Znów problem z hotelem Polonia

piątek, 29.3.2019 10:25 139766 187

Tuż po godzinie 10.00, 29 marca, służby otrzymały informacje o odpadających elementach z hotelu Polonia w Dzierżoniowie. Po przyjeździe straży pożarnej potwierdzono zgłoszenie. Zablokowano ulicę Kopernika od hotelu do skrzyżowania z ul. Kościuszki, Kilińskiego i Brzegowej. Utrudnienia trwały kilka godzin.

Przeczytaj komentarze (187)

Komentarze (187)

Tomek wtorek, 16.04.2019 08:18
Skoro komornik jest właścicielem bo go przejął to powinni jego teraz kasować za wszystko.
Ciemny naród niewolniczy niedziela, 31.03.2019 13:36
Zabrać to Komornikowi wyremontować mieszkania rozdac ludzia jak najszybciej
niedziela, 31.03.2019 14:00
„ludziom” ciemny narodzie niewilniczy.
niedziela, 31.03.2019 17:13
W DZBM-ie wiszą listy ogromnej ilości osób z prawem do lokali mieszkaniowych z puli miasta, kolejka rośnie... Jest okazja niewielkim kosztem załatwić ten problem. Ale dla władz miasta najważniejsze są chodniki, jakiś naprawiony parking, kawałek drogi... Ludzie chcą godnie mieszkać i to jest priorytet! Pamiętamy co mówił rzecznik ratusza po wygranych wyborach (a może przed..) że po paru miesiącach budynek będzie w ich władaniu, bo na coś tam czekają... Trzymamy za słowo!
JK poniedziałek, 15.04.2019 13:12
Niech sie zajma pustymi lokalami mieszkaniowymi ktore stoja od lat niezamieszkale a najemcy mieszkan komunalnych mieszkaja gdzie indziej bo maja lepsze.Czas najwyzszy zabrac tym co nie mieszkaja a mieszkania sie rujnuja.Pustostanow stoi bardzo duzo.W samym moim bloku jest ich dwa wiadome kawalerki ale zawsze cos.
niedziela, 31.03.2019 18:13
Dlaczego ja mam dopłacać do twojego mieszkania ?
Nie zgadzam się. Pracuję, płacę podatki, sam sobie kupiłem mieszkanie. Dlaczego kosztem miejskiej infrastruktury miasto ma budować komuś mieszkania ?
myle sie niedziela, 31.03.2019 18:42
a czemu 500 plus bierzesz ?
niedziela, 31.03.2019 18:54
Nie biorę
niedziela, 31.03.2019 21:03
Ja biorę. Chociaż tyle odbiorę z moich marnotrawionych podatków. Ja przynajmniej tego nie przepiję.
poniedziałek, 01.04.2019 06:12
Niewielkim kosztem? LOL!!! Ty nie masz pojęcia ile kasy tzreba władować w tę ruinę. Taniej byłoby pobudować nowe domy.
ddz poniedziałek, 01.04.2019 07:27
dla mnie ważniejsze są chodniki, parki, parkingi etc., a nie jakieś mieszkania dla niedorajdów życiowych!!!
Mieszkanka ddz piątek, 29.03.2019 14:07
Niech Urząd Miasta weźmie się wreszcie za remont tego zabytku bo albo się zawali albo ktoś zginie przez to że Hotel Polonia się rozpada
piątek, 29.03.2019 17:30
Ileż tam się spermy wylało!
piątek, 29.03.2019 14:19
to jest prywatny budynek, miastu nic do niego
piątek, 29.03.2019 17:52
Bo kiedyś miasto sprzedało ...
niedziela, 31.03.2019 14:25
Miasto sprzedawało wtedy, jak darliście mordy, że drogi dziurawe a wy nie macie pracy i na chleb (zawsze tak drzecie ryje). Nikt wtedy nie chciał ani remontować ani używać. Burmistrz w Pana Falkiewicza po rękach całował że wziął i zapłacił. A że mu (ś.p.) potem się zmarło...
driver piątek, 29.03.2019 18:25
Podobnie jak kotłownię miejską prywaciarzowi pomimo tego, że SM chciała żeby ją przekazać dla dobra dzierżoniowian. Teraz prywaciarz monopolista dyktuje wysokość cen energii.
