Piława Górna: wyniki badania satysfakcji klienta

wtorek, 19.7.2016 07:58 1465 1

Od 16 do 30 maja tego roku mieszkańcy Piławy Górnej uczestniczyli w „VI Badaniu Satysfakcji Klientów”.

Celem kolejnego już badania, przeprowadzonego w ramach systemu zarządzania jakością,  było poznanie opinii mieszkańców na temat jakości pracy Urzędu Miasta oraz świadczonych usług w Piławie Górnej. Ankiety zawierały pytania dotyczące zadowolenia z usług, terminu załatwiania spraw, kompetencji obsługi, dostępności informacji, uprzejmości i warunków obsługi klienta oraz dostępności usług publicznych. Uzyskano zwrot ankiet na poziomie 69%. Dokonano analizy wypełnionych ankiet, a na jej podstawie opracowano raport końcowy.

Urząd Miasta w Piławie Górnej osiągnął średnią ocenę na poziomie 4,5 przy badaniu satysfakcji klientów indywidualnych oraz 4,0 przy badaniu satysfakcji przedsiębiorców. Mimo dobrego wyniku pojawiły się obszary pozostające do doskonalenia i poprawy. Wszystkie sugestie zawarte w ankietach zostaną uwzględnione tak, aby poprawić zadowolenie z świadczonych usług. Chcielibyśmy  podziękować za Państwa udział w  badaniu. Sugestie zawarte w ankietach pomogą w dalszym doskonaleniu obsługi Naszych Klientów, z myślą o pełnej profesjonalizacji świadczonych usług.

Źródło: UM Piława Górna

Przeczytaj komentarze (1)

Komentarze (1)

wtorek, 19.07.2016 20:17
super brawo i do przodu