Dzierżoniów: zmiany w ruchu na os. Złotym

czwartek, 21.2.2019 11:00 30008 58

Od 12 marca będziemy inaczej jeździć po osiedlu Złotym. Droga osiedlowa prowadząca od budynku nr 5 wzdłuż bloków 6, 3 i 4 w kierunku ciepłowni będzie jednokierunkowa.

O wprowadzenie takiego rozwiązania wnioskowali mieszkańcy osiedla. Projekt nowej organizacji ruchu był wcześniej konsultowany z zarządcami budynków znajdujących się przy tej drodze. Ruch jednokierunkowy poprawi bezpieczeństwo i ułatwi parkowanie.

Przypominamy, że na terenie dzierżoniowskich osiedli realizowane są w tej chwili dwie ważne inwestycje. Na os. Kolorowym powstaje nowy parking na 200 aut. 80 nowych miejsc do parkowania zyskają też mieszkańcy os. Jasnego. Prace wzdłuż budynku nr 1 już trwają. 

UM Dzierżoniów

Przeczytaj komentarze (58)

Komentarze (58)

Też mieszkaniec SM sobota, 23.02.2019 09:12
POWTARZAM PO RAZ KOLEJNY Wylewacie swoje żale TU na internecie i tu potraficie pokazać co Was boli mieszkańcy SM > A gdzie jesteście jak są zebrania walnego zgromadzenia gdzie można postawić wniosek o wotum nieufności dla kolinki i go po prostu odwołać . Wiecie ile ostatnio było spółdzielców na walnym zgromadzeniu NIECAŁE 40 OSÓB i to klakierzy kolinki. I ta właśnie 40stka przegłosowała wszelkie sprawy jakie kolinko przedstawił i jakie były dla niego wygodne CZYLI ZADECYDOWALI ZA WAS i w waszym imieniu. Jeżeli chcecie cokolwiek zmienić w naszej SM to trzeba uczestniczyć osobiście w jej życiu i przychodzić na walne zgromadzenia . Jak widzę nie znacie statu SM a którego Kolinko w sposób dla niego wygodny wykorzystuje a pyskówka na tej stronie da tyle co wczorajszy deszcz CZYLI N I C . Nadto nie sprzeciwiacie się wszelkim uchwałom a milcząc je AKCEPTUJECIE . I TAK BĘDZIE DALEJ , jeżeli będzie Was mieszkańcy SM stać tylko wylewać te żale tu i nie robiąc nic więcej i co najwyżej ponarzekacie ze sąsiadami. To nie wystarczy. Więc albo dalej będziecie napychać kasę kolince ALBO w końcu jako właściciele SM będziecie żywo osobiście brać udział i decydować w życiu SM. Siedząc cicho w swoich 4 ścianach będziecie mogli dalej narzekać a Kolinko będzie robił swoje. DECYZJA NALEŻY DO WAS WŁAŚCICIELE SM.
Jeżeli uważacie , że jest to prawda to proszę o Wasze komentarze i propozycje do dalszej dyskusji a może i działania wspólnego .
Też mieszkaniec SM czwartek, 28.02.2019 20:03
No cóż widzę , że dyskusja dotyczyła pisowni jakby to była najważniejsza sprawa w tym układzie a nie został poruszony sam fakt możliwości przeciwdziałania samowoli kolinki . WIĘC pozostało dalej narzekanie po cichu z sąsiadem bo na nic więcej mieszkańców NIE STAĆ. Czyżby boicie się szanowni mieszkańcy SM ? Przecież jesteście właścicielami a nie poddanymi . Otrząśnijcie się !!!!
