Jest nowa decyzja w sprawie dzierżoniowskiego targowiska

wtorek, 31.3.2020 12:38 32623 104

Informacja od burmistrza Dzierżoniowa, Dariusza Kucharskiego:

Od momentu podjęcia próby uruchomienia targowiska obserwuję komentarze, odbieram telefony i rozmawiam z mieszkańcami na ten temat. Dla mnie również kwestie bezpieczeństwa i zdrowia są najważniejsze.

Uważam że zachowując specjalne zasady bezpieczeństwa, bylibyśmy w stanie utrzymać handel żywnością na targu. Jednak rozumiem obawy dzierżoniowian i wsłuchując się w Państwa opinie podjąłem decyzje o zamknięciu targowiska.

Głównym i najważniejszym powodem otwarcia targowiska była chęć pomocy dzierżoniowskim przedsiębiorcom, którzy żyją z handlu na targu. To kilkadziesiąt rodzin, dla części z nich targowisko to jedyne źródło utrzymania. Duże znaczenie miał też fakt, że w wielu miastach targowiska funkcjonują i są miejscem zaopatrywania się w żywność. Ich działalność opiera się na tych samych zasadach bezpieczeństwa, co działalność dużych sieci handlowych, oczywiście z zachowaniem właściwych środków ostrożności.

Ważna w tym momencie była również rekomendacja Ministra Rolnictwa o umożliwieniu handlu na targowiskach i związane z tym szczegółowe zalecenia Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

Przeczytaj komentarze (104)

Komentarze (104)

wtorek, 07.04.2020 12:10
Na targ chodzi kto chce, przeciwnicy nie muszą chodzić to nie jest obowiązek. Oczywiście możecie chodzić do marketów i napychać kieszenie obcemu kapitałowi. Markety bardzo bezpieczne pomieszczenia jak to się ma do świeżego powietrza. Logika godna podziwu władz miasta
piątek, 03.04.2020 12:33
Widać pani budżetówka.Wszyscy co w budżecie pracują proponuje że na czas koronawirusa bedą pracować za opłacony ZUS.Oczywiście podatek od nieruchomości zostanie umożony do końca roku panie burmistrzu.Musimy sobie pomagać.;)
czwartek, 02.04.2020 21:29
bardzo dobra decyzja i tak nikt by nie przyszedł teraz tam w istniejącej sytuacji
czwartek, 02.04.2020 14:22
Biedronki otwarte do 24.00 Mamy złego gospodarza;(A targowisko nadal zamknięte;(Tak panie burmistrzu jest pan złym gospodarzem.Takiego nie chcemy;(
czwartek, 02.04.2020 07:00
Ja mam takie pytanie ?Czy burmistrz zamykając targowisko w Dzierżoniowie ,nie złamał prawa?Czy czuje się bezkarny?Jest ponad prawem?Może sprbóuje zamknoć markety przed świętamy .I możemy porozmawiać o odwadze.A targowisko będzie otwarte.
środa, 01.04.2020 20:52
Po co te laboraty burmistrzu w sprawie spraw higieniczni-sanitarnych.Szkoda czasu na zapisy, a potem zamykać targowisko.Pan nie pytal mieszkancow o te sprawy...a szkoda.Tak samo jak nie pytal pan ludzi jak organozowało się SPALARNIĘ ŚMIECI NA OS. ZŁOTYM....
ola środa, 01.04.2020 16:14
Glosujcie dalej na PO, zamknięcie targu to decyzja polityczna!
