NIE dla toru kolarskiego i hotelu na Łysej Górze w Bielawie - zbiórka podpisów!

czwartek, 28.9.2023 07:30 23912 164

Redakcja Doba.pl otrzymała list dotyczący zbiórki podpisów przeciwko budowie toru kolarskiego na Łysej Górze w Bielawie.


- Jako mieszkanka miasta Bielawa, bardzo proszę o nagłośnienie aktualnie zbieranej petycji sprzeciwiającej się budowie toru kolarskiego oraz hotelu na Łysej Górze. Niestety poprzez lokalną grupę na Facebooku, akcja nie ma możliwości trafienia do szerszej grupy odbiorców. W tym przypadku zarówno zwolennicy jak i przeciwnicy powinni zostać poinformowani o aktualnej akcji. Jako główny internetowy portal informacyjny naszego regionu powinniście nagłośnić temat. Tym samym mam nadzieję przyczynić się do ochrony naszego wspólnego dobra. Nasz lokalny głos powinien być najważniejszy oraz posiadający tą samą wagę decyzyjności co głos wojewódzki. Więc jako mieszkanka proszę was o umożliwienie nam działania na szerszą skalę. Walczymy o nasze wspólne dobro oraz niewykluczenie mieszkańców dolnej części Bielawy ze strefy rekreacyjnej. A co najważniejsze to walczymy o dom wszystkich gatunków zwierzęcych zamieszkujących Łysą Górę -
czytamy w liście do Doba.pl

Przeciwnicy budowy toru kolarskiego  podkreślają, że inwestycja ta będzie miała negatywne konsekwencje dla krajobrazu gminy Bielawa oraz łąkowego ekosystemu Łysej Góry, a także dla gatunków tam obecnych, w tym gatunków chronionych. Uważają, że realizacja tego projektu jest sprzeczna z założeniami o zrównoważonym rozwoju i idei Modelowego Miasta Ekologicznego, na jakie promuje się Bielawa.

PODPISZ PETYCJĘ - KLIKNIJ TUTAJ

Przeczytaj komentarze (164)

Komentarze (164)

niedziela, 01.10.2023 10:48
Oby to nie powstało.
Pustaku środa, 04.10.2023 20:11
Oby to powstało.
środa, 04.10.2023 22:59
Oby to nie powstało
wtorek, 03.10.2023 00:51
Like
Mmmm wtorek, 03.10.2023 01:00
A co to k..wa komu przeszkadza, że będzie tam tor do jazdy na rowerze ?! No i niech będzie, co ci to głupia babo przeszkadza ? Pewnie jako psiara boisz się, że twój kundel nie będzie miał gdzie srać jak zabudują, tam do lasu won,ja niczego nie będę podpisywać. A jakie to gatunki zwierząt zamieszkują Łysajkę oprócz robali wszelkiego rodzaju i żmiji pochowanych w tych chaszczach? Nie ośmieszaj się i cofnij tą śmieszną petycję.
środa, 04.10.2023 09:08
Twoja opinia została olana ciepłą uryną!
piątek, 29.09.2023 14:28
Przecież w Bielawie nie jest nic robione dla mieszkańców tylko dla turystów, a przy okazji my mieszkańcy będziemy płacić za rzeczy które powinny być bezpłatne. np. plaże, parkingi itp...
sobota, 30.09.2023 17:14
Dokładnie
niedziela, 01.10.2023 15:21
:(
wtorek, 03.10.2023 00:49
:((
niedziela, 01.10.2023 14:57
Przepraszam że się ośmielę; jakież to tam gatunki zwierząt zamieszkują (a zwłaszcza te zagrożone)? Skoro z mojej wiedzy wszystkie zwierzęta, głównie ptactwo i gryzonie, już dawno stamtąd spieprzyły z powodu tych wszystkich psów ganiających tam bez smyczy i kagańca... Ani tam gniazdo ptaków się nie uchowa, bo zaraz psiarze nie dopilnują pupilka, który zrobi armagedon ani też siedziska gryzoni - to samo. Tam właśnie jest pustka i bida totalna jeśli chodzi o zwierzęta...przejedźcie się nad jezioro - tam mimo tłumów ludzi rozwijają się stada ptactwa przeróżnego, bo mogą sobie gniazdować w zaroślach i żaden pitbul ich nie pożre.. Właśnie dlatego, że wkroczył tam człowiek i dba o to żeby psy były na smyczy. I mimo ogromnej rozbudowy jeziora i odwiedzania go przez tysiące turystów, z roku na rok jest coraz lepiej jeśli chodzi o ptactwo - przykład duża rodzina łabędzi, które rozmnożyły sie w tym roku...taka niby betonoza, a tu proszę, ptaszki mają się świetnie. Ja poproszę w takim razie o jakieś przykłady z łysajki (najlepiej zdjęcia) - zero, bo nie ma...nie uchowa się nic przy tej chordzie psów biegających samopas... a tor kolarski właśnie paradoksalnie może zmienić tą sytuację, bo wtedy nikt nie wpuści tam amfików i tym podobnych bez smyczy...wtedy może rzeczywiście jakieś ptactwo się tam zasiedli. Nie pozdrawiam eko frików, którzy chyba koło ekologii nawet nie stali...
