Andrzej Bolisęga drugim zastępcą burmistrza Dzierżoniowa

piątek, 30.1.2015 10:44 228658 120

Andrzej Bolisęga objął dziś stanowisko zastępcy burmistrza ds. społecznych. Będzie się zajmował rozwojem dzierżoniowskiej oświaty, pomocą społeczną, promocją, kulturą i sportem w naszym mieście.

- Praca w samorządzie jest pracą zespołową. Cieszę się, że mogę dołączyć do takiego dobrego zespołu. To, co się dzieje w mieście w tych dziedzinach, jest mi dobrze znane. Między innymi ze względu na pełnioną w latach 2010 -2014 funkcję wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej Dzierżoniowa i koordynację pracy Komisji Edukacji i Spraw Społecznych – mówi nowy wiceburmistrz.

Andrzej Bolisęga urodził się 11.09.1977 r. Ukończył studia licencjackie o kierunku gospodarka i administracja publiczna, a także certyfikowane szkolenia z zarządzania. Jest audytorem systemu zarządzania ISO 22000:2005 / HACCP. Zawodowo związany od piętnastu lat z Grupą Muszkieterów, w latach 2006-2010 był prezesem MZKS Lechia Dzierżoniów. Inicjator powstania Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Dzierżoniowie. Od roku 2008 jest członkiem zarządu Dolnośląskiego Związku Piłki Nożnej. W latach 2006-2010 i 2010 -2014 był dzierżoniowskim radnym.

 

Źródło: UM Dzierżoniów

Przeczytaj komentarze (120)

Komentarze (120)