obiektywna czwartek, 28.02.2019 22:05
Proaktywnosc, podejmowanie decyzji i branie za nie odpowiedzialnosci to nawyki ludzi sukcesu. Marionetki, dla ktorych bycie kowalem wlasnego losu jest ‘zyciowo za trudne’, wola byc niesione bezwolnie na falach cudzych decyzji, straszac przy tym tych, ktorzy te decyzje w ich imieniu podejmuja. Dopiero jak juz ich trafi, to wtedy potrafia zadzialac, ze ho ho. Jestesmy spoleczenstwem loserow, uwielbiajacym wytykac innym wady i poprawiac w ten sposob wlasny wizerunek, unikajac przy tym, jak ognia, jakiejkolwiek odpowiedzialnosci. Wystarczy tylko przesledzic frekfencje w obojetnie ktorych wyborach. Wciaz mam nadzieje, ze mlodzi sa inni, ale moze mamy to juz zaszczepione gleboko w genach. Przykro mi to pisac.
FZL niedziela, 24.02.2019 00:29
Częściowo masz rację. Ale tylko częściowo. Co chcesz od Kolinki (i uwaga! nazwiska piszemy Dużą literą - może na tej lekcji byłeś chory), wiele jego inicjatyw jest trafinych, jeśli wątpisz - pomieszkaj w bloku administrowanym przez ZBM - zobaczysz różnicę. Zobacz mój post wyżej - rada żeby "wziąć sprawy w swoje ręce" to extra propozycja, tyle że życiowo trudna. Dlatego tak wielu z nas korzysta choćby z takich form wyrażania opinii (jak widzisz Twoja aktywność na zgromadzeniu tez nie dała efektów). Życie... Pozdrawiam.
też mieszkaniec SM poniedziałek, 25.02.2019 13:14
A byłeś chociaż raz na walnym zgromadzeniu Jeżeli NIE to co możesz powiedzieć o jego przebiegu i sposobie jego prowadzenia .
FZL poniedziałek, 25.02.2019 23:39
"A byłeś chociaż raz na walnym zgromadzeniu Jeżeli NIE to co możesz powiedzieć o jego przebiegu i sposobie jego prowadzenia .A byłeś chociaż raz na walnym zgromadzeniu Jeżeli NIE to co możesz powiedzieć o jego przebiegu i sposobie jego prowadzenia ." Przecież ani słowem nie odezwałem się o walnym ani sposobie prowadzenia. Prowadzisz dialog sam ze sobą ?
XXXXX wtorek, 26.02.2019 01:37
odpowiedź typowo pisowska czyżby jesteś zapleczem kolinki
FZL wtorek, 26.02.2019 15:13
Tak, jestem zapleczem..., i krytykuję Go za wyprzedaż miejsc parkingowych i organizację ruchu. Pomyśl, zanim coś napiszesz. A jeśli jest z PiS-u to tylko chwała Mu za to :)))).
obiektywna wtorek, 26.02.2019 23:41
A jesli nie jest? Przeciez ani slowem nie odezwal sie, ze ‘On’ jak o nim piszesz, jest z PiS-u. Prowadzisz dialog z samym soba? I uwaga! Zaimki osobowe i dzierzawcze w korespondencji piszemy wielka litera, jezeli kierujemy nasz tekst bezposrednio do konkretnego odbiorcy. Ty piszesz wielka litera o kims innym, komu oddajesz czesc i chwale. Podejrzewam wiec, ze kierujesz się tutaj raczej zasada pisowni slownictwa religijnego, a twoje zaimki odnosza sie do jakiegos bostwa. Moze lepiej, jak juz nie chcesz brac udzialu w walnym zgromadzeniu, to wez Jozka i idzcie na ta wodke z pomarancza.