Edibej środa, 01.04.2020 16:04
Burmistrz odbierał telefony! Nie baw się w bajkopisarza, wsłuchany w głosy ludzi! Następna bzdura. Gdyby był wsłuchany to by nie zamykał. Przestań zwodzić ludzi gościu! Gdyby chandlowały tam siostry z pod ratusza.... gdyby myszka miała tam interes...i wielu innych jemu bliskich.... Dla dupków się nie otwiera! Tak jest wsłuchany w głosy że przy wyremontowanej kładce obok sp. 9 kiedy pada tworzy się jezioro, gdzie reakcja? Bo co? Bo jeszcze na gwarancji więc się nie opłaca? A co z budynkiem przy prochowej? Są możliwości prawne czy też administracyjne ale nie! Bo co! Bo zwierzchnicy? Bo PO? Marzy się dalsza kariera polityczna, ale kiedy ma się gdzieś wyborców, wyborca mądrzeje i też się wypnie. Kiedyś był fajnym człowiekiem, niestety władza deprawuje i wypacza człowieka. A tak na marginesie słyszałem że chcesz burmistrzu wyrzucić dyrektora domu seniora przy świdnickiej? Bo co? Bo nepotyzm? Na wiele bzdur trwonisz kasę, tam żałujesz, ale nie umie zarządzać! Żal mi ciebie burmistrzu, ale przecież ostatnia kadencja a potem sejmik wojewódzki albo sejm? Tam teraz trzeba wyborców, a wyborcy nie pamiętają tego co dobre tylko co złe! Zresztą jako sekretarz PO wiesz Na czym polega czarny Pijar. Wasza walka z PIS. Walka PIS z wami. Czy nie lepiej powrócić do korzeni i stać się na powrót człowiekiem?
Ja. wtorek, 31.03.2020 13:45
Dobra decyzja. Ubolewam nad trudną sytuacją niektórych rodzin, ale otwarcie targowiska mogłoby przyczynić się do zwiększenia zagrożenia epidemiologicznego. Można korzystać z wirtualnego ryneczku i go rozpropagować wśród potencjalnych klientów i sprzedających. Pozdrawiam burmistrza.
ola środa, 01.04.2020 16:06
Błędna decyzja! Ty nie musisz tam iść,
wtorek, 31.03.2020 15:36
Wirtualny ryneczek fajny pomysł, ale nie dla seniorów. Nie oszukujmy sie, większośc tych, co kupowali na targowisku to przedział wiekowy 60+
środa, 01.04.2020 14:38
Oczywiście lepiej chodzić do marketów w zamkniętych pomieszczeniach tam nie ma zagrożenia niż być na świeżym powietrzu. ????!!!!!
wtorek, 31.03.2020 14:36
w nowych restrykcjach pisze - bazary,targ - 3 osoby do jednego stoiska---O CO TU CHODZI ??? Ten próbny targ dzisiaj to 'pic na wodę' tak wy.....lić ludzi, nie wierzę
Bo tak jest wtorek, 31.03.2020 14:46
bo ludzie a raczej "bydło" jak dzis sie zachować nie umi i nie przestrzega ni czego ! Sami sobie wynni
wtorek, 31.03.2020 15:33
Burmistrz dał szansę lokalnym kupcom. Ilu z niej dzisiaj skorzystało? 5-6? Dla takiej garstki, to sorry, ale szkoda ryzykować. I dobrze, ze burmistrz zamnąl spowrotem
mieszkaniec tego śmierdzącego mi wtorek, 31.03.2020 14:06
Większej głupoty nie można było wymyślić , wirus szaleje ludzie umierają a tu
niema komu zdezynfekować np: klatek schodowych w budynkach wielorodzinnych
wtorek, 31.03.2020 15:05
A co ma do tego targowisko miejskie dzisjaj było na 5 tylko dobre chęci i jesteśmy wszyscy zadowoleni
środa, 01.04.2020 11:51
Na targ i tak chodzi kto chce, wystarczy wprowadzić odpowiednie kroki, a nie skazywać ludzi którzy tam pracują na biedę. Wiele osób tam sobie dorabia. Panie burmistrzu przy wyborach na burmistrza się spotkamy i zagłosujemy odpowiednio
wtorek, 31.03.2020 20:20
Popierający decyzję nie chodzą na targ. Burmistrza też nigdy nie widziałem.
A co z mieszkańcami którzy z niego korzystają? Co mają zrobić sprzedający sadzonki, warzywa. Uważam otwartą przestrzeń za bezpieczniejszą niż sklepy.
