Informacje ws. zwrotu biletów na mecz z Lechem
W związku z zamknięciem przez wojewodę Stadionu Wrocław na sobotni mecz z Lechem Poznań, przedstawiamy informację nt. zwrotu biletów oraz rekompensaty dla karnetowiczów.
Decyzją administracyjną wojewody dolnośląskiego Jarosława Obremskiego mecz 19. kolejki PKO Ekstraklasy pomiędzy Śląskiem Wrocław a Lechem Poznań rozegrany zostanie bez udziału publiczności. Zamknięcie Stadionu Wrocław związane jest z zachowaniem kibiców podczas niedzielnego spotkania z Legią Warszawa. Poniżej informacja dla osób posiadających wejściówki na sobotnie spotkanie z Lechem Poznań.
BILETY
Jeśli zakupiłeś bilet na spotkanie z Lechem Poznań:
- możesz zwrócić go w kasach przy ul. Oporowskiej 62 (czynne od poniedziałku do piątku w godz. 10-18, w soboty 10-15) i otrzymać voucher na jeden domowy mecz, ważny do końca sezonu 2019/20 (voucher trzeba wymienić na bilet przynajmniej dzień przed datą spotkania),
- możesz zwrócić bilet w kasach przy ul. Oporowskiej 62 i otrzymać zwrot pieniędzy w wysokości ceny biletu,
- możesz wysłać swoje dane (imię, nazwisko, numer PESEL oraz numer konta) na adres mailowy: kasy@slaskwroclaw.pl i otrzymać zwrot kosztów biletu przelewem na podany numer konta lub voucher na jeden domowy mecz, ważny do końca sezonu 2019/20 (voucher trzeba wymienić na bilet przynajmniej dzień przed datą spotkania).
KARNETY
Jeśli posiadasz karnet całosezonowy na mecze Śląska Wrocław:
- możesz udać się do kas przy ul. Oporowskiej 62 (czynne od poniedziałku do piątku w godz. 10-18, w soboty 10-15) i otrzymać rekompensatę finansową w wysokości 1/18 ceny Twojego karnetu lub voucher na jeden domowy mecz (może z niego skorzystać dowolna osoba), ważny do końca sezonu 2019/20 (voucher trzeba wymienić na bilet przynajmniej dzień przed datą spotkania),
- możesz wysłać swoje dane (imię, nazwisko, numer PESEL oraz numer konta) na adres mailowy kasy@slaskwroclaw.pl i otrzymać zwrot 1/18 ceny Twojego karnetu przelewem na podany numer konta lub voucher na jeden domowy mecz (może z niego skorzystać dowolna osoba), ważny do końca sezonu 2019/20 (voucher trzeba wymienić na bilet przynajmniej dzień przed datą spotkania).
Jeśli posiadasz karnet na rundę jesienną:
- obowiązują powyższe instrukcje, zwracana jest jednak 1/10 ceny zakupionego karnetu.
VOUCHERY
Jeśli posiadasz voucher na mecz z Lechem Poznań (płatny):
- data ważności vouchera zostaje przedłużona do 10 lutego 2020 roku.
SEKTORY VIP SILVER
Jeśli posiadasz bilet VIP do Strefy Silver na spotkanie z Lechem Poznań:
1. Możesz zwrócić go w kasach przy ul. Oporowskiej 62 (czynne od poniedziałku do piątku w godz. 10-18, w soboty 10-15) aby:
- otrzymać voucher ważny do końca sezonu 2019/20, który można wymienić na bilet VIP do Strefy Silver na preferowany przez siebie mecz (voucher trzeba wymienić na bilet przynajmniej dzień przed datą spotkania) lub:
- otrzymać zwrot pieniędzy w wysokości ceny zakupionego biletu VIP.
2. Możesz wysłać swoje dane (imię, nazwisko, numer PESEL oraz numer konta) na adres mailowy: kasy@slaskwroclaw.pl i otrzymać zwrot kosztów biletu VIP przelewem na podany numer konta.
W przypadku pytań lub jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt na adres: vip@slaskwroclaw.pl
Jeśli posiadasz karnet VIP do Strefy Silver na mecze Śląska Wrocław:
1. Możesz udać się do kas przy ul. Oporowskiej 62 (czynne od poniedziałku do piątku w godz. 10-18, w soboty 10-15), aby:
- otrzymać voucher ważny do końca sezonu 2019/20, który można wymienić na bilet VIP do Strefy Silver na preferowany przez siebie mecz (voucher trzeba wymienić na bilet przynajmniej dzień przed datą spotkania) lub:
- otrzymać rekompensatę finansową w wysokości 1/18 ceny Twojego karnetu VIP (w przypadku karnetów całosezonowych, w przypadku karnetów VIP na rundę jesienną jest to 1/10 ceny)
2. Możesz wysłać swoje dane (imię, nazwisko, numer PESEL oraz numer konta) na adres mailowy kasy@slaskwroclaw.pl i otrzymać zwrot 1/18 ceny Twojego karnetu VIP (w przypadku karnetów całosezonowych, w przypadku karnetów VIP na rundę jesienną jest to 1/10 ceny) przelewem na podany numer konta.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt na adres: vip@slaskwroclaw.pl
UWAGA! Kasy biletowe przy Oporowskiej 62 czynne będą do 20 grudnia (włącznie), a następnie po przerwie świątecznej od 13 stycznia. Zachęcamy, by odwiedzić je jak najwcześniej.
Z klauzulą informacyjną można zapoznać się TUTAJ.
Dodaj komentarz
Komentarze (0)