Mieszkańcy skarżą się na OPS Niemcza [ZOBACZ WIDEO]

środa, 9.5.2018 07:00 235246 347

Do redakcji Doba.pl zgłosili się mieszkańcy Niemczy, którzy skarżą się na działalność Ośrodka Pomocy Społecznej. Uważają, że sposób zarządzania wspomnianej instytucji wymaga natychmiastowych zmian. Żądają dymisji kierownik Beaty Roszko, która wysłała kilku podopiecznym pismo, że naruszyli jej dobra osobiste. Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo.

Przeczytaj komentarze (347)

Komentarze (347)

Odpowiadasz na komentarz:
zawiedziona
czwartek, 01.01.1970 01:00
tak dokładnieprzykro jak zpielęgniarki może być dobry kierownik skoro opieka nad starszymi w domu pomocy w Niemczy gdzie pracowała p. Roszko była nieusfatykcjonowana to będzie miała litość dla biednych
piątek, 11.05.2018 08:02
Pani Leno zamiast obrażać osoby występujące w reportażu za to, że mieli odwagę się wypowiedzieć jak traktujecie podopiecznych i w końcu powiedzieć prawdę. Wspólnie z pani przełożoną podajcie ich do sądu za te kłamstwa które wypowiadali podczas reportażu. Przecież macie niezbity dowód nagranie video jeśli kłamali to sprawę macie wygraną.
Ja czwartek, 21.06.2018 00:41
A co na to zastępca pani Beaty R.??
Dociekliwy wtorek, 10.07.2018 22:30
Zastepca z pewnoscia bardzo zdowolona, bo jak wynika z oswiadczen majatkowych na BIP ma dwa razy wieksze dochody od kierownika OPS.
Ludzie o co to chodzi? i po co w takim malym osrodku jest zastepca ? przeciez to sa niesamowicie duze koszty dla gminy...,
Pozdrawiam myslacych :)
piątek, 03.08.2018 12:45
Gdyby nie zastepca to zadna sprawa nie poszlaby do przodu, bo pani beatka sobie wiecznie wychodzi załatwiac " prywate"
środa, 19.09.2018 09:24
Hahahahahah
piątek, 11.05.2018 09:23
O,ktoś zaczyna się bać. Czyżby pomysłodawcom tego czegoś,co nazywają reportażem zapaliły się portki? Nieoczekiwany obrót sytuacji? Próba manipulacji opinią publiczną nie powiodła się?
piątek, 11.05.2018 09:29
Dość ,że nie umie przeczytać ze zrozumieniem prostego tekstu to jeszcze się ośmiesza i wypisuje bzdury. Najpierw zarzuca ludziom kłamstwa i oszczerstwa a później boi się tego dowieść w sądzie mając nagranie z tych oszczerstw. Gratulacje
piątek, 11.05.2018 10:01
Dlatego, że Ci ludzie mają dowody, mówią prawdę i walczą o swoje. Zostali zeszkalowani przez ośrodek i chwała im za to, że powiedzieli o tym głośno. Jak można podrzeć wniosek o pomoc? To jest znieważenie człowieka. Jak można robić mediacje w sprawie alimentów ( od tego jest sąd i wykwalifikowany mediator) tam na pewno nikt nie ma takich uprawnień. Jak można zastraszyć sobie podopiecznych sądem, aby ich uciszyć? To wszystko świadczy o działalności tej instytucji! Ta kobieta za dużo sobie pozwoliła i teraz powinna być za to ukarana, ponieść tego konsekwencje. Wspomniany mobbing w zakladzie pracy, wnioskować można, że panie pracownice mają troche racji, ciekawe w jaki sposob ich zastraszała..... Wyrazy współczucia, takiego burmistrza i kierownika ops.
piątek, 11.05.2018 10:08
A kto roznosi sprawy wewnętrzne zakładu pracy? Tylko ktoś,kto tam pracuje. Czyli same pracownice. Brawo.
ogrodowa piątek, 11.05.2018 10:16
osobiscie slyszalam jak pani roszko hodzila i mowila ze ma sprawy w sadzie to wyubacz, wszystkim chciala sie pokazac jako poszkodowana, teraz widac kto temu jest winien
piątek, 11.05.2018 13:22
Chodziła. Ma być chodziła.
piątek, 11.05.2018 10:22
Nie ufam takim wpisom i osobom, które wystąpiły w tej żenującej szopce. Takim osobom nie można zaufać bo gołym okiem widać że są podpuszczkowe. Będą żałować że dali się wciągnąć w grę chorego umysłu.
piątek, 11.05.2018 10:19
A to oznacza,że zawęża się krąg osób które manipulują.
Mobbing? Spójrzmy odwrotnie: czy to nie pracownice stosują mobbing wobec szefowej? Bo co dzieje się tutaj to właśnie zastraszanie i nagonka na nią. To robi obłąkana osoba z przerostem ego,manią prześladowczą. Wniosek: do szpitala psychiatrycznego na leczenie.
piątek, 11.05.2018 10:26
Uważam, że nie. Oni mają dowody, a pani kierownik? Oni nie mobbingują w tym reportażu, tylko opowiadają jak zostali potraktowani. Mobbing jak wiadomo jest w sądzie i tam, go pozostawmy. Amen
piątek, 11.05.2018 10:31
A no Amen. Czyli jest w sądzie sprawa o mobbing. Dobrze wiedzieć. Amenie,a skąd to wiesz? Sama podałaś tę sprawę do sądu? Znasz przysłowie o nożycach?
piątek, 11.05.2018 10:33
przecież to powiedziała ta pani blond w reportażu...
piątek, 11.05.2018 10:37
A skąd ta pani wie? Jest przecież biedną,poszkodowaną,prześladowaną podopieczną. Ma czas na zajmowanie się sprawami OPS,wewnętrznymi? Niech zajmie się swoimi dziećmi,żeby na stare lata miał kto jej podać łyżkę wody.
piątek, 11.05.2018 10:39
CAŁA NIEMCZA O TY WIE, ZROZUM
piątek, 11.05.2018 10:43
To komu zależy na tym rozgłosie? Niemczańscy celebryci dorwali się do internetu i robią zadymę.
piątek, 11.05.2018 10:39
Pani Leno ośmiesza się pani tymi wpisami i udawadnianiem ,że białe to czarne
piątek, 11.05.2018 15:48
Pani Doroto, skończyłaby już Pani ;)
piątek, 11.05.2018 10:43
Sam Burmistrz w reportażu wspomina że sprawa mobbingu jest w sądzie i nie będzie się na ten temat wypowiadał. Ukarać Burmistrza za rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji.
piątek, 11.05.2018 10:43
ciekawe ile ta lena dostaje za wybielanie pani kierownik, szkoda mi jej, dzieci w domu a matka wojuje z miastem
Przyjaciel piątek, 11.05.2018 10:44
A to nie Pani Lena pisze. Przykro mi.
piątek, 11.05.2018 10:52
Miasto plotkuje to normalne! Jest gorący temat, niecodzienny to budzi wzburzenie, no ludu.Nie chodzi tu o interes w rozgłosie, gadaja i maja do tego prawo
piątek, 11.05.2018 10:45
nie życze ci pracowac z twoja matką
Przyjaciel sobota, 12.05.2018 13:51
moja mama nie żyje.
piątek, 11.05.2018 10:51
To może Pani kierownik chce pokazać jaka jest pokrzywdzona tymi kłamstwami. Ale o dobre imię walczy się w sądzie udowadniając że motłoch KŁAMIE
Przyjaciel piątek, 11.05.2018 10:55
Nie trafione. Szukaj dalej.
piątek, 11.05.2018 11:00
przestan sie osmieszac, i tak juz przegrala. zrujnowana reputacja, opinia godna menela, dramat
piątek, 11.05.2018 11:08
Chachacha. Dupa się pali co? Dopadła Cię paranoja. Chciałabyś mieć taką reputację jak Roszkowa, a masz odwrotnie. A przysłowie o kopaniu dołka znasz?
NIEMCZA piątek, 11.05.2018 11:14
Przeciez jej nikt nie lubi!!! pracownice ops są spoko, zawsze mozna z nimi wszystko załatwić a ta ZAWSZE stwarzała problem.
Max piątek, 11.05.2018 22:08
Brawo. To prawda. Do pięt Roszko nie dorasta. Nigdy reputacji nie miała i mieć jej nie będzie.
Radny piątek, 11.05.2018 11:09
Wielka gówno burza w kwestii kto komu czym i kto ma z tego interes
Żyjemy w czasach globalizacji i wszystko jest w sieci
Pani kierownik powinna pani przewidzieć że w końcu ktoś nie wytrzyma i powie głośno co pani robi
Pani Leno w poprzedniej pracy też pani tak postępowała , nic nie dzieje się bez przyczyny a to są tego skutki
I jeszcze taka mała rada panie pracownice OPS to wy jesteście dla petenta a nie on dla was i nie powinniście nikogo oceniać tylko próbować pomóc
W kuluarach od dawna o tym się mówiło że jest mobbing w ośrodku a to co pani zrobiła w środę świadczy o racji tych ludzi pozdrawiam
piątek, 11.05.2018 11:11
AMEN :)
Przyjaciel piątek, 11.05.2018 11:20
Ale czyżby ktoś się zdenerwował? Przykro.