środa, 01.04.2020 10:42
Zgadzam się w 100%
autor środa, 01.04.2020 09:23
Ale jakich mieszkańców też nasz Burmistrz słucha. Niestety Dzierżoniów to małe miasto - głównie hejterzy to osoby żyjące z zasiłków, matki siedzące w domach bo mężowie jeżdżą tirami albo pracują za granicą, osoby, które już dawno tu nie mieszkają, kierownicy marketów, osoby, które zaczynały swoją pracę od targów a teraz ich noga już tam nie staje, to są osoby, które na targ nie chodzą - boli nas zamknięcie targu, sami tam handlujemy stąd to wiemy i jednak na targach kojarzy się twarze które przychodzą a które nie. Niestety ten typ osób cec***e się zazwyczaj zerową kulturą i bardzo głośnym krzykiem spowodowanym brakiem wiedzy = mieszkańcy których słucha nasz Burmistrz,
I nie chodzi nam już o kasę, ale prywatnie miałam nadzieje, że zrobię tam zakupy. Teraz jeżdżę od jednego małego sklepiku do drugiego - market to molloch w którym nawet ograniczona ilość ludzi tworzy idealne środowi dla bakterii. Mimo ograniczeń przewija się tam pełno osób.
Co więcej we wtorek targ cechował się jeszcze większą kulturą niż zazwyczaj, namioty były owinięte stretchem, i była tam tylko spożywka. Z rana sam Pan Burmistrz tam był oraz sanepid. Widzieliście w markecie sanepid moi drodzy?
eeeeeeeee środa, 01.04.2020 10:21
markety to mechanizm do zarabania pieniedzy przez zachód i korporacje z nim powiązane...z targowiska nie mają żadnych korzysci materialnych a dorabiają sie tam wlasnie mieszkancy pobliskich miejscowosci co nie jest im na reke. niestety jak widac globalizacja i wpływy nie omjają nawet małych miejscowosci jak nasza... i szatan Bogiem sie stał... a Bog mowil... nie bedziesz mial bogów cudzych przede mną...
Pit środa, 01.04.2020 10:24
Ale jak będą jakieś wybory to tych polityków na targu jest pełno. Zapamiętamy ich decyzje.
środa, 01.04.2020 10:25
to nie są decyzje polityków...
Pit wtorek, 31.03.2020 17:47
Jak już się to skończy, i przyjdą jakieś wybory wtedy zawsze najwięcej polityków chodzi po targu. Wstydu nie mają. Żenada i zwykłe dziady.
środa, 01.04.2020 10:24
oj biedni wy tępi ludzie jesteście... tu nie chodzi o zadne wybory, o polske... tu chodzi o swiatowy kryzys... za rok nie bedziemy mieli co do gara wsadzic i wtedy kazdy z Was bd sie modlił o jakies tanie targowiska... ale wtedy przypomnijcie sobie jak sie zgadzaliście na wszystkie obostrzenia pod pretekstem wirusa...
Świniopas, kasta pogardzana środa, 01.04.2020 10:04
Niemieckie warzywa z przestrzennego Kauflanda są dla burmistrza zdrowe. Ciasne z niskim sufitem targowisko nie odpowiada urzędasowi. Tym bardziej, że warzywa okolicznych rolników są niezdrowe, tak rzecze Koronaświrus.
Pit środa, 01.04.2020 10:20
Zobaczymy teraz cwaniaczka, jak zobaczy dzisiaj co się dzieje pod marketami. Jakie kolejki bo wpuszczają po parę osób do marketów. Jaszcze będzie nas prosił żebyśmy przyjechali i stali na targu. Wielki burmistrz co czyta hejt w internecie. Musimy zbierać podpisy żeby go odwołać.
środa, 01.04.2020 08:47
Jak zamknięcie targowisk miejskich ma się do przepisów. Nie ma odgórnych przepisów nakazujących zamknięcia targowisk miejskich. Są obostrzenia podobnie jak w sklepach.Targowisko – 3 klientów na 1 punkt handlowy
Podobne zaostrzenia dotkną także targów, straganów i bazarków. Z tą różnicą, że liczba osób przebywających na targu nie może być większa niż trzykrotność liczby punktów handlowych.

