Piława Górna: GRANTY PPGR – WAŻNY KOMUNIKAT!
Informujemy, że zmianie uległy wymagania dotyczące weryfikacji oświadczeń złożonych przez mieszkańców w ramach naboru do konkursu "Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym".
Gmina Piława Górna (Wnioskodawca), została zobowiązana do weryfikacji dokumentacji potwierdzającej pokrewieństwo członków rodziny (dzieci, rodziców, dziadków, pradziadków), z której wynika pokrewieństwo w linii prostej.
Takimi dokumentami mogą być:
- akt urodzenia
- akt małżeństwa
- akt zgonu
- stare dowody osobiste
- inne dokumenty potwierdzające pokrewieństwo.
W przypadku braku odpisów aktów należy zwrócić się do najbliższego Urzędu Stanu Cywilnego.
W związku z powyższym rodzice/opiekunowie prawni oraz osoby pełnoletnie składające oświadczenie we własnym imieniu proszone są o dostarczenie dokumentacji potwierdzającej pokrewieństwo członków rodziny do Urzędu Miasta w Piławie Górnej (Biuro Obsługi Klienta) w terminie do 13.12.2021 r. w godzinach pracy urzędu.
Brak przedłożenia wymaganych dokumentów może skutkować odrzuceniem złożonych oświadczeń.
W przypadku pytań, informacji w sprawie udzielają pracownicy Urzędu Miasta w Piławie Górnej, tel.: 74 832 49 33, 74 832 49 31.
UM Piława Górna
Dodaj komentarz
Komentarze (0)