Bob km HB niedziela, 14.04.2019 18:37
Co to się z ludźmi dzieje.Polak Polakowi wilkiem.
piątek, 29.03.2019 18:28
Przekazać dla dobra? Za darmochę? Hojny masz gest, pisi komuchu.
piątek, 29.03.2019 18:36
Za darmochę? A kto płaci podatki do budżetu ośle? To nie jest własność burmistrza, ale mieszkańców! Coś Ci się pomieszało.
piątek, 29.03.2019 19:44
Komuna i "wszystkie żony wspólne" już minęła, to tobie się coś pomieszało, ośle. I jeszcze ci zwrócę uwagę na fakt, że nie wszyscy mieszkańcy są niewolnikami pana kolanko, poza spółdzielnią jest też inny świat i inni mieszkańcy.
piątek, 29.03.2019 19:24
Tak urządził Was tow. Piorun
piątek, 29.03.2019 19:28
Was? A Ty nie mieszkasz w Dzierżoniowie?
piątek, 29.03.2019 20:01
Na szczęście nie i nie zamierzam tu wracać.
niedziela, 31.03.2019 10:44
I Bogu Dzięki !!!
piątek, 29.03.2019 16:30
taki nowoczesny ten Dzierzoniow- a problemy niczym z komuny
piątek, 29.03.2019 16:34
Przecież w całym kraju od jesieni 2015 r. trwa wielki powrót do komuny.
... piątek, 29.03.2019 16:36
Tak Tak Po lub Wiosna wygra wybory i zaora polske do końca
piątek, 29.03.2019 16:48
"zaora" raczej chyba zaorze i nie "polske" a Polskę
Gosc piątek, 29.03.2019 20:49
zaorze zapra na 1 wyjdzie geniuszu
piątek, 29.03.2019 21:59
Jak zawsze odleciałes
MH sobota, 30.03.2019 10:32
I przyjdą, przerżną Ziemię, i Ziemia się zwinie. I wrócimy do Adama i Ewy, historia koło zatoczy i znów ludzie będą kamieniami rzucać w dinozaury. Tako rzecze OTUA.
piątek, 29.03.2019 18:53
Wtedy będziemy już gadać po niemiecku. Takie zamiary ma PO. Nie od parady CDU wydała miliony na finansowanie poprzednika platformy (czytaj KLD).
Marek sobota, 13.04.2019 08:00
Bardziej jestem za niemieckim niż rosyjskim.
Konrad piątek, 29.03.2019 20:13
Mózg nie brwi, nie doryxujesz jak go nie ma.
piątek, 29.03.2019 20:18
Mniej wódy, bo zrozumieć nie można :D
sobota, 30.03.2019 12:04
Jedna literówka cię pokonała? Widocznie przedmówca miał rację co do twojego mózgu.
poniedziałek, 01.04.2019 15:51
Przedmówca walnął literówkę? Ja tam nic nie słyszałem. :D Jesteście siebie warci "ynteligenci" jak to wymawia Bolek OTUA :D
poniedziałek, 01.04.2019 17:06
Masz genialny słuch skoro słyszysz litery. Jesteś genialny... inaczej.
poniedziałek, 01.04.2019 16:05
Przecież ty i tak nie znasz żadnego języka, to o co ci chodzi ?
tolo środa, 03.04.2019 06:47
Ty niemądry człowieku.Czy można powiedzieć coś głupszego?
Abc sobota, 30.03.2019 14:40
Bo to jest jedna banda tylko opłaty zwiększają np za kosz na odpady który stoi i stał całe lata i się nie płaciło bo przeciez ten kosz na odpady nie jest mieszkańców tylko firmy która się tym zajmuje.taki to Nowoczesny Dzierzoniów
poniedziałek, 01.04.2019 19:29
Problemy z pisaniem, prawda ?
No cóż......
Ale śmieci do lasu to nie wyrzucaj...
Pipensztajn poniedziałek, 01.04.2019 14:51
Polonia w dn 27 marca zostala sprzedana na licytacji komorniczej prywatnemu inwestorowi. Teraz wystarczy poczekac miesiac na uprawomocnienie sie i pewnie ktos cos zacznie z nia robic.
Marek sobota, 13.04.2019 08:04
Masz bardzo złe informację, do przetargu nie doszło (info od żrudła) i nie wprowadzają ludzi w błąd
Pozdrawiam.
poniedziałek, 01.04.2019 15:27
1 kwietnia xD
To nie zarty poniedziałek, 01.04.2019 16:54
fajnie zeby to bylo naprawde bo tam kiedys naprawde ktos zginie !