środa, 23.05.2018 13:14
Magda Przyjaciel.
czwartek, 10.05.2018 04:08
Rozżalony Pan "zagraniczny"już bryka nowym sutkiem, Pan z Jasinka regularnie pracuje w Wilkowie Wielkim, a Pani błąd w okularach to trochę ambicji dla ludzi w tym wieku jest praca w naszym kraju ( życie z pieniążków dzieci jest złe ) !!!!
czwartek, 10.05.2018 09:52
Popieram
to ja poniedziałek, 17.09.2018 21:51
to wszystko ustawka
GOSC poniedziałek, 17.09.2018 19:39
cała ta sprawa jest ustawiona. Pani zastępca OPS pani M. to kawał wrednego i chorego babska. Jest chora na władzę i na kasę. To wszystko jest ustawione
środa, 09.05.2018 09:33
Ja od września mam zabrane wszystkie świadczenia rodzinne sama wychowuje troje dzieci i żadnej pomocy
Małgorzata środa, 09.05.2018 13:16
Gratuluje ! Jeśli tylko chcesz zawsze dasz rade... wystarczą chęci
Oni środa, 09.05.2018 13:23
Wiatropylna ????
środa, 09.05.2018 09:57
I radzisz sobie, i nie skomlesz o zapomogi. Tylko podziwiać i jako wzór przedstawiać. Brawo. Dzielna kobieta.
ŚR piątek, 17.08.2018 17:01
674 razy 4 przekroczyłaś i na zł za zł sie nie łapiesz DzU. 2017 poz. 1952 sama sprawdź to rząd anie OPS
nikt piątek, 17.08.2018 16:51
Pani blondynce nikt nie powiedział, że jak ojciec dzieci nie płaci alimentów to jest komornik i tam trzeba najpierw iść dostanie fundusz a ojciec dzieci będzie miał problem z policją i sądami?

czy nikt tam nie czyta ustaw?
kwestia 500 plus pracownik socjalny jak najbardziej miał prawo zapytać co robi z kasą organ ma prawo mieć wątpliwoci co do marnotrawienia pieniędzy i słusznie, ze sprawdza

pan jesli dostał zasiłek okresowy 35 zł. to żona nie miała 840 bo kryterium jest wyższe, sory taki mamy system, a Ci wszyscy ludzie stoją, nie są w chustach na głowie - sa osoby z rakiem, tacy wydają kasę na leczenie pan skoro jak twierdzi harował i jest chory czemu nie ma prawa do renty? czemu nie ma orzeczenia o niepełnosprawności?

nie potępiajcie
ale fakt wiem, ze w OPS może dochodzić do mobingu oj coś wiem
zszokowana piątek, 18.05.2018 13:38
"mamy 1400 na dziecko i to jest na nas troje" ludzie, do roboty idźcie, to wy okradacie wlasne dziecko, bo pieniadze ktore sa przyznane na nie, dzielicie na siebie. Robic sie nie chce, tylko dostawac by sie chcialo
wtorek, 22.05.2018 15:26
No i tu jestes w błędzie, kłania sie ustawa. Pan pobiera zasiłek, który eliminuje go i nie może podjąc zatrudnienia, a Pani jest niepełnosprawna, niewidoma.
środa, 09.05.2018 20:34
Ja pracuję. Wychowałam sama dzieci i nie deptałam do opieki po pomoc. Gdzie odpowiedzialność za własne życie i za swoje dzieci!
an sobota, 12.05.2018 19:55
Popieram ,jaki przykład dajecie swoim dzieciom ,że korzystanie z pomocy ops to norma .Trzeba dawać przykład - pracować a nie prosić o pomoc gdy jest się młodym i zdrowym.Kiedyś będziecie narzekać na dzieci że im się nie chce a sami dajecie taki przykład.
sobota, 12.05.2018 20:11
Tak?30 lat temu,?Wychowaj teraz sama male,dzieci,przynajmniej troje idź do pracy!Co dasz radę?Wykorzystasz rodziców swoich oraz męża czyli podrzucisz komuś .,Więc nie pisz bzdur.
Helga. niedziela, 13.05.2018 12:01
A co to za różnica ile lat temu. Zawsze jest ciężko samemu wychowywać, ale jak ktoś jest nieuczciwy to pisze takie brednie jak ty. A tak ogólnie to rodzina jest po to,by się wspierać, ale jak ktoś ma patologię w domu to w sposób patologiczny pojmuje świat, ludzi i relacje w rodzinie i społeczeństwie.
sobota, 19.05.2018 15:56
Milcz .i niegrzesz więcej!jeśli masz dziecko to mu współczuję.
hankas środa, 09.05.2018 12:16
żenujące, ludzie czy wy nie widzicie, że to jest zmowa przeciw Kierownikowi...czy ktoś się zastanowił ilu osobom pani pomogła na przestrzeni lat? Nie podważam wagi problemów osób występujących w publikacji Doba.pl , ale jak dla mnie jest to grubymi nićmi szyte. Znam środowisko, pracowników i kierownika OPS - znam wiele osób, którym instytucja OPS Niemacza z Kierownikiem na czele pomogła i wyciągnęła niejednokrotnie z opresji. A skąd pani podopieczna wie, że w Ośrodku jest mobbing? Nawet jeśli to przez kogo stosowany?? Ludzie pomyślcie logicznie! nie wydawajcie ocen i nie krzywdźcie osób niewinnych. Przykro mi Pani Beato , że taka sytuacja ma miejsce. Brak mi słów dla autora .
środa, 09.05.2018 12:59
Żenująca to jest ta wypowiedź bo ludzie się w końcu wkurzyli i chcą być traktowani z szacunkiem a nie być postrzeganym jak nierób i złodziej który przyszedł odebrać 20zł. Pani podopieczna wie o mobbingu bo pól miasta o tym plotkuje na ten i na inne tematy. Trzeba faktycznie być ślepym aby nie widzieć jakie zło a nie dobro ta kobieta czyni. Tylko lizus albo ten kto ma z tego korzyść będzie mówił, że jest inaczej
środa, 09.05.2018 13:05
Ogromne gratulacje dla odważnych przed kamerą! Powiedzieli głośno to, co 3/4 Niemczy boi sie wypowiedzieć. Szacun
czwartek, 10.05.2018 08:47
No właśnie " pół miasta plotkuje" tylko ktoś rozniósł tę plotkę, a kto ? WIADOMO osoba wiecznie pokrzywdzona przez wszystkich. Najpierw niech oceni własną sytuację we własnym domu, a potem szuka winnych w otoczeniu znajomych i pracodawcy.
czwartek, 10.05.2018 08:54
To pomówienia. Sprawa póki co jest w sądzie. Wyrok jeszcze nie zapadł więc po co się tak eksytować.
środa, 09.05.2018 12:59
Przykre jest to, że wiecej s\osob skrzywdzila i doprowadzila do łez, niz pomogła....
środa, 09.05.2018 13:11
Uważasz, że ludzie którzy mają dzieci i rodziny chciałyby sie bawić w "zmowy" nikt nie potrzebuje problemow. Wszystko co powiedziane, jest prawdą, a Ci ludzie bronią swoich skrzywdzonych interesów.
środa, 09.05.2018 13:14
Kto pracował z tymi ludźmi? Gdzie pracownik socjalny który ustala jaka ą pomoc można zaoferować? Dlaczego ich nazwiska nie są podawane?
środa, 16.05.2018 09:44
Mafia!!! Ręka ręke myje, żaden Burmistrz lub Wójt by nie pozwolił na to!!
poseł wtorek, 15.05.2018 13:04
komisje REWIZYJNĄ do Przedsiębiorstwo Komunalne machloje oszustwa klan rządzi SZYMAŃSKA ELKA w duecie z Bolczykiem MARIOLA FECKO kuzynka Burmistrza -- koleżanka p ROSZKO to dopiero krętactwo kłamstwo
petentka wtorek, 15.05.2018 10:27
kpina p. Roszko pozwoliła by sobą manipulować albo wobec swojej osoby stosować M O B I N G tą atmosferę w pracy to stwarza sama KIEROWNIK
wielbiciele poniedziałek, 14.05.2018 12:56
NALEŻY TO SIĘ CHORYM i NIEPEŁNO SPRAWNYM TEN PANISKO MŁODE LATA SPĘDZIŁ ZA GRANICĄ MIESZKANIE PO MATCE DAŁ NA WYNAJM OPIEKOWAŁ SIĘ CIOTKĄ HELENĄ W GUMINIE ZA CO DOLARY SZŁY Z KANADY JAK SIĘ SKOŃCZYŁY TO ANDRZEJKOWI CIĘŻKO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A WOJTEK PRZEZ STACZKIEWICZA CIERPI
cierpliwy niedziela, 13.05.2018 19:57
komentarze już sie wyczerpały OK
niedziela, 13.05.2018 21:04
Kiedyś musiało to nastąpić. Wyprztykali się z jadu. Bardzo Ok.
ja poniedziałek, 14.05.2018 07:40
Pan który się wypowiada o tym że mu się należy pomoc finansowa, posiada domek rodzinny o pow.ok 400 m2. Jest nieżle biedny ? Nie wiem czy na świecie jest drugi tak głupio rządzony kraj...
