Dzierżoniów: sprawniej przez osiedle – zmiana organizacji ruchu

poniedziałek, 25.9.2017 12:00 46283 88

Od 2 października inaczej będziemy jeździć na os. Tęczowym. Wprowadzenie zmian mających usprawnić poruszanie się po osiedlowych drogach umożliwiają inwestycje realizowane przez miasto i spółdzielnię mieszkaniową.



Na większości ulic prowadzony zostanie ruch jednokierunkowy. Będą tez nowe progi zwalniające, które pojawią się w miejscach wskazanych przez mieszkańców.

Dojazd do Przedszkola Publicznego nr 7 będzie możliwy pomiędzy budynkami 3 i 11

Co ważne, na teren tych osiedli będą mogły wjechać jedynie pojazdy o rzeczywistej masie całkowitej do 2,5 tony.

Źródło: UM Dzierżoniów

Przeczytaj komentarze (88)

Komentarze (88)

Garreth czwartek, 19.10.2017 13:09
Ktoś rzeczywiście upadł na łeb i mocno go potłukł żeby wymyślić tak debilny pomysł. Przez długie lata nie robiono NIC aby usprawnić ruch na tęczowym. Od jakiegoś czasu poszerzono ulice, pobudowano chodniki. Więc po jakiego czorta teraz jednokierunkowy ruch ?? Bałagan się tylko zrobił i będzie więcej spalin, bo trzeba wszystko objeżdżać w kółko. Drugi "genialny" pomysł to płatne miejsca parkingowe. Mieszkam ponad 40 lat w tym mieście, tutaj płacę podatki i nie mogę mieć nawet darmowego miejsca do parkowania pod blokiem ?? to jest skandal!!
Mieszkaniec osiedla sobota, 30.09.2017 10:47
kto to wymyślił ? od akacjowej jadąc np ze świdnicy nie dojadę do bloku nr 3?...
Mieszkaniec Tęczowego czwartek, 28.09.2017 02:17
Szanowna Dobo, proszę o podanie do publicznej wiadomości nazwisk pomysłodawców i projektantów takiego rozwiązania. Ludzie powinni wiedzieć kto jest odpowiedzialny za taki bałagan i przy wyborach ich rozliczyć. Pozdrawiam normalnie myślących.
emes piątek, 29.09.2017 12:03
Dokladnie tez chcialbym poznac pomyslodawce, ktory tak sprawnie wymislil takie gÓw*o jako mieszkaniec osiedla chetnie go bym spotkal :)i podziekowal
ola czwartek, 28.09.2017 18:17
przecież to jest porażka co oni wymyslili ludzie z osiedla musza sie spotkac i isc do burmistrza
mieszkaniec czwartek, 28.09.2017 10:44
zawsze najwięcej pretensji mają Ci którzy nie mają samochodów lub Ci którym się w życiu nie powiodło i wylewają swoje frustracje na innych (pretensje do garbatego, że ma dzieci proste). Nie rozumieją tego ze to po prostu utrudni życie innym i POGORSZY bezpieczeństwo na osiedlu, bo ludzie będą musieli kilkukrotnie objeżdżać osiedle przez co będą bardziej zdenerwowani i mnie czujni. pozdrawiam wszystkich frustratów.
kierowca czwartek, 28.09.2017 09:55
ZNAKI JUŻ STOJĄ . Wystarczy zdjąć folię i armagedon gotowy . Dlaczego macie mieć lepiej niż inni , którzy cierpią za nie odpowiedzialne i bezsensowne decyzje naszych władz i niektórych radnych , w sprawie zmian organizacji ruch w tym mieście .