Prawie emerytka. sobota, 30.03.2019 21:13
Burmistrz otoczyl sie oportunistami i narazie wszystko gra.Do czasu.
sobota, 30.03.2019 21:22
I ci oportuniści w ciągu ostatnich lat oportunistycznie tak zmienili Dzierżoniów, że oportunistycznie jest to najlepiej zagospodarowane miasto w regionie ? Oportunistycznie naprawili WSZYSTKIE drogi, budują parkingi, tereny rekreacyjne, wspierają WSZYSTKIE inicjatywy obywatelskie, kulturę, odnawiają stare budynki, dbają o seniorów, itp. itp. itp.
Kto tu jest „oportunistą” ?
To ty doszła, niedoszła emerytko kwękasz, jęczysz, krytykujesz, marudzisz, mędzisz....
A może po prostu uśmiechnij się wreszcie do kogoś ?
Oko proroka niedziela, 31.03.2019 14:50
Ktorymi drogami jezdzisz platny klakierze?
Prawie emerytka. niedziela, 31.03.2019 09:01
POpaprancow gaganie.Potok klamstw i frazesow .
niedziela, 31.03.2019 10:12
Uśmiechnij się ! Spróbuj !!!!!
Prawie emerytka. niedziela, 31.03.2019 12:19
Gdy nastepne wybory wygra Biedron lub Pisowiec te same osoby beda przybocznymi.
niedziela, 31.03.2019 09:24
Tylko nie zdążyli jeszcze wyciąć wszystkich drzew w mieście. Ale jest druga kadencja, dadzą radę.
niedziela, 31.03.2019 10:13
Ty też spróbuj się uśmiechnąć... może Ci się uda ????
poniedziałek, 01.04.2019 06:14
Nie jest mi do śmiechu. Wręcz płakać się chce jak widzę zniszczenia jakich dokonuje nowoczesny kucharz.
poniedziałek, 01.04.2019 16:07
A nad tobą ktoś zapłacze ? Straszne masz to swoje życie, no straaaaaszne....
niedziela, 31.03.2019 05:48
Co mają władze do czyjegoś majątku? Jest właściciel i na nim ciąży odpowiedzialność.
Prawie emerytka. niedziela, 31.03.2019 09:03
Ma Pani racje.
BIPek niedziela, 31.03.2019 22:53
A wiecie, że M.Masyk przegrała bój z J. Rudnickim o stanowisko? O stanowisko Dyrektora. Gminnego Ośrodka KSiR w Pipidówie. A nie, przepraszam, w Stoszowicach. Tyle są warci przewodniczący i wiceprzewodniczący rad Bielawy i Dzierżoniowa. Swoją drogą mąż pani Masyk to chyba bez konkursu zakotwiczył w Starostwie. A ona biedna musi się męczyć.
Roman z Gliwic poniedziałek, 01.04.2019 02:57
A skad wiesz ze musi i ze sie meczy?
niedziela, 31.03.2019 19:00
JAK ZA KOMUNY - '' NIE DA SIĘ '' HASŁO BURMISTRZA
niedziela, 31.03.2019 19:12
To może zgodzisz się na podwyższenie podatków lokalnych na zakup i utrzymanie tego przez miasto ? Zgodzisz się ? To byłoby fajne rozwiązanie...
niedziela, 31.03.2019 18:43
było nie ruszać trotylu to było by po sprawie
:) niedziela, 31.03.2019 18:49
i za darmo zero kosztow :)
A niedziela, 31.03.2019 12:59
http://td-24.pl/dzieroniow-nie-ma-chtnyc
h-nKa-poloni/
Fuga sobota, 30.03.2019 15:31
Kiedyś tam bywały prostytutki może przywrócić poprzednie obyczaje
niedziela, 31.03.2019 10:15
No właśnie... brakuje w DDZ porządnego burdelu. Przydałby się.
? sobota, 30.03.2019 20:34
A gdyby wymienić dach okna i zrobić elewację to czy technicznie można by było przeznaczyć ten budynek na mieszkania? W sensie żeby ludzie sami sobie wyremontowali
niedziela, 31.03.2019 09:04
Nie zapewne bo woda leje sie tam z kazdej strony i gnija stropy.
sobota, 30.03.2019 21:29
Szkoda, że tak piękny budynek popada w ruinę, może jednak miasto znajdzie jakiś sposób, aby go przejąć i odrestaurować...
