Niebezpieczne incydenty na torach do Bielawy

poniedziałek, 16.12.2019 11:00 78829 163

Dwie groźne sytuacje miały miejsce na linii kolejowej Dzierżoniów - Bielawa. Otóż 15 grudnia podczas wjazdu pociągu na uroczyste otwarcie Kolei dla Bielawy działkowcy zablokowali na 15 minut tory. Kolejne zdarzenie, to nielegalne włożenie płyt przejazdowych, które miały umożliwić dojazd przez tory do jednej z posesji.

 - 15 grudnia, około 13:30 dyżurny bielawskiego komisariatu otrzymał zgłoszenie o 4 osobach, blokujących przejazd szynobusu, przed stacją Bielawa Zachodnia. Wysłany na miejsce patrol nie potwierdził zdarzenia, osoby miały oddalić się przed przyjazdem policji - powiedział Doba.pl kom. Marcin Ząbek, oficer prasowy Komendy Powiatowej Policji w Dzierżoniowie dodając że: na chwilę obecną nie wpłynęło żadne zawiadomienie o przestępstwie ze strony Kolei Dolnośląskich. Odnotowano interwencję, gdzie według zgłoszenia 16. grudnia około 11:25 koparka miała pracować zbyt blisko torowiska. Na miejscu potwierdzono, iż betonowe płyty znajdują się pomiędzy torami. Trwają czynności sprawdzające, mające na celu wyjaśnienie czy doszło do popełnienia czynu zabronionego.

Przeczytaj komentarze (163)

Komentarze (163)

sobota, 21.12.2019 10:02
A jak to się nazywa kiedy funkcjonariusze policji chcą cię ukarać za nieprawidłowe parkowanie, chociaż parkujesz zgodnie z przepisami ruchu drogowego, a jeśli nie mogą ukarać mandatem, to notorycznie nękają w miejscu zamieszkania, zostawiając wezwania na komisariat lub wymyślają na poczekaniu historie aby zastraszyć ???
Normalny wtorek, 17.12.2019 05:40
MAM TYLKO JEDNĄ PROŚBĘ, PROSZĘ POLICZYĆ ILOŚĆ OSÓB JADĄCYCH TYM POCIĄGIEM W CIĄGU ROKU, NASTĘPNIE PODZIELCIE TA LICZBE PRZEZ KOSZTY JAKIE PONIÓSŁ POWIAT DZIERŻONIOWSKI I GMINA BIELAWA NA UTRZYMANIE I WYKONANIE TEJ INWESTYCJI I WTEDY ZASTANÓWCIE SIĘ CZY TO BYŁO NAPRAWDĘ POTRZEBNE
Autor wtorek, 17.12.2019 06:29
To jest zachcianka Urz. Marszałkowskiego a nie Powiatu. Co do kosztów utrzymania to niech się szykuje Bielawa. Dla jaj za 1 zł. Pojechali. Wycieczka.
bielawianin wtorek, 17.12.2019 12:37
autor to jedz autobusem a jak ci nacisnie na wentyl to sie zlejesz w majty ja to mialem kierowca pks nie chcial mi udostepnic toalety chociaz zaplacilem za bilet.A tu masz dostep do wc przez cale 1.30 godz i jaka wygoda nie mowiac o korkach na bielanach w godzinach szczytu gdzie sie jedzie bite 2 godz i co zatkalo kakao!
sobota, 21.12.2019 09:56
Trzeba było nie chlać piwska
kolej OK wtorek, 17.12.2019 06:36
Spytaj księdza na dolnej parafii ile jego nietrafiona inwestycja kosztowała i ile będzie jeszcze kosztować.
W Bielawie w okresie największej liczby ludności funkcjonowały 2 kościoły i kapliczka.
Teraz jak o kilka tysięcy mniej ludzi i zdecydowanie mniej praktykujących mamy 4 parafie i kolejny budujący się od kilkunastu lat kościół.
To jest dopiero nietrafiona inwestycja, która niewielu będzie (jeśli będzie) służyć.
autor wtorek, 17.12.2019 09:07
Tutaj masz rację, ale ten ksiądz ma wygórowane ambicje. Pamiętam kiedy był u nas wikarym to chcial rządzić proboszczem, kiedy odchodził z naszej Parafii, to probosz mu życzył "żeby jak najszybciej został upragnionym proboszczem".
wtorek, 17.12.2019 10:33
nie chodzi przecież o to żeby NAZBIERAĆ ale o to żeby CAŁY CZAS ZBIERAĆ..wybudował by w rok kościół i co wtedy??za co będzie żył??
poniedziałek, 16.12.2019 22:20
Przeciwko tej durnej inwestycji jest bardzo dużo ludzi, tory i trąbiące szynobusy pod oknami ludzi, dzieci i starsze osoby oraz przejazdy niestrzeżone, szlabany na rondach... myślisz, że za tym są ludzie? To kilku krzykaczy ubzdrało sobie, że zrobią karierę na szynobusie bo pociągiem tego nazwać nie można.
Khgh piątek, 20.12.2019 21:54
Kiedyś jeździło bardzo dużo pociągów i nikt do nikogo nie miał pretensji ludzie się cieszyli a teraz za szynbus który jeździ 5 razy dziennie Taka awantura
poniedziałek, 16.12.2019 22:33
Czyli mieszkasz kolo linii kolejowej i masz pretensje ze jezdzi pociag....Popraw mnie jesli zle to rozumiem
poniedziałek, 16.12.2019 22:37
Maniek bardziej już nie da się ośmieszyć więc zamilcz
darek wtorek, 17.12.2019 09:51
Nie trzeba mieszkać koło linii , trąbkę słychać w całej bielawie , przez cały dzień . A tym śmiesznym pociągiem jeździ tylko maszynista .
wtorek, 17.12.2019 10:09
Darek zejdź z torów to przestanie trąbić...taka sugestia
MH wtorek, 17.12.2019 11:32
To niech trąbi hejnał jak z Wieży Mariackiej. Będzie kolejna atrakcja turystyczna.
Rafał środa, 18.12.2019 12:27
Przeszkadza kilka szynobusow na dobę przejezdzajacych ale tysiące samochodów i tiry jakoś nie przeszkadzają. Ot takie Polskie myślenie.
BIELAWA wtorek, 17.12.2019 10:05
100 procent racja . TORY PARALIZÓ.JĄ CCALE MIASTO BEZ SENSU ile tego smrodu przez te STOPKI
^-^ wtorek, 17.12.2019 19:30
Wycofać.stare śmierdzące.graty z ulic
Wiem wtorek, 17.12.2019 10:24
Niedługo uruchomią sygnalizację świetlną na Miodowej, Boh. Getta, Rolnej i Ceglanej to znaki STOP znikną.