Dyzio niedziela, 01.10.2023 20:38
Totalna bzdura!!! Kiedy to się było ostatni raz na Łysajce. Co Ci człowieku psy przeszkadzają?!! W tym momencie dla wszystkich tam jest miejsce i dla pisarzy i dla spacerowiczow, dla biegaczy. Mam wrażenie że komentarz pisany pod zamówienie. Jak kilka wcześniejszych przez jedną osobę i chyba się nawet domyślam kogo.
niedziela, 01.10.2023 22:32
Nie był to komentarz pisany pod zamówienie. Po prostu grzecznie poprosiłam o zdjęcia tych wszystkich gatunków zwierząt, które tam rzekomo bytują, bo chyba nie trudno zrobić zdjęcia czegoś czego jest tam tak dużo? A może jednak trudno? Psy mi nie przeszkadzają, tylko ich właściciele, którzy nie sprzątają kup i puszczają je luzem. A pro po tych zwierząt, to kiedyś krążyły na fb zdjęcia zwierząt z łysajki, więc sorry, zwracam honor... pamiętam parę lat temu (2-3 niedużo) była taka sytuacja, że jakiś spacerowicz wypuścił się bardziej w zarośla na łysajce, gdyż śmierdziało padliną i co znalazł? Ano rozszarpane młode jakiegoś ptaka...sory, nie pamiętam teraz jakiego, jakiś większy, gdyż te małe były całkiem spore, ale serio, nie było to spowodowane atakiem jastrzębia, gdyż jastrząb pozostawia tylko pióra, gdyż poluje po to żeby wykarmić rodzinę, a to były rozszarpane ptaki porozrzucane wnętrzności, głowa osobno i takie tam...no a wilków to my raczej tam nie mamy
sobota, 30.09.2023 23:25
A kto by chciał trenować w tym smrodzie od Drozdowskiego?! :D antyreklama Bielawy
niedziela, 01.10.2023 15:25
Dokladnie tam często zalatuje srodem
Kazik niedziela, 01.10.2023 15:19
budowac tor i nie patrzyc sie na jakies zbulwersowane baby>
Panie Burmistrzu Hordyj popieram inicjatywę budowy toru
cc niedziela, 01.10.2023 15:01
Zamiast do przodu to cofacie Bielawe . Pozdro dla normalnych z Warszawy
Naturszczyk niedziela, 01.10.2023 08:04
Nie wolno zakłócac tego pieknego miejsca izostawic w nienaruszonej formie tego terenu.
niedziela, 01.10.2023 13:49
komu ono służy? może by i służyło gdyby nie te psie gówna wszędzie, strach zejść ze ścieżki, bo trawa to same niespodzianki...wgl strach tam iść bo pitbule bez smyczy i kagańca... co w tym pięknego? miejsce jak każde inne; trawa i kilka drzewek..czyli to samo co na cegielni, leśnym dworku, górze parkowej i tak można w nieskończonośc wyliczać...litości...w b-wie jest wiele miejsc gdzie można wyjść, a tam tłumów nigdy nie było, w przeciwieństwie do innych...dobrze to ktoś okreslił: wybieg dla psów i tyle
niedziela, 01.10.2023 00:46
Drogie Panie, inicjatorki. Petycja petycją, ale jeżeli już władze mają poznać opinię ogółu mieszkańców, to może uczciwiej byłoby uruchomić coś w rodzaju ankiety za i przeciw? Ja Wam gratuluję, że zbierzecie te 1000 podpisów...świetnie...tylko Bielawa ma ponad 30.000 mieszkańców, więc może te 29.000 jest odmiennego zdania? Może warto byłoby podejść uczciwiej do tego typu pikiety?
sobota, 30.09.2023 20:09
Budowa, i to jak najszybciej budowac. Budować, dać ludziom pracę, a Bielawie możliwość rozwoju. Nie słuchać ludzi, którzy absolutnie nie mają racji. Patrzeć śmiało w przyszłość będzie dobrze, będzie praca, będą nowe miejsca pracy, ludzie z całego świata będą patrzeć na Bielawę i ją odwiedzać.
Bielawianka sobota, 30.09.2023 18:48
Totalna bzdura z tą petycja nowy dobry pomysł ,rozwojowy dla miasta dodatkowe dochody ,coś porzytecznego ,a mieszkańcy na tym z korzystają jestem za i wspieram takie projekty ,.jestem ciekawa co z rozbudową kapleksu który miał powstać koło basenu czy temat ucichł ,to byłby kolejny dobry projekt dla Bielawy i ich mieszkańców jest młodzież i miała by z czego korzystać
Lukas sobota, 30.09.2023 17:04
To oczywiste że każdy rozsądny człowiek powinien poprzeć rozwój poprzez budowę hotelu i toru. Zbędna dyskusja.
Cynamonek. sobota, 30.09.2023 19:27
Jeden przychlast wymyślił, drugi zarobi, trzeci okradnie ,czwarty będzie płacił cudzymi pieniędzmi ,oszołom rowerowy przyjedzie raz na rok !!! a mieszkaniec z okolicy będzie miał zakaz wstępu. Tak to będzie.
niedziela, 01.10.2023 15:24
Obiekt trzeba bedzie jakos utrzymac, czy będzie on w stanie sie sam utrzymac?