FZL środa, 27.02.2019 12:40
Z całym szacunkiem, ale oszołomstwo najwyższego rzędu. Pozdrawiam.
obiektywna środa, 27.02.2019 13:09
A co ty tak wszystkich pozdrawiasz? Daj juz spokoj z tym swoim detym szacunkiem. Zacznij dzialac, zeby bylo dobrze, a nie czekasz, az cie trafi. Buziaki
FZL środa, 27.02.2019 14:11
Musisz być strasznie sfrustrowana, bo strasznie się czepiasz. Dzięki za radę, ale pozwolisz, że sam zdecyduje co zrobię (i czy w ogóle - widzisz, napisałem " w ogóle" osobno, więc ciekawe o czym teraz napiszesz :))). POZDRAWIAM. P.S. I pisz po polsku, bo jak to mówi prof. Bralczyk: "Jednak jest różnica, czy się komuś zrobi łaskę, czy laskę:).
FZL środa, 27.02.2019 14:19
P.S. 2. Mam Cię. Napisałaś: "A co ty tak..." - piszesz do mnie? Jeśli tak, to "Ty" dużą literą. Jeśli się nie zgadzasz, przeczytaj (ze zrozumieniem) swój wcześniejszy post, tam jest wyjaśnienie :))))
obiektywna czwartek, 28.02.2019 10:58
Zgadzam sie co do tego, ze znowu prowadzisz dialog z samym soba. Gdzie w swoim komentarzu napisalam, ze ja stosuje sie do jakichkolwiek zasad? Ciesze sie, ze przeczytales go przynajmniej dwa razy (czytanie tekstu bez ogonkow wymaga wiekszej koncentracji, wiem), ale z drugiej strony ubolewam, ze nic z niego nie zrozumiales. No coz. Czy to z gory, czy pod gore, furman patrzy w konska dziure. Pisalam o proaktywnosci, a raczej jej braku w naszym spoleczenstwie, ktorego ty jestes doskonalym przykladem. Nie o pisowni jezyka polskiego, ani tym bardziej o koltunskich zasadach dobrego wychowania. Zjedz paczka i przestan gwiazdorzyc.
FZL czwartek, 28.02.2019 12:05
Typowy hejter. Zaistniałaś w sieci nic nie prezentując ani nic merytorycznego nie dodając do tematu. Szkoda czasu, jak mówi klasyk "Nie chce mi się z Tobą gadać...". P.S. Trzeba mieć ego, żeby podpisać się "obiektywna" :))))))))))). Pa.
obiektywna czwartek, 28.02.2019 12:39
Moze ci jeszcze urosnie. Caluski
FZL czwartek, 28.02.2019 12:08
Aha, jeszcze jedno. "Zgadzam sie co do tego, ze znowu prowadzisz dialog z samym soba." Przecież to Ty napisałaś, a teraz się z tym zgadzasz? I kto tu prowadzi dialog sam ze sobą ??? :))))))))))))). To koniec, nie martw się, już nie będę Cie trolował. Spokojności.
Kola środa, 27.02.2019 10:51
Recepta na ten chaos to uwolnienie miejsc parkingowych, które dzierżawi Spółdzielnia, tak by była rotacja. Wtedy wszyscy na tym skorzystają a nie pojedyncze osoby. Kierowca wyjeżdża do pracy, na weekend czy urlop a miejsce całymi dniami stoi puste, nikt nie może z niego skorzystać. Nie rozumiem tej polityki.
Xx czwartek, 21.02.2019 18:15
Mieszkam na tej ulicy i nie mam gdzie parkować, bardzo dobrze że wprowadzają ruch jednokierunkowy. Powinni jeszcze nam zrobić parking wówczas nie stawilaibysmy aut na drodze i nie przeszkadzaloby to moherowym beretem które nie mają jak przejść że swoimi pakunkami.
czwartek, 21.02.2019 18:30
Sprzedam ci garaż.650m.Od Kolorowego
niedziela, 24.02.2019 15:11
Dawaj namiar.