Pe środa, 27.09.2017 22:43
Całkowity brak rozumu, odnowione i poszerzone drogi, które bez problemu umożliwiają poruszanie się w obu kierunkach a z drugiej strony wprowadzenie nakazu poruszania się w jednym kierunku... Jest mi wstyd że jako członek spółdzielni częściowo płacę za tak absurdalne pomysły ludziom którzy najwyraźniej nie mają ciekawszych zajęć w naszej spółdzielni.
poniedziałek, 25.09.2017 13:50
Parkowac w obszarze zabudowanym można tylko w miejscach do tego wyznaczonych - czemu straż miejska nie sypie mandatami? Zaraz by się wszyscy nauczyli. A ludzie to egoiści, nie pomyślą, ze zastawiają komuś wjazd na parking lub ograniczają widoczność. Ot taka polska natura...
emce środa, 27.09.2017 20:59
Ty z tym wjazdem zawsze masz problem proponuje skorzystac z dodatkowych godzin doszkalajacych w szkole nauki jazdy . Haha
Piotr poniedziałek, 25.09.2017 14:46
Pan się pomylił, tak jest w strefie zamieszkania. Od paru lat oś. Tęczowe nie jest tą strfą.
środa, 27.09.2017 18:34
Mapka jest zła bo znaki postawili inaczej, np. przed blokami 22 i 23 jest inny kierunek niż na mapie.
pol środa, 27.09.2017 13:25
...jasne, wrzask podnoszą jedynie ci którzy muszą autem "zajechać do stołowego" ....a parkujcie sobie pod lidlem !!!
...i tak wystarczająco Tęczowe zostało zabetonowane: bo za mało parkingów, za wąskie jezdnie...i najlepszy maluch "benek" grzeje ile fabryka dała żeby zdążyć na czas.
Przed byłym Intermarche jest duży parking - stamtąd jedynie minuta drogi do przedszkola.
Tęczowe 8 środa, 27.09.2017 16:35
minuta dla odbierający dzieci niech będzie, ale jeżeli wracam z pracy od Świdnicy i muszę objechać całe osiedle żeby zaparkować pod domem (Tęczowe 8) to już jest problem, w dodatku jeżeli nie znajdę wolnego miejsca, to muszę jeszcze raz objechać żeby znaleźć inne miejsce. To jest chore żeby nie było !wjazdu na całe osiedle! od strony Akacjowej.
pol czwartek, 28.09.2017 08:01
..."całe osiedle" rzeczywiście ogromne Tęczowe ma taką powierzchnię, że objazd to problem!? To proszę sobie zaparkować obok Tesco. Czy to też problem???
czwartek, 28.09.2017 09:27
A ja wjeżdżam do przedszkola od strony Różanego i też muszę objechać całe osiedle, a wracając z pracy tak jak Ty ze Świdnicy to już masakra. Debile ułożyli ten plan.
Robin środa, 27.09.2017 11:12
Wszystko jest fajnie ,czy ktoś się zastanowił ,żeby najpierw zrobić drogi i oświetlenie ,masakra ,zlikwidować parkowania na ulicy ,żeby nie stawały na ulicy dwu kierunkowej za garbami jeszcze na zakrętach ,powiadomię tv o takiej sytuacji a najlepiej ( absurdy drogowe ).
x poniedziałek, 25.09.2017 15:03
Ja mieszkam w bloku nr 9, do tej pory był w miarę mały ruch, dzieci mogły przejść na plac zabaw naprzeciw, teraz będą jeździć samochody z bloków 5,6,7 i 8, wiec będzie masakra. Ktoś kto to wymyślił musiał mieć wielkiego KACA!!!
poniedziałek, 25.09.2017 15:38
Dramat!
ja środa, 27.09.2017 09:33
Ale tam nie ma placu zabaw:):):) Jest piaskownica w której załatwiają się pieski i kotki , i ławeczki dla plotkarek :):):):)
poniedziałek, 25.09.2017 14:24
Brawo !!! Nareszcie!! Mieszkańcy osiedla MUSIELI ustępować jadącym pod samo przedszkole samochodom. Podobnie bylo na odcinku od osiedla do szkoly nr 5, TO SAMOCHODZIARZE BEZ PARDONU I ROZUMU rządzili na drodze osiedlowej, a rodzice z dziećmi , albo same dzieci latały po krzakach !!!! Bardzo dobra decyzja !!!!