Krysia sobota, 30.03.2019 16:15
Ludzie kiedy włodarze naszego miasta, powiatu, kraju zrozumieją, że zabytki to najcenniejsze co mamy, nie nowo powstające klocki, co my po sobie zostawimy, wstyd...A włodarze Dzierżoniowa jaki mają stosunek do centrum miasta, zabytkowych ulic, kamienic, wystarczy spojrzeć, nie robi się nic, a od tego powinno się zacząć wszystkie inwestycje, od renowacji starówki i zabytkowych przepięknych budynków, które póki co straszą, ale jak widać na p przykładzie Polonii z czasem przysporzą wielu problemów, temat do przemyślenia na jużzżż...
sobota, 30.03.2019 19:17
KRYSIU !!!!! WCZYTAJ SIĘ powooooli i uuuuwaaażnie : miasto nie jest właścicielem tego budynku ! Budynek należy do osób prywatnych. Gdyby Miasto zdecydowało się go wykupić, to nie „miasto” zapłaci, tylko Ty i ja. Za remont też Ty i ja.
Przeczytaj ten tekst jeszcze raz, pooooowooooli...
Krysia sobota, 30.03.2019 21:30
A Ty przeczytaj jeszcze raz mój wpis, bo nic z niego nie zrozumiałeś
piątek, 29.03.2019 12:45
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Dzierżoniowie jest mocny wobec słabych. A jest słaby wobec mocnych !!!
piątek, 29.03.2019 17:05
To prawda umieją gnoić
piątek, 29.03.2019 21:29
Oj kochany a jaki on jest rozmodlony modli się w Podolinie w Kosciele a później wyrusz na DROGĘ KRZYŻOWĄ w kierunku Wielkiej Sowy a od poniedziałku poniewieranie obłuda to straszna ale przyszły takie czasy i takie błudne postacie mają racje bytu
mgr inz Uminski sobota, 30.03.2019 21:20
No tak najpierw droga krzyżowa a potem zdradza Uminski zone ze asystentka . ALE CO TAM
mgr inż. Krzysztof Umiński piątek, 29.03.2019 17:56
Najbardziej gnoi nie jaki mgr inż. Krzysztof Umiński z Uciechowa .
piątek, 29.03.2019 12:49
Najbardziej trafne zdanie dotyczące tej instytucji !
piątek, 29.03.2019 13:04
raczej dzieli na dwa sorty tych lepszych czyli swoich i tych gorszych czyli cała reszta
piątek, 29.03.2019 18:43
Tak jak w Warszawie. Ta sama mafijna szkoła.
piątek, 29.03.2019 13:09
Jest jeszcze trzeci sort...domyśl się
piątek, 29.03.2019 13:51
to już się robi za bardzo skomplikowane
sobota, 30.03.2019 10:46
Tak tu się przewijają ciekawe wątki dotyczące PINB-u , moim zdaniem na ich podstawie powinny zbadać działalność tego organu odpowiednie służby, może Główny Inspektor Budowlany może nawet i CBA jak to ktoś sugerował w każdym razie, ktoś powinien się temu dobrze przyjrzeć.Dopiero wtedy będzie definitywnie wiadomo z czym mamy do czynienie, czy to tylko niekompetencja a może tzw. tumiwisizm czy też coś poważniejszego. Niezależnie czym spowodowana jest krytykowana działalność wymienionego organu , wszelkie patologie należy eliminować.
sobota, 30.03.2019 10:52
Czym może spowodowana ? Nie ma skutku bez przyczyny .
sobota, 30.03.2019 11:06
Tylko widzisz, przyczyny mogą być różne ( np. brak wiedzy, wypalenie zawodowe, kolesiostwo, korupcja itp.) i to powinno być dokładnie zbadane i wyjaśnione .
sobota, 30.03.2019 11:28
A zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości . Moje osobiste zdanie jest takie , ze jest to najmniej efektywny urząd w DDZ . I jestem bardzo wyważony w tej opinii. Leżą tam tematy , których nie są w stanie załatwić przez KILKA LAT ! Chyba jedyny urząd , który przepisy KPA ma głęboko w d... .
sobota, 30.03.2019 11:37
i nie tylko , RODO też czasami zdarzyło się naruszyć
sobota, 30.03.2019 09:19
Może by tak zrobić roszadę na stanowiskach - szefową urbanistyki na szefa PINBU - ta pani posiada bardzo duże doświadczenie w tropieniu samowoli budowlanych . Powinna ogarnąć wydział .
sobota, 30.03.2019 12:17
nic by się nie zmieniło , bo ta pani widzi to co chce a nie widzi tego czego nie chce zobaczyć i zatraciła się w wierze w swoją nieomylność
sobota, 30.03.2019 12:26
Tak. To byla taka ironia w zwiazku z jej hobby ...
sobota, 30.03.2019 12:08
PINB nie jest wydziałem Starostwa.