Hill środa, 18.12.2019 10:57
Sens tej kolei dla Bielawy jest taki sobie. Ale jeśli w dalszej kolejności będzie połączenie do jeziora, potem do Srebrnej Góry i dalej, to jestem jak najbardziej za. Zwykli ludzie widzą to co widzą, wizjonerzy-to, czego jeszcze nie ma.
czwartek, 19.12.2019 11:43
O tak, Dziki zdecydowanie jest wizjonerem. Wymyślił, że kolej będzie dojeżdżała mu prawie pod dom, to będzie :)
Grażynka czwartek, 19.12.2019 17:29
Prawdziwi wizjonerzy realizują pomysły za własne a nie publiczne pieniądze. To jest fanaberia nie poparta ani wyliczeniami ani zdrowym rozsądkiem, chyba że uznamy że Pan Wild chce mieć stację kolejową pod domem w Srebrnej Górze, aby mógł za pieniądze podatników dojeżdżać wygodnie do Wrocławia.
wtorek, 17.12.2019 11:54
Prawda jest taka,ze 90% miasta jest ten szynobus obojętny...jest to jest...lepiej niech bedzie ma go nie byc.
10% byc moze przeszkadza,ale z tego tylko moze z 2% naprawde odczuwa jakies niedogodnosci w postaci hałasu,czy tam jakiegos przejscia.Pozostale 8% to ludzie tutaj wypisujący i robiący sztuczny tłok.Są to przedstawiciele prywatnych przewozników,ludzie mający jakies zatargi z kims z ratusza...oraz tradycyjnie AntyPiS tradycyjnie atakujący absolutnie wszystko co jest robione w tym kraju po 2015 a wsrod tego antyPiSu połowa to SBcja a.druga polowa to ci co im przeszkadza ze sąsiad dostał 500zł rodzinnego.
Takze ludzie głowa do góry...Tak naprawde nie jest to absolutnie zaden problem drogi czytelniku.Za tydzien juz nikt nie bedzie pamietal o grupie wariatow co zablokowali przejazd,tak jak juz nikt nie pamieta o KoDzie,Gersdorf,Biedroniu ktory nie moze biedny do restauracji chodzic bo tu taka nagonka na niego ze az prezydentem miasta zostal i dziala w polityce....To są oszołomy o ktorych za chwile nikt nie pamieta a oni umierają gdzies w samotnosci i zapomnieniu,przesiąknięci swoją frustracją do ostatnich dni zycia.
środa, 18.12.2019 21:18
Otóż TO! 100/100!
wtorek, 17.12.2019 12:30
Ależ się rozpisał pajacu
środa, 18.12.2019 21:19
Prawda w oczy kole :D Nota bene, sam jesteś pajacem.
wtorek, 17.12.2019 12:33
Akurat masz co poczytac jak reklamy puszczają na tvn24 między kolejnymi etapami prania Ci mózgu pajacu xD
w@lduś środa, 18.12.2019 17:31
Będę trochę brutalny.
Wszyscy przeciwnicy kolei niech klikną w poniższe linki.
https://doba.pl/ddz/artykul/wypa
dek-mlodych-ludzi-na-osemce-/41346/0
ht
tps://doba.pl/ddz/artykul/wypadek-na-ose
mce-w-lagiewnikach-kierowca-audi-komplet
nie-pijany-zobacz-wideo-/41176/0
https:
//doba.pl/wroclaw/artykul/smiertelny-wyp
adek-na-osemce-samochod-polamal-sie-po-z
derzeniu-z-cysterna-foto-/27163/0
https
://doba.pl/ddz/artykul/wypadek-na-drodze
-dzierzoniow-swidnica-jedna-osoba-nie-zy
je-zobacz-wideo-foto-komunikat-policji-/
40944/0
https://doba.pl/dkl/artykul/tra
giczny-wypadek-w-szalejowie-dolnym-nie-z
yja-dwie-osoby-foto-/21343/0
https://do
ba.pl/ddz/artykul/smiertelny-wypadek-na-
drodze-bielawa-pieszyce-droga-byla-zablo
kowana-lpr-w-akcji-wideo-i-zdjecia-/4068
0/0
https://doba.pl/ddz/artykul/wypadek
-na-dk8-w-niemczy-foto-/41684/0
https:/
/doba.pl/ddz/artykul/wypadek-na-trasie-u
ciechow-kolaczow-wideo-ze-zdarzenia-oraz
-wideo-z-wideorejestratora-/41866/0

M
acie jeszcze coś do powiedzenia?
Dajcie ludziom wybór.
Jak nie chcecie nikt was na siłę do pociągu nie wsadzi.
Patataj środa, 18.12.2019 13:22
Zwinąć asfalt na wszystkich drogach prowadzących do Bielawy. Też są nierentowne i ciągle trzeba do nich dokładać. Czas uczyć się jazdy konnej
Autor środa, 18.12.2019 13:45
Nieuchronne zwijanie kory mózgowej występuje w tej części społeczeństwa, która daje się manipulować głupkowatej propagandzie. A ceny ROSNĄ że ho ho....POD-WYŻ-KI, ! DRO-ŻY-ZNA !
środa, 18.12.2019 12:38
Zamiast wypisywac tu brednie i wykupowac reklamy na tablicach swietlnych to idz chlopie zalatw sobie w koncu ten dojazd jak trzeba i nie rob juz z siebie takiego pajaca
Trzeźwo-myśląca wtorek, 17.12.2019 09:09
Te tory to fanaberia Niezależnych Sprzedawczyków, którzy w zamian za poparcie PiS-u w sejmiku ciągną pieniądze na kolej w której pracują :-)
To cała tajemnica.....Zapytajcie starszych ludzi , którzy nadal mieszkają w mieszkaniach bez toalety lub łazienki, a jest takich sporo w Bielawie, czy potrzebny im szynobus czy łazienka w mieszkaniu. Ta linia nigdy nie będzie rentowna. Tłumy na otwarciu, częściowo spędzone rodziny urzędników, o niczym nie świadczą. Po roku zapytajmy urzędników o podsumowanie kosztów funkcjonowania i utrzymania linii. Wówczas sytuacja będzie zgoła inna. W takich beznadziejnych projektach topione są nasze wspólne pieniądze zarządzane przez nieudaczników i karierowiczów,
Rafał środa, 18.12.2019 12:24
Ale z Ciebie ekonomista do spraw kolei pokaż mi która linia jest rentowna.
Wiesio wtorek, 17.12.2019 17:02
Napisz list do prezydenta, lub się wyprowadź bencwale.