a wtorek, 14.04.2015 06:52
Oj durni ludzie. Kucharski udawał, że krytykuje Pioruna, ale to tylko taka taktyka , a tak naprawdę to się dogadali jak tym Dzierżoniowem się podzielic i się ustawią , że potem ich nawet bombą nikt nie ruszy, Dzierżoniów jest tak fajnie ustawiony od najniższej organizacji jest przejęty przez pewną grupe a zakulisowo reszta czuwa i im włos z głowy nie spadnie.
mieszkaniec środa, 04.02.2015 21:11
Panie "urzędniku magistracki" Może czas wrócić do układania cukru,ryżu i soli na stoiskach Super Marketu I.M. Jako audytor Systemu ISO 22000 ma pan do tego niezbędne kwalifikacje.I tylko do tego.
środa, 04.02.2015 14:32
Panie burmistrzu a gdzie pan zatrudni następnych przegranych np. pana Bagińskiego, Cegiełkę i następnych z pana komitetu. Pozdrawiam i proszę wyborcom przedstawić ten swój przepis na nowoczesny Dzierżoniów. A może to jest zatrudniać swoich kolesiów.
środa, 04.02.2015 14:44
Kucharski pokazał, że jest nic nie warty.
mars środa, 04.02.2015 22:44
"demakijaż" kucharskiego - wszedł w buty po piorunie i tańczy jak mu ten zagra.
Niektóre podrygi już widać-brat pioruna przewodniczącym rady...wice-blacharz...
poniedziałek, 02.02.2015 08:48
Spojrzałbym teraz na trenerów z Lechii, będą mieli etaty w szkołach a obecnych wuefistów na bruczek. Tak jak zrobili u Chamczyńskiej.
środa, 04.02.2015 14:42
Rogalskie sie ujawniły nieroby
czwartek, 05.02.2015 20:08
dlaczego ja też takie mam skojarzenie?
środa, 04.02.2015 11:26
No niby jak... wyjaśnij bo pisać głupoty to potrafisz, czy trenerzy prowadzą lekcje wf? Czy trenują? Bo nie sądzę żeby nauczyciele wg prowadzili klasę piłkarską. Ale lepiej pluć jadem zamiast napisać sensowny komentarz.
wtorek, 03.02.2015 23:41
W najnowszym wydaniu tygodnika „wSieci” Mikołaj Cieślak, artysta estradowy, współtwórca Kabaretu Moralnego Niepokoju w rozmowie z Robertem Mazurkiem mówi o platformerskiej propagandzie w show-biznesie.
Kiedyś, podczas próby któregoś z naszych programów, mając podpięty mikrofon, powiedziałem: „Ale chyba nie myślicie, że państwo polskie zrobiło wszystko, by wyjaśnić Smoleńsk?”. Zapadła grobowa cisza, a potem wszyscy zmienili temat. Dopiero po jakimś czasie podszedł do mnie jeden z wykonawców i szepnął: „Ja też tak myślę”. Stary, co tu się dzieje, o co tu chodzi?! Ten facet szepcze do mnie, jakbyśmy byli w jakiejś konspiracji! Absurd
— mówi Cieślak.
Nawiązując do największych afer medialnych z udziałem przedstawicieli obozu rządzącego, a także do dramatycznej sytuacji frankowiczów zdanych tylko na siebie, artysta wątpi w zmianę kursu polityki.
Nie wierzę, że zmieni to Platforma, że ten rząd pomoże frankowiczom. Można było na Węgrzech, można było w Chorwacji, ale w Polsce okaże się, że nie można. (…) Lobbing banków jest tak silny, że nikt z PO się mu nie przeciwstawi
— podkreśla Mikołaj Cieślak.
W rozmowie z Robertem Mazurkiem artysta tłumaczy, w jaki sposób show-biznes wykreował obraz elektoratu Platformy Obywatelskiej.
Dowodem na twoją inteligencję, rozumność, jest głosowanie na PO. Spotykam czasem ludzi poza Warszawą, którzy chcą mi się przypodobać, pokazać, że są tacy jak my. I puszczają oko, udowodniają grubym żartem z Kaczyńskiego, że oni też są światowi. W końcu każdy chce należeć do elity, a ta odróżnia się od plebsu tym, że głosuje na Platformę
— zauważa komik.
i te trolle co wpisuja obrazliwe komentarze pod adresem PiS tez tak myslą. Elyta spod ciemnej gwiazdy!
wtorek, 03.02.2015 22:18
POPIERANIE PO świadczy o braku w samodzielnym mysleniu.
Wylacz TV ,wlącz myslenie.
PO PO stronie ZOMO
http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/2323
95-zamieszki-pod-siedziba-jastrzebskiej-
spolki-weglowej-policja-uzyla-broni-zdje
cia
ddz niedziela, 01.02.2015 19:09
Większość komentarzy piszą pisowcy który w Dzierżoniowie przegrali sromotnie wybory .....może kiedyś wygraćie to będziecie sobie powoływać kogo chcecie DK i AB róbcie swoje kogo
poniedziałek, 02.02.2015 22:31
a co ddz nie masz argumentow to wyzywasz wpisujacych od PiS owcow. Krol Dariusz K. POkazal jaki jest nagi i jaka miernote intelektualna zatrudni na swoich zastepców. Oto przepis na " nowoczesny Dzierzoniów" - inaczej
środa, 04.02.2015 15:36
Nagi to jest wiceburmistrz Bolisega z tym marnym wyksztaceneim
jjkkiiuu wtorek, 03.02.2015 17:11
no właśnie ten Pan właśnie przegrał wybory
wtorek, 03.02.2015 12:03
Panie Burmistrzu ilu jeszcze nieudaczników ma pan zamiar zatrudnić Wyborcy chyba dali wyrażnie do zrozumienia że tym panom już podziękowali (chodizi o obydwóch wiceburmistrzów).
wtorek, 03.02.2015 12:47
A gdzie im tak podziękowali ?
logiczne wtorek, 03.02.2015 15:15
Nie wybierając ich tam gdzie startowali!
gustav wtorek, 03.02.2015 09:05
niestety MIERNOTA GORSZA OD NICOŚCI ale skoro taki mamy KLIMAT to ja poproszę o funkcję Króla.Ja też z geografii nie byłem orzeł ale jak mawiał J.Stasudynger cytowany wcześniej ,do koryta drogę znam.
ddz poniedziałek, 02.02.2015 22:02
Kacper, Melchior i Baltazar
Renata Sz. wtorek, 03.02.2015 08:35
Ja życzę wszystkiego najlepszego. A jaki będzie to się okaże, nie można skreślać ot tak. Szkoda też tych wszystkich złośliwości ,pokoju i wzajemnej dobroci bracia i siostry.
poniedziałek, 02.02.2015 20:23
Sorry, taki mamy klimat... ;)
poniedziałek, 02.02.2015 17:53
Jak powiada Klasyk:"Życie w tym kraju to sen wariata".
poniedziałek, 02.02.2015 14:41
Nie ma widać chłopina za ciut honoru
Wywalili go drzwiami,to wlazł oknem
poniedziałek, 02.02.2015 11:37
"Do koryta każdy trafi,choć nie zna geograffi", J.Stsudynger
wł. poniedziałek, 02.02.2015 08:10