DZIERŻAUER piątek, 29.09.2023 16:32
Trzeba postawić płot 10 metrów wysoki wokół Bielawy, żeby się nie rozłazili poza wioskę, bo tylko wstyd na cały świat
niedziela, 01.10.2023 00:09
Nie to co na Nowowiejskiej zaraz za stodołą.
jol sobota, 30.09.2023 16:32
tak dla toru kolarskiego
sobota, 30.09.2023 16:21
Jestem ZA torem. Przecież łysajka świeci pustkami, zaniedbane, niewykorzystane miejsce. MOże wykorzystywane tylko przez garstkę okolicznych psiarzy, bo z dziećmi nie da się tam raczej pójść, własnie ze wzgęldu na te psy i ich kupy wszędzie
pedalarz sobota, 30.09.2023 15:02
rowery na tory
To Ja emerytka piątek, 29.09.2023 09:49
Ja jako mieszkanka dolnej części Bielawy, jestem za budowa owego toruW chwili obecnej służy on jako wybieg dla psów Od 70 lat nie było tam i niema żadnych egzotycznych zwierząt Kiedyś był tylko wypas dla krów okoliczmych rolników Pani piszaca w/w artykuł popiera smród jaki wydobywa się z odpadów gromadzonych w zakładzie pana DROZDOWSKIEGO
sobota, 30.09.2023 19:35
Jak będą lać asfalt niech ci łeb zaleją .
piątek, 29.09.2023 16:49
A co ma smród wspólnego z torem?
Są to dwa odrębne tematy...
piątek, 29.09.2023 16:51
Bo sprawa tego toru też śmierdzi?
bielawianin piątek, 29.09.2023 13:37
Popieram Panią Emerytkę !!! Popieram również budowę toru rowerowego z całą infrastrukturą związaną z jego działaniem !!!!
Krzysztof piątek, 29.09.2023 23:21
Ja tez popieram tor rowerowy!!! Super pomysl.
Andrzej czwartek, 28.09.2023 11:10
Witam, ja również jeżdżę na rowerze i MTB i szosowym, ale uważam, że Łysajka powinna zostać w naturalnym, nienaruszonym stanie.
sobota, 30.09.2023 17:21
Pewnie, komu ona przeszkadza. Jest sobie górka przyjemna dla oka po co to zmieniac? Malo jest tras w kolo?
czwartek, 28.09.2023 11:19
Kto będzie właścicielem obiektu i jakie będą koszty jego utrzymania ? Pozbawiamy się terenów rekreacyjnych z których będą korzystać ludzie z zewnątrz .
Spójrzcie na jezioro bielawskie gdzie przeciętny Obywatel nie może już nawet odpocząć na kocyku wokół jeziora. Wszystko rozparcelowane i ogrodzone.
Za to klub żeglarski do którego należy przewodniczący Rady Miasta ma ogromną działkę , prywatny parking i tabliczkę zakaz wstępu.
czwartek, 28.09.2023 17:15
Niestety nad jeziorem jest taki najazd ludzi, ze brakuje miejsca dla mieszkańców i jeżdżą w inne mniej oblegane miejsca :⁠-⁠( szkoda ,kedyś bylo to fajne miejsce do spedzania wolnego czasu...
czwartek, 28.09.2023 17:18
No to wybierzcie ich na jeszcze jedną kadencję. Ledwo udało się ich oderwać od koryta, ale wy macie krótką pamięć, a teraz po prostu wróciło stare. Nie pamiętacie jak było przez 16 lat za Dźwiniela i Hordyja jako zastępcę??
sobota, 30.09.2023 17:16
Ja ich nie wybierałam.
czwartek, 28.09.2023 18:42
Syndrom sztokholmski
czwartek, 28.09.2023 21:14
Poseł jeden już raz kupił łysa góre ale afera się zrobiła i się wycofał ktoś ma znowu chrapkę na ziemię niczyją to jest nasza ziemia do TVN trzeba zgłosić nagłośnić aferę zrobią reportaż nie oddamy sralni za darmo
NIE DLA SRALNI piątek, 29.09.2023 21:11
NIE DLA KONTUNUACJI PSIEJ SRALNI NA ŁYSAJCE! POPROSZĘ O PETYCJĘ W TEJ SPRAWIE!
piątek, 29.09.2023 22:00
Pies musi srać, chcesz mu zabronić?
Ona sobota, 30.09.2023 15:00
Psu srac nie zabronie czubie , ale tobie malarze sprzątanie po nim
sobota, 30.09.2023 01:43
tylko że tam nikt tego nie zbiera, a chyba jest taki nakaz???
sobota, 30.09.2023 07:23
Myślisz, że jak wyleją tam asfalt to ludzie przestaną tam chodzić z pieskami? W upalne dni, oprócz smrodu ze spalarni dojdzie smród rozgrzanego asfaltu
piątek, 29.09.2023 07:42
Spalarnia NIE? Tor kolarski NIE? To w jakim kierunku ma się rozwijać to miasto, jak mieszkańcy na wszystko mówią NIE??? Jeżeli tak dalej będzie to w smrodzie dalej będzie bez żadnych perspektyw rozwoju.
