Piława Górna: badanie satysfakcji klienta

środa, 17.5.2017 08:20 454 0

Szanowni Państwo!

W ramach Systemu Zarządzania Jakością funkcjonującym w Urzędzie Miasta już po raz kolejny przeprowadzone będzie badanie satysfakcji klienta. Badanie ma na celu podniesienie jakości pracy Urzędu.

Naszym priorytetowym zadaniem jest zaspokojenie potrzeb i oczekiwań naszych klientów, rzetelne i terminowe załatwianie wszystkich spraw.

W związku z powyższym  prosimy o wypełnienie anonimowej ankiety.  Ankieta ma na celu zbadanie jakości pracy Urzędu Miasta, kompetencji oraz komunikacji z klientem.     

Państwa sugestie i uwagi pozwolą nam poprawić jakość obsługi klientów naszego Urzędu. Ankietę w wersji papierowej można uzyskać u pracowników Urzędu Miasta oraz Biurze Obsługi Klienta. Wypełniona ankietę prosimy wrzucić do przygotowanej w tym celu urny znajdującej się w budynku Urzędu Miasta przy  ulicy  Piastowskiej 69.

Badanie zostanie przeprowadzone w terminie od  15 maja 2017 roku  do 31 maja 2017 roku.

Dziękuję za rzetelne wypełnienie ankiety

Zuzanna Bielawska

Burmistrz Piławy Górnej

Dodaj komentarz

Komentarze (0)