Trzeba być nie w pełni rozumu, albo zawistnym wyborcą PiS aby pisać takie komentarze. Jeżeli się nie głosowało lub przepad mój kandydat to najpierw trzeba się zastanowić i pomyśleć zanim się coś napisze. Burmistrz dobrał sobie takich zastępców z którymi najlepiej będzie mógł realizować swoje obietnice. Po czynach ich będziemy oceniać, chyba, że pójdą na smyczy proboszców, to będzie ich koniec.
niedziela, 01.02.2015 23:14
PO niszczyciele Polski. Trzeba przejść do opozycji moralnej
Jeśli zależy Ci na dobru Polski, naszej Ojczyzny to musisz dołączyć do Opozycji. Opozycji wobec kłamstwa, nieuczciwości, hipokryzji i egoizmu - opozycji moralnej. Nie musisz zapisywać się do partii, wystarczy, że zwrócisz się w kierunku prawdy, uczciwości, szczerości i ideowości, i zrobisz to radykalnie. Kiedy w 1978 roku Karol Wojtyła został papieżem i gdy rok później tchnął w nas nadzieję podczas spotkania w Warszawie nasze serca w końcu zdobyły się na odwagę, by zerwać kajdany, by otwarcie zatęsknić za tym, co każdemu człowiekowi bliższe. Rok po tym wydarzeniu wybuchła „Solidarność”. Dziś jest nam jakby trudniej. Ale czyż moglibyśmy pozwolić sobie na myślenie, że nasze położenie jest beznadziejne, że lepiej nie będzie? Czyż mamy pogodzić się z tym, co na naszych oczach dokonuje się z 1000-letnią Polską, za którą nasi przodkowie oddawali wszystko, co mieli, łącznie z życiem? Wątpię. Dużo pracy przed nami, ale to praca, która leży w naszym zasięgu. I jeśli wydaje Ci się, że jesteś w Opozycji - spójrz na swoje codzienne postępowanie. Szczególnie, jeśli rzeczywiście jesteś członkiem opozycji, posłem, radnym, członkiem partii. Bo ciąży na Tobie ogromna odpowiedzialność. Jeśli sądzisz, że stoisz po dobrej stronie barykady, a jednocześnie ulegasz pokusom wydawania publicznych pieniędzy, które traktujesz jak własne, jeśli powierzoną Ci władzę traktujesz jako cel sam w sobie, a nie narzędzie do poprawiania losu zwykłych ludzi, jeśli jesteś opieszały, leniwy, jeśli wszędzie szukasz siebie, poklasku, jeśli ze strachu o własną pozycję, eliminujesz ze swojego otoczenia zdolniejszych, jeśli uważasz się za uprzywilejowanego, lepszego, jeśli nie masz czasu dla ludzi, jeśli przyzwyczaiłeś się do wygodnej roli opozycjonisty i w głębi duszy nie chcesz walczyć o odmianę oblicza Polski, bo nie wierzysz w te ideały - uważaj! Bo może między Tobą, a Twoimi oponentami z partii władzy nie ma tak naprawdę żadnej różnicy. Dostałeś zadanie do wykonania. I będziesz narażony na olbrzymie pokusy. Także takie związane bezpośrednio z życiem osobistym. Popełniasz wielkie zło, zabijając dusze zdolne do przywództwa i apostolstwa, które ze wstrętem odwracają się od Ciebie i naszej wspólnej sprawy, widząc, że sam nie strzeżesz wartości, które niesiesz na sztandarach.
Dlatego też kto nie chce prowadzić spójnego życia, nigdy nie powinien stawać w pierwszym szeregu jako przywódca
– przestrzega św. Josemaria Escriva. Jeśli Ty nie jesteś w stanie dawać nam przykładu, jak mamy razem podźwignąć Polskę z tego bagna? Powtórzę za Andrzejem Zybertowiczem, który trawestując kardynała Ratzinegra powiedział w 2011 roku:
Najpewniejszy depozyt polskości jest w sercach prostych ludzi. Ale jego ocalenie to zadanie polskiej inteligencji.
Zegar tyka. I choć już setki lat temu stawiano diagnozę, iż „[…] nie ma sztuki trudniejszej niż naprawa głęboko zepsutych Rzeczypospolitych, albowiem póki zepsucie nie dotarło do fundamentów, zbyt mało obywateli zdaje sobie sprawę z zagrożenia, a gdy sięgnie do fundamentów – ci, którzy swe znaczenie i siłę zawdzięczają zepsuciu państwa są zbyt potężni, by można było ich opór przełamać”, to o ile zgadzam się z jej pierwszą częścią, to jednocześnie jestem przekonany o tym, że opór zła można pokonać. Jednak z każdym dniem cena, którą będziemy musieli za to zwycięstwo zapłacić staje się coraz wyższa.
Jeśli to, co tu przeczytałeś sprawiło, że Twoje serce zabiło mocniej, a w duszę wlał się promyk nadziei - jesteś w Opozycji. Nie zmarnuj tego.
niedziela, 01.02.2015 23:13
nieabdny i niezastapiony powini postawić j uemu pomnik podobnie Osrowskiej.byłsa wszystkim nawet rządziła kościołem
Arek niedziela, 01.02.2015 21:34
Zniszcza nieudaczniki Dzierzoniów tak jak ich guru Tusku -Polskę
"„Przewodniczący Rady Europejskiej nadal wykonuje swoje zadanie 'wygaszania Polski'”.
„Tusk... Jeszcze do niedawna gwiazda mainstreamowych portali... Był WSZĘDZIE.... Teraz - cisza.... Nie ma.... Zniknął....” - pisze na swoim profilu na Facebook Paweł Kukiz.
Muzyk i samorządowiec dodaje, że Tusk „po rozwaleniu Polski, roztrwonieniu resztek majątku narodowego, zniszczeniu wolnego rynku, podwyższeniu wieku emerytalnego (Merkel dzięki temu mogła obniżyć u siebie do 63 lat bo może liczyć na tanich roboli z bezrobotnej Polski) ... zwiał”.
„A właściwie został ewakuowany z kamratami przez carycę Angelę zaraz po aferze taśmowej... Bała się, że po "wycieku" jej pupil i namiestnik w RP marnie skończy... Niepotrzebnie... W Niemczech taki "polityk" dawno siedziałby w pudle... A my? My nucimy "nic się nie stało, Polacy...nic się nie stało" ... I nadal dajemy prowadzić się na rzeź... Bo jeszcze są pomarańcze w sklepach...” - pisze gorzko Paweł Kukiz.
Dodaje, że za te pomarańcze „zapłacą nasze dzieci i wnuki ceną kilograma złota za litr soku, przeklinając przy tym swoich przodków... Nas...”
Swój tekst Kukiz kończy słowami: „Tusk... Przewodniczący Rady Europejskiej... Nadal wykonuje swoje zadanie "wygaszania Polski"... Tam, na miejscu... Jak? Siedzi cicho... Za 300 tysięcy euro rocznie...”
Paweł Kukiz znów celnie recenzuje polską rzeczywistość.