Janusz sobota, 30.09.2023 14:56
Popieram
piątek, 29.09.2023 09:11
To miasto ma już kierunek rozwoju. To postkomunistyczny skansen, a eksponatami są po części mieszkańcy, warto odwiedzić, zobaczyć na własne oczy, hahaha
piątek, 29.09.2023 10:39
To astrobazy już nie będzie budował i bierze się za Łysajkę? Co wy tam jeszcze wymyślicie w tej Bielawie?
piątek, 29.09.2023 13:08
Ja poproszę filharmonię, stadion na 100-tysięcy widzów, tor formuły 1, politechnikę bielawską + campus no i obok astrobazy mały kosmodrom.
piątek, 29.09.2023 17:45
I dodatkowe palmy nad jeziorem Como buhahaha
HAHAHA piątek, 29.09.2023 18:59
I lotnisko, po co jeździć do Wrocka, niech oni przyjadą do Bielawki to dopiero byłby chwyt marketingowy
sobota, 30.09.2023 11:01
Ale ta fizyka jednak szkodzi.
piątek, 29.09.2023 16:45
Nawet was nie wpuszczą na ten tor wieśniaki bo zepsujecie asfalt tymi swoimi złomami poskręcanymi w garażu, to będzie tor dla profesjonalistów, a wy sobie możecie jeździć dookoła owiesna
Rycho czwartek, 28.09.2023 21:51
Brawo Panie Burmistrzu niech Bielawa się rozwija niech powstają nowe inwestycje przeciwnicy tej inwestycji cieszyli by się jakby na łysajce wyrosły krzyże i kapliczki .Niech przejdą się po Bielawie i zobaczą nowe ulice , ronda , chodniki, ścieżki rowerowe , piękny i zadbany park czy Bielawskie jezioro .Czy przeciwnikom tej inwestycji w głowach się poprzewracało.
piątek, 29.09.2023 05:29
Park i jezioro to nie zasługa Hordyja, a ty zamiast bezmyślnie bić brawo, zastanów się czy wyasfaltowana górka na wjeździe do Bielawy poprawi estetykę miasta turystycznego czy tylko ją oszpeci? Niech burmistrz pozyskuje inwestorów bo ludzie nie mają pracy, zamiast szukać tematów zastępczych, żeby przykryć swoje hasła wyborcze bez pokrycia
piątek, 29.09.2023 07:41
Park JEST zasługą Hordyja
Yeti piątek, 29.09.2023 09:13
Twoja zasługa
piątek, 29.09.2023 09:19
Kłamstwo powtarzane 1000 razy staje się prawdą?
Park rozpoczęto rewitalizować w kwietniu 2014 roku kiedy burmistrzem był jeszcze Dźwiniel. Końcem listopada 2014 były wybory. Łyżwa z ekipą dokończyli prace przypisując sobie zasługi poprzedników. Takie są fakty.
piątek, 29.09.2023 16:31
Park istnieje juz od ponad 100 lat gdy Bielawa nazywala sie Langenbielau i dodam tylko ze wtedy i po II wojnie przez wiele lat w parku bielawskim znajdowal si wspanialy basen który zostal wybudowany przez Niemców którzy byli mieszkancami miasta Langenbielau! W miescie Langenbielau istnialo okolo 60 róznych pijalni piwa, barów, restauracji, knajp i knajpeczek w których odbywaly sie dancingi oraz zabawy taneczne "na dechach" na wolnym powietrzu do bialgo rana! Najpierw ****** komuna a pózniej ****** katotalibowe polactwo które osidlilo sie po II wojnie w Bielawie, zniszczylo wszystko co w Bielawie bylo - wlacznie z szpitalami!
piątek, 29.09.2023 18:17
Smutne to ale niestety prawdziwe.
piątek, 29.09.2023 09:27
Ps. W październiku 2013 to Dźwiniel z ekipą otrzymali dotacje na realizacje tego projektu więc co ty z Łyżwą wyskakujesz? Za Łyżwy pozyskiwanie środków leżało i kwiczało przez specjalistów xD
piątek, 29.09.2023 10:33
Te paszkwile czerpiesz z sudeckiej czy obecnej władzy? Zresztą na jedno wychodzi. Jak chcesz to specjaliści przed sądem ci udowodnią ile pozyskali, żeby w końcu skończyć to oczernianie. Dokumenty nie giną ;)
piątek, 29.09.2023 15:33
Mam się bać?
piątek, 29.09.2023 15:39
Wiedziałem że pojawi sie komentarz osoby co uwielbia używać słowa paszkwil i zawsze straszy sądem.
piątek, 29.09.2023 17:42
Ja od wielu osób słyszałem słowa paszkwil, szczególnie od tych co nie mogli przeboleć, że Łyżwa wygrał wybory :D i wszystko wtedy było złe... taki to grajdołek ta Bielawka :D
piątek, 29.09.2023 10:29
Park był rozgrzebany ponad rok a jak Dżwiniel odchodził to była sprawa w sądzie i nie było widać końca tej "inwestycji", więc to jednak ty kłamiesz. Dokumenty są w Urzędzie i możesz sprawdzić zanim kogoś fałszywie oskarżysz
piątek, 29.09.2023 15:29
Park był rozgrzebany bo wykonawca opuścił miejsce inwestycji ale ty napiszesz że to wina Dźwiniela.
