Duże zmiany w Galerii Victoria - aż sześciu nowych najemców

poniedziałek, 8.4.2024 14:59 757 1

– Firma Keen Property Management, która odpowiada za zarządzanie wałbrzyskim centrum handlowym, z radością ogłasza podpisanie sześciu nowych umów najmu. Marki, które wkrótce dołączą do zróżnicowanego portfolio najemców Galerii Victoria to HalfPrice, TEDi, Hebe, DM Drogerie, Pitbull oraz Hello! Kebab. Łączny metraż objęty nowymi umowami najmu to aż 5000 metrów kwadratowych nowoczesnej powierzchni handlowej. 

Jeszcze w kwietniu swój sklep w Galerii Victoria otworzy marka TEDi, która w swojej rozbudowanej ofercie posiada głównie artykuły domowe codziennego użytku, w tym m.in. wyposażenia kuchni i garderoby, artykuły dekoracyjne i sezonowe. Ten różnorodny przekrój wysokiej jakości produktów w niskich cenach sprawia, że marka jest obecnie jedną z najchętniej wybieranych przez Polaków spośród kategorii off-price. Nowy sklep będzie miał powierzchnie 850 m kw. 

HalfPrice to sieć sklepów kategorii off-price, którą tworzy grupa CCC. Sieć oferuje szeroką gamę artykułów znanych marek w atrakcyjnych cenach. HalfPrice współpracuje ze znanymi markami i projektantami, dzięki czemu entuzjaści mody mają dostęp do starannie wyselekcjonowanej odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej. W asortymencie sklepu znajdują się także obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie wnętrz. Dwupoziomowy lokal o powierzchni 3000 m kw. zlokalizowany będzie w parku handlowym Galerii Victoria. Planowany termin otwarcia to koniec maja br. 

Kolejnym najemcą centrum jest marka Hebe. Ta nowoczesna drogeria zaoferuje klientom starannie wyselekcjonowany i zróżnicowany asortyment w atrakcyjnych cenach. Jej stałym wyróżnikiem jest szeroka oferta dermo oraz profesjonalnych kosmetyków, a także wysokiej jakości produktów do makijażu i akcesoriów. Bogaty asortyment, atrakcyjność cenowa oferty to główne atuty drogerii Hebe, która zajmie w Galerii Victoria powierzchnię o niemal 390 m kw. Otwarcie lokalu zaplanowane jest na czerwiec. 

W lipcu otwarty zostanie sklep Pitbull. Lokal o powierzchni 150 m kw. zlokalizowany będzie na parterze Galerii Victoria. Pitbull to marka stworzona z myślą o klientach ceniących wysoką jakość i wyrazisty styl. Początkowo oferowała odzież dla sportowców i amatorów sportów walki. Dziś skutecznie łączy sportowy styl i modę uliczną.

W sierpniu ofertę gastronomiczną centrum handlowego poszerzy Hello! Kebab. Nowa restauracja zaserwuje pyszne dania kebab oraz inne potrawy kuchni bliskowschodniej. Menu Hello! kebab składa się z świeżych i aromatycznych dań, które przygotowywane są na bazie autentycznych receptur. 

Jesienią na powierzchni 525 m kw. otwarty zostanie lokal DM Drogerie. W asortymencie DM klienci znajdą szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy. W dziale dziecięcym sklepu DM rodzice znajdą wszystko dla niemowląt i dzieci. W DM dostępne są także żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karma dla zwierząt. Ważną częścią oferty DM są jej marki własne. To 28 marek w różnych kategoriach – od kosmetyków po karmę dla zwierząt, w sumie kilka tysięcy produktów. 

"Jesteśmy niezmiernie podekscytowani perspektywą nowych rozdziałów w historii Galerii Victoria. Marki, takie jak HalfPrice, TEDi, Hebe, DM Drogerie, Pitbull oraz Hello! Kebab, stanowią fantastyczne uzupełnienie naszej obecnej oferty, przynosząc klientom jeszcze większy wybór wysokiej jakości produktów i usług. Jestem przekonany, że każda z tych marek przyczyni się do jeszcze większej atrakcyjności Galerii Victoria oraz stworzy wyjątkowe doświadczenia zakupowe dla naszych klientów.” – powiedział Grzegorz Samczuk, Dyrektor CH Galeria Victoria. 

„Cieszymy się na możliwość współpracy z nowymi najemcami i jesteśmy pewni, że ich obecność w naszym centrum przyczyni się do dalszego wzrostu i sukcesu Galerii Victoria. Zapraszam wszystkich mieszkańców i odwiedzających do odkrycia nowych możliwości i atrakcji, jakie przyniosą te zmiany."

 

Przeczytaj komentarze (1)

Komentarze (1)

Kobieta wtorek, 09.04.2024 11:17
Fajnie że się coś otworzy tylko raczej marki są powielane...