:) wtorek, 17.12.2019 19:45
Pytanie przwodnie brzmi:
Co ma kolei do braku łazienek/toalet w domach społeczności bielawskiej. Tak społeczności CAŁEJ, a nie tylko biednych starszych osób. Ja rozumiem, że w naszym mieście przeważają osoby starsze ale nie zachowujmy się jakby nas z dziczy wypuścili. Nie oszukujmy się, póki człowiek sam w swoim mieszkaniu nie zrobi łazienki, to mieć jej nie będzie. Takie są realia. Ja osobiście uważam, że ta kolei to fantastyczna inwestycja dla każdego, przede wszystkim jest to duże ułatwienie dla osób dojeżdżających do szkoły, pracy czy nawet do lekarza! Nie rozumiem tylko po co tyle jadu w ludziach
wtorek, 17.12.2019 21:11
fantastyczna inwestycja , dobrze że nie za twoje . 20 mln wyrzucone w błoto przez rządzących z pis . wiadukt nad torami drugie 20 mln . fajnie się trwoni publiczne pieniądze dla własnego poklasku .
wtorek, 17.12.2019 21:26
O czym ty bredzisz czlowieku?
Do 2015 roku zylismy jak zascianek zachodniej Europy.Przez 4 lata wiecej sie w tym kraju pobudowalo niz od 89roku a ty mowisz o jakims trwonieniu pieniedzy.Gdzie te pieniadze byly przez te wszystkie lata tego dziadostwa ja bym sie lepiej spytal bo one gdzies musialy byc i ktos je musial miec.Ty piszesz o trwonieniu...puknij sie w glowe czlowieku
autor środa, 18.12.2019 00:00
Bredzisz, przez 4 lata nic się nie zbudowało, jedynie domykało wcześniejsze inwestycje. Jak większość PiS-maków miałeś pod górkę do szkoły. Nie jesteś w stanie zrozumieć podstawowych pojęć, dlatego TV-PiS jest dla ciebie idealne. Prosty przekaz, kłamliwe słowa do prostego chłopa oderwanego od cepa.
środa, 18.12.2019 10:13
Tak tak...juz piąty rok trwa domykanie inwestycji i czerpanie ze skarbca Platformy i PSLu..."Pieniędzy nie ma i nie będzie..."...no popatrz znalazły się...tylko u was i u waszych kolesi jakby troche biedniej...Domykanie inwestycji...to się uśmiałem xD
wyborca PSL-u środa, 18.12.2019 10:54
CO KONKRETNIE ZBUDOWANO ? Ile km. autostrad, stadionów, żłobków, przedszkoli, ile km. nowej kanalizacji ułożono? NIC tylko PODWYŻKI I DROŻYZNA !
środa, 18.12.2019 11:54
Temat o swiezo zbudowanej linii kolejowej a ten sie pyta co zbudowano....no ale zeby byc wyborca PSLu to nie mozna byc zbyt rogarniętym po tym co ta partia odstawia i jak sie widzi jaka ona jest nadzwyczajnie elastyczna w poglądach i koalicjach...no inaczej nie będzie i nie ma co od chlopa wymagać
wtorek, 17.12.2019 22:39
Tak fantastyczna inwestycja :) co by się nie zrobiło w tym mieście, to i tak znajdą się buraki, które zawsze beda narzekać :))
wtorek, 17.12.2019 21:04
100 % racji .
wtorek, 17.12.2019 09:21
Ale kto ma niby tę łazienke zrobić tym ludziom?
Polskie Koleje Państwowe czy może społeczeństwo ma się zrzucić?
Trzeźwo-myśląca wtorek, 17.12.2019 10:02
Po pierwsze to nie PKP jest inwestorem, a Sejmik Dolnośląski, który przejął tą linię. Chodzi o zasadę, że najpierw inwestujemy w te potrzeby, które służą większej liczbie obywateli, a nie garstce, która ostatecznie będzie z tej linii korzystać. To tak jakby ktoś mieszkał w starej ruderze, a kupił na raty mercedesa. Miasto powinno angażować się w poprawę standardu życia tym, którzy na prawdę tego potrzebują, a nie pomagać Hałaczkiewiczowi w spełnianiu jego fanaberii !
wtorek, 17.12.2019 21:17
kto tym będzie jeżdził ja się pytam . za parę lat ta kolej zniknie bo będzie nierętowna i co pozostanie , smród po pis .
wtorek, 17.12.2019 10:08
Czyli Twoim zdaniem poprawa standardu zycia poszczegolnym jednostkom przez wybudowanie im w ich mieszkaniach lazienki (szczerze nie wiem jak mozna zyc bez lazienki i nic z tym nie robic...ale widocznie komus tak wygodnie) jest bardziej w interesie ogółu spoleczenstwa niz budowa linii kolejowej służącej ogólowi spoleczenstwa a nie poszczególnym jednostkom jak w przypadku prywatnej toalety w mieszkaniu....No ciekawa teoria faktycznie.Musze to przemyslec chyba
Trzeźwo-myśląca wtorek, 17.12.2019 10:25
Koszt tej inwestycji to ok. 5 milionów złotych. Ponadto, roczne koszty utrzymania NIGDY nie zostaną pokryte wpływami z biletów. To będzie ZAWSZE inwestycja deficytowa. Zakładając roczne koszty utrzymania linii i przystanków, amortyzację szynobusa, płace itd, tylko na poziomie 1 miliona, w ciągu 10 lat daje to 10 milionów. Rzazem 15 milionów. Zapytaj mieszkańców Bielawy, czy wydali by ja mądrzej. Rzeczywiście musisz to chyba przemyśleć...
Kolej OK wtorek, 17.12.2019 19:51
Szynobus i tak się amortyzuje niezależnie od tego, czy wiedzie do Bielawy, czy nie.
Obsłudze pociągu też nie trzeba płacić nadgodzin.
Pociąg po przyjechaniu z Wrocławia do DDZ stał kilka minut kilkaset metrów od dworca.
Zakładając, że szynobus spala ok 50 l oleju na 100 km i nawet jeśli KD płacą 5 PLN za litr (a nie płacą) to koszt kursu do Bielawy i z powrotem do DDZ to 40 PLN, czyli tyle co sekretarka w NBP zarabia w 6,5 minuty a to szybciej niż jedzie pociąg z Bielawy do DDZ.
W tym kraju na rozdawnictwo, które nie służy nikomu oprócz obdarowanemu wydaje się nie takie pieniądze, o których piszesz a nikt nie podnosi takiego jazgotu.
DK 8 nie powstanie do 2028 i trzeba dać ludziom wybór.
Pojeździj sobie codziennie do Wrocka do rynku o 8 rano i wracaj o 16 i tak przez kilka miesięcy.
Zobaczymy co wtedy napiszesz?
wtorek, 17.12.2019 10:30
Tylko Bielawa nie dołożyła do tego ani grosza. Więc faktycznie niech lepiej zajmą się swoim budżetem, a okoń swoim a nie mieszają się w cudze sprawy.