Yeti piątek, 29.09.2023 14:03
Takich dotacji do inwestycji za obecnego Burmistrza nigdy nie było i tyle w temacie a jest to udokumentowane i twoje wypociny na nic się nie zdają .Czy ludzie o twoich poglądach są ślepi? Niech naprawdę prześledzą co się zmieniło w Bielawie za kadencji Pana Hordyja.
Wazelina piątek, 29.09.2023 17:44
Ale obecny burmistrz był zastępcą przez 10 lat hahaha zdecyduj się czy go chwalisz czy krytykujesz hahaha
Pl piątek, 29.09.2023 14:44
Lepiej wybudować tor niż kolejną galerie albo fabrykę
Rowerowy jeźdźmiz piątek, 29.09.2023 15:02
100% za torem
piątek, 29.09.2023 15:11
WIĘKSZOŚC OSÓB JEST ZA TOREM, WIĘC DLACZEGO PETYCJA JEST TYLKO JEDNOSTRONNA??? JA POPROSZĘ O STWORZENIE PETYCJI ZA TOREM, BO JESTEM PEWNA ŻE BĘDZIE KILKAKROTNIE WIĘCEJ PODPISÓW ZA LIKWIDACJĄ TEJ SRALNI DLA PSÓW, CO WIĘCEJ GROŹNYCH PSÓW PUSZCZANYCH BEZ SMYCZY I KAGAŃCA!!!!!!!
piątek, 29.09.2023 15:28
Jedna wariatka sobie wymyśliła, a właściciele kundli podłapali temat, bo stracili by możliwość bezkarnego zostawiania gówien, bo nie ma tam kamer ani żadnych służb, nie wspominając o tym właśnie braku smyczy nawet w przypadku groźnych ras
Ewa piątek, 29.09.2023 08:47
Jestem za torem , nie żal mi łysajki bo gór wkoło mamy aż nadto . Tam jest tylko sralnia dla psów i nic więcej. Petycją to sobie proszę doopę podetrzeć
Zibi piątek, 29.09.2023 14:48
Jestem za torem .
Towerzysta piątek, 29.09.2023 11:40
Świetny pomysł z tym torem!
Jak zwykle Bielawa z pomysłami jest o kilka kroków przed Dzierzoniowem i Pieszycami, bo tam inwestuje się tylko w piłkę nożną, wspiera się sportowców którzy są kiepscy w tym co robią, a rowerzyści, korzykarze, szczypiorniści, babinktonisci i wiele innych pomimo osiąganych sukcesów nie mają gdzie trenować. Taki tor może przyciągnąć zawodników z dalszej okolicy. Jak najbardziej popieram i liczę że osoby z zewnątrz też będą mogły korzystać. Powodzenia.
piątek, 29.09.2023 10:36
A co będzie ładniejszego w asfaltowej Łysajce? Ludzie z pieskami dalej tam będą chodzić a wam zostanie zniszczone środowisko naturalne, podobnie jak asfaltowe drogi donikąd w polach, zarośnięte chaszczami
Andrzej piątek, 29.09.2023 10:44
Tor ma powstać i basta. Niech ona sobie po parku pospaceruje
Jożin z Bażin czwartek, 28.09.2023 11:00
Co komu przeszkadza budowa hotelu i trasy rowerowej ??? to nowe miejsca pracy i pormocja Bielawy ! Ciekawe czy pani która napisała ten mądry list chodzi po mieście na nogach i czy jest taka eko , pewnie jakaś stara panna która szuka sobie problemu bo brakuje jej bolca więc zajmuję się ochroną mrówek i ślimaków na Łysej Górze
Okoń czwartek, 28.09.2023 11:24
Przeszkadza! Jakbyś był taki obeznany w temacie to byś wiedział że wszystkie hotele w naszym rejonie świecą pustkami...
Myślisz że sytuacja się poprawi bo na łysajce tor zrobią? Kto z Wrocławia będzie jechać tyle km na taką żenadę?
czwartek, 28.09.2023 11:34
Aaa!!! No to już wiadomo o co chodzi. Konkurencja, bo hotele świecą pustkami. To trzeba było tak od razu, a nie o ekologii i innych dyrdymałach pisać.
jozin z bazin piątek, 29.09.2023 11:25
Właśnie ze jestem obeznany i ciężko w bielawie z organizować nocleg , każdego tygodnia mam problem z rezerwacją hotelu dla gości , chyba ze ty tylko sprzątasz po hotelach nocami i dlatego nikogo nie widzisz
piątek, 29.09.2023 10:18
"Jestem za torem , nie żal mi łysajki bo gór wkoło mamy aż nadto . Tam jest tylko sralnia dla psów i nic więcej. Petycją to sobie proszę doopę podetrzeć" zgadzam się z ewą
wielebny piątek, 29.09.2023 09:21
Trzeba zrobić na łysajce drogę krzyżową, to jedyne sensowne wyjscie i przyciągnie więcej turystów niż tor dla facetów w rajtuzach
czwartek, 28.09.2023 09:46
Co to za wariatka? Co ona chce chronić na górze na której nic nie ma? I jakież to zagrożenia i zniszczenia spowoduje urządzenie toru dla rowerzystów?
m piątek, 29.09.2023 09:12
Chyba te trujące robaki czy inne dżdżownice, które wylazły ze dwa lata temu i nie można było wchodzić na góre.
