Piława Górna: usługi elektroniczne

czwartek, 25.1.2018 11:35 1233 2

Na początku roku zwiększyła się liczba dostępnych usług elektronicznych. Dzięki najnowszej ofercie mieszkańcy Piławy Górnej, bez wychodzenia z domu, mogą m.in. zameldować się przez internet, zarówno na pobyt stały, jak i czasowy.

Trzeba pamiętać, że aby załatwić sprawy urzędowe udostępnione w internecie, należy posiadać konto na platformie ePUAP oraz profil zaufany lub podpis certyfikowany. Usługi elektroniczne są dostępne na stronie internetowej: epuap.gov.pl lub obywatel.gov.pl

Lista spraw, które można załatwić elektronicznie, to m.in.:

  • Wniosek o wydanie odpisu aktu stanu cywilnego (urodzenia, małżeństwa, zgonu).
  • Wniosek o wydanie dowodu osobistego.
  • Zgłoszenie pobytu stałego.
  • Zgłoszenie pobytu czasowego.
  • Zgłoszenie wyjazdu poza granicę RP.
  • Zgłoszenie powrotu z zagranicy.
  • Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego.
  • Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego.
  • Udostępnienie informacji publicznej.

Procedury załatwiania spraw dostępne są na stronie: epuap.gov.pl, obywatel.gov.pl oraz na stronie Urzędu Miasta w Piławie Górnej - www.pilawagorna.pl w zakładce sprawy urzędowe. Liczba usług elektronicznych stale rośnie. Zachęcamy mieszkańców do korzystania z tej formy załatwiania spraw.

Źródło: UM Piława Górna

Przeczytaj komentarze (2)

Komentarze (2)

Helena niedziela, 28.01.2018 15:14
Brawo Urząd Miasta. Brawo Pani Burmistrz Zuzanna Bielawska. To naprawdę...
PG poniedziałek, 29.01.2018 02:07
Przecież to udogodnienie wynika ze zmiany ustawy o ewidencji ludności...