FZL czwartek, 21.02.2019 18:50
Wali decydentów już całkiem. Przez pazerność prezesa spółdzielni (swoją drogą wiele jego działań super) już jeździmy na osiedlach jednokierunkowymi w przeciwne strony niż powinniśmy (chcemy). Np. gdzie przeważnie chcą jechać mieszkańcy Tęczowego - w stronę centrum (na wschód). A gdzie mogą - na zachód (Świdnicę) lub północ (ciepłownia) !? Dlaczego? Wydzierżawili miejsca parkingowe i teraz brak rotacji (czyli połowa miejsc wolnych, ale wykupionych) powoduje, że ci bez miejsc parkują wszędzie, blokując ulice. Skutek (i rozwiązanie!) - zrobić jednokierunkowe. To nic, że mieszkańcy walą kilometry na darmo i bez sensu, ważne, że spółdzielnia ma dodatkową kasę. Przykład: z Tęczowego jadę do Tesco. Jak wracam? Dookoła przez rondo Piastowska-Złota. Po ch.. ? A ulica dojazdowa do przedszkola po remoncie szeroka i bezpieczna, bo wycieli żywopłoty i zrobili chodnik (brawo!). Zawsze kupowałem gazetę w kiosku na Tęczowym jadąc do pracy - teraz muszę wyjechać Akacjową, przez rondo, wjechać znowu na osiedla i wyjechać Akacjową (lub to samo ale koło ciepłowni)... Kółko bez sensu ok. 1 km, bo stumetrowy odcinek przy Rodosie MUSI być jednokierunkowy (swoją drogą wszyscy po wizycie w restauracji jadą pod prąd). Do małego centrum na Złotym (sklepy, apteka, poczta,...) z Tęczowego można było dojechać tylko ulicą przy 4 i 3, teraz już nie, bo kierunek będzie przeciwny. Że to blisko - tak, ale wiele spraw załatwiało się tu "przy okazji", np. wracając z pracy. P.S. Zorganizujcie jakieś spotkanie z projektantem ruchu na osiedlach, chętnie Go poznam, już mnie fascynuje...
rob czwartek, 21.02.2019 21:36
Zgadzam się z argumentami FZL. To nie jest normalna sytuacja. Mam wrażenie, że nikt nie ma pomysłu jak powinien być zorganizowany ruch na osiedlach. Problem przerasta urzędników. Podejmuje się decyzje ad hoc tylko po to żeby wydawało sie, że coś się robi i na zasadzie eksperymentu czy pomysł wypali. Na Złotym, to najpierw trzeba tą ulicę wyremontować żeby tam jeździć i nie wyobrażam sobie ruchu na ul. Złotej po zjeździe z ronda. Będzie dużo skręcających w lewo, a to może powodować zatory również na rondzie. Wszystko wyjdzie w praniu.
Niezwykle spokojny człowiek piątek, 22.02.2019 08:20
Człowieku, to urzędnik jest dla Ciebie, a nie odwrotnie. Nie podoba Ci się ruch, złóż swoją propozycję. Najlepiej nie anonimowo, zobaczysz jakie to miłe. Chcesz dobrze, części osób (załóżmy połowie) to pasuje, a druga połowa zrobi ciebie debila, idiotę i nieuka.

Jak słyszę rady POWINNO BYĆ TAK, ŻEBY BYŁO DOBRZE, to mnie trafia, choć niezwykle spokojny ze mnie człowiek :)
FZL sobota, 23.02.2019 13:16
Dzięki za radę, ale przeczytaj post poniżej, a zobaczysz ile możesz. Mam wrażenie, że nie do końca rozumiesz powinność urzędniczą. Oni MUSZĄ działać dla dobra ogółu, a nie byle jak (poczytaj wpisy - zobaczysz jak są oceniani). Chyba maja trochę to w d..., bo sytuacja w DDZ jest taka, że burmistrz i jego ekipa ma zapewnioną nie jedną kadencję, bo brak konkurencji. To nie motywuje do działania. A gdybym za Twoją radą chciał uporządkować wszystkie sprawy publiczne (o których np. piszę POWINNO BYĆ TAK) to by mi życia brakło. Jeszcze wytrzymuje ten debilny układ komunikacyjny, ale jak mnie trafi, to bądź pewien, ze zadziałam. Pozdrawiam.