Endriu. niedziela, 13.05.2018 12:19
Zastanawiam się skąd ci wszyscy biedacy,co korzystają z opieki społecznej mają na komputery, internet,komórki? Wpisów pod tym paranoicznym nagraniem jak nasrał. Za dużo wolnego macie,bo nic nie robicie tylko piszecie i piszecie i wymyślacie coraz to nowe warianty tego samego. Zgrywacie się? No macie wyjątkowo niskiego lotu dowcip. Serio są te wpisy? Co za niskie poczucie wartości.
Minie niedziela, 13.05.2018 13:49
Popieram !!! Banda nierobów i liczy tylko na pomoc państwa nic więcej. Ciekawe dla czego nie chcą innej pomocy niż finansowej. Tylko na pieniądze liczą nic więcej .
niedziela, 13.05.2018 13:12
co nie wiesz jak. wszyscy kradvną gdzie Ty żyjesz dlatego mają tef itd
niedziela, 13.05.2018 13:17
no i mamy odpowiedź
uczuciowa sobota, 12.05.2018 20:17
wychowałaś Sama dzieci bez niczyjej pomocy nawet OPS// to musiałaś dobrze kombinować nawet wiemy jak
niedziela, 13.05.2018 11:31
Nie każdy kombinuje tak jak wy, szukając darmowych pieniędzy. Są na świecie ludzie uczciwie pracujący i wychowujący w prawdzie swoje dzieci.
Niemczanka piątek, 11.05.2018 17:27
Niemczańska chołota Burmistrz będzie bronił Roszko bo ma w tej kwesti swuj UDzIAŁ na rynek i tam brać się za ŁBY i sensacja
Gienia piątek, 11.05.2018 18:20
chachacha. Dobre.
Jesteście śmieszni. Żenujący ludkowie, nie szkoda wam czasu i życia na żółć, jad, nieuzasadniony gniew? Czy was coś opętało? Przecież piszecie jak po dobrej dawce alkoholu. Jesteście pijani? Nie macie co robić? No tak,jak się nie pracuje, albo jest się na zwolnieniach, urlopie to się siedzi przed kompem i się nakręca czymś, co jest wymyślone.Przecież ten reportaż-pseudo to ściema.
piątek, 11.05.2018 17:43
BAĆ TO SIĘ DUCHÓW DLACZEGO NIKT NIE PISZE CO DZIEJE SIĘ W UMIGN TO DOPIERO KABARET ZE ŚLEDZIOWĄ W TLE
Mieszkanka czwartek, 10.05.2018 14:18
Dzieci muszą być pod opieką tak stanowi prawo a co te samotne matki mają zrobić jeśli w naszym mieście nie ma takich placówek które na czas pracy tej matki zaopiekują się dziećmi nie wszyscy mają babcie czy rodziny które zaopiekują się dziećmi wtedy nazywa się je pasożytami czy nierobami ludzie mają różne problemy i od tego jest instytucja MOPS aby pomóc tym rodzinom a Władze są głuche na POTRZEBY mieszkańców gminy i nie biorą pod uwagę że bardziej opłacalne jest zorganizować opiekę nad dziećmi matką one pójdą do pracy i same na siebie pracują
czwartek, 10.05.2018 21:04
Za 500+ dziecko da do przeczkola i idzie do pracy na jedną zmianę
czwartek, 10.05.2018 21:18
No popatrz jaki mądry komentator a co z dziećmi szkolnymi a gdzie jest praca na jedną zmianę ? W biurze ? Bo zakłady pracują od 7 do 14 i zazwyczaj na dwie zmiany a w sklepie do 18 w marketach też zmiany pokaż mi takie przedszkola co tak długo pracują Zanim napiszesz bzdury to się zastanów
mieszkaniec czwartek, 10.05.2018 14:37
tu jesteś w błędzie naszą gmina zainteresowała się fundacja edukacji przedszkolnej napisali projekt pozyskali środki na żłobek oczywiście burmistrz chwali się że to jego praca i oczywiście komu załatwił umowę najmu lokalu dla fundacji na chyba 10 lat szwagierce dziwnym trafem jak twierdzą w fundacji innej lokalizacji nie znaleźli... ciekawy zbieg okoliczności...
czwartek, 10.05.2018 15:05
Buhaha, wiadomka, ZNAJOMOŚCI. DO KORYTA SWOICH
czwartek, 10.05.2018 15:57
Żłobek a co z dziećmi szkolnymi i przede wszystkim do której ten żłobek do 15 to tylko dla pracownika biurowego
piątek, 11.05.2018 08:56
Tak się zastanawiam co by zrobili dzisiaj rodzice na przykład dwójki dzieci, gdyby musieli pracować na trzy zmiany w fabryce oddalonej o 7 km od miejsca zamieszkania? Dzieci trzeba wyszykować do szkoły, samemu się ogarnąć i odprowadzić jedno dziecko do przedszkola a drugie do świetlicy szkolnej. Potem biegiem do pracy. Po pracy odebrać dzieci, po drodze zakupy, gotowanie, lekcje, pranie itp. Dziś to sama przyjemność być rodzicami. Nie narzekajcie
piątek, 11.05.2018 10:37
Nigdy nie jest tak, że matka jest sama. Sama sobie dzieci nie zrobiła. Jeśli nie potrafi żyć w rodzinie z mężem, z krewnymi to znaczy że chce być sama. Jej wybór co nie znaczy, że opieka społeczna musi jej zapewnić niańki do dzieci i jeszcze dawać na wszelkie zachcianki. Masz dzieci, musisz umieć żyć w rodzinie.
piątek, 11.05.2018 10:53
No teraz to żeś pojechał po bandzie kiedyś osobiście miałem nieprzyjemność mieszkać koło tego Ojca tych dzieci i wiem co to za człowiek , i cała to rodzina jego . Przez tego człowieka cierpi następna kobieta która z nim była
piątek, 11.05.2018 13:30
Więc powiedz mi dlaczego ja jako podatnik mam utrzymywać czyjeś dzieci. Panie wygodnie chcą sobie być z dziećmi ale do pracy to już za ciężko bo rodzina męża to zbóje a teściowa to wróg największy. A nie mądrzej byłoby uśmiechnąć się i mieć wydatną pomoc?
mieszkaniec gminy Niemcza czwartek, 10.05.2018 07:36
prawdą jest to że skarg jest dużo za dużo wszystko jest zamiatane pod dywan ...pracownicy OPS zanim założyli sprawę o mobbing prosili o rozmowę z burmistrzem - można było rozwiązać problem ale burmistrz czasu nie miał.... myślał, że rozejdzie się po kościach faktem też jest to, iż w OPS panują coraz gorsze warunki pracy i sama atmosfera zapewne przekłada się to na podopiecznych ...a kierowni swoją bezradność zamienia w atak na cały świat oglądałem ostatnio komisje czy sesje gdzie pani kierownik radnym wykład robiła jakby chciała pokazać że wie najlepiej jakie zadania ma OPS niestety średnio to wyszło...ciekawi mnie to dlaczego nie ma reakcji ze strony burmistrza w normalnym zakładzie pracy ten konflikt byłby już dawno rozwiązany ...bo ludzie mają generować zysk jako pracownicy w tym przypadku zyskiem jest zadowolenie podopiecznych.... oczywiście jeszcze się taki nie urodził... i tak dalej tylko nie zapominajmy że pracownicy w OPS czy w gminie są tam za nasze podatki i dla nas ... jakże się cieszę że nie musze korzystać z usług tych instytucji... taka myśl jeszcze Panowie Burmistrzowie więcej pracy mniej pijaru ludzie przecież widzą że nie robicie zbyt wiele....tylko się pokazujecie i podpisujecie pod pracą innych...
czwartek, 10.05.2018 07:46
Pracownicy OPS złożyli sprawę o mobbing? Czy pracownica? bo to robi dużą różnicę. Ktoś chce się dorobić łatwych pieniędzy, składając bezpodstawne skargi, zakładając sprawy w sądzie. Opętańcze działania niektórych krzywdzą niewinnych. Pamiętaj! Ty możesz znaleźć się w sądzie jako następny(a) i to przez tego, kto jawi się obecnie twoim przyjacielem.
xxx czwartek, 10.05.2018 09:46
no właśnie kto tutaj powinien być osadzony o mobbing!
Niemczanin czwartek, 10.05.2018 23:08
Niech się pani Dorota S wezmie za solidną pracę wOPS a nie nastawia podopiecznych bo to co robi to jest żenada a sama albo często przesiaduje na ławeczce przed budynkiem na papierosie albo jest wiecznie chora albo sprawiała w ochronie i tam horoba jej nie dokuczala
piątek, 11.05.2018 13:29
Więcej jej nie ma w pracy niż jest a może więcej przebywa w swojej 2 pracy?... PANI OCHRONIARZ
Słuchający reportażu. piątek, 11.05.2018 02:23
Wierzę w mądrość burmistrza że te zwykłe oczerniania Pani Beatki przez gawiedź nie mają żadnych podstaw a praca na tym stanowisku kto by nie pracował to i tak będą narzekania. A przy okazji niech Pan sprawdzi co robi pani Dorota w czasie gdy jest na zwolnieniu lekarskim - jak zastępuje swojego An. na ochronie . Tylko tyle
piątek, 11.05.2018 05:38
O! Brawo!
piątek, 11.05.2018 06:53
Takiej żony to ze świecą szukać. Jaka p. Dorota dobra dla męża. Zamiast się leczyć to zastępuje go,żeby mógł zregenerować siły. Oj! Patologia.
piątek, 11.05.2018 13:28
Straszna Patola tam!
piątek, 11.05.2018 09:30
Dobrze. Mowia ludzie jak bys pracowała nie musiala bys sie zalic na pania kierownik .najbardziej poszkodowana leserka to jej nie odpowiada .co pani kieownik kazala ci isc do pracy czy jak ?