Trzeźwo-myśląca wtorek, 17.12.2019 10:43
Rozumiem, że jeśli Bielawa nie dołoży nić do budowy , to oznacza że można marnować publiczne pieniądze na fanaberie karierowiczów? Zobaczymy za miesiąc ilu pasażerów będzie z niej korzystać. Wtedy nie znajdziemy tu prawdopodobnie zdjęć pustych pociągów i przystanków! Ale ja zrobię kilka i wrzucę temat dobie, ciekawe czy podchwyci....
wtorek, 17.12.2019 10:50
Ale Ty masz kobieto świadomość,ze to nie jest pociąg który ekstra jezdzi z Bielawy do Wroclawia,tylko pociąg który od dawien dawna jezdzi z Dzierzoniowa,tylko teraz jedzie 8km dalej zeby wjechac do Bielawy,stanąć i za chwile wrócić do Dzierzoniowa i pojechać dalej jak zawsze?
Czy Tobie ktos wmowil,ze ten pociąg nigdy wczesniej nie jezdzil i zrobili ekstra linie do bielawy?
wtorek, 17.12.2019 21:19
ty masz pojęcie dlaczego ten pociąg kiedyś zlikwidowali , czy tak gadasz żeby gadać.
Trzeźwo-myśląca wtorek, 17.12.2019 11:02
Owszem, jeździł ale przed i zaraz po wojnie, kiedy auto było luksusem. Teraz, niektórzy mają po 2 aua i kiedy chcą to wsiadają i po godzinie są we Wrocławiu. Jeśli są studentami, to wybierają busa i też szybko są we Wrocławiu. Nie słyszałam o protestach ludzi, którzy nie mogą dojechać do Wrocławia, hahahaha. W tym sensie wydawanie takich pieniędzy na kolej w tych czasach to FANABERIA karierowiczów, którą popiera miłościwie nam panujący burmistrz. Nie ma żadnych logicznych i ekonomicznych argumentów za utrzymywaniem takiej linii. Tyle w temacie.
autor wtorek, 17.12.2019 18:59
Pani niby trzeźwi myśląca, mój syn jest studentem i korzysta z PKP jak przyjeżdża do domu, jest wygodniej i taniej. Teraz wszyscy krzyczą o ekologii, o emisji spalin, szynobus jest o wiele bardziej eko. Proszę pomyśleć ilu pasażerów wysiada do damochodu?, a ilu do pociagu?.
wtorek, 17.12.2019 19:52
Trzeba było wybudować kolejny kościół wtedy by nie było takiej dramy HAHAHA oj ludzie co z wami nie tak, tymbardziej z Panią. Nie ma Pani łazienki? No przykro mi
wtorek, 17.12.2019 11:22
Dokładnie,kiedy obwodnica? Pewnie za kilka lat,bo będzie obsuwa,wszystko projektować na nowo,drogi są ważniejsze ,jeszcze trochę dróg wojewódzkich jest do zrobienia,chociażby mogli by 3 etap obwodnicy zacząć zanim się uporają z dokumentacją drugiego etapy,jak Bielawa ma mieć strefę jak wszystko przez Dz-ów musi jechać to inwestor zakład w Dz-owie sobie wybuduje i ma w nosie Bielawę.A teraz każdy ma auto i chce nim jeździć po normalnych drogach ,a w Bielawie ulica Wolności oraz od byłych świateł ul.Żeromskiego jest super...
wtorek, 17.12.2019 13:53
Niedawno zakończył się przetarg na II etap obwodnicy, który uwzględnia budowę przejazdu kolejowego koło ronda. Co do strefy, to zostało już niewiele miejsca a poszerzenie strefy musiałoby się odbyć kosztem granic Pieszyc na rzecz DDZ na co póki co nic nie wskazuje. Tutaj akurat Bielawa ma szansę i abstra***ąc od konfliktu o słuszność kolei miejmy nadzieję, że ją wykorzysta
wtorek, 17.12.2019 11:26
Ale kto ma te dwa auta?
Ci co łazienki nie mają czy teraz już o jakiś innych mowa?
O co Tobie kobieto chodzi to tylko Ty wiesz i oboje wiemy ze nie jest to kwestia szynobusa.Dramat co ty robisz
Trzeźwo-myśląca wtorek, 17.12.2019 11:41
Dramat to twoje brednie bez żadnych argumentów. Nie przytoczyłeś ŻĄDNEGO logicznego argumentu.Nie masz też pojęcia o rachunku ekonomicznym. Najprawdopodobniej nie skorzystasz też z tego pociągu więcej jak raz lub dwa razy w roku. A bronisz go jak niepodległości z żarliwością godną większej sprawy. Prawdziwy IDEOWIEC ! hahahah
autor wtorek, 17.12.2019 19:03
To proszę przeliczyć jaki bedzie rachunek ekonomiczny, jak pojedzie do Wrocławia 10 samochodów, lub tyle samo pasażerów ( czyli około 50 osób) pojedzie pociagiem. Jak Pani myśli, co bedzie tańsze i zdrowsze dla środowiska.
wtorek, 17.12.2019 11:34
Widać kobieto, że nie masz zielonego pojęcia o autobusach kursujących do Wrocławia, jazda tego pojazdu z Bielawy do Dzierżoniowa zajmuje 40 minut, a gdzie reszta?
wtorek, 17.12.2019 11:36
Dojazd do Wrocławia punktualnie, bez korków.
Daniel wtorek, 17.12.2019 11:01
Niemam problemu każdy ma swój wybór czy to szynobusem czy z Pks-em albo z Romańczukiem chce jeździć,tylko że przewoźniczy autobusowi sami utrzymują swoje interesy i ja nie muszę do nich dopłacać że swoich podatków,a Koleje Dolnośląskie robią promocję na przejazdy i mają tańsze bilety bo wiedzą że jak im braknie pieniędzy pod koniec roku to Urząd Marszałkowski dołoży,a z czego ?,z podatków wszystkich osób czy korzystają czy nie,bilety powinny pokrywać koszty i odpowiednio kosztować aby mnie to nie kosztowało,ważniejsze są szpitale i służba zdrowia niż fanaberia Hałczkiewicza i kolegów,tym bardziej że Bielawa ma dobre połączenie autobusowe,pewnie kolej wykończy przwoźników autobusowych poprzez niższe ceny biletów do których dopłacimy podatkami ,więc dojazd uczniów z Łagiewnik do Dz-owa będzie utrudniony bo nie będzie czym bo lokotywy brak.