piątek, 29.09.2023 08:41
Żmija zygzakowata jest pod ochroną
czwartek, 28.09.2023 22:25
Pieski nie będą miały gdzie się załatwiać !
piątek, 29.09.2023 03:07
A ja bym wykorzystał potencjał tej góry w inny sposób. Pierdyknął bym tam skocznię narciarską. Taka zwykła K-90 spokojnie by tam się zmieściła. Mamy już 500km tras MTB, te geje szosowe w rajtuzach mogą jeździć sobie po obwodnicy, a skocznia z pewnością by przyciągnęła uwagę całego kraju, jak nie świata!
piątek, 29.09.2023 09:08
Chyba tylko igielit przy obecnych zimach i raczej mniejsza by musiała być, więc słaby pomysł. Ale asfaltowanie łysajki to też chora akcją. Tam powinna powstać latarnia dla zagubionych włodarzy którzy po omacku i na siłę próbują udowodnić, że coś robią
Mariusz piątek, 29.09.2023 06:00
ba, skocznia by przyciągnęła uwagę całego wszechświata :-)
czwartek, 28.09.2023 17:29
Tzw "amfiteatr" na jeziorze już zabetonowali, teraz biorą się za Łysajkę. Niech Hordyj ściąga inwestorów przy tych asfaltowych drogach w polach, które chwastami zarastają bo ludzie pracy nie mają i to w tym miasteczku tylko emeryci zostaną
piątek, 29.09.2023 08:48
Jak mieli pracować do 67 lat, skoro nie było pracy?
Mariusz piątek, 29.09.2023 05:59
Ale DOBA to przede wszystkim portal wypadkowy :-)
czwartek, 28.09.2023 21:47
Tak zwana Kałowa góra, z niem. Der Stoltzenberg z rzadkimi i stałymi elementami na ścieżkach dydaktycznych i wolno wypasającą się zwierzyną. Idealna do wypoczynku z dziećmi w kombinezonach ochronnych.
czwartek, 28.09.2023 21:13
Budować i się nie przejmować. Jeszcze spalarnię śmieci z odzyskiem ciepła i będzie spoko.
Waldek czwartek, 28.09.2023 17:59
Budowac tor i wszystko , chodza z psami bez smyczy i strasza dzieci
TAK DLA TORU czwartek, 28.09.2023 18:15
Dokładnie...strach wyjść jeśli nie jesteś psiarzem z dużym groźnym bydlakiem...Albo ci dzieci pogryzie, albo się władujesz na minę, bo tam przecież nie trzeba sprzątać po swoim psie... TAK DLA TORU! POPROSZĘ O PETYCJĘ ZA BUDOWĄ TORU!!!!!!!!
czwartek, 28.09.2023 18:34
Jprdl brawo ty! niech wyasfaltują wszystko naokoło bo tobie przeszkadzają psy. Za chwilę ostatni zgasi światło w tej dziurze bo burmistrz nie ma pomysłu jak wykorzystać naturalne środowisko
czwartek, 28.09.2023 13:02
Tzw. Łysajka to za przeproszeniem wielka sralnia dla psów przywożonych często samochodami.
Bielawianin czwartek, 28.09.2023 12:50
czy nie jest za dużo nawiedzonych ,będących przeciwko rozwojowi Bielawy , powstanie takiego toru przyczyni się dalszego rozwoju Bielawy, niech Burmistrz im nie ustąpi by rot kolarski powstał.
czwartek, 28.09.2023 20:54
Burmistrz najpierw niech porządek zrobi z tymi starymi domami bo jak po wojnie wstyd !!! A później niech sobie buduje nowe.jaki obraz będzie chałupy się walą a tu hotel wy****ne super i smród promocja miasta BIELA WY popieram
ivo 12 czwartek, 28.09.2023 13:05
w śmierdzących okolicznościach przyrody, a raczej betonowiska.- rzeczywiscie rozwój miasta
Burmistrz nie potrafi poradzić sobie ze smrodem i sortownią na teresnie Bielawy.
poza tym nie lepiej zrobić trasy rowerowe Bielawa, Kietlice Owiesno, Piława.
to są świetne tereny rekreacyjne, a nie betonować i wycinac drzewa na pięknej Łysinie
Świetny pomysł czwartek, 28.09.2023 18:41
Wieczorny smród z sortowni śmieci z pewnością przyciągnie kolarzy i gości hotelowych.
czwartek, 28.09.2023 19:51
Ten smród wali na Dzierżoniów , na Łysajce nic nie czuć.
czwartek, 28.09.2023 19:01
Rano też wali.
czwartek, 28.09.2023 19:41
Goście też będą walić drzwiami i oknami
jestem za czwartek, 28.09.2023 20:39
jestem za torem gdzie mam podpisać
PZ czwartek, 28.09.2023 19:59
Jestem za budową toru kolarskiego na Łysej Gorze.