driver piątek, 29.03.2019 18:28
Ciekawe co powie burmistrz jak kawał balkonu lub inna część budynku spadnie na przejeżdżający autobus? Budynek sprzedano za kadencji Pioruna, ale on też dał namaszczenie Kucharskiemu. Także to jedna "rodzina".
sobota, 30.03.2019 09:11
A ciekawe co powie twój prezes, jeśli jeszcze za jego rządów to się stanie. Też jego wina? Czy jak zwykle wina Tuska?
sobota, 30.03.2019 10:19
PiS = WSTYD
sobota, 30.03.2019 12:05
Problem w tym, że oni nie znają poczucia wstydu.
piątek, 29.03.2019 15:19
Dlaczego zniknęły komentarze dotyczące towarzysza guzdka ?
driver piątek, 29.03.2019 18:22
Tylko patrzeć jak runie mur oporowy koło Netto w Nowoczesnym Dzierżoniowie. A może tak nagrać kilka odcinków do nowej serii "Wyburzaczy" na TVN Turbo?
piątek, 29.03.2019 18:26
Przy ulicy Młyńskiej / Prochowej runął już chyba ze dwa lata temu i tak to trwa po dzień dzisiejszy. Nowoczesny Gzierżoniów w ruinie.
driver piątek, 29.03.2019 18:31
Oj tam, oj tam. To są Nowoczesne Ruiny :D Czarny humor humorem, ale jak ktoś zginie, to dopiero będzie się działo. Oczywiście wtedy TVN tak ochoczo do DDZ nie przyjedzie, bo to będzie niewygodny news.
Waldek piątek, 29.03.2019 18:10
Jak długo jeszcze można się przyglądać i czekać aż stanie się jakieś nieszczęście w tym tzw nowoczesnym mieście
piątek, 29.03.2019 15:50
PINB to dostrzega tam , gdzie są pieniądze .
piątek, 29.03.2019 17:54
Normalne, tu grzywna tam grzywna lub mandacik i będzie premijka.
piątek, 29.03.2019 20:13
Mają procent od wystawionych mandatów ? To by tłumaczyło ta nadgorliwość hehe
piątek, 29.03.2019 17:43
Jak gra w szachy.Pat?A kiedy MAT!!!
0000 piątek, 29.03.2019 17:39
Przerobić na mieszkania
piątek, 29.03.2019 18:29
Kup i przerób. Komornik chce sprzedać za małe pieniądze.
piątek, 29.03.2019 17:25
To już nie pierwszy raz jak dachówki spadaj i nic się z tym nie robi
piątek, 29.03.2019 19:01
Panie i panowie. Jest coś takiego jak mapa zagrożeń. Wystarczy wpisać na google i zaznaczyć miejsca grożące życiu mieszkańców. Zobaczymy ile tego jest w mieście i powinniśmy odpowiednio poinformować służby. Wtedy w razie tragedii nie będzie wykrętów dla włodarzy. To my ich wybraliśmy i od nich wymagamy bezwzględnego bezpieczeństwa! Tutaj widać, że "się nie da". A co będzie, jak któreś z Waszych dzieci będzie przechodzić pod tym budynkiem i mu spadnie dachówka na głowę? Wiecie czym to grozi? Albo zgonem, albo upośledzeniem do końca życia. Także dzierżoniowianie działajcie, póki czas!
piątek, 29.03.2019 22:11
Mapa zagrożeń powiadasz ...to ja mam jeden typ a w zasadzie dwa typy ale pod jednym adresem - ul. Świdnicka 38 na pierwszym piętrze ...
piątek, 29.03.2019 19:12
Dlaczego starostwo nie odwoła kierownika PINBU ze stanowiska za ten niekończący się spektakl bezradności z budynkiem Polonii ? Przecież na ich pensje co miesiąc płacimy z podatków niemałe kwoty . Za przesunięty o 10 cm garaż potrafią człowieka zaje...ć żywcem a tutaj coś nie są już tacy aktywni .
piątek, 29.03.2019 19:23
Bo są po tej samej flaszcze? Tak sobie zgaduję :D
piątek, 29.03.2019 21:16
Ale ten inspektor pinb to model powinien stwierdzić ze to jest jeden elementów nowoczesnego Dzierzoniowa
piątek, 29.03.2019 21:26
Hahaha w punkt !
piątek, 29.03.2019 21:55
Grażyna co to się dzieje?