wtorek, 17.12.2019 12:46
Za refundację ulg ustawowych wszystkim przewoźnikom autobusowym na tej trasie płacimy ze swoich podatków. Bez tego już dawno by zamknęli te SWOJE INTERESY, tacy są wydajni. Więc dokształć się, a potem chromol te farmazony. Nie chcesz, to nie korzystaj. Najlepsze jest to, że najbardziej protestują oszołomy, które w ogóle od wieków nie korzystają z transportu zbiorowego. Ci, co to robią, dobrze wiedzą, jak bardzo mało wydajny i jak bardzo zawodny jest autobus. Więc okońskie pieski szczekają, a pociąg jedzie dalej.
wtorek, 17.12.2019 14:28
Akurat bęcwale ulgi są też w pociągach więć nie rozumie cię co ty domnie piszesz teraz,w takim wypadku też dopłacasz do koleji tylko że więcej bo jest droższa w utrzymaniu,Sadkowi się dziwie że wszedł w transport autobusowy bo to nigdzie nie jest to opłacalne,np:Romańczuk nie bez powodu jeździ starymi gratami,a Zkm wziął firmę do obsługi miejskiej komunikacji która płaci kierowcom pod stołem a reszta od najniższej bo pewnie inaczej by wyrobił,taki los spotkał Pks i Ska
wtorek, 17.12.2019 15:20
No to jak to w koncu jest?
To do PKSu i Romanczuka tez doplacamy czy nie,bo juz sam nie wiem ?
wtorek, 17.12.2019 22:27
Ani grosza,oni dostają zwrot za ulgi ustawowe (w tym roku koniec dla połączeń autobusowych,a co z mieszkańcami gdzie niema koleji?) ,tak samo jak kolej(kolej dalej będzie mieć),tylko że oni muszą wyjść na plus bo inaczej bankrut bedzie ,a Kolej Dolnośląska należy do Urzędu Wojewódzkiego,czyli jak przyniesie stratę to różnice pokryje urząd z naszych podatków,
środa, 18.12.2019 07:42
Perfidny i obłudny kler z molestującymi seksualnie nieletnich wykolejencami w sukienkach tez jest nie rentowny i nikomu normalnemu nie potrzebny a mimo tego walisz do kleru drzwiami i oknami sypiać im do koszyków i na tace kasę zamiast zaprotestować tak jak czynisz to tutaj, ty perfidny i klerobojny katotalibie! Linia kolejowa jest cywilizowanym osobom chcącym bezpośrednio do Wrocławia pojechać potrzebna! Wiele osób wybierze bezpieczną podróż do Wrocławia szynobusem i zrezygnuje z bardzo niebezpiecznej podróży samochodem! Nie podoba ci się do drzyj kapcie do sukienkowych ażeby ci pomogli wybudować w mieszkaniu toaletę i łazienkę! Przez dziesiàtki lat waliłaś klerowi kasè do koszyków i na tace zamiast oszczędzać na modernizacje swojego mieszkania! Trzymaj wobec tego swoją szczerbatą i bezzębną jadaczkę...
wtorek, 17.12.2019 11:01
Człowieku masz dużo pieniędzy zainwestuj i zrób ludzia łazienki Starzy ludzie mają twarde charaktery i nie lubią zmian Oni tylki wycieraja wyborczą bo szkoda pieniędzy na papier toaletowy
Góral wtorek, 17.12.2019 11:17
Bredzisz kolego. Zapytaj tych , którzy codziennie korzystają z toalety na korytarzu, czy nie zamieniliby jej na łazienkę w domu...Takich bloków w Bielawie jest jeszcze bardzo dużo.Tacy jak ty, są już na szczęście w zaniku, bo coraz więcej ludzi dostrzega jak banda której bronisz, nas okrada. Zaprawdę powiadam wam, koniec kulawego jest bliski, a młode wilczki tylko czekają aby rzucić się sobie do gardeł, hahahaha
y wtorek, 17.12.2019 19:40
Ciekawe co to za ,,intelektualista,, zorganizował ,,nielegalne włożenie płyt przejazdowych,,...???
wtorek, 17.12.2019 23:20
Pisza o tym incydencie na wszystkich portalach. Pan przedsiebiorca sam sobie majstrowal przy torach.
y środa, 18.12.2019 11:33
Czy czasem pan przedsiębiorca,człowiek zresztą źle wychowany nie popełnił przestępstwa narażenia pasażerów na niebezpieczeństwo utraty życia,albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu opisanego w art.160kk...??? Mam taką nadzieję,że Prokuratura Rejonowa w Dzierżoniowie podejmie w tej sprawie czynności i sprawę wyjaśni...!!!
twojstary środa, 18.12.2019 08:39
Po cebule na targ, do kościoła i na tory.
wujek Witek środa, 18.12.2019 08:03
Karczewski na bezpłatnym urlopie pełnił płatne dyżury. Innymi słowy dostał 400 tysięcy za pracę której nie wykonał. Czy to jest w porządku ??? Ilu jeszcze takich Panów jest w waszych szeregach ???
środa, 18.12.2019 08:25
Połączenie kolejowe Bielawy z Wrocławiem było od lat potrzebne i niezbędne! Władze Wrocławia powinny jak najszybciej zareagować i ze względów ekologicznych wprowadzić zakaz wjazdu do Wrocławia prywatnym samochodom! Jazda do Wrocławia i z powrotem to nic innego jak Sodoma i Gomorra! W Łagiewnikach na światłach korki w obydwie strony! W Jordanowie na światłach korki w obydwie strony! Dzień w dzień na drodze do Wrocławia wypadek za wypadkiem! Bezmózgowe i nie posiadające inteligencji katotaliby jadą swoim szrotami i wyprzedzają "na trzeciego" powodując wypadki i korki! Dzieki nowemu połączeniu kolejowemu, wsiadam w Bielawie do wygodnego i bezpiecznego pociągu i wysiadam na Dworcu Głównym we Wrocławiu! Wieczorem wsiadam do pociągu we Wrocławiu i podziwiając podczas przejazdu pociągiem piękne ziemie, lasy, wioski i miasteczka bez najmniejsżego stresu wysiadam w Bielawie! Brawo! Jezeli się bezmózgowym i zacofanym katotalibom nie podoba nowa kolej to niech spadajà tam skąd przybyli! Ot i wszystko!
Autor środa, 18.12.2019 08:48
Nie trzeba było wydawać 14 milionów na jego uruchomienie bo połączenie do Wrocławia jest z Dzierżoniowa. Tak samo bezpieczne.