Słuchający reportażu. czwartek, 10.05.2018 01:36
Słuchając tych ludzi z reportażu odnoszę wrażenie że uważają ,że im się należy natomiast nic nie mówią co oni zrobili aby nie korzystać z OPS. Pani w okularach wypowiadała się bardzo nieskładnie i trudno uwierzyć w jej wypowiedzi aby były wiarygodne. Praca poszukuje ludzi we wszystkich zawodach ale trzeba tylko chcieć pracować a nie oczekiwać manny z nieba. Jak mówił burmistrz na OPS środki są ograniczone a nierobów w Niemczy jest sporo. Ponadto miasto i gmina Niemcza nie są bogatym terenem więc skąd władze mają wziąć środki finansowe aby zadowolić wszystkich. Jeszcze się taki nie narodził co by każdemu dogodziła. Pani w okularach mówi , że została OSACZONA WZROKIEM . Na pewno ja to bardzo zabolało szczególnie na tej okrągłej buźce - widziałem chyba siniaki od tego osaczenia. A może by ta Pani zastąpiła Panią Roszko i pokazała jak należny prowadzić ten ośrodek. Chyba wówczas wszyscy klienci OPS byliby zadowolenia. Ale do tego trzeba mieć wykształcenie a pani w okularach jakie ma wykształcenie ?? Może się pochwalić - chyba NIE. Jak się w młodości kamieniami rzucało na szkołę to teraz są tego efekty. Jest przysłowie które mówi - jak sobie pościelisz tak się wyśpisz. No więc tako sobie skarżący wcześniej pościelili.
czwartek, 10.05.2018 02:05
Z tego co mi wiadomo to kierowniczka jest byłą pielęgniarką zrobiła sobie zarządzanie i jest kierownikiem lecz o pracy w terenie wie niewiele a właściwie to nie wolno jej pracować z podopiecznymi ponieważ nie ma uprawnień jako pracownika socjalnego
czwartek, 10.05.2018 05:21
Ty patrz...była pielęgniarką i "robiła" zarządzenie i jej się chciało...
czwartek, 10.05.2018 06:43
Chcialo, bo ciepla posadke zalatwil maz, ale wiedzy i uprawnien do pracy socjalnej nie ma !
czwartek, 10.05.2018 07:21
To, że pani Roszko ma wykształcenie pielęniarskie to jest jej wielkim atutem. Pomamagała mi nie tylko jako byłej podopiecznej, (dzięki niej wyszłam z impasu życiowego) ale również pomagała w opiece nad chorą mamą bezinteresownie.
czwartek, 10.05.2018 07:36
Takze, jesli jest w tym lepsza to won do DPSU dupy wycierac
czwartek, 10.05.2018 07:56
Módl się żebyś nie był/a zależna od innych i nie trzeba by ci w przszłości tyłka pdcierać. Po Twoim wpisie widać jaki masz stosunek do chorujacych, a to jest wykładnikiem Twojego człowieczeństwa.
czwartek, 10.05.2018 09:50
Przeczytaj sobie jak zatrudnia się osoby na takie stanowisko. A później się wypowiadaj.
Słuchający reportażu. piątek, 11.05.2018 02:14
Po przeczytaniu postów poniżej stwierdzam , ze piszący w większości to ludzie którym się nic nie chciało a przed wszystkim nie chciało się uzyskać większe a o wyższym wykształceniu nie wspomnę . Typowi TĘPOGŁOWI nie widzą jak ciężko jest pracować i podnosić swoje kwalifikacje Natomiast potrafią krytykować , że dziewczyna zrobiła wyższe wykształcenie . Pani Beatko nie przejmuj się Pani Tępogłowymi bo tylko na to ich stać i nic więcej . Nie chce im się nic od siebie dać ale za to mają wysokie wymagania i żądania . Toż to zwykła GAWIEDŹ z zadupia i będą się przekrzykiwać kto więcej może narzekać uważając to za swój sukces . Ci co tak narzekają i krytykują pokażcie coście osiągnęli w swoim życiu poza o*******aniem się i zazdrościć wszystkim tym którzy pracując nie zwykłe 8 godzin tylko 10 i więcej a niejednokrotnie w godzinach wieczornych o niedzielach już nie wspomnę ciężką pracą osiągnęli sukces. Więc macie duże pole do popisu pochwalenia się swoimi sukcesami . Chętnie przeczytam . Stać Was na to ?? który pierwszy czekam
piątek, 11.05.2018 07:45
Popieram Pana.
piątek, 11.05.2018 01:29
Po wielu wpisach widać, że panuje SCHIZOFRENIA pod tym ustawionym pseudo reportażu,tendencyjnym i źle zagranym, z kiepskimi aktorzynami, z chorym reżyserem i scenarzystą. Psychiatra się kłania. Czas się leczyć. To nie wstyd być chorym psychicznie. Z tym można żyć, tylko trzeba odwiedzać regularnie psychiatrę. Wykrzywiona rzeczywistość, źle pojmowana, poczucie krzywdy i prześladowania, wizje wielkości są niczym innym jak właśnie schizofrenią.
zawiedziona piątek, 11.05.2018 00:50
tak dokładnieprzykro jak zpielęgniarki może być dobry kierownik skoro opieka nad starszymi w domu pomocy w Niemczy gdzie pracowała p. Roszko była nieusfatykcjonowana to będzie miała litość dla biednych
czwartek, 10.05.2018 21:56
Ludzie wy oczekujecie że ci ludzie z reportażu jak i te pracownice tego MOPSU są zadowolone z tego że sprawa wyszła na jaw w sposób medialny ile trzeba było odwagi aby o tym głośno mówić a władze o problemach w tej instytucji wiedziały i cicho sza jak po śmierci organisty
czwartek, 10.05.2018 21:40
500+ jest dla dzieci a nie na opłacanie placówek które powinny być ogólnodostępne dla rodziców którzy chcą być aktywni zawodowo i komentarze typy do roboty czy inne są bezsensowne w momencie gdy takowej placówki choć by nawet płatnej w tym mieście nie ma
Nie mam odwagi czwartek, 10.05.2018 21:30
A co ta Anna Sz wam zrobiła ? No być może że te jadowite komentarze piszą ludzie którym nie na rękę że wyszło na jaw co się dzieje w tym MOPSIE niech się każdy uderzy w pierś i powie że jest bez winy gdyby trzeba umieszczać swoje dane pod komentarzami to wielu tu lejących jad nie odważyło by się na wypowiedz jedynie nie licznych stać na głośne wypowiedzenie swojego zdania jak widać w reportażu
środa, 09.05.2018 21:12
Pani Anno Sz. powinna Pani się wstydzić. To żenujące, że kobieta na pierwszy rzut oka zdrowa, tak dużo wymaga od OPS. Ta pomoc powinna być naprawdę dla ludzi potrzebujących. Może mogłaby Pani rozejrzeć się za pracą w Pani okolicy. Zapewne robi Pani zakupy w miejscowym markecie tak więc powinna Pani zauważyć, że to właśnie praca szuka człowieka, a nie człowiek pracy. Zachęcam do czytania ogłoszenia zaraz przy wejściu do sklepu.
ZNAJOMA środa, 09.05.2018 23:14
GADZAM SIĘ TO NIEROBY I PATOLE ZYJĄ Z ALIMENTÓW I 500 PLUS A ZA ROBOTE SIĘ BRAC A NIE UDAWAC ELOKFENCJĘ SZTUCZNĄ
środa, 09.05.2018 23:17
Proponuję skorzystać ze słownika a później pisać komentarze
Xd czwartek, 10.05.2018 20:48
Szczupakowska do pracy a nie do OPS leniu
czwartek, 10.05.2018 21:05
Bo ona sie nie nadaje do pracy leń
Młoda czwartek, 10.05.2018 20:41
To jest prawda podpisuję się pod komentarzem
D.K. czwartek, 10.05.2018 20:55
A ja codziennie dojezdżam do pracy i nie marudze
czwartek, 10.05.2018 17:51
Panie z-co Burmistrzu kochany oraz szanowna Komisjo Rewizyjna Nękanie to jest to co odbyło się na komisji. gdybyście przeczytali dokładnie skargę z dnia 11.04.2018r na działalność OPS w Niemczy to jest w niej napisane jak byk podanie mnie przez kierownik o naruszenie dóbr osobistych, straszenie zabraniem dziecka wystąpienie do sądu o nadzór kuratora wszystkie działania mające na celu mnie zastraszenie tylko za to że pisałam skargi na kierownik Roszko. Dopytywanie się przez pół godziny w jaki sposób jestem nękana mając odpowiedź w skardze jaki miało cel. całość dokumentacji jest w Urzędzie tylko prawdziwe chęci w celu rzetelnego wyjaśnienia sprawy zabrakło. Lepiej pominąć niewygodny wątek i skupić się na sprawie oczywistej. Później się ogłasza że skargi są niezasadne ja nie mam wykształcenia mogę nie umieć się wypowiedzieć przy tylu osobach ale po ponownym przeczytaniu tej skargi uważam że jest w niej odpowiedź na Wasze dwa pytania w jaki sposób jestem nękana przez OPS i kierownik Roszko. Pomijam nachodzenie mnie w domu za zaniedbania ze stron kierownik Beaty Roszko w sprawie procedury Niebieskiej Karty
czwartek, 10.05.2018 18:47
Pani Mario proszę się nie denerwować nie ma sensu władze są głuche na nasze skargi
czwartek, 10.05.2018 20:29
Uuuuu,Grubo! Ktoś wreszcie powinien zrobić porządek z osobami manipulowanymi i manipulantami. To już i Komisja się znęca nad biedakami? To jakaś psychoza w Niemczy nastała. Wszyscy są źli tylko biedni podopieczni są " czyści". To jest prymitywne granie na emocjach osób rzekomo poszkodowanych. Ale prymitywne psychopatyczne zachowania.