Piotr wtorek, 26.09.2017 09:03
Pieszy ma pierwszeństwo tylko w strefie zamieszkania. Oś. Tęczowe już dawno nie jest taką strefą i pieszy ma obowiązek ustąpić pierwszeństwo wszystkim pojazdów. Niestety, trzeba przywrócić strefę zamieszkania.
wtorek, 26.09.2017 09:15
Popieram! Trzeba przywrócić strefę zamieszkania, bo jakby nie było osiedle taką strefą jest.
poniedziałek, 25.09.2017 20:48
I przy 5 nadal tak jest. Zakazem mało kto się tam przejmuje
DDZ wtorek, 26.09.2017 23:31
osiedle od początku było źle zaprojektowane (bo nikt nie sądził że kiedyś będzie taki dobrobyt i każdy będzie miał auto), jakiś idiota zezwolił na budowę pawilonów handlowo-usługowych przy wjeździe do przedszkola - liczyła się kasa ze sprzedaży i pewnie łapówka jak to w spółdzielni bywa a nie zdrowy rozsądek - teraz pani fryzjerka zwój podjazd strzeże jak cerber, i powstają tam zatory - jak uruchomią nową organizację ruchu - mieszkańcy będą jeszcze bardziej narzekać - bo po prostu ruch który odbywał się z rożnych stron (a wiec mimo że chaotyczny był jednak rozproszony) to teraz będziecie mieli sznur aut przed blokiem 10 i 11 oraz kłopot przy przedszkolu i nie ma takiego zaklęcia aby to zmienić. prędziutko napisze do władców o przywrócenie poprzednich uregulowań. a jak powszechnie wiadomo władze rzadko przyznają się do błędów wiec to potrwa
wtorek, 26.09.2017 09:44
Infrastruktura dróg osiedlowych faktycznie nie jest przystosowana do ruchu dwukierunkowego, ale zamiast stawiać znaki proponuję zlikwidować część pseudo ogródków przed blokami i poszerzyć drogi. To pozwoli na bezpieczne poruszanie się po osiedlu. Miejsca jest na tyle, że i chodnik się zmieści. Przykłady bloki nr 3,5, 6,7, jak kojarzę to chyba przy wszystkich jest taka możliwość. Następnie postawić znaki zakazu zatrzymywania i postoju na tych drogach tak aby były przejezdne i sprawa załatwiona. Tylko to są pieniądze nieporównywalne do kosztu 10 czy 20 znaków :)
wtorek, 26.09.2017 23:24
akurat tam droge przebudowano tak że są parkingi i jest mozliwość jazdy w dwóch kierunkach (ale nie 40 km/h tylko 20)
Piotr wtorek, 26.09.2017 15:15
Na planie przed blokami 22 i 23 strzałka wskazuję ruch do góry, tylko że na dole przy pojemniku na odzież stoi znak zakaz wjazdu. Proszę sprawdzić czy mapka jest aktualna.
Tęczowy wtorek, 26.09.2017 13:11
Najpierw mieszkańcy osiedli dali się wpuścić w płatne parkingi, co spowodowało od razu problemy z parkowaniem dla wszystkich, którzy nie wykupili miejsc oraz dla przyjezdnych okazjonalnie, a teraz jeszcze im dołożą. Założę się, że żaden z decydentów nowych oznakowań nie mieszka na Tęczowym, więc im lata jak będą jeździć inni. Jakoś w Bielawie nie ma szlabanów na osiedlach.Można?
wtorek, 26.09.2017 13:55
Płatne miejsca parkingowe to akurat dobry pomysł. Nie raz było tak że wracało się do domu i nie było gdzie zaparkować bo pełno ludzi do jednej czy drugiej knajpy przyjechało. Lub ktoś ma po X samochodów i zajmuje X miejsc.
przyjezny środa, 27.09.2017 09:19
Ma X samochodów to parkuje po X samochodów . A tobie to dupa ściska , osiedle nie jest twoją własnością , przyjezdny ma też prawo parkować .