środa, 18.12.2019 09:31
Miliardy zlotych wyrzucono w bloto podczas wizyt w Polsce opiekuna pedofili i pederastów z Rzymu i wtedy ci zawistny i perfidny katotalibie to nie przeszkadzalo??? W Bielawie mieszka wielu emerytów i rencistów oraz innych prywatnych osób którzy chcac dojechac do lekarzy do Wroclawia musieli by stac na przystankach w oczekiwaniu na spózniajace sie autobusy oraz sie tluc autobusami i którzy nie posiadaja prywatnych samochodów i to now epolaczeni kolejowe Bielawa - Wroclaw jest dla nich super dogodnym rozwiazaniem! Idz zawistny katotalibie pod ruiny budowli która sukienkowi od 15 lat usiluja wybudowac i tam oblej sie benzyna i zaprotestuj ze wydano juz miliony zlotych i konca nie widac!
bisek środa, 18.12.2019 07:38
UBER Dzierzoniow Bielawa
wtorek, 17.12.2019 21:44
szynobus ok.
ela wtorek, 17.12.2019 21:32
Jestem z Bielawy i dobrze że mogę wysiąsć w swoim miescie
wtorek, 17.12.2019 20:05
Ubeki na torach!!
Jo wtorek, 17.12.2019 20:28
POLACZKOM WIECZNIE ŹLE!!!
B wtorek, 17.12.2019 20:30
80+ na tory!!!!
Andrzej wtorek, 17.12.2019 18:37
Niebezpieczny przejazd na pocztowej
ToYa wtorek, 17.12.2019 18:02
Tory na TIRy.
Po 10 tys. Złotych mandatu dać wtorek, 17.12.2019 15:50
Kościolom zakazać dzwonienia à tym działkowcom za blokowanie po 10 tys. Złotych mandatu
wtorek, 17.12.2019 21:11
Dzisiaj z Wrocławia do Bielawy jechało bardzo dużo młodzieży z tym że jedna została w szynobusie a wszyscy wysiedli w Dzierżoniowie.Inwestycja nigdy się nie zwróci.A jeżeli o tych działkowców to im się nie dziwię .50 lat istniało to przejście .Maję bliżej na swój kawałek do uprawy roślin(produkują tlen)a teraz na dojrzałe lata wydłuża im się drogę przez nieodpowiedzialne decyzje.Za ten śmieszny pociąg do Bielawy zapłacimy grube miliony.Przejście powinni zrobić tak jak było przez 50 lat wystarczy trochę dobrej woli.
zzz wtorek, 17.12.2019 20:32
Zgadzam się
wtorek, 17.12.2019 16:49
100 % Racji
Wiesio wtorek, 17.12.2019 16:56
Na rok więzienia za stwarzanie niebezpieczeństwa + grzywna.
wtorek, 17.12.2019 10:24
najlepiej na piechotę śmigajcie żenada .
wtorek, 17.12.2019 19:42
Kto cię rodziła. Meeeeeee
wtorek, 17.12.2019 16:46
działkowcy natory
wtorek, 17.12.2019 19:21
Tak jest!Połóżmy się wszyscy na torach:D
wtorek, 17.12.2019 10:40
ile pasażerów pojechało wczoraj pociągami??? (maszynista się nie liczy)
SZYNOBUS wtorek, 17.12.2019 10:50
ROZLICZYC TĄ PSEŁDO INWESTYCJE
Diadio wtorek, 17.12.2019 11:54
Średnio wsiadało 30 osób. I oczywiście kolejne osoby w Dzierżoniowie, Świdnicy, Jaworzynie i Kątach Wrocławskich.
konduktor wtorek, 17.12.2019 16:37
Pytanie było o Bielawę , a nie wymieniasz wszystkie wioski po kolei .A ile w Mościsku
autor wtorek, 17.12.2019 19:11
Pociagi są ekonomiczne, ekologiczne i bezpieczne. Wszyscy o tym wiedzą tylko w Bielawie wymyslili że samochód to najlepszy srodek transportu. Popatrz jeden z drugim, w samochodzi po jednej lub dwie osoby, jakie zanieczyszczenie srodowiska, jaka emisja spalin. Tyle mówi się o tym, a tutaj dalej ciemnota.
Jjjj wtorek, 17.12.2019 12:49
Przeciwko tej inwestycji są członkowie i sympatycy PO i LGBT bo oni są przeciw za wszystkim co dobre
Gorszy-sort wtorek, 17.12.2019 14:30
PiC to samo dobro, kryształowy Marian powie o was całą prawdę, hahahaha
Jerzy wtorek, 17.12.2019 12:26
I raz jeszcze widać jakie mamy prawo każdy h.......na swój strój itd......
Problem jest w tym że wszyscy musimy płacić za wybryki bezmózgowców!!!!
konduktor wtorek, 17.12.2019 09:48
NIKT NIE CHCE SZYNOBUSA
wtorek, 17.12.2019 09:52
Ja nie mam nic przeciwko i nie znam nikogo kto by miał jakiś problem z tym,ze się pojawił szynobus,takze bzdury piszesz mówiác "nikt"
hhaz wtorek, 17.12.2019 13:53
to malo ludzi znasz widocznie xD
ROBOL wtorek, 17.12.2019 10:31
NIKT nie chce hotelu robotniczego przy torach
zzzzz... wtorek, 17.12.2019 03:28
Jak to działkowcy to powinno się zamknąć ogrody działkowe , jak im się nie podoba kolej to nam działki ,proste..
działkowiec wtorek, 17.12.2019 10:39
To zamknij sobie kolej, z której za pół roku nikt nie będzie korzystał a działkowcy przez 40 lat mieli przejście na działki którego się ich teraz pozbawia. Dzięki tym ogrodom jest jeszcze w Dzierżoniowie czym oddychać zważywszy na ościenne wysypisko śmieci. Działki się Wam podobają zwłaszcza latem , kiedy są owoce i warzywa... Wtedy mnóstwo ludzi zaczyna chodzić i oglądać gdzie co można skubnąć a żałujecie ludziom ludzkiego dojścia do użytkowanych od lat działek i dziwicie się, że protestują... Zobaczymy tylko na kogo będziecie pluć jak się okaże jakie koszty generuje ta straszna kolej. Żenujące to...
wtorek, 17.12.2019 12:30
Jak będzie robiona kolejna część obwodnicy przez działki obok Góry Parkowej, to będzie przypinać się kajdankami do tych działek?
wtorek, 17.12.2019 13:48
A dla kogo ta kolejna część inwestycji? Zaorzcie działki, zabetonujcie i będzie ekstra. Będzie jeździć śmierdzący pociąg z maszynistą i zostanie kupa długów...
wtorek, 17.12.2019 10:54
Ludzie.Jezdził sobie pociąg od lat z Dzierzoniowa,którym jezdza ludzie (wiem bo sam jechalem jakis miesiac temu do wrocka i juz za dzieroniowem ludzie stali,bo nie bylo gdzie usiasc).
Teraz ten sam pociąg jedzie odrobine dalej,zahacza o Bielawe i znowu wraca na Dzierzoniow i jedzie dalej dokladnie tak jak jezdzil zawsze.