Zbulwersowana piątek, 22.02.2019 19:38
Zgadzam się z FZL w 100% ja byłam w tej sprawie to mnie zbyto. Sama nic z tym nie zrobię. Jeździ się teraz po tych osiedlach tylko robiąc bezsensownie kilometry albo dojechać do jakiegoś miejsca albo znaleźć miejsce parkingowe. Na spotkaniu burmistrz powiedział ze jak jest opadnięta blokada to można stawać. SpoldZielnia szybko się zabezpieczyła i postawili znak ze parking jest dla osób którzy wykupili miejsce.
Jozek z Uciechowa. piątek, 22.02.2019 09:36
T takim to sie wodki mozna napic!
FZL sobota, 23.02.2019 13:17
Jeżeli to do mnie - to Zapraszam! :)
Jozek z Uciechowa. piątek, 22.02.2019 09:37
Mialo byc tutaj!
piątek, 22.02.2019 10:22
Więcej, więcej aut trzeba. Najlepiej po 3-4 na mieszkanie ! Pokupują jakieś graty za dwie wypłaty pudrujące klekoczące diesle i strugają panów
Paula sobota, 23.02.2019 08:34
program 500 + widać w ilości aut na parkingu
Zsr piątek, 22.02.2019 12:06
Równo wiesz w dupie byłeś to się nie udzielają. Każdy ma taki pojazd na jaki to stać.
piątek, 22.02.2019 21:10
A Ty dalej rowerem gnasz
... czwartek, 21.02.2019 15:35
Wybudować parking piętrowy zamiast jednego bloku i po problemie...
Mieszkaniec piątek, 22.02.2019 18:33
A jak widzisz wybudowanie takiego parkingu ?? Będziesz partycypował w jego budowaniu czy tylko tak sobie gadasz. A co może inni mieszkańcy powinni partycypować w jego budowie a ty będziesz z niego korzystał ?? A czy złożyłeś taki projekt do SM ??
czwartek, 21.02.2019 17:26
zgodzę się z Tobą. moim zdaniem trzeba zacząć od Rynku żeby tam nie było żadnych aut. miasto ma dwa miejsca obok II LO lub obok starego ZUS a później to samo zrobić na osiedlach
piątek, 22.02.2019 05:56
W większości miast nie ma wjazdu do rynku i jest tam o wiele czyściej, estetyczniej i bezpieczniej. A u nas mały Rynek i pełno aut jeżdżących w kółko.
piątek, 22.02.2019 08:16
to nie są tereny miasta, prywatne
Też mieszkaniec SM piątek, 22.02.2019 10:18
Wylewacie swoje żale TU na internecie i tu potraficie pokazać co Was boli mieszkańcy SM > A gdzie jesteście jak są zebrania walnego zgromadzenia gdzie można postawić wniosek o wotum nieufności dla kolinki i go po prostu odwołać . Wiecie ile ostatnio było spółdzielców na walnym zgromadzeniu NIECAŁE 40 OSÓB i to klakierzy kolinki. I ta właśnie 40stka przegłosowała wszelkie sprawy jakie kolinko przedstawił
i jakie były dla niego wygodne CZYLI ZADECYDOWALI ZA WAS i w waszym imieniu. Jeżeli chcecie cokolwiek zmienić w naszej SM to trzeba uczestniczyć osobiście w jej życiu i przychodzić na walne zgromadzenia . Jak widzę nie znacie statu SM a którego Kolinko w sposób dla niego wygodny wykorzystuje a pyskówka na tej stronie da tyle co wczorajszy deszcz CZYLI N I C . Nadto nie sprzeciwiacie się wszelkim uchwałom a milcząc je AKCEPTUJECIE . I TAK BĘDZIE DALEJ , jeżeli będzie Was mieszkańcy SM stać tylko wylewać te żale tu i nie robiąc nic więcej i co najwyżej ponarzekacie ze sąsiadami. To nie wystarczy. Więc albo dalej będziecie napychać kasę kolince ALBO w końcu jako właściciele SM będziecie żywo osobiście brać udział i decydować w życiu SM. Siedząc cicho w swoich 4 ścianach będziecie mogli dalej narzekać a Kolinko będzie robił swoje. DECYZJA NALEŻY DO WAS WŁAŚCICIELE SM.