.... czwartek, 28.09.2023 19:37
Proponuję tor dla kajakarzy zrobić...równie popularna dyscyplina..też wielu z niej skorzysta
czwartek, 28.09.2023 14:39
Kolejna "inwestycja", którą będziecie bielawiaki utrzymywać ze swoich nędznych podatków, bo sama na siebie nie zarobi. Ale za to będą mogli powstawiać "swoich" na nowe stanowiska, a wy będziecie klaskać uszami z radości miłościwie panującym. Głupich nie sieją...
czwartek, 28.09.2023 18:38
Trafiłeś z tym klaskaniem uszami, w tym przypadku brak szarych komórek jest uzasadniony
Zibi czwartek, 28.09.2023 16:50
Jestem za torem
czwartek, 28.09.2023 17:30
Tory już wybudowali dla garstki ludzi, jeszcze ci mało?
Bebi czwartek, 28.09.2023 17:18
To się połóż!
miszkaniec powiatu czwartek, 28.09.2023 10:44
Dla Bielawy to bardzo dobry pomysł, nie ma innej drogi jak rozwój turystyki to jest sposób na nowe miejsca pracy.
Ale narzekanie jak się nic nie robi i jak się coś robi to Polska specjalność.
czwartek, 28.09.2023 17:08
Jakie nowe miejsca pracy? Będzie swiecic pustaki jak ktos bujnie się pare razy w tym smrodzie .
czwartek, 28.09.2023 17:07
Durne babsko pisało ta petycje. Bo ona na spacery tam chodzi to juz nic wolno budować. Mało ma gór i terenów obok. Za taką petycję powinna być kara.
Krzych czwartek, 28.09.2023 16:25
Tor kolarski jest dla kilkudziesięciu osób ...to ma być asfaltowy czyli tylko dla kolarzowek o wiele większy sens byłby dla rowerów górskich bo jest w pobliżu mnóstwo tras i kolarstwo górskie jest w rejonie mocno rozwinięte... i nie trzeba by asfaltowac, jaki jest stosunek rowerów górskich do szosowych? Pewnie z 90 do 10ciu...
Mieszkanka Bielawa czwartek, 28.09.2023 15:41
Budować !!! A osobę która to wymyśliła i zrobiła z tematu g**No burzę proszę o przedstawienie się :)
f czwartek, 28.09.2023 15:35
NIE BO NIE
czwartek, 28.09.2023 14:42
Zrobić tor! Kilka much i dwie żaby zginą, trudno
Navi czwartek, 28.09.2023 11:47
Tor kolarski jest beee? To proponuję tor żużlowy, motocrosowy oraz rallycrosowy z lądowiskiem dla śmigłowców. Doskonałym uzupełnieniem będzie kasyno z burdelem na najwyższym piętrze.
czwartek, 28.09.2023 11:51
Taki jest w planach na cegielni zrobić. A kasyno będzie zaraz przy wejściu na Krzyż.
Właścicielem będzie burmistrz lub nie tak oficjalnie rodzina.
czwartek, 28.09.2023 14:36
Burdel to już jest w całym mieście, wszystko rozkopane, syf ogólnie
ZYX-PL czwartek, 28.09.2023 14:32
Jakaż to rekreacja, któż tam tak chodzi na łysajkę ? Tam jest WC dla psów. Bez przesady, więcej ludzi bywa na "białej skale". Jest szansa żeby zbudować coś dla młodych i dojrzałych, rozsławić Bielawę więc nie rozumiem skąd to torpedowanie tak wspaniałej inwestycji ?!!
czwartek, 28.09.2023 14:17
Bardzo dobry pomysł,mam nadzieję że ten tor powstanie. Jak bedzie tak jak na projekcie to bedzie oki
xxxxxxxxxxxxxxxx czwartek, 28.09.2023 13:37
A może niech te kilkaset osób wy*******a z Bielawy.
czwartek, 28.09.2023 13:03
Kolejna betonowa inwestycja w Ekologicznym mieście?
czwartek, 28.09.2023 13:12
Proponuję niektórym osobom wybrać się w podróż do Shanghaju lub miejsc podobnych. Może po powrocie docenicie naturę.
czwartek, 28.09.2023 12:41
bo pieski tam maja spacerować tor kolarski powinien być
czwartek, 28.09.2023 12:58
Eko-turystyka będzie taka jak nasza Eko- oczyszczalnia
czwartek, 28.09.2023 12:32
Polecam dodać tu "wizualizację" obiektu. Niech ludzie zobaczą o ile asfaltu chodzi
DDZ czwartek, 28.09.2023 12:37
Po Co Tor Kolarski w Bielawie Przecież Jest Już Taki Pod Berlinem
czwartek, 28.09.2023 12:11
Eko-terorystka lokalna,dostanie kase to zamilknie
czwartek, 28.09.2023 10:52
Łysa góra główna atrakcja... macie cegielnie gdzie macie nawet wyciągi w okresie zimowym ,leśny dworek , góry w Okół zalewu a przeszkadza wam zagospodarowanie łysej góry na którąidziecie raz w roku bo ciężko gdzieś dalej ruszyć bo się spocicie...
czwartek, 28.09.2023 11:33
Nie nie, dupy nie chce się ruszyć kolarzom którzy mają 500 km tras w górach! Kolarze dopiero na łatwiznę pójdą....
BIELAWIANIN czwartek, 28.09.2023 09:52
NIE dla toru kolarskiego i hotelu!!!!!!!!!Nie zgadzam się!!!!!!!!!!!!!!!