środa, 27.09.2017 21:47
A przyjezdny albo przyjedzie albo nie przyjedzie a mieszkaniec jest zawsze, dlatego płaci i ma. proste
Tęczowy środa, 27.09.2017 23:08
To sobie płać i siedź, bo jak pojedziesz na inne osiedle, to też nie zaparkujesz, bo tam też są tacy jak ty. Cały dzień podniesiony szlaban i wara innym, bo ja płacę.
czwartek, 28.09.2017 08:08
Na błękitnym nie ma gdzie parkować, choć miejsc wykupionych nie ma. Parkuje sporo dalej od docelowego miejsca i nie robię z tego problemu.
x poniedziałek, 25.09.2017 13:09
Trzeba jeszcze postawić zakaz parkowania na wysokości bloku nr 27. Bo tam droga biegnie po łuku i jest ograniczona widoczność.
Mieszkanka wtorek, 26.09.2017 09:05
DOKŁADNIE!!! I zabrać z tego miejsca busy i lawety!!!!!!
poniedziałek, 25.09.2017 13:55
Popieram! I przy każdym innym bloku!!!
tęczownik poniedziałek, 25.09.2017 14:39
popieram w 100%
poniedziałek, 25.09.2017 14:47
Oraz respektować ograniczenia tonażu dla właścicieli tych wszystkich busiarzy, którzy parkują przy blokach.
wtorek, 26.09.2017 09:44
Każdy bus ma poniżej 2500 kg. Bez ładunku, więc dalej normalnie będą parkować.
x poniedziałek, 25.09.2017 16:12
Popieram
Agata poniedziałek, 25.09.2017 14:48
POPIERAM!
Sąsiad poniedziałek, 25.09.2017 22:45
Popieram!
Przejazd na tym odcinku często odbywa się na 'chybił trafił' - kompletnie nic nie widać jak zastawią.
Mieszkaniec wtorek, 26.09.2017 00:41
Szukacie ludzie idiotę który wymyślił takie rozwiązanie nowego ruchu i nie wiecie kto mógł na tak "genialny " pomysł wpaść . To proste przecież to nasz ""super mądry "" prezes Kolinko. Przecież dajecie mu przyzwolenie na takie nie liczenie się z nikim i niczym poczynaniach. Nie wiecie jak to się dzieje ?? Przecież dajecie mu absolutorium na wyborach gdzie na zebrania chodzą tylko sami KLAKIERZY bo reszta nie ma czasu a potem narzekacie na takie poczynania . Bo przecież Kolinko i spółka z SM nie pyta się nikogo o nic a Rada Nadzorcza jest tylko przykrywką do takiego postępowania i maja głosować tylko na TAK bo chodzą tylko na te posiedzenia bo maja KASĘ i tylko o to im chodzi. Więc jeżeli chcecie coś zmienić to trzeba przychodzić na zebrania a nie jojczyć przy komputerze i pomrukiwać przed blokami.
Dosyć obłudy!!! wtorek, 26.09.2017 07:58
Rada Nadzorcza??? śmiech na sali i kpina w żywe oczy ze spółdzielców! a baba która mieszka w "apartamantach" i decyduje o sprawach spółdzielni pierwsza będzie rozliczona i koleżeństwo z wpływowym małżeństwem nie pomoże!!!
gger wtorek, 26.09.2017 08:17
jesteś z PIS-u, prawda? hahaha. Drogi na osiedlu są Miasta, a nie spółdzielni głąbie
Mieszkaniec wtorek, 26.09.2017 00:45
Wypowiedzcie się mieszkańcy na ten temat
poniedziałek, 25.09.2017 14:13
Wg tych strzałek do niektórych miejsc nie można dojechać.
poniedziałek, 25.09.2017 21:38
Można, od tylca :D
wtorek, 26.09.2017 01:13
Do siódemki na spadochronie?! Jaja jakieś! Poza tym spalin będzie 10 razy więcej bo będą objeżdżać w kółko za każdym razem. bez sensu!
wtorek, 26.09.2017 00:18
najlepsze jest to ze mieszkancy z bloku nr 3 zaparkuja na parkingu glownym auto beda chwieli podjechac pod swoj blok to nie beda mogli gdyż.... jest jednokierunkowa?? PORAZKA !!!!!!
mieszkaniec tęczowego wtorek, 26.09.2017 00:14
również się wypowiem... kto to w ogole wymyslil ??