PRZYKŁAD Jeśli więc na osiedlowym bazarze jest 20 takich punktów, to na jego terenie może przebywać w jednym momencie maksymalnie 60 klientów.
wtorek, 31.03.2020 16:10
DOBRA DECYZJA PANIE BURMISTRZU TO BYBYLA ZACHETA DO SPACEROW ZOSTANCIE W DOMU PATRZCIE CO SIE DZIEJE NA SWIECIE I WYCIAGNIJCIE WNIOSKI DBAJCIE O SIEBIE I BLISKICH
wtorek, 31.03.2020 22:01
Owszem spacerowicze pogaduchy spotkania emerytów:jestem na NIE ale troska o tych co MUSZĄ utrzymać się z handlu na targu ,nie otrzymają żadnego wsparcia ,te bzdety z odroczonym zus i podatki ,skąd podatki jeśli dochodu nie ma. Drogi/Droga Spróbuj utrzymać rodzinę i wyciągnij wnioski !!! DBAJ O SIEBIE I O BLISKICH ZA CO PYTAM!!!!
A. M. środa, 01.04.2020 07:55
Dokładnie tak!!!!
Henryk środa, 01.04.2020 00:59
Pan burmistrz woli warzywa z Kauflanda. Brawo!
Z targu wtorek, 31.03.2020 21:30
Nawet nie dano handlującym szansy żeby sprawdzić jak to będzie działać. Najlepiej otworzyć we wtorek gdy sypie śnieg.
wtorek, 31.03.2020 19:14
Pewnie to była trudna decyzja. Gratuluję odwagi. Takie momentyty świadczą o tym, że Burmistrz słucha Mieszkańców. Ich niepokoju i strachu. Gratuluję. Brawo.
wtorek, 31.03.2020 21:08
NIE,NIE SŁUCHA MIESZKAŃCÓW TYLKO TYCH DZIERZONIOWSKICH OLIGARCHOW I ICH WYWODÓW , NOWOBOGACKICH -przecież to oni go poprą a nie zwykły mieszkaniec dla którego jak pokazał nie ma żadnego szacunku, nie sprostał należycie jak przystało na burmistrza - problemowi łapki w dół
wtorek, 31.03.2020 20:10
Burmistrz słucha po fakcie, jest jak chorągiewka raz w lewo raz w prawo, nie potrafi podjąć decyzji
wtorek, 31.03.2020 21:18
NAWET ZABKOWICE RUSZYLY Z TARGIEM OD JUTRA nasz burmistrz pozbyl sie problemu ten probny targ dzisiaj to byla tylko sciema dla ludzi
pit wtorek, 31.03.2020 20:52
Co to za władza co słucha hejterów. Zmienia zdanie co 5 min, i nie jest pewna swoich decyzji. Co to za burminstrz którym mogą manipulowac 10 latkowie przed komputerem.
wtorek, 31.03.2020 19:22
popieram
thtr wtorek, 31.03.2020 20:57
Sluszna decyzja...czas na dezynfekcje ulic i chodnikow
wtorek, 31.03.2020 20:33
Tak czekać aż wszyscy się zarażą wtedy będziecie pluć na władze że targowisko było otwarte .
wtorek, 31.03.2020 17:03
A mi sie wydaje ze wszystko co z tym wirusem związane to paranoja,jak w 2009 panowała swinska grypa h1n1 i zmarlo od 150 tys do 600 tys ludzi na świecie to jakos nic nie bylo zamykane i zabranianie,jak sara panował w 2001 tez ta samw sytuacja, rozumiem ze każdy sie boi o zycie ale ile osob dziennie umiera na inne choroby albo ginie na drogach to nikt nie pisze,bo ten wirus to nowosc rozumiem ;)
wtorek, 31.03.2020 17:38
Poczekaj z weryfikacją swoich mądrości na szczyt epidemii badaczu społeczny, wirusologu. Co za żenada.
Art wtorek, 31.03.2020 20:18
To już logicznie nie można myśleć.Tylko rządzący myślą logicznie? Targowisko mogłoby funkcjonowac tak jak ok l..idle czy biedronki
wtorek, 31.03.2020 17:16
Masz rację, wydaje ci się....
wtorek, 31.03.2020 17:23
Napisal paralityk..pewnie siedzisz w domu 24/24 i wypatrujesz przez okno kto nie przestrzega zasad i kogo tu podpierniczyc...