Pejo piątek, 29.03.2019 22:21
To budynek komornika .
piątek, 29.03.2019 22:27
Wysadzić to trotylem pozyskanym z renowacji mostu
bankier sobota, 30.03.2019 05:34
Ciekawie niezmiernie jak p. G.F. dostała kredyt, i to nie mały, na hipotekę pod nieruchomość która tylko w małej części jest jej własnością. Jedynym korzystnym rozwiązaniem dla wszystkich jest zdekapitalizowanie obiektu poprzez jego " samoistne" zawalenie się. I jak widać wszystko do tego zmierza.
autor sobota, 30.03.2019 08:18
Jak dojdzie do tragedii,wtedy problem si e rozwiąże.Jeszcze miasto bedzie płaciło odszkodowanie ofiarom!Co to znaczy,że nie można,tyle lat i nie można?Trzeba się zwrócić do PiS-u,oni wszystko mogą,nawet mogliby postawić dwie wieże.Na wieczną chwałę prezesikowi!
Jurek sobota, 30.03.2019 08:23
Tylko w Polsce przepiękne zabytkowe budynki kończą w ten sposób, żal
sobota, 30.03.2019 08:51
O too too too, tata ma rację.
piątek, 29.03.2019 13:27
właściciel nie może tego sprzedać miastu a miasto odremontować i przeznaczyć na mieszkania?
Deiv piątek, 29.03.2019 20:00
Jak się zawali to i tak miasto posprzata na swoj koszt a komornik bedzie czysty i tylko na to czeka zapewne.
piątek, 29.03.2019 13:33
Nie może bo to jest komornika...
poraz trzeci piątek, 29.03.2019 17:02
A komornik to kolekcjoner czy instytucja zarobkowa, pewnie wystawił lub wystawi na licytację
piątek, 29.03.2019 19:47
Wystawił i nie było chętnych. I wcale się nie dziwię.
lp piątek, 29.03.2019 19:56
Miasto mogło kupić...
piątek, 29.03.2019 20:58
jaka była cena?
sobota, 30.03.2019 06:32
Około 3mln. zł
sobota, 30.03.2019 07:48
Bzdura! Po co piszesz skoro nie wiesz? Suma oszacowania to niecałe 570 tys.a komornik może sprzedać za 2/3 tej sumy czyli ok. 380 tys.
Jo piątek, 29.03.2019 14:55
A trotylu by wystarczyło!!!
sobota, 30.03.2019 01:44
Ha Ha Ha Ha Ha
piątek, 29.03.2019 13:17
A czy ktoś ukarze PINB za wieloletnie zaniedbania w sprawie tego , pięknego kiedyś , budynku ?
piątek, 29.03.2019 13:54
póki co, nie ma mocnych
piątek, 29.03.2019 20:56
Wszystko peowszczyki to nikt tam porządku nie zrobi...niszczyli ten kraj tyle lat :-(
piątek, 29.03.2019 21:53
Mówisz peowszczyki a ich działania są na rękę niektórym z radnych powiatowych PiS , to raczej nie opcja polityczna decyduje o ich działaniach a poza polityczne względy.
piątek, 29.03.2019 22:02
Możliwe . Ale to tylko świadczy o niektórych radnych powiatowych PISU . Aczkolwiek tych , których znam to do tej grupy bym nie zaliczył . Generalnie występy władzy - na czele z "wykryciem" samowoli przez panią K w postaci budowy pomnika napawają śmiechem pustym do dzisiaj .
piątek, 29.03.2019 22:15
Widzisz a ja znam takich radnych inwestorów - kombinatorów.
piątek, 29.03.2019 14:02
PINB to łapówkarze , bezkarna mafia za państwową kasę.
piątek, 29.03.2019 14:11
uff...mocne
piątek, 29.03.2019 21:17
Co jest mocne obywatelu to napisał na pewno ktoś kogo bezkarnie gnoili
piątek, 29.03.2019 21:27
Poszkodowanych przez ta instytucję ludzi w okolicy jest bardzo wielu. Nie od dziś się słyszy o różnych dziwnych przypadkach .
piątek, 29.03.2019 12:25
Bezsilni włodarze tego miasteczka?? Jak to tak? Przecież to kolejna kpina właściciela
piątek, 29.03.2019 14:21
A chciałbyś żeby "włodarze" wchodzili do Twojego domu lub mieszkania i mówili co masz zrobić? Jak tak to dawaj adres :). Prywatny właściciel za to odpowiada a urzędowo nadzór budowalany
piątek, 29.03.2019 15:30
Ewidentna wina PINBU ! Cały skład do wymiany !
