Dofinansowanie na usuwanie azbestu – krótki czas na złożenie deklaracji!
Gmina Strzegom informuje, że Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej podjął decyzję o uruchomieniu dofinansowania z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na zadanie związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest w 2021 roku.
Przypomnijmy, że w ramach zadania firma zabierze elementy pokrycia dachu, oczyści teren z pyłu azbestowego oraz zapakuje, załaduje i przekaże do unieszkodliwienia wytworzone odpady azbestowe. Mieszkaniec gminy nie zapłaci za te czynności. Jedynym kosztem po jego stronie pozostanie wykonanie nowego pokrycia dachu.
Chętnych zapraszamy do złożenia deklaracji w nieprzekraczalnym terminie do 14 czerwca 2021 r. Deklarację należy złożyć w Wydziale Obsługi Interesantów w Urzędzie Miejskim w Strzegomiu (parter) lub wysłać na adres e-mailowy strzegom@strzegom.pl
Burmistrz Strzegomia przeprasza za tak krótki czas na złożenie deklaracji, ale związane jest to za zakończeniem naboru, który planowany jest na 25 czerwca br.
Dodaj komentarz
Komentarze (0)