Niemczanska MAFIA czwartek, 10.05.2018 21:00
Pani Mario, Komisja jest w stanie każdą prawdę obrócić w niezasadną bo kryją Roszkową! Normalny Burmistrz nie pozwoliłby na taki chaos w mieście! Roszko jest tam po to, aby POMAGAĆ a nie ZASTRASZAĆ tak jak to zrobila. Burmistrzu! Dlaczego na to pozwalasz!!! Niemczanska MAFIA
Xd czwartek, 10.05.2018 20:54
Do roboty Szczupakowska a nie na drapane liczysz
Sąsiadka czwartek, 10.05.2018 17:46
Kiedyś też korzystałam z OPS w Niemczy i nie wspominam tych czasów dobrze. Jak miałam wizyte z panią A.M.(nie wiem czy jeszcze tam pracuje) to rozwolnienia dostawałam ze stresu. Tak mi nigdy nikt nie dokuczył w zyciu. Przykro
Mieszkanka Gilowa środa, 09.05.2018 22:24
Znam osobiście panią Anne Sz . I wiem że pracowała z ludźmi chorymi i potrzebującymi za marne grosze z PCK i dzień w dzień ją widywałam jak woziła dzieci do Dzierżoniowa na świetlicę i późnym wieczorem wracała z nimi do domu po pracy i znam tego ojca tych dzieci i całą tą rodzinę i nie osądzajcie ludzi jeśli nie wiecie nic o nich
czwartek, 10.05.2018 17:44
Ta na pewno śmiechu warte.
Rozczarowany czwartek, 10.05.2018 10:23
Moim zdaniem takie placówki jak OPS powinny pomagać każdej osobie, która zgłosi się o pomoc. Nie wchodząc w dyskusję ani konflikty. Wysłać pracownika na wywiad środowiskowy i wybadać na czym problem polega. Jeśli jest samotna matka to znajdzcie świetlice, przedszkole, prace od tego Wy jako instytucja jesteście, a jeśli nie ma możliwości pomóc jej w ten sposób przyznajecie zasiłek by z godnością jej rodzina mogła się utrzymać. Jeśli ktoś jest alkoholikiem i ma chore dziecko. Warunkiem pomocy powinien być odwyk. Jeśli nie pomóżcie rodzinie, dziecią tym bardziej jak są chore. Każdy ma prawo do godnego życia. Ja jestem podatnikiem to z moich pieniędzy otrzymują pensje pracownicy OPS i z moich pieniędzy wypłacane są zasiłki więc ja powinienem decydować komu je dać. Jeśli Pani kierownik nie wywiązuje się z swoich obowiązków i mało tego doprowadziła do sytuacji takiej jakiej zaistniała to odsunąć babę od państwowego koryta. Ośrodek pomocy spolecznej jak się to czyta to powinniśmy być dumni, że coś takiego jest ze My jako naród trzymamy się razem i wspólnie o siebie dbamy. Jeszcze raz apeluje do urzędników z mucha mi w nosie. Prawo i przepisy to tylko wskazówki a najwięcej zależy od człowieka. Jeśli oceniać wasza prace na podstawie KPA to większość z urzędników by nie pracowała. Liczy się sumienie jakim się kierujemy. Jeśli ktoś jest ubrany i czysty to pomoc mu się nie należy? to chyba dobrze że ktoś sobie radzi. Wstydem jest przyznanie 20 zł zasiłku. Jeśli my jako ludzie się nie zmienimy to upadek jest blisko.
czwartek, 10.05.2018 10:36
W takich sprawach trzeba pisać do premiera czy ministrów bo Gmina Niemcza nie jest bogatą gmina, chyba że przestaną remontować drogi przestaną dokładać się do remontów kamienic.. przestaną robić wszystko inne i całą kasę przeznaczą na OPS wtedy nie będzie takich zasiłków. Ale wtedy np nie będzie oświetlenia w nocy w mieście bo za dużo kasy na to idzie a lepiej przeznaczyć na ludzi w mieście.

Jeśli nie masz kasy w budżecie rodzinnym np na buty za 600 zł to kupujesz tańsze. Logiczne.
Rozczarowany czwartek, 10.05.2018 11:52
A jeżeli nie ma na 50 zł? jest mnóstwo prawnych zapisów jak ową sytuację rozwiązać. Fundusz społeczny, wolontariaty, referendum. Gaszenie latarni o 2 itp. zawsze jest rozwiązanie. Niech ludzie się wypowiedzą czy chcą nową drogę czy wyprowadzić na prostą drogę ludzi którzy sobie nie radzą. Lepiej zapłacić i wydrukować młodego człowieka niż później utrzymywać przez kilkanaście lat w więzieniu.
czwartek, 10.05.2018 10:38
Powołując się na KPA powinieneś znać zasady ustalania budżetów gminnych :D
Rozczarowany czwartek, 10.05.2018 11:41
Powołując się na KPA nie mam na myśli budżetu a podejście do pracy urzędnikow w placówkach. Administracja u Nas jest jaka jest. A za biurkiem są ludzie a nie automaty. Z doświadczenia wiem że zapisy w KPA są pisane z korzyścią dla obywatela ponieważ to z jego podatków takie publiczne placówki istnieją. A urzędnicy traktują przeciętnego interesanta za nie rozumne bydło bez jakich kolwiek praw. Odsyłam więc Państwa do zapoznania się z kodeksem postępowania administracyjnego i cywilnego. Jak również zapoznania się z konstytucją i zapoznania się z należnym Nam prawami. Każdy jest równy ten biedny i ten bogaty a napewno każdy ma prawo do godnego życia. Nie jestem osobą bogatą ale stać mnie na to by kupic seniorce bukiecik kwiatków które sama sprzedaje albo wydać premie z pracy na zabawki dla dzieciaków pod choinkę które znam z otoczenia i wiem że się nie przelewa. Jeśli mnie stać na taki gest to na co stać placówkę publiczną? chwalić się ze makaron dają? zbiórkę żywności organizują? wstyd! i po sądach Ciągać ludzi którzy poprosili o pomoc. Nie Wam oceniać nie kierowniczce tylko pomagać jak przyszli prosić o pomoc. Katolicy za dyche wielkie chrześcijaństwo które do koszyka na złoty dzbanek wrzuci na grubego ksiedza i utrzymanie kościoła oraz raty na nową furę. OPS to żałosna instytucja w której pracują ludzie co biorą kasę za to by tym najpbiedniejszym i potrzebującym solą w oczy sypać budować patologie i zabierać nadzieje na lepsze jutro. Życzę Wam aby pewnego dnia jak będziecie sprawdzać pasek na wypłatę było 120 zł ponieważ gmina nie ma i wtedy dopiero będzie walka o kasę. Zamiast stać murem za ludźmi i naciskać na gminę wojewodę to kawkę pić i ciasteczko gryść najlepiej.
czwartek, 10.05.2018 16:12
Jesli samotna matka nie ma swietlicy to panstwo przekazuje 500+mozna pomyśleć aby z tego oplacic pomoc "milej sąsiadki"mozna wszystko tylko trzeba chciec
czwartek, 10.05.2018 14:41
dać prace nie pieniądze
czwartek, 10.05.2018 14:06
Anka pilnuj dzieci a nie sie ****isz w Niemczy ty szmato ****na
Pieszyce czwartek, 10.05.2018 14:24
A ty pewnie jesteś też beneficjentem OPS i bardzo dobrze prowadzisz się pisząc obelżywy komentarz świadczy to o tobie i twojej inteligencji
środa, 09.05.2018 17:29
ci w reportazu mają wystawione chaty a , mnie nie stac na mieszkanie
środa, 09.05.2018 18:22
O to to, teraz ciężkie czasy dla etatowych podopiecznych nastały, bo praca czeka na człowieka. No, ale jak ktoś jest nauczony dostawać za darmo, to wiadomo, że będzie płacz.
środa, 09.05.2018 21:10
Płacz i zgrzytanie zębów. Biedni ludziska nie ma kasy za free.