nie mam wykupionego miejsca na parkingu gdyż brakło miejsc parkingowych. parkuje na 3 roznych parkingach samochodem w okolicach bloku. patrzac na ten obrazek wynika ze najpierw podjade pod swoj blok zobacze ze nie mam miejsca to aby wrocic na inny parking bede musiala znowu wrócić na ulice świdnicka i wjechać na osiedle tęczowe. aby zaparkowac samochod. czy to normalne ??
mieszkaniec tęczowego 8 poniedziałek, 25.09.2017 18:42
co za urwa pie*olony idiota wymyślił takie "udogodnienie"???????????? Wracając codzienni z pracy od świdnicy zawsze będę musiał objechać osiedle dookoła żeby zaparkować pod blokiem 8. jakiś imbecyl wymyślił taką organizację ruchu.
Wdzięczny mieszkaniec DDZ poniedziałek, 25.09.2017 17:51
Czyli co, od Akacjowej nie przejadę osiedla? Np. do apteki lub Herta. A jak przyjadę do kogoś na Tęczowe i nie znajdę miejsca do zaparkowania, a nie znajdę na pewno, dzięki szlabanom na parkingach, to będę musiał wyjechać z osiedla, całe objechać i tak w koło Macieju. Dziękuję bardzo za udogodnienia
poniedziałek, 25.09.2017 17:26
Te zmiany nie są żadnym usprawnieniem. Wręcz przeciwnie. Życzę dużo cierpliwości mieszkańcom i kierowcom pobliskich pizzeri i restauracji.
tęczownik poniedziałek, 25.09.2017 14:38
najpierw niech ktoś się zajmie parkującymi lawetami na przeciwko bloku 29. Te głupole parkują nawet na zakręcie i w dupie mają to, że uprzykrzają życie innym kierowcom bo pan laweciarz sobie tam stoi i wuj! ciekawe czy firmę też ma zarejestrowaną na oś. Tęczowym bo zgodnie z przepisami jeżeli nie to nie może trzymać lawety w innym miejscu niż siedziba firmy.
kierowca lawety poniedziałek, 25.09.2017 16:30
PRAWDZIWY POLAK , Kogo jeszcze pod........sz ?? Kup lawetę i jeździj .
Sąsiad poniedziałek, 25.09.2017 16:53
Zgadzam się. Stwarza zagrożenie!
poniedziałek, 25.09.2017 18:59
Dokładnie tak! Stawia tą lawete jak mu sie podoba, podobnie jak Ci busiarze plandekowcy,... to nimi sie powinni zająć
poniedziałek, 25.09.2017 16:14
Racja !!
xxx poniedziałek, 25.09.2017 16:44
Fajnie by było jakby zamiast tego zrobić chodniki od akacjowej do benka.
mieszkaniec tęczowego poniedziałek, 25.09.2017 16:34
Co za debil to wymyślił?!?!
Dookoła bloku mam wszystkie miejsca wykupione, zakaz parkowania pod blokami 29 i 30 i 16 miejsc dla inwalidów! A inwalidów tylko 2! 6 miejsc by spokojnie wystarczyło. Teraz nie dość, że nie mam gdzie zaparkować to jeszcze nie mam k#rwa jak do domu dojechać bez krążenia pół dnia po osiedlach. To co się dzieje to jest jakaś masakra!
Jeszcze dowalili nowy dojazd do przedszkola a imbecyle odwożący dzieci nie myślą i robią co im się rzewnie podoba bo przecież "ja tu tylko na chwilę" Żeby dojechać na 8 do pracy trzeba będzie wyjechać o 6....
Szczerze nienawidzę imbecyla który wymyślił to wszystko. Życzę Ci kretynie, żebyś musiał kiedyś zmagać się z takimi samymi idiotyzmami!
Nie pozdrawiam
mieszkaniec tęczowego poniedziałek, 25.09.2017 16:37
Dodam jeszcze tylko, że pierwszy miesiąc jak nie dwa to będzie istny horror bo większość ludzi jeżdżących do przedszkola będzie mieć głęboko w 4 literach nową organizację ruchu.
gratuluję kolana,łękotka nie mys poniedziałek, 25.09.2017 14:49
4 wjazdy 3 wyjazdy - może w ogóle tego osiedla nie opuszczać ?
teraz mieszkańcy się cieszą bo będzie to uregulowane - tylko że to ze szkoda dla nich samych - część zachodnia osiedla już po bułeczki do herta nie zajedzie jadąc do pracy. dobrze ze kubły na śmieci mają blisko - choć śmieciarki będą nieźle krążyć po osiedlu aby wszytko zebrać.