Przedsiebiorca wtorek, 31.03.2020 20:06
A pan burmistrz gdzie robi zakupy?
nina wtorek, 31.03.2020 18:32
Wyborów też nie chcemy,dbamy o zdrowie!!!!!
wtorek, 31.03.2020 20:01
tak sie nie da ! endriu nic nie zrobi bo jarek zadzi z zaplecza
wtorek, 31.03.2020 19:29
Bez przesady Panie Burmistrzu.
wtorek, 31.03.2020 14:45
a ja kupilam sobie dzisiaj sałate szcypiorek nawet swieży szpinak-warzywka super jajeczka - na spokojnie - I KOMU TO PRZESZKADZALO TO ZAMKNĄĆ I znowu 'na wariackich papierach' trzeba sie za cmentarz umawiac zeby cos kupic ale glupota burmistrza posluchal tych nowobogackich 'ę' 'ą;bo go wybrali w gaciach pelno
wtorek, 31.03.2020 17:41
a kartofle kupileś tez ? bo mi brakneło z pół kilo
wtorek, 31.03.2020 16:55
A co mnie to obchodzi co ty sobie kupujesz i gdzie.
wtorek, 31.03.2020 17:17
I jeszcze coś w gratisie dostałaś......
wtorek, 31.03.2020 17:40
Umyj dobrze te warzywka i żebyś nie miała pełno w gaciach jak dostaniesz gorączki
wtorek, 31.03.2020 17:18
A może dać inne zadania pracownikom UM, którzy teraz nie mają nic do roboty........
wtorek, 31.03.2020 15:45
A pan Premier dzisiaj zezwolił handlować na targowiskach i bazarach bo na świeżym powietrzu ,z zachowaniem odległości straganów i osób kupujących,trzeba słuchać obwieszczeń
wtorek, 31.03.2020 16:45
pan premier to pinokio jak tatus
wtorek, 31.03.2020 14:29
targowisko sprawdziło się w każdym calu - wstyd,hańba
wtorek, 31.03.2020 16:44
tak bylo bylo duzo zachorowan szkoda
wtorek, 31.03.2020 13:07
Nie każdego stać na przyznanie się do błędu. Mnie refleksja burmistrza cieszy.
wtorek, 31.03.2020 15:41
Ten się nie myli, co nic nie robi. Gadać pod przykrywką anonimowego "autora" na lokalnym portalu to każdy potrafi, to nie jest żaden heroizm. Prawdziwa odwaga to umieć podejmować trudne decyzje, podpisując się pod nimi, a kiedy już się popełni błąd, potrafić się do niego przyznać. I to u naszego burmistrza szanuję
wtorek, 31.03.2020 21:01
zenada..blędem jest zamknięcie targu. To nie odwaga burmistrza tylko tc ogon i uciekłhórzostwo.poco robić coś dla ludzi, dopilnować bezpieczeństwa teraz w czasie epidemii ale po co - po co mu problem -najlepiej wyrzucić od siebie,siedzieć w domciu a kaska i za "pracę" mu się należy.podwinął ogon i uciekł
wtorek, 31.03.2020 13:09
To ie refleksja tylko kalkulacja poparcia
wtorek, 31.03.2020 13:15
Może, ale gość coś robi i chce robić. Kalkulują ci "politykierzy" co teraz, kiedy trzeba było wyrazić swoje zdanie wszyscy milczą. Pokażcie np. choć jednego radnego który by publicznie powiedział Targ ma być czy Targu ma nie być. Nie ma - i to jest właśnie kalkulacja polityczna.
wtorek, 31.03.2020 14:53
na goście trzeba sobie zasluzyć
wtorek, 31.03.2020 13:18
Jest paru co klika w necie "lubię to" lub publikują informacje ogólnodostępne. Ale na sesję to my nie przyjdziemy bo ryzyko :). Swojego zadania nie wypowiem bo mogę stracić - żenada. Warto na to zwrócić uwagę. Krzyczenie że ktoś się topi to nie jest odwaga, skok do wody aby uratować to jest odwaga.