Czytaj oryginalny artykuł na: http://www.stefczyk.info/wiadomosci/pols
ka/kukiz-tusk-siedzi-cicho-za-300-tysiec
y-euro-rocznie,12807818885#ixzz3QWkryCgp

No i fajno, a lemingi bronią ich do upadlego. Jak glupim i niemyslącym trzeba byc zeby tak wybierac!!!!!!!!
E=MC2 niedziela, 01.02.2015 19:04
PANIE DARKU MOŻEMY:-)
Marek J niedziela, 01.02.2015 21:33
PO-Komitet Darka-PIS-OBS to jedna matnia...tu nie ma żadnej opozycji...wszyscy się ze wszystkimi ustawiają.....
Pis.. niedziela, 01.02.2015 21:39
masz racje....radni z PISU i OBS wiedzą, że pan Zawadzki ma od pół roku wyrok za oszustwa. i jakoś nie slychać o tym, dalej jest radnym i nic się nie dzieje panowie....w mediach też cisza jakaś dziwna..... :)
niedziela, 01.02.2015 22:28
Jak wiesz o tych oszustwach to dlaczego nie zawiadomisz odPOwiednie organa . To przeciez nie PIS wybieral zawadzkiego na radnego . PO co piszesz bzdury?
Wiadomo od 7 lat jak PO rządzi Polską
Przewały, przekręty, afery gospodarcze, gigantyczna korupcja i nepotyzm - oto efekty rządów Platformy Obywatelskiej
wpis z dnia 30/01/2015

foto: PlatformaRP (Flickr.com / CC by SA 2.0)

W ciągu 8 lat rządów Platformy Obywatelskiej straty państwa spowodowane aferami, przekrętami, korupcją czy nieudolnością przekroczyły dziesiątki miliardów złotych. Jakby tego było mało ludzie pokroju Tuska, Komorowskiego czy Kopacz niszczą potencjał naszego kraju, bezmyślnie wyprzedają majątek narodowy, likwidują armię i generują gigantyczne długi. Wszystko po to, by "żyło się lepiej". Pytanie tylko - komu?

Platformiana "sitwa", którą spaja wspólne dojenie kasy państwa, nepotyzm i kumoterstwo, rozpanoszyła się po naszym kraju niemiłosiernie. Za przyczyną jej niekompetencji i nieudolności, choć czasem i rozmyślnego działania, przez 8 ostatnich lat bezradnie patrzyliśmy jak wzrasta zadłużenie państwa, jak likwidowane są kolejne zakłady przemysłowe (np. afera stoczniowa), jak rośnie biurokratyczna armia urzędników (wzrost do ok. 600 tys.), a maleje armia żołnierzy frontowych, którzy byliby w stanie obronić nasz kraj w razie agresji (spadek do ok. 40 tys.). Musieliśmy znosić ciężar fiskalnego bicza związanego przez Tuska, którym nadal obrywamy z ręki Kopacz. Musieliśmy patrzeć na szereg afer i przekrętów korupcyjnych na szczytach władzy (afera hazardowa, autostradowa, infoafera). Słuchaliśmy kompromitujących nagrań z afery taśmowej, gdzie z ust ministra spraw wewnętrznych padło słynne "państwo istnieje tylko w teorii". Jakby tego było mało znosiliśmy pokornie grabież naszych oszczędności z OFE, powiększający się chaos w służbie zdrowia czy decyzję o rezygnacji z suwerennej polityki zagranicznej.



8 lat rządów Platformy Obywatelskiej do spółki z PSL to pasmo nieustających porażek. W normalnym kraju, przy normalnie działającej tzw. IV władzy, nieudacznicy i partacze z PO już dawno zostali by pogonieni. Niestety w naszym kraju główne media, kształtujące opinie milionów ludzi, są kontrolowane przez ośrodki podporządkowane lub jawnie sprzyjające rządowi. Stąd nawet największe afery z udziałem władzy są na oczach opinii publicznej przekuwane w mało znaczące incydenty, a z telewizorów nieustannie dobiega narracja o tym jakiego to fantastycznego i godnego zaufania mamy pana prezydenta i jaką wspaniałą osobą jest pani premier. Mając media po swojej stronie władza może w łatwy sposób kontrolować społeczne nastroje, a w ekstremalnych sytuacjach kreować wrażenie, iż krajem nadal rządzi opozycja. W takich okolicznościach to od społeczeństwa obywatelskiego, świadomego przekrętów i patologii reprezentowanej przez władze, zależy czy ta skompromitowana ekipa zostanie odsunięta od rządów czy nie. Wystarczy tylko, że wśród swoich znajomych czy w środowisku jakim przebywamy na co dzień, będziemy w sposób inteligentny i zabawny kpić z władzy. Wystarczy, że będziemy celnie naśmiewać się z niekompetencji Kopacz czy Komorowskiego. Nie trzeba wcale toczyć dysput i sporów na twarde argumenty. Śmiech jest najlepszym argumentem, który przebije pancerze nawet najwytrwalszych zwolenników danej opcji politycznej. Stopniowo kiełkować będzie u takich osób poczucie zażenowania i wstydu, kiedy uświadomią sobie na jak bardzo obciachową partię czy kandydata dotychczas oddawali swój głos. Takie poczucie ma gigantyczną moc sprawczą i może wpłynąć bezpośrednio na wynik wyborów. Tak więc, jeśli zależy nam na losach miejsca w którym żyjemy - do dzieła! Śmiechem i kpiną możemy pokonać każdą niekompetentną władze. W przypadku Platformy Obywatelskiej jest to niezwykle proste.