GWK czwartek, 28.09.2023 09:22
Tor jest kolejną szansą na rozwój turystyki pobytowej w naszym mieście.
czwartek, 28.09.2023 09:36
Jaki rozwój człowieku. Bielawa to nie Karpacz, czy Zakopane. Miasto nawet nie potrafi wypromować najlepszych i najdłuższych sowiogórskich tras MTB w całej Polsce (ponad 500km) tylko leczy kompleksy za pomocą ekologii i polskiego Como.
czwartek, 28.09.2023 09:55
Tak to prawda ale tor na łysej górze to świetny pomysl
Donald Kaczyński z domu Korwin-H czwartek, 28.09.2023 09:11
xD xD xD xD xD xD

ograniczenie dostępu do łysej góry - no faktycznie ograniczenie psy nie będą miały gdzie sr*ć xD tam przecież wiecznie pusto jest tylko okoliczni psy tam wypuszczają.
konsekwencje dla krajobrazu - no naprawdę chyba nic już tego nie zepsuje bardziej niż te fabryki pod łyskają ? a może zabudowa na łysej górze odwróci uwagę wjeżdżających do miasta od strefy.
wpływ na ekosystem łąkowy - tylko jeden komentarz do tego - xD , no przecież z ekologią nie można dyskutować xD trawa odrośnie spokojnie

może autorka by się zastanowiła czy ilość pozytywów nie jest zdecydowanie większa niż te nadmuchiwane argumenty przeciw?
czwartek, 28.09.2023 09:22
Jakich pozytywów, tor mtb w tym miejscu ok, ale zalać asfaltem pół góry? Jak będzie budowany tor mtb w Bielawie to pewnie na płaskim? I dla kogo, Bielawa nie ma sekcji kolarskiej. Zrobić fajny tor mtb, mały wyciąg dla leniwych i zarabiać na tym. I wszyscy happy, każdy kto ma rower.
czwartek, 28.09.2023 10:22
Nieźle, a na dole budę z kebabem i zysk gwarantowany
czwartek, 28.09.2023 10:39
Dokładnie, tak jak na Sowiej ma jeden z pieszyckich radnych.
czwartek, 28.09.2023 09:50
No skoro burmistrz zapomniał skonsultować inwestycji z mieszkańcami no to teraz są efekty
czwartek, 28.09.2023 10:43
A w gminie Pieszyce w kierunku Rościszowa kopią, ryją, jeżdżą, wiercą, tłuką się. Tutaj nikt nie zwraca uwagi na ekologię, uciążliwości, nikt nie konsultował tego z mieszkańcami. Wszystko jest w najlepszym porządku, bo to inwestycja lokalnych bossów.
czwartek, 28.09.2023 10:48
Niestety burmistrz bez zadnych konsultacji z mieszkancaki podjal takie dzialania
czwartek, 28.09.2023 09:56
Macie trasy MTB w górach to popieprzajcie na swoich rowerkach w górach, a nie w mieście na górce. Dupy się nie chce ruszyć tylko wszystko pod nosem musi być?
czwartek, 28.09.2023 11:03
Są różne rodzaje kolarstwa, na MTB świat się nie kończy.
Z czwartek, 28.09.2023 10:54
Chyba nie wszyscy piszący komentarz zrozumieli. Tu nie chodzi o wysypanie paru ścieżek kruszywem i wyznaczenie trasy na rower tylko raczej o wylanie kilometrów asfaltu i zabetonowanie w znacznym stopniu tej góry bo tor ma służyć kolarzom szosowym ( cienkie opony, obcisłe gacie, buty wpięte w pedały, pochylona sylwetka dla tych co nie wiedzą) chory pomysł bo region stoi MTB i tutaj jest w co podsypac kasy. Myślicie ze jak zrobią parę km asfaltu wokół góry to każdy sobie tam wejdzie i skorzysta bez problemu? Aż się prosi o punkt widokowy itp. Burmistrz megaloman. Stanowcze Nie dla asfaltu na Łysej Tak dla ewentualnej infrastruktury MTB. I jeszcze ten hotel. Kogoś poniosło..
czwartek, 28.09.2023 10:01
Co komu przeszkadza budowa toru kolarskiego i promocja Bielawy. Widać, że oszalały ekologizm dotknął Bielawy. Ciekawy jestem, czy protestujący jeżdżą samochodami po mieście? Skoro tak, to mają tyle wspólnego z ekologią, co ja z przysłowiowym francuskim baletem!
Pitt czwartek, 28.09.2023 10:31
mnie przeszkadza, mamy wyjatkowo sporo tras rowwerowych wokół naszego 3-miasta, poza tym MTB juz rozjezdzają Góry Sowie. Łysa Góra to ostoja spokoju - spacerów , paralotniarzy i modelarzy .i tak niech zostanie
czwartek, 28.09.2023 10:01
Mamy najdłuższe trasy MTB w Polsce, więc tor niepotrzebny
DL czwartek, 28.09.2023 09:24
A gdzie mogę zagłosować "ZA"?
czwartek, 28.09.2023 09:27
Tor maczetowy
czwartek, 28.09.2023 09:33
burmistrz wziął w łapę
czwartek, 28.09.2023 09:37
Modelowe miasto ekologiczne w pełnej krasie
czwartek, 28.09.2023 09:40
Może w końcu czas wziąć się za tworzenie miejsc pracy, a dopiero później za zabawę w turystykę