Halski środa, 09.05.2018 20:11
Popieram , a z tego co pamiętam to pan który wypowiadał się jako pierwszy w 2017 roku podczas pokazów na sali w Remizie jako jeden z pierwszych dokonał zakupu sprzętu AGD za gotówkę/ ponad 5000zł/
czwartek, 10.05.2018 13:35
teraz pewnie nie ma za co spłacać tego
m czwartek, 10.05.2018 13:10
Podstawowy problem podopiecznych ośrodków pomocy, jest taki, że nie potrafią zrozumieć, że ośrodek ma za zadanie pomagać, a nie wyręczać. Pomoc może być taka, na jaką dany ośrodek stać. Kropka
Niemyta niemcza czwartek, 10.05.2018 13:28
Ale te małżeństwo nie chcialo zasiłku z pomocy, maja staly zasiłek z tytulu niepełnosprawnosci dziecka jak wspomniano, tylko wsparcia ze strony kompetentnego asystenta rodziny, a ten osrodek z relacji nie moze tym pochwalic. Nic dziwnego, skoro co 3 miesiace przychodzi nowa pani i jak tu zaufać?!!!!
czwartek, 10.05.2018 12:50
Krzykliwość i robienie dużego zamieszania jest reakcją tych. Którzy nic nie robią. Trzeźwo myślący człowiek nie wkręca się w takie przewałki. Każdy dzień ma dość swojej biedy po co mu nową dokładać.
ja czwartek, 10.05.2018 11:25
Nieroby i pasożyty. Do roboty.
autor czwartek, 10.05.2018 11:43
Popieram DO PRACY
Seba czwartek, 10.05.2018 11:29
W Bielawie w Urzędzie pracy też jest jedna wredna paniusia. Może tym się ktoś zainteresuje. Arogancka i bezczelna dla ludzi.
środa, 09.05.2018 20:21
Kto chce zająć miejsce kierowniczki? Chyba wiem kto? Nie trudne do odgadnięcia. Do roboty al o na rentę. A dzieci tych pseudoszykanowanych? Nie mogą pomóc?
czwartek, 10.05.2018 09:58
Wiadomo dobrze kto chce zająć posadkę... tylko czy konkurs przejdzie .....
czwartek, 10.05.2018 10:58
Czlowieku jaka posadke?! Tu trzeba oglosic porzadny konkurs i zatrudnic osobe z zewnatrz żeby nie bylo przekretow i zamiatania waznych spraw pod dywan. Jedna Pani wspomniała o braku prowadzenia niebieskiej karty, przecież to dyscyplinarne zwolnienie kierownika!
środa, 09.05.2018 15:02
Ludzie do interwencji ta sprawa się nadaje tam wam pomogą bo widać że ten burmistrz to też po jej stronie stoi....
Borys Niemcza czwartek, 10.05.2018 10:44
Kiedy ostatnio Burmistrz byl w ops? Dlaczego nie odwiedza swoich podleglych instytucji? U nas w pracy wojt jest co 2,3 miesiace i pyta czy wszystko w porządku, dba od kierownika po pania sprzatajaca. Burmistrz Niemczy o problemie wie juz od conajmniej roku, do opsu ma.dwa kroki i NIGDY NIE PRZYSZEDŁ. Wiec wiadome ze pozwala pani roszko meczyc psychicznie swoich pracownikow.... chcialem jeszcze dodac ze mieszkam na przeciwko bloku pani roszko, niech mi ktos wyjasni dlaczego idzie do domu w trakcie godZin pracy ?! Zupe sobie nastawia?!
Ja czwartek, 10.05.2018 10:52
Mam wrazenie, ze chyba z ta kobieta jest jakis problem psychiczny? Moze juz ja przerosla ta praca, jak mozna pozwac do sadu podopieczna, juz po tym mozna stwierdzic ze jest msciwa i wredna, żądna zemsty i postrachu swoja osoba. Taka osoba nie powinna byc kierownikiem osrodka pomocy spolecznej no ludzie!!!
niemczanka czwartek, 10.05.2018 10:25
Nie mam takich ambicji i krótko mówiąc nie nadaję się na takie stanowiska. Nie pcham sie tam gdzie brakuje mi umiejetności, epatcji oraz kreatywności. Ponad to nie potrafię KŁAMAĆ i MAMIĆ LUDZI WSPANIAŁĄ PERSPEKTYWĄ. Proszę sobie zapamiętać, że podstawowym obowiązkiem i prawem wyborcy jest obserwowanie poczynań władzy i wyciąganie wniosków pozytywnych oraz niegatywnych czyli pochwała i krytyka władzy. Wnioski należy przyjmować z pokorą i wysnuwać swoje osobiste ku poprawie pracy własnej dla dobra społeczeństwa. Pozdrawiam BURMISTRZA, V-CE BURMISTRZA oraz SEKRETARZA. Miłych chwil do WYBORÓW :-))))))
niemczanka środa, 09.05.2018 11:44
Wypowiedź Burmistrza zawiera masę słów ale zbyt mało treści. Środki finansowe są wszędzie ograniczone ale pobory Burmistrza są najwyższe w powiecie - tylko Starosta powiatu ma ciut więcej. Trzon osobowy OPS został bez zmian tak jak trzon Urzędu i w ten sposób nastąpiła degradacja środowiska pracy wym.urzędów. Np. Burmistrz już nic nie robi (ograniczone czy w ogóle brak finansów), siedzi za biurkiem, ew.uczestniczy w różnych imprezach, uroczystościach i rozsyła piękne uśmiechy na prawo i lewo.Jesli rozmawiamy z Burmistrzem to powie nam to co my chcemy usłyszeć: petent zadowolony (i o to chodzi) a burmistrz dumny i wpada w coraz większe samouwielbienie. I na koniec pytanie kluczowe: po co nam zastepca burmistrza????????????? Miasteczko malutkie i z roku na rok coraz mniej prac na rzecz Niemczy.... Urząd do przechowalnia dla władzy: oby do emerytury -a będzie niczego sobie. Pozazdrościć takiej kasy za nic nierobienie :-(((((((((
czwartek, 10.05.2018 03:20
Skoro taka świetna kasa i nic się nie robi to proszę kandydować droga Pani wybory tuż tuż.
niemczanka czwartek, 10.05.2018 10:23
Nie mam takich ambicji i krótko mówiąc nie nadaję się na takie stanowiska. Nie pcham sie tam gdzie brakuje mi umiejetności, epatcji oraz kreatywności. Ponad to nie potrafię KŁAMAĆ i MAMIĆ LUDZI WSPANIAŁĄ PERSPEKTYWĄ. Proszę sobie zapamiętać, że podstawowym obowiązkiem i prawem wyborcy jest obserwowanie poczynań władzy i wyciąganie wniosków pozytywnych oraz niegatywnych czyli pochwała i krytyka władzy. Wnioski należy przyjmować z pokorą i wysnuwać swoje osobiste ku poprawie pracy własnej dla dobra społeczeństwa. Pozdrawiam BURMISTRZA, V-CE BURMISTRZA oraz SEKRETARZA. Miłych chwil do WYBORÓW :-))))))
Mieszkanka czwartek, 10.05.2018 10:03
Brawo dla osób którzy odważył się mówić o tym co się dzieje w tym ośrodku. Sama trafiłam na metody pomocy pani Roszko gdy poprosiłam o pomoc dla siebie i dzieci to miałam w ciągu roku dwie sprawy o źle sprawowanie władzy. Dzięki temu że sędzia nie uwierzyła w bzdury to mops na mnie pisał. Teraz mieszkam w innym mieście i z ośrodkiem w Niemczy nie chce mieć nic wspólnego.
mieszkanka czwartek, 10.05.2018 10:06
Wygląda na to że w OPS jest tylko KIerownik i tylko ona przyjmuje wszystkich ludzi i zajmuje się każdym. Widać jaka to nagonka na nią
środa, 09.05.2018 22:53
Aj...redaktorzyno doby...pani sz się boi bylego faceta a nie boi się o nim opowiadac dobie?cos tu cuchniee...
środa, 09.05.2018 23:10
No ale stwierdziła że problem się skończył i nie chce aby się powtórzył to chyba dobrze ?
czwartek, 10.05.2018 09:56
Cuchnie Cuchnie!
Petent środa, 09.05.2018 12:27
Nagonka na panią w blond włosach bo miała odwagę się wypowiedzieć zrozumcie ci ludzie musieli być w strasznej desperacji że aż do mediów poszli skoro nie można było załatwić tego na płaszczyźnie Burmistrz OPS to co ci ludzie mają zrobić i dodam że od kilku nastu lat pracownicy nie otrzymali podwyżki płacy ale pani kierownik i owszem regularnie ma podnoszone wynagrodzenie za siedzenie za biurkiem a raczej nawet tego nie robi w tym tygodniu już dwa dni nie wypełniała swoich obowiązków tylko ukradkiem ulatniała się z OPS
osoba sprawiedliwa czwartek, 10.05.2018 09:55
To zadna nagonka. Po pierwsze Ona nie potrafi sie tak elokwentnie wypowiadac. Po drugie ma czas latac Po sklepach za Pieniadze z mopsu. To niech sie za Prace wezmie mloda jest wstyd ze kloci sie z mopsem o grosze a sama na nie nie zapracuje .pozatym Jak sie nie myle Pani pracuje na czarno
nnnn środa, 09.05.2018 15:15
PETENT ta pani powinna iść do pracy a nie do ops. nawet na pół etatu. jesli nic nie potrafi to jest mnóstwo firm sprzatających tam nie potrzeba ekstra wykształcenia ani umiejetności. wolałbym zarobic 1500 zł niż kłocic sie o 20.