Czytaj także: Dziewięciocyfrowa korupcja (Jagiellonski24.pl)
wpis z dnia 30/01/2015
niedziela, 08.02.2015 13:42
TAKA JEST PRAWDA OD KILKUNASTU LAT !!
TYLKO ZMIANA STOŁKÓW .!!
dk niedziela, 01.02.2015 19:06
A moim zdaniem bardzo dobry i trafny wybór .... co do zakresu którym będzie się zajmował to jestem pewien że tu będzie zdecydowana zmiana na lepsze
Mirek niedziela, 01.02.2015 21:26
jasne...wiedzieliście kiedyś inteligentnego piłkarzyka...bo to typowy działacz piłkarski więc co można od niego wymagać....miernota jak każdy kto się piłką zajmuje
piłkarzyk poniedziałek, 02.02.2015 20:22
Przykład Frank Lampard ma IQ powyzej 150 wiec należy do 0.1% ludzi z takim iq :P ale sorry, to nie poziom Bolisęgi :)
ktoś niedziela, 01.02.2015 18:59
DAREK OTWÓRZ.....
niedziela, 01.02.2015 18:46
Jeszcze tego brakowało, żeby porażka była kompletna. ŻENADA!!!
UP niedziela, 01.02.2015 15:25
żenada !
piątek, 30.01.2015 20:16
Kucharski oszukal mieszkanców Dzierzoniowa , mialo byc nowoczesnie a jest glupio, siermiężnie , cwaniacko i kolesiowato- powsko
jano niedziela, 01.02.2015 12:38
z ust mi to wyjąłeś,pozdrawiam
my gwozdzie niedziela, 01.02.2015 12:32
BURMISTRZ w Dzierżoniowie,Burmistrz w Bielawie,Piławie,Pieszycach, Niemczy..a w Świdnicy nawet Prezydent!! TOŻ TO we Wrocławiu powinien być chyba KRÓL! A w Warszawie już tylko BÓG zostaje!! Aż nie chcę dalej się posunąć,bo kto zatem w Brukseli? A przy okazji panowie KOLESIOWIE ,będziemy patrzeć wam na ręce jak nigdy dotąd.
lav niedziela, 01.02.2015 00:30
Ile burmistrz ma zastępców? To jest jakaś parodia. Polska to syf i muł. Kasa idzie na rozpasaną administrację.....
kar sobota, 31.01.2015 23:45
To już wiemy, do kogo trafią pieniądze na sport...
sobota, 31.01.2015 16:12
gdyby bolisęga miał trochę HONORU to nie przyjąłby tego stanowiska. ludzie go nie chcieli a on i tak się pcha do koryta... ręka rękę myje... nie dadzą sobie zrobić krzywdy... PORAŻKA!!!
ski sobota, 31.01.2015 19:01
...honoru? wystarczy spojrzeć na facjatę...rozdmuchane ego :) i nic poza tym
niedziela, 01.02.2015 17:21
Pustostan, a licencjat to chyba teraz dorabial
dość!!!! sobota, 31.01.2015 16:11
Mieszkancy Dzierzoniowa nie chcieli wybrac wyksztalconego, doswiadczonego i obytego samorzadowca , jakim byl Pan Roman Gabrowski to niech sie zadowolą miernota bez wyksztalcenia. Pan Gabrowski to czlowiek ktory pelnil rózne funkcje kierownicze i dyrektorskie , sprawdzajac sie jako uczciwy i inteligentny czlowiek i b. dobry fachowiec , ale lemingi glosowali na mizerie to niech pija piwo ktore se nawazyli. Nie narzekac jak uwierzyliscie klamstwom PO, ktore od lat dewastuje nasza Ojczyznę. Brak pracy ,wszystkie resorty lezą a Polska jak mówia sami to" ch, d i kamieni kupa". Z Dzierzoniowa tez zrobią " ch ,d i kamieni kupa" tacy fachowcy od 7 boleści
autor sobota, 31.01.2015 14:22
Tak sobie myślę, że Dz-ów czekają ciężkie dni. Blacharz + Bolisęga. Coś ty dobrego Piorun zrobił ? Ciekawe czy dotrwają do końca kadencji ? Stawiam na to że będą przedterminowe wybory burmistrza.
sobota, 31.01.2015 15:46
ja też
gustav niedziela, 01.02.2015 12:34
ja też
sobota, 31.01.2015 15:56
ja też
sobota, 31.01.2015 17:33
a ja nie
sobota, 31.01.2015 17:44
a ja nie
sobota, 31.01.2015 15:25
ja też
sobota, 31.01.2015 15:36
ja też
nie pis sobota, 31.01.2015 15:22
Pisowcy do budy !!!!
sobota, 31.01.2015 14:40
Przecież to kpina z wyborców i mieszkańców. Panie burmistrzu nie stać pana na lepszych zastępców? Jaki pan taki kram?
sobota, 31.01.2015 10:07
ten burmistrz tym bolisęgą przestrzelił sobie drugie kolano...coś mu się należało za udział w kampanii...ale do diaska! NIE DLA PSA KIEŁBASA
autor sobota, 31.01.2015 14:25
Jaki burmistrz tacy zastępcy. Na szczęście tylko jedną kadencję.
wyborca piątek, 30.01.2015 13:48
Zastępca to indywidualny wybór burmistrza .....skoro go wybrał wie ze tematami którymi się zajmie zrobi to dobrze ...
zorro sobota, 31.01.2015 14:04
...a wyborcy/mieszkańcy? nie najważniejsi? przecież NIE CHCIELI tych panów!
...taki wybór to arogancja, głupota...
sobota, 31.01.2015 07:28
Tak dla wyjaśnienia. System ISO 22000 to system zarządzania bezpieczeństwem żywności. Zdecydowanie potrzebny do pracy samorządowej.
Class War Hooligan sobota, 31.01.2015 13:21
To raptem drobny szczegół. Zasypie się życiorys jakimiś niezrozumiałymi dla ogółu skrótami i szyframi dziwnych szkoleń, gawiedź z wrażenia rozdziawi japy i przyklepie tumana na stanowisku.
sobota, 31.01.2015 13:27
Jak sie nie ma czym, to nawet nauke czytania i pisania trzeba umiescic
Class War Hooligan sobota, 31.01.2015 13:39
To raptem drobny szczegół. Zasypie się życiorys jakimiś niezrozumiałymi dla ogółu skrótami i szyframi dziwnych szkoleń, gawiedź z wrażenia rozdziawi japy i przyklepie tumana na stanowisku.
Class War Hooligan sobota, 31.01.2015 13:49
To raptem drobny szczegół. Zasypie się życiorys jakimiś niezrozumiałymi dla ogółu skrótami i szyframi dziwnych szkoleń, gawiedź z wrażenia rozdziawi japy i przyklepie tumana na stanowisku.
piątek, 30.01.2015 22:03
ja znam pana Andrzeja właśnie z muszkieterów jeszcze i moge opowiedzie że to ciepły człowiek, który nie lubi sporów i zawsze można z nim dojśc do porozumienia.
sobota, 31.01.2015 13:24
Tylko wiedzy brak
sd sobota, 31.01.2015 10:21
Czy dobrze kopie ?. Te wiedza jest potrzebna P.Kucharskiemu.Ma obrońcę do pozbywania się rywali.
l sobota, 31.01.2015 07:36
Szybko co niektórzy do apteki po maść na ból du.. i smarować mocno .
Macierewicz piątek, 30.01.2015 23:22
w tym kraju prezydent miał gorsze wykształcenie wiec się nie czepiam - jednak miałem okazję przywitać się z każdym z wiceburmistrzów (na rożnych etapach ich i mego życia) i powiem tylko tyle - ich uścisk reki nie istnieje - oni nie podają ręki tylko zdechłego śledzia lub same palce.