Lekarz (nzoz) na zachodzie - apteki na wschodzie osiedla - dojazdu przez osiedle brak. jest polska a i b - będzie tęczowe a i b. czy będzie lepiej - nie sądzę. czy będzie bezpiecznie - jestem przekonany że nie.progi tylko będą denerwować bo jeden prawie się przed progiem zatrzyma a drugi walnie w tył zaskoczony. czy będzie szybciej - nie będzie. wg mnie ktoś to rysował na kolanie. jeśli już jednokierunkowy ruch to powinno dać się objechać osiedle bez jego opuszczania - ktoś przyjezdny jeśli nie wie gdzie jechać to będzie musiał parę razy w osiedle wjechać - wjazd przy budynku np 4 - jest w lewo i w prawo, obok jest budynek 5 (kierunek w lewo), wiec można się domyśleć ze 6,7,8,9,10 i 11 będą dalej w tej uliczce. niestety trzeba opuścić osiedle i wjechać raz jeszcze tym razem skręcić w prawo i obok 3 znajdziemy 11 (genialne). to osiedle to istny labirynt dla "obcych" teraz dodatkowo nie bedzie można się cofnąć.
wrrr poniedziałek, 25.09.2017 14:45
No to teraz zakorkują Akacjową! Porażka dla tych co będą wyjeżdżać z Akacjowej na Świdnicką...
poniedziałek, 25.09.2017 14:44
PRZEPRASZAM!!!! A kiedy było jakiekolwiek zapytanie ze strony miasta do tych WSZYSTKICH mieszkańców os. Tęczowego odnośnie planowanych zmian??? Tak, aby każdy mógł wyrazić swoją opinie??
mieszkaniec poniedziałek, 25.09.2017 13:27
to skandal!!! trzeba zorganizować protest i przywrócić dawny ruch, zwłaszcza że są nowe szerokie drogi.
TECZOWE poniedziałek, 25.09.2017 14:34
SZEROKIE DROGI TAK , ALE CHODNIKÓW NIE MA . POPIERAMY TE ZMIANY !!!!!
mieszkaniec Tęczowego poniedziałek, 25.09.2017 13:41
Kto to wymyślił, były jakieś konsultacje? Jestem kategorycznie na NIE!!!
TĘCZOWE poniedziałek, 25.09.2017 14:31
Bardzo mądra decyzja ! Nasze dzieci też mają prawo do bezpiecznego wejścia i wyjścia z OSIEDLA !!!!!! Podobnie jest ze starszymi mieszkańcami . DROGA OSIEDLOWA MA SWOJE PRAWA= DŁUGO CZEKALIŚMY NA TE ZMIANY !1 BRAWO , POPIERAMY !!! :)
Tęczowe czwartek, 28.09.2017 02:07
Bujaj się i mów krowo za siebie.
mieszkaniec Tęczowego poniedziałek, 25.09.2017 13:49
Nadmienię jeszcze, że od strony piekarni Hert, łatwiej wyjechać w stronę centrum przez ronda. Po nowemu, pół Tęczowego jest kierowane na Akacjową, gdzie do centrum muszą się włączyć na drogę Świdnicką, także, korki gwarantowane.
mk środa, 27.09.2017 17:50
Wyjazd na ruchliwą drogę Świdnicką z Akacjowej w godzinach szczytu jest utrudniony. A zwiększenie jeszcze ruchu w tym miejscu jest bardzo nie przemyślanym działaniem.
Będzie niepotrzebne kręcenie w kółko i czemu miałoby to służyć.
