12 marca - rekrutacja elektroniczna do szkół podstawowych

niedziela, 10.3.2019 11:35 951 0

12 marca 2019 r. rozpocznie się elektroniczna rekrutacja do szkół podstawowych. Rodzice mają czas na złożenie wniosków do 18 marca 2019 r. Później system elektroniczny będzie nieaktywny. W tym samym czasie rodzice muszą złożyć w szkole podstawowej I wyboru wydrukowane zgłoszenie rekrutacyjne lub wniosek rekrutacyjny wraz z wymaganymi załącznikami.

        Fot. Pixabay 

Do rekrutacji przystępują dzieci mieszkające we Wrocławiu, urodzone w: 

-   2012 r. - jako 7 - latki, 

-  2013 r. - jako 6 - latki - jeżeli realizowały, w roku szkolnym 2018/2019 wychowanie przedszkolne albo posiadają opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej o możliwości rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej.

Można wybrać maksymalnie 3 szkoły.

 
29 marca 2019 r. będą ogłoszone listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do szkół podstawowych. 

4 kwietnia 2019 r. będą ogłoszone listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.

5 kwietnia 2019 r. ruszy nabór uzupełniający do klas I w publicznych szkołach podstawowych, w których będą jeszcze wolne miejsca. Ten etap odbywać się będzie bez narzędzi elektronicznych.

W roku szkolnym 2019/2020 we Wrocławiu będzie działać 80 szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto. Planowane jest otwarcie 253 oddziałów klas pierwszych (w tym 12 oddziałów integracyjnych). 

Kolejność zgłoszeń elektronicznych nie ma znaczenia. Ważne, aby zarejestrować dziecko w systemie rekrutacyjnym oraz dostarczyć wymagane dokumenty do szkoły I wyboru w dniach 12 - 18 marca 2019 r. System będzie aktywny pod adresem: rekrutacje.edu.wroclaw.pl 

Dodaj komentarz

Komentarze (0)

Nowy wątek