badania nad mową ciała podkreślają, że słaby uściski miękka dłoń podczas jej podawania są odbierane jako przejaw niepewności, nieśmiałości, braku zainteresowania. Z kolei uścisk bardzo mocny, taki, że niemal wyłamuje nam palce, jest charakterystyczny dla osób gwałtownych, skłonnych do wahań nastrojów, ale uczciwych i szczerych. Te osoby często też mocno prą do celu, który sobie założą. Jeśli ktoś podaje same palce do uściśnięcia, to może to oznaczać że jest niepewny i zalękniony, ale również, że ma coś do ukrycia – taki uścisk zazwyczaj prezentują osoby zamknięte w sobie, introwertyczne, spokojne i niełatwo nawiązujące kontakty.
k piątek, 30.01.2015 22:54
Bardzo dobry wybór ....a hejterzy nie maj gdzie leczyć kompleksów i tu się spełniają ....
piątek, 30.01.2015 21:57
Krótko. Jak głosowaliście tak macie. HAHAHAHAHAHAHAHAHA
piątek, 30.01.2015 21:16
Jeszcze tam go nie bylo szok
piątek, 30.01.2015 20:23
BMW - Bierny, Mierny ale Wierny
asd piątek, 30.01.2015 20:49
prawda :) i temacie koniec !
rt piątek, 30.01.2015 19:46
O Boshe, taka miernota ... Panie Burmistrzu już na pana nie zagłosuję ani ja ani moja rodzina za tą nominację!
dominik piątek, 30.01.2015 17:04
macie swoich ludzi z PO (czym Kucharski oczywiście nie pochwalił się na plakatach wyborczych... ciekawe, dlaczego?) przy korycie.
dominikanin piątek, 30.01.2015 19:20
bystryś dominik, bystryś, nie ma co :)
dominik sobota, 31.01.2015 16:24
bystry, dociekliwy... nazywaj jak chcesz... tak, zrozumiałem sarkazm. kucharski nie pochwalił się swoją przynależnością, bo byłby to strzał w kolano (gawiedź pamięta świeże jeszcze afery koalicji rządzącej).
o jego peowości można było wyczytać dopiero na BIP'ie.