Samotna matka środa, 09.05.2018 22:44
Nnn ta pani jak i inne panie z tego miasta nie mają możliwości iść do pracy bo dzieci to nie przedmioty trzeba im poświęcić wiele uwagi a w tym mieście nie ma świetlic ani żadnej innej placówki do której można by było zaprowadzić dziecko na czas pracy
środa, 09.05.2018 20:47
Ppozdrawiam autora tej wypowiedzi. Jakie to tendencyjne i napisane przez pracownika tego przybytku szczęścia. Oj lecz się autorze.
środa, 09.05.2018 22:59
Oglądając ten "reportaż" mam wrażenie, że to wszystko jest ustawione. Chciałbym poznać reżysera tego spektaklu...Bareja?
środa, 09.05.2018 23:01
A ja wiem kto napisał scenariusz do tej komedii.
środa, 09.05.2018 23:11
Pewnie ze ustawka tylko tych podpuszczonych zal troche im sie jadu zbiera
środa, 09.05.2018 23:26
Wiadomo, że ustawka ta osoba wykorzystała tych ludzi dla własnych celów. Nie szkoda mi tych ludzi są dorośli nie musieli się godzić na ten "reportarz" no chyba że....
czwartek, 10.05.2018 09:54
Wszyscy wiedzą kto to ustawił i kieruje, Prawda wyjdzie na jaw.
Niemczanin środa, 09.05.2018 22:48
Kochana Dobo nie jesteście obiektywni bo nie daliście mozliwosci wypowiedzi stronie oskarzanej a po drugie rozmowę napisaliście na terenie prywatnym nie zwiazanym z żadną występujących tam osób oskarzajacych szukacie jedynie sensacji i umicie tylko blokować komentarze na temat waszego najlepszego kolegi Otworowskiego .
środa, 09.05.2018 23:00
A gdzie to nagrywane...widoki w tle ladne:)
Dla czego by nie środa, 09.05.2018 23:05
Niemczanin obie strony się wypowiedziały a pani Kierownik odmówiła wypowiedzi a jak wiadomo zwierzchnikiem p. Kierownik jest p. Burmistrz ładnie dobrał słowa i zkwitował problem ot i cała prawda
czwartek, 10.05.2018 06:45
Bo roszko wie, ze nie ma nic na swoja obrone
czwartek, 10.05.2018 09:51
Niby skąd to wiesz?
czwartek, 10.05.2018 09:47
Ustawę o pomocy społecznej nie napisał Burmistrz ani Roszkowa. Skoro istnieje i ustalono kryteria pomocy dla osób zgłaszających się do OPS to mają prawo z tej pomocy skorzystać bo jak powiedziała Pani Beata Szydło te pieniądze im się należą. A jak jednemu baranowi czy drugiemu nie pasuje to niech zwolni się z pracy i też żyje za 20 czy 50zł z przyznanego mu zasiłku a przy okazji matrony typu Roszkowa, Lena w bardzo miły uprzejmy sposób z wielkim szacunkiem dla jego osoby postarają się udowodnić ,że i tak za dużo dostał.
Pracujący czwartek, 10.05.2018 09:46
Zapoznawszy się z tym materiałem - jako mieszkańcowi gminy odechciało mi się płacić podatków , Tak zdecydowanie mówię dość . Niedawno rozliczenie ze skarbówką , teraz rata podatku w gminie , Zawsze na czas , bez żadnych ulg , opóżnień .Codzienne wiadomości krajowe , to głównie kolejne informacje o rozdawnictwie z budżetu państwa , Materiał DOBY potwierdza , że na szczeblu gminy proceder rozdawania środków jak najbardziej też funkcjonuje , a to rodzi kolejne roszczenia . Oczywiście są sytuacje , gdzie wsparcie państwa jest jak najbardziej pożądane , ale miejmy jako mieszkańcy gminy wobec siebie nawzajem nieco elementarnej PRZYZWOITOŚĆI ,Myślę , że jeszcze trochę a pracujący nie udżwigną finansowo programu socjalnego państwa , Jedni są udziałowcami kolejnych programów PLUS ,Inni pracując wiele lat zdecydowanie programu MINUS. Aby wspomóc państwo w rozdawnictwie coraz więcej płacę za paliwo , aby dojechać do pracy . Matematyka jest bezwzględna , aby dać trzeba zabrać .
PANI JADZIA MATKA BOSKA OKIENNA czwartek, 10.05.2018 07:15
NIE DAJOM PINIENDZY PIJAKOM TO NARZEKAJOM NA NIOM
czwartek, 10.05.2018 08:44
Alkoholizm to choroba.
Tomasz gg czwartek, 10.05.2018 09:05
Pedofilia też i co z tym zrobić ??
czwartek, 10.05.2018 09:19
Pytać specjalistów.
czwartek, 10.05.2018 09:14
aż przykre, że nikt nie widzi tego KRZYKU o pomoc dla tej instytucji.
czwartek, 10.05.2018 00:08
Burmistrz czeka na wyrok sądu a do tego czasu dał przyzwolenie pani kierownik na dalsze działanie po przez te same schematy za które trafiła do sądu brawo
O czwartek, 10.05.2018 06:43
A co jeśli sąd stwierdzi, że mobbingu ze strony kierownik nie było? Czy to znaczy, że oskarżające kłamały? I co wtedy z ich zatrudnieniem w ops? Serio pytam, bez złośliwości
czwartek, 10.05.2018 08:36
A powinien od razu zareagować! Przymusowy urlop do wyjasnienia sprawy
To tylko ja czwartek, 10.05.2018 07:15
Brawo wy! Nie korzystam z OPS (DZIĘKI BOGU) ale kilka lat temu korzystałam.I żebym miała iść teraz I prosić o pomoc w OPS W NIEMCZY to wolała bym żebrać na ulicy i za przeproszeniem dać dupy,niż błaznic się przed nimi.
Mańka czwartek, 10.05.2018 06:54
Kto śledzi komentarze,ten wie że to wszystko ściema. A niektóre, obnażające prawdę i wskazujące na reżyserów tego żenującego napadu na Roszko zostały usunięte. Ciekawa jestem ile kasy poszło na ten spektakl.
środa, 09.05.2018 15:07
CZAS Na OPS Bielawa.Tu się dzieją Ciekawe rzeczy!
czwartek, 10.05.2018 06:40
Racja. Dużo pozornych działań.
czwartek, 10.05.2018 05:32
Szczupakowska do pracy się weź leserze.
czwartek, 10.05.2018 05:03
To jest jedna klika wyrzucić roszko i jej zlodzei
Niemczanin czwartek, 10.05.2018 01:10
Za robotę się wziąć.silny mężczyzna i kobieta więc zdolni do pracy.akurat kierowniczki nie darze sympatią ale pracownice które ją oskarżają to żyją z tego aby Beatę oczerniać mają w tym swój cel jak pani S.parcie na szklo mąż ja dobrze wyćwiczył jak potrzebowały prace to mało w dupę nie Wlazły a teraz po sądach ciągają. Andrzej dobry nauczyciel. Chyba pan S pomaga.zapomnieli co robili będąc na posterunku.
środa, 09.05.2018 18:19
No świat się kończy! Pracownicy socjalni pomagają znaleźć pracę i w ten sposób próbują uchronić swoich podopiecznych od biedy. Pani Anna nie powinna czuć się poniżona przez pracowników ops, ale samym faktem, że młoda, zdrowa kobieta nie weźmie się do roboty tylko łapę wyciąga po zasiłki, które można przeznaczyć dla naprawdę biednych i chorych ludzi. Aż dziw bierze, że jej nie wstyd wielokrotnie mówić o sobie jako o "podopiecznej".
Samotna matka środa, 09.05.2018 23:38
Opieka nie pomaga ani chorym ani starym ani samotnym matkom a wręcz na pomoc mogą liczyć tylko ci którzy są w kumoterstwie z kierowniczką
środa, 09.05.2018 23:49
Na takie oskarżenia to trzeba mieć twarde dowody, bo jak się plecie oszczerstwa pod dyktando skonfliktowanych z kierowniczką pracowników, to później pozostaje płakać w reportażu doby, że niedobra baba podaje szczekaczy do sądu. Mają szczęście, że kobieta odpuściła, bo by jeszcze odpowiedzieli za to.
Niemczanin czwartek, 10.05.2018 01:00
A państwo Sz.powinni pochwalić się ile wydają na hazard i alkohol a później mówić że brakuje
Cegła środa, 09.05.2018 23:03
Ale jak by nie było Pani Kierownik ma swoich " pupilkow " którzy mają wszystko o co tylko poprosza. I nie ważne czy im się należy czy nie i tak dostaną . Najlepszym przykładem jest A. DRYKA...... ktory z opieki czerpie jak KOMAR KREW Z CZŁOWIEKA....