Czy Wy powariowaliscie z tym szynobusem juz,czy wy wszyscy piszecie od Romanczuka i Sadka?
wtorek, 17.12.2019 13:33
Zgadzam się w 100 %
Olek wtorek, 17.12.2019 11:10
Tak ,wszyscy piszemy od nich,zobacz sobie ile Urząd Marszałkowski dokłada do koleji co roku ,uważam że są ważniejsze sprawy nawet jak droga nr 8 czy szpitale ich zadłużenie,remontują linie kolejową że Świdnicy do Jedliny Zdrój,ta linia nigdy się nie zwróci bo są potężne koszta,a w szpitalach kolejki po kilkanaście godziń,ważne że pociągiem dojedziesz do niego ,drogi powinno się robić bo z tego korzystają wszyscy od samochodów po ciężarówki oraz autobusy Sadka ty głupi głąbie.
wtorek, 17.12.2019 11:17
Jak to nagle wszyscy się martwia o budzet Państwa.Sami kradliscie,kradniecie i bedziecie kraść bo inaczej nie potraficie i nie martwicie się o budżet województwa a teraz wam szynobus przeszkadza.Nie sądze,żeby od Sadka ludzie pisali bo Sadek sobie poradzi i w du*ie ma ten szynobus.Także zostaje drugi zawodnik.Więc już wiemy Olek od kogo jesteś
Olek wtorek, 17.12.2019 11:33
Tak masz rację kocham Romańczuka,te jego stare autobusy i kierowców,bo przynajmniej nie dokładam do nich że swojej kieszeni,dziwić się że w tym kraju NFZ nie ma za co leczyć bardzo chorych dzieci a rodzice ich muszą się zadłużać na potężne pieniądzę i prosić społeczeństwo na festynach i błagać ludzi aby ich dzieci wyzdrowiałyi mogły normalnie funkcionować,a wystarczyło by tylko pieniądze przesunąć tam gdzie rzeczywiscie są potrzebne,ale lepiej z zobaczyć jak za nasze pieniądze jedzie sobie maszynista konduktor i trzech pasażerów z biletami za 12 zł czy tam za ile pieniędzy ...,to jest właśnie fanaberia.Nie jesteśmy bogatym krajem jak Niemcy ,Austria
wtorek, 17.12.2019 12:53
Napisał ktoś, kto nigdy tym truchłem na gumowych kołach nie jechał, tylko pieprzy żeby pieprzyć. Lecz się, zamknij swój hotel robotniczy, bo słabo się robi. Albo sam zainwestuj w funkcjonowanie szpitali, skoroś taki hojny.
Bielawianin wtorek, 17.12.2019 11:48
Całe szczęście że mamy nowe połączenie kolejowe do Wrocławia. Wrocław coraz bardziej się korkuje, czeka nas wzrost opłat za parkingi. Możliwe że młodzież do 21-go roku życia będzie podróżowała do Wrocławia bezpłatnie. Świetna inwestycja.
DDDD wtorek, 17.12.2019 11:14
DOWALIĆ MANDATY PORZĄDNE, ŻEBY SIĘ NAUCZYLI. POCIAGU ZACHCIAŁO SIĘ ZATRZYMAC.
KOLEJARZ wtorek, 17.12.2019 10:41
A jak mają dojechac HELIKOPTEREM
wtorek, 17.12.2019 09:59
Szczerze mówiąc,to jakby mi ktoś przed 2015 rokiem powiedział,ze to społeczeństwo polskie (choc tutaj zdaje sobie sprawe ze nie wszyscy są Polakami tak naprawde z dziada pradziada i tu moze być tez problem) ze to spoleczenstwo jest tak głupie,ze moze je tak podzielic kwestia wypłacanie rodzinnego czy kwestia budowy linii kolejowej.Jak było dziadostwo brud smród to kazdy siedzial cicho.Jak tylko cos sie robi to najwieksze smrody wyłażą i zaczynają jątrzyć.Ja przestałem już filmy oglądać bo to co się pojawia na stronach z wiadomościami to przebija wszystko.Oby tak dalej to skończymy jak zwykle...starym Helmutom pieluchy tylko się nadajecie zmieniać,narzekac jak to w Polsce źle a na zachodzie dobrze...tyle jestescie ludzie warci.I tylko tak sie zastanawiam czy Kaczyński to przewidzial i brał pod uwagę,bo jak nie brał pod uwagę to Boże miej nas w opiece.
Anty wtorek, 17.12.2019 09:58
Przecież to 4 starych komuchów blokowało, którym w latach 70' propaganda PRL-u wyprała mózgi, że kolej to zło i trzeba ją zamykać.
poniedziałek, 16.12.2019 22:49
Ta kolej potrzebna jak drzwi w lesie.Popisy PO-niech do roboty uczvciwej sie wezmą wreszcie
wtorek, 17.12.2019 10:38
drzwi w lesie jeszcze nie ma ale szlabany już są
poniedziałek, 16.12.2019 22:56
Dlaczego?
Połączenie kolejowe z Wrocławiem w konkurencyjnej cenie do autobusów,ktore wjezdzają w każdą wioche,myśle ze sie przyda
poniedziałek, 16.12.2019 23:06
Romańczuk zatrzymuje się na przystankach zlokalizowanych na krajowej 8 i jedyne wioski do jakich zajeżdża to Jordanów Śląski i bardzo rzadko Uciechów oraz Sieniawka.
poniedziałek, 16.12.2019 23:13
To Ty jezdzij z Romanczukiem,twoja ciotka niech jedzie PKSem z Globgranitu a ja sobie pojade szynobusem...a jak mi bedzie pasować bardziej Romańczuk akurat to pojade z Romanczukiem...a jak nie będzie ani Romanczuka ani szynobusu akurat to pojade Globgranitem...Widzisz jakis problem?
poniedziałek, 16.12.2019 23:29
Ja widzę problem, gdyż Koleje dostają z Urzędu Marszałkowskiego dopłaty do biletów studenckich, a PKSowi i Romańczukowi zabrano je czyniąc z nich niekonkurencyjne cenowo w stosunku do Kolei. Do tego od 2020 r. Urząd zabierze dopłaty do biletów studenckich PKSowi i Romańczukowi, a Kolej dalej będzie je mieć. Kolej ma plusy: przewagę cenową ze względu na nieuczciwe praktyki ze strony Urzędu Marszałkowskiego i komfort, z kolei PKS i Romańczuk na plus jest to że jeżdżą częściej i objeżdżają Bielawę i Dzierżoniów, w których to kolej w tych miastach biegnie bokiem.