Ty zapewne też bystry jesteś. wyjaśnij jeszcze, dlaczego tak twierdzisz (zakładam, że tak jest)?
piątek, 30.01.2015 19:10
Karierowicz totalna porazka
piątek, 30.01.2015 18:42
Ten świat powiadam jest chory,władają nim potwory...
Pan Burmistrz jest zł....m nieważne co się tu dzieję....
Cytat z tekst Kazika Staszewskiego
Pozdrawiam
kupiec piątek, 30.01.2015 18:31
Trzeba całą lechię na targ przerobić
Class War Hooligan piątek, 30.01.2015 17:33
Jeden z tych lawirantów, którzy niezrozumiałym sposobem całe życie nic nie robią i dobrze im się za cudze pieniądze żyje. Frajerstwo.
piątek, 30.01.2015 15:47
dwóch Panów co nie dostało się do Rady Miasta teraz dostało schronienie przy Boku Pana Burmistrza
piątek, 30.01.2015 16:43
mierni ale wierni wywodzący się z lemingozy PO
To jest ten przepis na nowoczesny Dzierzoniow, jak dotad to widze kolesiostwo, cwaniactwo i bajzel

Przewały, przekręty, afery gospodarcze, gigantyczna korupcja i nepotyzm - oto efekty rządów Platformy Obywatelskiej
wpis z dnia 30/01/2015

foto: PlatformaRP (Flickr.com / CC by SA 2.0)

W ciągu 8 lat rządów Platformy Obywatelskiej straty państwa spowodowane aferami, przekrętami, korupcją czy nieudolnością przekroczyły dziesiątki miliardów złotych. Jakby tego było mało ludzie pokroju Tuska, Komorowskiego czy Kopacz niszczą potencjał naszego kraju, bezmyślnie wyprzedają majątek narodowy, likwidują armię i generują gigantyczne długi. Wszystko po to, by "żyło się lepiej". Pytanie tylko - komu?

Platformiana "sitwa", którą spaja wspólne dojenie kasy państwa, nepotyzm i kumoterstwo, rozpanoszyła się po naszym kraju niemiłosiernie. Za przyczyną jej niekompetencji i nieudolności, choć czasem i rozmyślnego działania, przez 8 ostatnich lat bezradnie patrzyliśmy jak wzrasta zadłużenie państwa, jak likwidowane są kolejne zakłady przemysłowe (np. afera stoczniowa), jak rośnie biurokratyczna armia urzędników (wzrost do ok. 600 tys.), a maleje armia żołnierzy frontowych, którzy byliby w stanie obronić nasz kraj w razie agresji (spadek do ok. 40 tys.). Musieliśmy znosić ciężar fiskalnego bicza związanego przez Tuska, którym nadal obrywamy z ręki Kopacz. Musieliśmy patrzeć na szereg afer i przekrętów korupcyjnych na szczytach władzy (afera hazardowa, autostradowa, infoafera). Słuchaliśmy kompromitujących nagrań z afery taśmowej, gdzie z ust ministra spraw wewnętrznych padło słynne "państwo istnieje tylko w teorii". Jakby tego było mało znosiliśmy pokornie grabież naszych oszczędności z OFE, powiększający się chaos w służbie zdrowia czy decyzję o rezygnacji z suwerennej polityki zagranicznej.



8 lat rządów Platformy Obywatelskiej do spółki z PSL to pasmo nieustających porażek. W normalnym kraju, przy normalnie działającej tzw. IV władzy, nieudacznicy i partacze z PO już dawno zostali by pogonieni. Niestety w naszym kraju główne media, kształtujące opinie milionów ludzi, są kontrolowane przez ośrodki podporządkowane lub jawnie sprzyjające rządowi. Stąd nawet największe afery z udziałem władzy są na oczach opinii publicznej przekuwane w mało znaczące incydenty, a z telewizorów nieustannie dobiega narracja o tym jakiego to fantastycznego i godnego zaufania mamy pana prezydenta i jaką wspaniałą osobą jest pani premier. Mając media po swojej stronie władza może w łatwy sposób kontrolować społeczne nastroje, a w ekstremalnych sytuacjach kreować wrażenie, iż krajem nadal rządzi opozycja. W takich okolicznościach to od społeczeństwa obywatelskiego, świadomego przekrętów i patologii reprezentowanej przez władze, zależy czy ta skompromitowana ekipa zostanie odsunięta od rządów czy nie. Wystarczy tylko, że wśród swoich znajomych czy w środowisku jakim przebywamy na co dzień, będziemy w sposób inteligentny i zabawny kpić z władzy. Wystarczy, że będziemy celnie naśmiewać się z niekompetencji Kopacz czy Komorowskiego. Nie trzeba wcale toczyć dysput i sporów na twarde argumenty. Śmiech jest najlepszym argumentem, który przebije pancerze nawet najwytrwalszych zwolenników danej opcji politycznej. Stopniowo kiełkować będzie u takich osób poczucie zażenowania i wstydu, kiedy uświadomią sobie na jak bardzo obciachową partię czy kandydata dotychczas oddawali swój głos. Takie poczucie ma gigantyczną moc sprawczą i może wpłynąć bezpośrednio na wynik wyborów. Tak więc, jeśli zależy nam na losach miejsca w którym żyjemy - do dzieła! Śmiechem i kpiną możemy pokonać każdą niekompetentną władze. W przypadku Platformy Obywatelskiej jest to niezwykle proste.
"
dominik niedziela, 01.02.2015 11:06
tak jest!
PO=PIS=PSL=SLD wszystko to samo..... SOCJALIZM! PRECZ Z TYM!
wtorek, 10.02.2015 16:37
nie mieszaj w to PiS, bo akurat PiS nie popieralo Kucharskiego i wystawilo swojego kandydata Romana Gabrowskiego. Kucharski obawiajac sie Gabrowskiego nawet na debate tchórz nie przyszedl, bo nie chcial oPOwiadac bajek z "przepisu z mchu i paproci , jaki to bedzie nowoczesny Dzierzoniów . Widzimy jaki jest nowoczesny-Niedouczony Bolisega z PO i rownie wyksztalcony Blacharz z SLD
piątek, 30.01.2015 16:22
Czy zastępca burmistrza musi mieć wyższe wykształcenie?

