Ponad 330 tys. klientów Urzędu Miejskiego obsłużonych w 2021 roku!
wdrożony we Wrocławiu projekt kompleksowego zarządzania kolejką we wszystkich Centrach Obsługi Mieszkańca oraz w Centrum Obsługi Podatnika pozwolił w 2021 roku obsłużyć we Wrocławiu ponad 330 tysięcy osób! Najwięcej spraw, które załatwiali mieszkańcy dotyczyło meldunków, rejestracji i wyrejestrowania pojazdów, podatków i opłat.
Zintegrowany system kolejkowy usprawnia na co dzień pracę w salach obsługi klientów, a przy tym podnosi jakość i efektywność usług świadczonych przez wrocławski Urząd Miasta. Za pośrednictwem strony bez-kolejki.um.wroc.pl mieszkańcy mogą umówić wizytę w urzędzie bez konieczności oczekiwania w kolejce. W prosty sposób dokonają wyboru sprawy, daty oraz godziny realizacji wniosku. Uproszczony formularz rezerwacji poprowadzi klienta krok po kroku, aby w kilka minut umówić spotkanie z urzędnikiem. Dodatkowo na stronie w-kolejce.um.wroc.pl mieszkańcy mają możliwość sprawdzenia aktualnego stanu kolejki oraz liczby oczekujących klientów we wszystkich COM, COP.
- Wdrożenie systemu pozwala na lepsze zarządzanie procesami obsługi ze strony miasta, w tym zarządzania automatami biletowymi. Dodatkowo dzięki systemowi administrator może podawać komunikaty na ekranach zamontowanych w centrach obsługi - wskazuje Robert Bednarski, zastępca dyrektora ds. Smart City w Wydziale Promocji Miasta UM Wrocławia.
W ramach projektu nowoczesne urządzenia zostały zamontowane w:
- Centrach Obsługi Mieszkańca,
- Centrum Obsługi Podatnika,
- Wydziale Architektury.
Co więcej, od 14 grudnia 2020 r. system obejmuje COM-y i COP w następujących lokalizacjach:
- ul. G. Zapolskiej 4,
- pl. Nowy Targ 1-8,
- ul. W. Bogusławskiego 8,10,
- ul. Kotlarska 41,
- al. Kromera 44,
- al. Karkonoska 45.
Projekt pn.” Zintegrowany system kolejkowy do obsługi klientów Miasta Wrocławia” został zrealizowany w ramach Działania nr 2.1, Poddziałania nr 2.1.2 w Osi Priorytetowej nr 2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
Komentarze (0)