piątek, 29.03.2019 15:39
takie tuzy chcesz wymieniać, przecież to są ludzie nie do zastąpienia
piątek, 29.03.2019 15:47
Skoro tak orzekłeś to pewnie się znasz. Wyjaśnij więc co Twoim zdaniem powinien w tej sprawie zrobić PINB?
piątek, 29.03.2019 17:55
To proste -powinien podac sie do dymisji ze skutkiem natychmiastowym !
piątek, 29.03.2019 18:25
I to spowoduje, że ten budynek przestanie się rozsypywać? A to ci magia!
piątek, 29.03.2019 18:52
Nie wiem i nie interesuje mnie to tak naprawdę . Mnie interesuje tylko , żeby pan Umiński przestał być szefem PINBU .
piątek, 29.03.2019 19:45
Aha, czyli "nie wiem, nie znam się, ale się wypowiem". Typowe dla smarkatego trolla z neta.
piątek, 29.03.2019 19:58
To mozliwe a mozliwe rowniez , ze typowe. Moze sie i nie znam na budynkach ale znam sie na pracy administracyjnej . Wydaje mi sie nawet , ze lepiej od ciebie psi dzyndzlu i objawie ci recepte - pan Uminski musi odejsc !
piątek, 29.03.2019 12:14
Nadzór budowlany mógłby coś zadziałać. Przecież ten budynek ma prywatnego właściciela.
piątek, 29.03.2019 12:29
Powiatowy Nadzór Budowlany ma inne problemy ! Upie...ić jakiegoś inwestora na tzw. "samowoli budowlanej" , kierownikowi budowy wlepić mandat za "niemanie"...a wy tu panie wymagania macie ...
piątek, 29.03.2019 13:10
O joj nie każdy inwestor i kierownik ma pod górkę , funkcjonują całkiem dobrze jednostki jakoś tak dziwnie cacane przez ten urząd . Trochę to dziwne i daje do myślenia.
piątek, 29.03.2019 13:12
"Tajemnica" znana od wielu lat
piątek, 29.03.2019 13:26
czyli albo komedia albo kryminał
piątek, 29.03.2019 15:31
Horror erotyczno budowlany
piątek, 29.03.2019 15:35
że budowlany , to rozumiem ale erotyczny- czyżby coś w stylu jak u jednego posła, coraz ciekawiej się robi
piątek, 29.03.2019 15:27
Komedia kryminalna - swoją drogą dziwię się, że tak długo jest odgrywana . Wstyd dla powiatu a dla zwykłych obywateli dramat !
piątek, 29.03.2019 13:18
Oddac ten budynek rydzykowi badz klerowi azeby wyremontowali i przekazali biednym i potrzebujacym - jak to sukienkowi z kleru przysiegali gdy skladali sluby Bogu. Oni by takze ten budynek wzieli za darmo gdyby byl juz wykonczony i zdolny do zamieszkania...
Adaś Miauczynski piątek, 29.03.2019 11:49
Obciążyć kosztami właściciela nieruchomości to szybko zrobi porządek a tak każda akcja z kieszeni podatnika
piątek, 29.03.2019 12:13
Dokladnie.
piątek, 29.03.2019 13:20
Jakby właściciel był wypłacalny to dawno byłoby po problemie. Tak więc owszem, można wystawiać mandaty, ale to tylko marnowanie papieru, bo nic z tego nie wyniknie.
Olo piątek, 29.03.2019 12:13
Będą się tak srać z tą ruderą aż dojdzie do tragedii i dopiero wtedy zacznie się debata pod tytułem "jak do tego doszło".
piątek, 29.03.2019 12:25
debata zakończona będzie konkluzją - "widocznie musiało do tego dojść skoro doszło " hehe
bielawianin piątek, 29.03.2019 12:16
to troche wstyd tyle czasu ta budowla stoi i nikt nie remontuje a tym bardziej ze obok jest ladna aleja przez most i jak to wyglada wieczorem no isprawa bezpieczenstwa to najwazniejsze!
piątek, 29.03.2019 12:17
Może mi wreszcie ktoś wytłumaczy. Nie można zmusić właściciela do zabezpieczenia obiektu? A gdzie jest konserwator zabytków? Niedługo się budynek zawali. I kto będzie za to odpowiadał? Taki piękny obiekt niszczeje i nikt nie może nic z tym zrobić?