Korekta poniedziałek, 16.12.2019 23:30
Od 2012 r. zabierze dopłaty do biletów dla niepełnosprawnych^
Dziadek wtorek, 17.12.2019 10:36
Od 2012 roku ? ,cofamy się w latach? Chciałbym być młodszy o te 10 lat :)
wtorek, 17.12.2019 07:07
Dopłat do ulg ustawowych nikt im nie zabierze. A tak, jak ktoś napisał wcześniej - jeden woli autobus, inny pociąg. Każdy znajdzie coś dla siebie. Jazda DK8 to katastrofa. Więc dobrze, że jest wybór.
Bielawianin wtorek, 17.12.2019 06:02
Mam pytanie czy szynobus musi trabic po 23 godzinie. I nie powinien trochę wolniej się poruszać. Przez mikro leci dość szybko, baw wakacje jest tam pełno dzieciaków. I przejazd na pieszyce dali znak STOP i sprawa załatwiona. Przecież jak się zatrzyma na liniach to nie da się zobaczyć czy zbliża się szynobus.
Observer wtorek, 17.12.2019 09:48
Naprawdę sądzisz, że w większych miastach pociągi, szynobusy i służby w pojazdach uprzywilejowanych przestrzegają ciszy nocnej?:-)
elo wtorek, 17.12.2019 09:05
zacznij edukować te dzieci, żeby się bawiły w bezpieczniejszych miejscach niż na torach.
wtorek, 17.12.2019 09:32
Szynobus trąbi,bo dopiero zaczął jezdzic i chłop się boi ze nie wszystkie barany jeszcze są tego swiadome...Boi sie tez ze nawet jak barany są swiadome to ich dzieci będą się bawiły na torach i nie chce z nich zrobić mielonego.
wtorek, 17.12.2019 09:46
10/10
wtorek, 17.12.2019 09:29
Jak tak czytam między wierszami,to widzę,że nie bez znaczenia jest w tej kwestii lobby prywatnych przewoźników....Poszedłbym tym tropem panowie policjanci (bo jestem pewny że czytacie dobę regularnie...no przynajmniej ja bym czytał na Waszym miejscu)
alf wtorek, 17.12.2019 07:29
dobrze sie wydaje czyjes pieniazki anie swoje
Alex wtorek, 17.12.2019 07:21
no teraz Rayanair ma podobno uruchomic loty Bielawa-Pieszyce- Dzierzoniow. Tylko czekaja na dotacje z Uni. No Unia daje to trzeba to zrobic, napewno na tym wszystkim zarobi wykonawca tej roboty, nikt wiecej.
bisek wtorek, 17.12.2019 07:22
a i ludzie maja prace, super
ddz wtorek, 17.12.2019 03:17
Zlikwidować Komunikację Miejską
Jejku wtorek, 17.12.2019 07:04
Pewnie katolicy którzy głosowali na PIS.
poniedziałek, 16.12.2019 22:23
W tym kraju jest dobrze tylko wtedy jak jest taka władza,która wprowadza taki zamordyzm,ze az skórka na jajach cierpnie.Jak tylko troche lepiej ktoś chce dla ludzi,to od razu się zaczynają problemy
poniedziałek, 16.12.2019 22:27
Ależ to jest zamordyzm. Nieważna rozpoczęta i nieskończona na długie lata ważna dla całego powiatu obwodnica bo dwóm kolesiom podobają się pociągi. Pytanie, dlaczego nie zostali kolejarzami, jeździliby sobie do woli i ludzie żyliby spokojniej i bez nerwów
poniedziałek, 16.12.2019 22:32
Czlowieku czy ty nie rozumiesz ze w nornalnym miescie ma prawo byc i obwodnica i kolej,tylko ktos spiepszyl projekt w takim malym miasteczku gdzie ślepy by dojrzał ze sie bedzie krzyzowac obwodnica z torami?
Czy ty jestes taki ograniczony czy sie nasluchales bzdur znowu jakis ?
poniedziałek, 16.12.2019 22:39
Obwodnica była planowana w budżecie już w 2011 roku a kolejka przyśniła się kolesiom przed wyborami w 2014 więc nie dorabiaj kłamliwej historii
Auuuuuu wtorek, 17.12.2019 09:21
Obwodnica Dzierżoniowa w latach 90 i co?
autor poniedziałek, 16.12.2019 22:42
Tory były wcześniej niż plany obwodnicy, to nie jest ważne że jakiś czas były niecznne, ale jednak były. Planując obwodnicę trzeba było to brać pod uwagę. Zresztą, czy tą ścieżkę nazywasz obwodnicą, zaczęli coś budować, na co nie mają ani dobrego projektu, ani pieniędzy.
poniedziałek, 16.12.2019 22:36
Masz racje.brak slow.najpierw miauczenie ze bielawa nie ma szynobusu teraz problem bo ma.ej bielawiacy wroccie do koni i wozow drabiniastych.bedziecie wymarla wiocha
wtorek, 17.12.2019 04:53
Kto miauczał o szynobus? Chyba tylko hałka. I dogodził sobie na cudzy koszt.
wtorek, 17.12.2019 07:10
Z pewnością nie ten, co staje okoniem i twierdzi, że jego głos to głos całego ludu. To niech sobie siedzi w swoim hotelu robotniczym - w papierach jako siedlisko o powierzchni zabudowy do 1000 mkw. Za to powinien być kryminał a on swoje wałki usiłuje zagłuszyć obcymi.
poniedziałek, 16.12.2019 21:57
Wbrew czterem ludziom. Większość jest za koleją. Na otwarciu było dużo więcej niż czterech.
wtorek, 17.12.2019 08:51
A skąd to wiadomo? Było robione badanie opinii ?
poniedziałek, 16.12.2019 22:01
przejazd za zeta to co się dziwić, że ludzi kupa
Głos_Ludu poniedziałek, 16.12.2019 22:08
Wrogów kolei wskaże lud i pogruchocze im się kości!
poniedziałek, 16.12.2019 22:24
Idź pilnować małpy i nie zabieraj głosu w moim imieniu bo ja sobie tego ne życzę
wtorek, 17.12.2019 07:31
A Ty idź pilnować okoni, żeby nie powyskakiwały ze stawu przed wigilią. Również nie zabieraj głosu w moim imieniu, a nie wycierasz sobie gębę "ludem".
Jano poniedziałek, 16.12.2019 22:59
A kiedy połączenie lotnicze. Bielawa Dzierżoniów
WYKOLEJ IENI poniedziałek, 16.12.2019 22:11
OBWODNICE CHCĄ W KONCU PRZYSPIESZYC , CO W TYM ZLEGO
poniedziałek, 16.12.2019 22:00
bardzo dobrze !!!!
poniedziałek, 16.12.2019 21:49
Tak to jest jak się robi wbrew ludziom i rozumowi.
BIELAWIANIN poniedziałek, 16.12.2019 22:03
Jak w brew lidzią?