wtorek, 31.03.2020 13:25
Ktoś komuś zabrania? Każdy ma prawo. Jeden publikuje, drugi nagrywa fimiki promocyjne, trzeci robi platformy treningowe, a pozostałych 15 trzyma kciuki za wygraną z koronawirusem. Widzę, że autor powyżej nie widzi różnicy pomiędzy przyjściem na sesję, a używaniem Facebooka z domu. Gratuluję samopoczucia. Nie chciałbym, żeby taki człowiek mnie ratował, bo z nim mógłbym pójść na dno.
wtorek, 31.03.2020 13:33
I tym się różnisz od burmistrza. On nie jest anonimowy, Ty tak. On musi podejmować decyzje, też te niepopularne, Ty nie, ty możesz pisać co chcesz i nie brać odpowiedzialności. A sens tej dyskusji w skrócie to ławo się gada, trudniej się robi.
wtorek, 31.03.2020 13:21
Gość "coś" robi. Własnie o to "coś" chodzi...Pytanie czy pan burmistrz pytał radnych o zdanie? W poprzednim poście na ten temat było, że decyzja była szeroko konsultowana. Z kim przepraszam? Z kupcami to wiemy? Z kim jeszcze? Z administracją targu? I jakie było zdanie pani prezes Florczak? Już się zaczyna odwracanie kota ogonem przez zespół PR-owo marketingowy z UM. Żenujące...
wtorek, 31.03.2020 13:35
A który radny zabrał głos w tej sprawie? Nie trzeba pytać burmistrza żeby mieć własne zdanie.
wtorek, 31.03.2020 13:57
Myślę, że każdy mieszkaniec Dzierżoniowa miał w tej sprawie swoje zdanie. Jak burmistrz tak bardzo liczy się ze zdaniem innych to mógł mu doradca zrobić ankietę na profilu FB i wtedy by się okazało ilu ta decyzja ma zwolenników. Ja zapytałam niektórych radnych o zdanie. Odpisało dwóch. Których? Zapytaj może odpowiedzą.
wtorek, 31.03.2020 14:23
I ich zdanie jest tajne? Czy boja się głośno powiedzieć?
wtorek, 31.03.2020 15:28
Ci radni co najgłośniej tutaj krzyczą, to jakoś pod nazwiskiem nie zajęli stanowiska. Krytykować anonimowo każdy potrafi, a podjąć trudną decyzje i się pod nią podpisać już niestety żaden z radnych.
wtorek, 31.03.2020 15:57
Szerloku drogi...u Was to zależy jak zawieje. Każdy komentujący to PiSior, radny lub ewentualnie wyznawca Kaczyńskiego. Niestety jesteś w błędzie. Lepiej odpowiedz sobie na pytanie: co chcesz w życiu robić :D
wtorek, 31.03.2020 13:22
masz rację,,co złego -to nie my"!
Jasiu wtorek, 31.03.2020 14:11
Ludzie......zrobili wam wodę z mózgów! Sami się wykończycie, nie trzeba wojny.
wtorek, 31.03.2020 14:33
To jest gorsze jak wojna-wróg niewidzialny a wykańcza cały świat.
wtorek, 31.03.2020 12:59
Po co jest ten Burmistrz przegłosujmy wszystko na DOBIE
wtorek, 31.03.2020 15:37
Tak, pewnoie, tu anonimowo, to bezpiecznie. Banda tchórzy
wtorek, 31.03.2020 12:50
Tak się sprawdziło że ci ludzie co dziś stali pod Interem to stoją zawsze w dni targowe mają wszystko schowane w bagażniku i tylko otwierają jak podchodzą do nich ludzie to nic nie zmieniło zamknięcie targowiska tylko się przenieśli na parking intera
wtorek, 31.03.2020 15:17
I to wspaniała sytuacja gdzie straż miejska gdzie sanepid a czepiają się targowiska gdzie jest konyrola sanepidu i inspekcji weterynaryjnej
wtorek, 31.03.2020 12:45
Trzeba było poczekać jakby się sprawdziło targowisko.