Na ostatniej Sesji Rady Powiatu piątek, 29.03.2019 12:39
Witam! Czy systemem gospodarczym ..…. bezdomnymi w ramach prac interwencyjnych i.........z osadzonymi z Piławy Dolnej nie można zaadoptować na 3-cim etapie na mieszkania?Przecież były tam mieszkania.Jeśli władze PO Nowoczesnego DZIERZÓNIOWA mając zarejestrowane firmy budowlane też Komisje w Mieście i w Powiecie Jako RADNI z Platformy Obywatelskiej +Obywatelskiego Bloku Samorządowego będący w w /w Komisjach Przewodniczą cymi Rozwoju Gospodarczego>latami widzą że ten Budynek a także Budynek po byłym INTERNACIE>ULEGAJĄ NIE TYLKO DEGRADACJI>ale od ok.2000 roku > walą się na głowę tynki zewnętrzne (a co jest wewnątrz?>Bóg i....DIABEŁ TYLKO WIEDZĄ!!:()> czy ICH PARALIŻUJĄ JAKIEKOLWIEK działania?
piątek, 29.03.2019 12:18
Zamknięta ulica, myślałem że będą To wysadzać.
piątek, 29.03.2019 12:18
A co by robiły nasze sluzby
piątek, 29.03.2019 12:19
Jestem pewna, że właściciel zalega z podatkami od wielu lat. Obciążyć kosztami za takie akcje i szybko będzie prosił o zabranie mu tego budynku. Niech władze miasta wreszcie ruszą z kopyta.
Pan piątek piątek, 29.03.2019 12:23
Po donosie sąsiada że mój budynek w złym stanie technicznym zagraża budynkowi jego firmy (a żadne elementy nieodpadaly) miałem 7 dni na rozbiórkę pod karą grzywny,a tutaj przepisy jakoś inne?
piątek, 29.03.2019 12:40
Nie tylko w Twoim wypadku pinb dzierżoniowski ma wybiórczą interpretację przepisów .
piątek, 29.03.2019 13:02
To PINB potrafi ocenić stan techniczny? Do mnie jak przyszli na donos sąsiada to napisali w protokole , że nie wiadomo jaki jest stan techniczny, czy prace wykonano zgodnie ze sztuką budowlaną itd.
piątek, 29.03.2019 13:06
O ile mi wiadomo to chyba żadna z osób tam pracujących nie ma uprawnień budowlanych do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie . Prawdopodobnie tylko szef ma wyższe wykształcenie ale nie jestem tego pewien . I ta instytucja poucza inżynierów z 35 letnim stażem pracy co jest źle , co jest dobrze i jak ma być wykonane , żeby było dobrze albo żeby było tak jak było ...
piątek, 29.03.2019 13:18
No to scenariusz na film w stylu " Alternatywy 4 ".
Pisz Pan na Berdyczów piątek, 29.03.2019 13:22
Przepisy są te same, ale tu nie ma komu wydać takiego nakazu.
Mieszkanka piątek, 29.03.2019 12:26
Czyli od lat budek należy do komornika z tego co pamiętam bo właściciel miał zadłużenie i komornik przejął budynek. Więc komornika obciążyć kosztami
piątek, 29.03.2019 12:36
Ewidentna wina nadzoru budowlanego ! Od lat nic nie robią z tym budynkiem ! Za co oni biorę pieniądze ?! Przy każdej wichurze coś z tej budy odpada . Ciekawe czy jak jakaś dachówka spadnie komuś na cymbał i go zabije pan Krzysztof z pinbu dalej będzie taki wyluzowany ?
piątek, 29.03.2019 13:40
Nie wina ale cyniczna i luzacka niemoc. A jak komuś coś na głowę spadnie, to będzie jego wina , bo po co tamtędy przechodził.
.... piątek, 29.03.2019 12:58
Komornika trzeba obciążyć kosztami...Był trotyl koło budynku do go wywieźli na pole ...
Mieszkaniec piątek, 29.03.2019 13:16
Już odblokowana...... Do czasu aż dojdzie do jakiegoś nieszczęścia....
piątek, 29.03.2019 13:19
Piękny most a obok sypiący się budynek.Czy miasto nie może odkupić go od komornika i zrobic w nim mieszkania?
piątek, 29.03.2019 13:21
Nie może.
autor piątek, 29.03.2019 14:42
Poczekają, budynek się zawali ale grunt pozostanie. Lepiej zarobić na gruncie niż remontować budynek który jest zabytkiem. Szkoda bo był piękny budynek. Za czasów kiedy dbano o dobro tego miasta były zamierzenia stworzenia centrum sportowego. Kompleks sportowy gdzie jest Biedronka łącznie z parkingiem, basen, hotel Polonia i w zasięgu PKP i PKS, ale wybudowali OSiR. No cóż po Polonii może jeszcze jeden market.