Bogu że moje dzieci są zdrowe i nie muszę walczyć o ich życie i dlatego.tez wspieram innych żeby wiedzieli że nie są sami i mogą liczyć na pomoc dla ich chorych dzieci.ludzie opamiętajcie się w swoich złośliwych komentarzach. Owsiak to WOŚP a WOŚP to my
środa, 16.01.2019 13:49
Tak, oczywiście !!!
środa, 16.01.2019 13:58
Moja propozycja jest taka - jeśli ktoś nie rozumie tej akcji, niech zamilknie. Po prostu zamilknijcie. Wielka Orkiestra jest symbolem jedności Polaków, ponad wszelkimi podziałami, wspieramy co roku szpitale dla wszystkich, niezależnie od wieku, wyznania, opcji politycznej czy cech charakteru. Symbol jedności nie może zostać zniszczony, osłabiony przez odejście osoby, która oddała WOŚP swoje serce i kawał życia - Jerzego Owsiaka.
Paul Simon, autor piosenki „The Sound of Silence”, która w poniedziałkowy wieczór rozbrzmiała w Gdańsku powiedział:
„(...) są ludzie niezdolni do kontaktu z innymi, do tego aby kochać innych. To piosenka o braku zdolności do porozumienia”.
Wierzę w dobro, wspieram Gdańsk i szanuję WOŚP.
środa, 16.01.2019 13:44
to państwo po wino wspierać szpitale a wszystko robi on setki ludzi uratował żeby nie on to nasze szpitale były by za murzynami
środa, 16.01.2019 13:07
Szkoda ze jak ceny paliwa jak i innych rzeczy idą w górę to nikt nie wyjdzie na ulice...
środa, 16.01.2019 13:10
Musimy wtedy więcej pracowac
środa, 16.01.2019 12:54
Strategia polityczna, kampania do Europarlamentu tuż tuż.
Mt środa, 16.01.2019 12:27
Brawo! Popieram!
środa, 16.01.2019 12:32
Popieram
środa, 16.01.2019 12:34
Loty balonem poszły w zapomnienie