wtorek, 31.03.2020 14:52
a po co bylo wogole zamykac??? można bylo tylko wykluczyc ciuchy i inne szroty ....a zrobił ze siebie SLUGUSA - dla mnie to już nie człowiek - tchórz- tylko trzeba było trochę dopilnować popracować le to sie nie chce - czy sie stoi czy sie lezy,,
wtorek, 31.03.2020 13:04
NIE SŁUCHA LUDZI! Kiedyś komentarze były aby się zwolnił, i co? i nic !!! oj nie słucha ludzi !
wtorek, 31.03.2020 14:31
ktoś powiedział 'czerwony' nie iwedzieliśmy o co chodzi, kawał...
wtorek, 31.03.2020 12:49
Jak ktoś się boi ze sie zarazi to niech w domu siedzi a nie na targ łazi... Lepiej niech markety pozamykaja i pepco w Bielawie, im wolno a na targu juz nie...
Mel wtorek, 31.03.2020 14:19
Dobrze mówi ale bać się trzeba, ppo co ryzykować
Tir wtorek, 31.03.2020 13:43
Brawo Słuszna decyzja , Minimalizować zagrożeni to podstawa .
wtorek, 31.03.2020 12:46
Cześć spożywcza - tak, pozostałe duperele stanowczo nie. Lepiej kupić warzywa na Wolnym powietrzu Niż w markecie
wtorek, 31.03.2020 13:27
my.ślę że chodzi im o to aby ludzie kupowali w marketach.WZBOGACAĆ OBCE RYNKI.Przecież dopiero parę chwil temu powiedzial,ze tatgowiska mogą pracować, określił liczbę ludzi w stosunku do stanowisk
wtorek, 31.03.2020 13:20
Brawo dobra decyzja!
wtorek, 31.03.2020 13:04
Takie tłumaczenie że gdzie indziej to funkcjonuje nie trafia do mnie. Mamy tyle dużych sklepów że ludność spokojnie może się zaopatrywać. Naprawdę nie potrzeba w mieście dodatkowych miejsc gdzie istnieje poważne ryzyko zarażenia się. Proszę też wziąć pod uwagę że w bardzo wielu wypadkach sprzedający na targowisku zaopatrują się w centrach handlu hurtowego..np Wrocław, co jeszcze bardziej stwarza zagrożenie. Decyzja bardzo dobra i myślę że w przyszłości zanim podejmie się podobne działania będzie to konsultowane. Chciałbym podziękować tym wszystkim którzy między innymi na tym portalu jasno wyrazili swoją dezaprobatę, przez co przyczynili się do zmiany stanowiska w tej sprawie. Dziękuję
wtorek, 31.03.2020 13:08
nie do końca się z tym zgadzam ale może się przekonam cieszę się że ktoś w normalny kulturalny sposób się wyraża , tak właśnie powinna wyglądać merytoryczna dyskusja, Dzięki!
wtorek, 31.03.2020 12:50
A czy mogę wyjść z psem
wtorek, 31.03.2020 13:01
Można było przeprowadzić próbę tak jak było planowane w tedy było by to poparte realiami a nie komentarzami , nie wszyscy wypowiadają się na Dobie
wtorek, 31.03.2020 12:56
A za tydzień otworzy bo jednak ktoś będzie komentował w drugą stronę!
wtorek, 31.03.2020 12:54
Darek się POROBIŁ he he he
wtorek, 31.03.2020 12:54
Najpierw pewny swej decyzji chciał obserwować i wyciągać wnioski. A w "oświadczeniu" pisze, że wziął pod uwagę głos mieszkańców. I śmiesznie i straszno. Pan "słucham ludzi" burmistrz powinien zacząć słuchać w piątek, a nie jak się pomysł nie udał...
Ehhh wtorek, 31.03.2020 12:52
Bardzo sie cieszę z takiej decyzji Panie Burmistrzu,wspierac będziemy nadal tych ludzi jak będzie spokojniej.Dziekuje w imieniu swoim i moich bliskich
wtorek, 31.03.2020 12:49
DZIĘKUJEMY-razem można więcej!!!
wtorek, 31.03.2020 12:47
Trzeba słuchać większości a nie tylko ...)
wtorek, 31.03.2020 12:46
Trzeba było poczekać jakby się sprawdziło targowisko. A wpychanie ulotek do skrtzynek pocztowych to jest mniejsze zagrożenie? Wątpię