......Tak, osoba mająca pełnić funkcję zastępcy burmistrza musi posiadać wyższe wykształcenie. Wymóg posiadania takiego wykształcenia zastępcy burmistrza został wyraźnie wprowadzony do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 lutego 2003 r. w sprawie zasad wynagradzania i wymagań kwalifikacyjnych pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich. W załączniku 3, tabeli II do tego rozporządzenia wskazano, że zastępca burmistrza lub wójta winien mieć wyższe wykształcenie.
......Tak też wypowiadał się NSA we Wrocławiu w wyroku z 16 września 2003 r. stwierdzając, że każde zarządzenie wójta (burmistrza lub prezydenta miasta) podlega nadzorowi. Powołanie zaś na stanowisko zastępcy burmistrza miasta (i gminy) osoby nie posiadającej wyższego wykształcenia stanowi istotne naruszenie prawa.
wp piątek, 30.01.2015 16:31
Z licencjat em może być wice
dodo sobota, 31.01.2015 19:10
zaliczonym na kursie korespondencyjnym :)
ZED piątek, 30.01.2015 16:27
POSTAW NA SPRAWDZONY ZESPÓŁ
q piątek, 30.01.2015 16:26
Od Szydłowskiego będzie dużo lepszy ...
piątek, 30.01.2015 16:21
Mamy tanie państwo i kolesiostwo
fala piątek, 30.01.2015 15:42
Trzech muszkieterów...
piątek, 30.01.2015 14:55
Jak na swój wiek bardzo mlodo wyglada
piątek, 30.01.2015 13:59
KARIEROWICZ...totalna pomyłka :/
gir piątek, 30.01.2015 13:49
Czy Pan Burmistrz nie pośpieszył się z nominacją? Pan Bolisęga nie zakończył przecież swoich zadań w poprzedniej firmie. Będzie łączył dwa etaty?
gosia piątek, 30.01.2015 13:41
Co to za doswiadczenie i wiedza, ciezko bedzie w Dzierzoniowie. Byle kierownik ma wyzsze wykształcenie w urzędzie, a zastepca takie nic.SZOK. Nie popieram burmistrza w tych poczynaniach
a piątek, 30.01.2015 12:25
PISZCIE GŁUPOTY I TAK DUŻO ZROBIŁ.
... piątek, 30.01.2015 13:38
...tak, fotek przed wyborami sobie i p.Kucharskiemu...nieskromnie nazywając się najlepszym...
ddz piątek, 30.01.2015 13:34
Dobry wybór Kucharski ego ...razem tworzą super ekipę ...powodzenia
piątek, 30.01.2015 13:30
O BOŻE
Wyborca piątek, 30.01.2015 13:10
Na mało ważne stanowiska przeprowadzane są konkursy, a na wysokie stanowiska urzędnicze mianowany są kolesie bez wykształcenia i odpowiednich kompetencji.
joko piątek, 30.01.2015 13:30
na niedawno ogłoszony (kilkuetapowy) konkurs na podrzędne stanowisko urzędnicze wymagane było wykształcenie wyższe preferowane administracyjne/prawnicze! Przeprowadzono testy psychologiczne i merytoryczne ze szczegółowej wiedzy o ustawach i rozporządzeniach...+ rozmowa kwalifikacyjna z 4 osobową komisją...i jak to się ma do powołanych wice, których JEDYNIE (jak napisano o p.Blacharzu) zapoznano z obowiązkami...!!!!
piątek, 30.01.2015 13:13
Naprawdę prosty teścik z rachunkowości i ekonomii i leżą na całej linii, to jakaś kpina z nas mieszkańców !!!
JaN piątek, 30.01.2015 13:11
.... drugim zastępcą burmistrza!!! Ilu ich jeszcze obecny burmisztrz planuje?
piątek, 30.01.2015 12:59
Bardzo to przykre. Skoro mieszkańcy nie chcieli takiego radnego to Pan burmistrz powinien to brać pod uwagę... ale kolesiostwo było i będzie...
z piątek, 30.01.2015 12:27
CZEKAMY NA REMONT TRYBUN NA STADIONIE.
piątek, 30.01.2015 12:19
Nie chcę takich zastępców burmistrza. Wstyd mi, że reprezentują Dzierżoniów. Darek, co to ma być?
piątek, 30.01.2015 12:18
To nieporozumienie jakieś.
piątek, 30.01.2015 12:11
uwaga! usuwane są negatywne komentarze!
zieniu piątek, 30.01.2015 11:50
Powodzenia Andrzej !
piątek, 30.01.2015 11:29
Oj cieniutko z tym wykształceniem, licencjat po jakiej szkole? Wstyd, nawet zwykły kierownik ds. biura obsługi każdego urzędu w Polsce musi mieć wykształcenie wyższe pełne magisterskie, ale widach u nas Burmistrz może mieć nawet średnie
piątek, 30.01.2015 11:27
Darek why?
D piątek, 30.01.2015 11:22
Gratuluję i pozdrawiam serdecznie.
piątek, 30.01.2015 11:09
karierowicz...gdzie Go nie bylo??