NieMamSłów poniedziałek, 25.09.2017 13:41
To NAPRAWDĘ SĄ UDOGODNIENIA!!!!!!!!!! Jeden dojazd do przedszkola!!!!!!!!!!!!!! Kto to wymyślił???? Rano będą masakryczne korki przez pojazdy które dowożą swoje pociechy do przedszkola nr. 7. Gratuluje temu kto takie udogodnienia wymyślił....... Po prostu mu serdecznie współczuję. To jest PARANOJA. Mam nadzieje, że jeszcze się z tego wycofają
miesz poniedziałek, 25.09.2017 14:27
do przedszkola jest kilka metrów! od parkingu obok. Wystarczy wysiąść z samochodu i podprowadzić dziecko , a nie jeżdzić po drodze osiedlowej . My mieszkańcy MAMY PRAWO bezpiecznie wchodzić do swoich bloków , a nie latać między samochodami wygodnickich !!!!!
przyjezdny poniedziałek, 25.09.2017 14:35
A czy Wy mieszkańcy wiecie , że parking przy starym Intermarche jest prywatną własnością i tak naprawdę właściciel może go zamknąć . Druga sprawa drogi wokół nie są waszą własnością i nie powinniście " WY Mieszkańcy " ustalać innym co mają robić . MY przyjezdni mamy takie samo prawo korzystać z tych dróg jak WY mieszkańcy
poniedziałek, 25.09.2017 14:46
I nastąpił ból pośladków, bo każą się przejść pare metrów, a szanowny pan przyjezdny się może spocić...
No comment poniedziałek, 25.09.2017 13:54
Można tez zaparkowac pod starym intermarchem zamiast pchać się autem do sali przedszkolnej...
mieszkaniec włuk poniedziałek, 25.09.2017 14:22
Można też nie brać auta i przyjść na piechotę , a tak naprawdę to można go nie mieć . I można również , je...ć się w łeb . Ta cała infrastruktura ma na ułatwić a nie utrudniać życie .
poniedziałek, 25.09.2017 14:32
Pytanie: komu ma ułatwić? Ja jestem mieszkańcem i ludzie przywożący dzieci do przedszkola są dla mnie utrapieniem, głównie z tego powodu ze parkują gdzie popadnie, bo przecież "tylko na chwilkę". Odrobina empatii nie zaszkodzi.
kolejooooorz! środa, 27.09.2017 21:04
Droga jest na tyle szeroka ze mozna z parkingu wyjechac a jezeli istneje dla ciebie problem to podszkol umiejetnosci. Zapamietaj znaku zakazu zatrzymywania sie NIE MA i moge stac tam gdzie mam do tego prawo ;)
środa, 27.09.2017 21:52
niedługo będzie zakaz zatrzymywania się i postoju, a 10 m od skrzyzowania to już nie można parkować, więc good lock :)))
elo elo piątek, 29.09.2017 12:12
Ha mam nadzieje ze wkoncu straz miejska wyciagnie konsekwencje od problematycznych ktorzy wydzwaniaja do nich kilka razy w tygodniu bo biedni z parkingu nie umieja wyjechac.
piątek, 29.09.2017 17:38
Beton w głowie w ilościach wysoko ponad normę. Nie rozmnażaj się, bo masz za slabe geny :)))
też mieszkaniec poniedziałek, 25.09.2017 14:36
potwierdzam :) popieram :)
OjBedzie Sie Działo poniedziałek, 25.09.2017 15:46
OJ ZOBACZYSZ JAKIE BĘDĄ TERAZ KORKI. TERAZ DOPIERO "WY MIESZKAŃCY" BĘDZIECIE SIĘ DENERWOWAĆ. WSPOMNICIE JESZCZE TE KOMENTARZE
... poniedziałek, 25.09.2017 13:52
ZABLOKUJCIE WSZYSTKO !!!! Ulice , parkingi , reklamy . To miasto zaczyna się robić chore . Kto to wszystko wymyśla . Ale za to będziemy mieli Centrum Przesiadkowe i tam będziemy mogli jeździć do bólu .
W****iony mieszkaniec poniedziałek, 25.09.2017 13:10
SPRAWNIEJ???????????????? Kur... co za debil roku wymyślił takie udogodnienia????? Jednokierunkowe z dwóch stron osiedla, a do ósemki dojechać można tylko od strony osiedla złotego????????????