piątek, 22.02.2019 17:07
1000% Racji ruszac dupska na zebrania
Z.J piątek, 22.02.2019 12:19
A jak ktoś wjedzie w osiedla od strony ciepłowni-i się rozpędzi lub nie wie , lub zapomni że nowy kierunek - to co???---To musi zawrócić ,albo przez całe tęczowe w kółko objeżdżać, bo wszędzie jednokierunkowe porobili i krążą ci kierowcy biedni > fajnie pomyślane....
Mel piątek, 22.02.2019 09:20
..bo wszystkiemu winne sa auta , tak jak woda w przypadku utonieć..
piątek, 22.02.2019 09:55
zaorać złote na śmietnik dla różanego
czwartek, 21.02.2019 21:50
A może czas zająć się miejscami parkingowymi koło bloku numer 6 na osiedlu Złotym? Mieszkam w bloku i w godzinach po południowych nie ma nawet szans na zaparkowanie koło własnego bloku bo parkują cymbały, którzy przyjeżdżają do warzywniaka albo do innych sklepów
piątek, 22.02.2019 09:21
tymi cymbałami mnie przekonałeś, nigdy nie robiłem tam zakupów, teraz zacznę, wiem gdzie parkować
Zsr piątek, 22.02.2019 12:09
Powodzenia że znajdziesz miejsce
Wida piątek, 22.02.2019 08:37
Popieram, trzeba coś z tym zrobić mieszkam blok dalej i również mam problem z parkowaniem. To nie jest normalne żebym musiał parkować na drugim końcu osiedla, ponieważ ktoś musi sobie zakupy zrobić i stawia samochód pod moim blokiem.
Chora czwartek, 21.02.2019 14:41
Wyciac wszystkie drzewa!!! Postawic cieknace substancjami ropochodmymi samochody.Skafajmy zawiadomienia do proluratury w sprawie celowego trucia ludzi w dzierzoniowie. Ludzie da wazmiejsi niz graty(rzekome samochody)
piątek, 22.02.2019 07:04
Nie normalnie zadzwonię do Miodka bo nie ogarniam komentarza
Jozek z Uciechowa. czwartek, 21.02.2019 16:02
Po jakiemu Ty piszesz?
czwartek, 21.02.2019 16:09
Przecież napisała, że jest chora.
tak tak czwartek, 21.02.2019 16:31
nie uleczalnie chora na 100 %
j1 czwartek, 21.02.2019 23:19
Pytanie podstawowe: jakim cudem wpłynie to na poprawę bezpieczeństwa?
olo czwartek, 21.02.2019 17:49
To z Błękitnego to już w ogóle nie wyjadą teraz...
ToYa czwartek, 21.02.2019 15:11
Gdyby mieszkańcy nie parkowali pojazdów na chodniku to spokojnie mogłaby być dwukierunkowa.
czwartek, 21.02.2019 16:09
A gdzie mają parkować?
pieszy czwartek, 21.02.2019 16:27
Niedostateczna ilość miejsc do parkowania nie oznacza, że każdy "zostawi" samochód gdzie popadnie. Co to za stwierdzenie: "A gdzie mają parkować". Na księżycu!!!
czwartek, 21.02.2019 17:25
pewnie jakaś emerytka, której przeszkadzają auta w drodze do spożywczaka! postaw się w miejscu ludzi, którzy pracują na Twoją emeryturę i dojeżdżają tymi samochodami do pracy