Ccccyypi środa, 09.05.2018 19:19
Ok to małożeństwo Ale Pani Anna nigdy nie pracowŁa powina wziąść się do roboty chociaż na 1 zmianę
Były pracodawca środa, 09.05.2018 22:58
Tu się nie zgodzę pani Anna pracowała i to z osobami chorymi za marne grosze z PCK a dzieci co dziennie woziła do Dzierżoniowa na świetlicę i wcale się nie dziwię ŻE zrezygnowała z pracy na terenie Dzierżoniowa droga autobusem do ddz to 45 minut jazy razy dwa z małymi dziećmi to wykańczające
Samotna matka środa, 09.05.2018 22:36
Problem w Niemczy jest taki że nie ma tu placówki do której można zaprowadzić dziecko na czas pracy nie ma świetlic . To co te matki mają zrobić z tymi dziećmi niech ulica chowa ? PANIE BURMISTRZU I WY KOMENTATORZY W NIEMCZY NIE LICZY SIĘ PROFILAKTYKA PRORODZINNA TU SIĘ NIE UŁATWIA SAMOTNYM MATKOM ROZWÓJ ZAWODOWY TU SIĘ NIE STAWIA NA MŁODE POKOLENIE CO ROŚNIE I Z NUDÓW STOI NA RYNKU A DZIECI NIE MAJĄ NAWET PLACU ZABAW TU NA POTRZEBY SIĘ NIE ZWRACA UWAGI BO WŁODARZE MIASTA MAJĄ TO W GŁĘBOKIM POWAŻANIU
środa, 09.05.2018 21:31
OPS to nie prywatna firma charytatywna, tylko państwowa instytucja, mająca na celu wspomaganie i nadawanie kierunku działania osobom,które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej. Nie ma na celu utrzymywanie podopiecznych a ich wspomaganie. Nie powinno to trwać całe życie, a tylko przejściowo. Jeśli liczycie na kokosy, to do pracy, a jeśli wynagrodzenia w Polsce nie satysfakcjonują to proponuję emigrację. Tam zasmakujecie prawdziwego życia.
Piastowska ulica środa, 09.05.2018 22:11
Pani roszko cala swoja kadencje uwaza ops za prywatna firme, z kogo ma korzysci to dostanie, kto jej nie pasuje to zgnoic, Takim jest czlowiekiem. Jej pracownice sa biedne, zal mi tych pań, kilka razy przy zalatwianiu swojej sprawy bylam świadkiem fochow i krzywdzenia ich bo akurat miala zly dzien i paniom musialo sie oberwac. Przecież wdowie (15letniej) ktora ma juz konkubenta wszystko wolno. Udaje swieta i mila, ale nawet usmiechac sie nie potrafi, od razu widać ten jej fałsz i klamstwo na twarzy. Z calego serca pozdrawiam Panie pracownice, maja mega ciezko w tej pracy.
środa, 09.05.2018 22:36
Proszę czytać ze zrozumieniem
Mieszkaniec środa, 09.05.2018 22:13
To niech się zwolnią jak im nie pasuje a nie gadają o wszystkim i niczym jak im jest źle
Ala środa, 09.05.2018 22:25
To chyba nie jest im tak zle jak siedza z Roszkowa tyle czasu...no ale wlasnie kazda po znajomosci stolek dostala starc sie nie trzeba bylo...czy zle pamietam??
środa, 09.05.2018 21:20
Słaby dyrektor OPS to nie tylko jeden problem Niemczy w tym mieście wszyscy dyrektorzy to słabizny taka jest metoda rządzenia Figzała. Słabeuszami łatwo się steruje a problemy ludzi to sprawy mało istotne grunt żeby rządy były łatwe i trwały jak najdłużej. ...
Adam środa, 09.05.2018 21:19
Tu powinno sie zwolnić i kierowniczke i burmistrza!!!
środa, 09.05.2018 21:14
Szanowni " bohaterowie" tego nagrania: zadbajcie o właściwe relacje w rodzinie. Wsłuchajcie się w swoje serca. Zadbajcie o siebie przede wszystkim, a tym jest praca, dom, dzieci. Nigdy nie spotkacie się ze sobą, jeśli słuchać będziecie podszeptów złych ludzi.
gienio motocyklista środa, 09.05.2018 16:12
przecież to widać, że tymi "ludkami" ktoś steruje ..:), ktoś kazał coś im powiedzieć, ale chyba połowę zapomnieli, bo z tej rozmowy nic nie wynika. Ewidentnie ktoś wykorzystał tych ludzi do załatwienia swojej prywatnej sprawy. J
środa, 09.05.2018 20:41
Brawooooo!
BONO środa, 09.05.2018 20:30
DO ROBOTY A NIE DO OPIEKI PO PIENIĄDZE DARMOZJADY.
środa, 09.05.2018 20:26
Wynajmij pokòj w swoim domu, będziesz miał kasę.
środa, 09.05.2018 20:25
To na leki tez sie dostaje kase z OPS? Jutro tam bede, haaaaaaa
środa, 09.05.2018 20:19
ja też chcę kasę na leki z OPS, kto mi zapłaci, do roboty moi kochani
Lol środa, 09.05.2018 20:14
Dlaczego zdrowy jak byk facet utrzymuje się z zasiłku na chore dziecko?Oboje nie mogą pracować bo co?A temu drugiemu za leki nie zapłacili.No tragedia. Mi jak i tysiącom innych polaków nie płacą za leki .Czemu akurat jemu należy zafundować życie za free.Weź się jeden z drugim nierobie jeden za robotę a nie chodzisz i miałczysz jak ci źle.
środa, 09.05.2018 20:12
Do pracy rodacy, a nie pieniaczyć. Burmitrz ma klasę a reszta bełkocze jak po dobrej dawce alkholu.
KP środa, 09.05.2018 20:00
do roboty a nie pisac skargi
środa, 09.05.2018 19:56
skargi mają być zasadne? to ile oni chcą jeszcze kasy, niech idą do Sejmu
aha środa, 09.05.2018 09:04
Brawo Panie Burmistrzu większość skarg jest bezzasadna bo zamiatacie to pod dywan, a co ze skargami zasadnymi. Kierownik OPS ma postępować etycznie zarówno do pracowników jak i petentów a nie ich zastraszać okłamywać i robić z nich głupków. Nie do pomyślenia jest opowiadanie petentowi o innych petentach. Z wypowiedzi Pana Burmistrza to Kierownik OPS to Matka Boska dla interesantów OPS-u.
środa, 09.05.2018 11:04
wypowiedz burmistrza - żenada, bron jej dalej a skonczysz jak ona
Głos opozycji środa, 09.05.2018 11:18
Burmistrz do zmiany i to jak najszybciej , wstyd i hańba , zniszczył nasze kochane miasteczko i wszystko co w nim było
klient środa, 09.05.2018 11:34
Pamietam sytuacje ktora dziala sie kilka miesiecy temu... Przyszla Pani pracownik socjalny na wywiad i w pewnym momencie poleciały jej łzy, zapytałem co sie dzieje, powiedziała, ze zostala bardzo zle potraktowana przez pania kierownik i dluzej tego nie wytrzyma, tak mi szkoda tej pracownicy, chciala tylko spokojnie wykonywac swoje obowiazki....... Czy to jest normalne?
Czytelnik środa, 09.05.2018 17:16
Bo naim burmistrza tez by się przydała skarga Albo go odwołać jesli nie jest dla ludzi do dla kogo?????
środa, 09.05.2018 19:54
oczywiście że komisja rewizyjna uznaje skargi za bezzasadne bo to ludzie burmistrza sprawdź kto jest w rewizyjnej same jego lizusy...
środa, 09.05.2018 19:51
To jeszcze Burmistrz ma im dać pięniadze...????? a za co....
K.G środa, 09.05.2018 18:26
Popieram! !!zrobić porządek z kierowniczka a potem za burmistrza który twierdzi ze skargi są nie uzasadnione! !
środa, 09.05.2018 19:49
i do tego twierdzi że nic się w OPS nie dzieje od ponad roku wie jaki tam jest bałagan sami radni na to zwracali uwagę to im buzie pozamykał
ABC środa, 09.05.2018 09:13
Wypiedrolic ich wszystkich! Łaskę robią ze się odezwa do petenta! A od czego one tam sa w tzw. Pomocy Społecznej!! Chyba od plotek i od parzenia sobie kawusi!! Wstyd i chana , żeby takie wstrętne babska pracowały na takim stanowisku, zamiast pomoc ludzia w potrzebie to im życie uprzykrzają !!!
środa, 09.05.2018 19:26
nie masz racji. nie każdy kto wyciąga rękę po pomoc finansową na tę pomoc zasługuje. Pracy w około jest pełno. Ja też mam styrany kręgosłup ale zaciskam zęby i pracuję. Część z petentów OPS-ów to darmozjady - ludzie którzy są roszczeniowi i myślą że im się należy.
środa, 09.05.2018 19:45
RACJA ABC , TO PASOŻYTY ZA PIENIĄDZE PODATNIKA , ZAMIAST KWALIFIKACJI - SZWAGIER W U. MIASTA CO FUCHĘ ZAŁATWIŁ. , CHAMKI BEZ KULTURY ,PETENTA UWAŻAJĄ ZA ŚMIECIA , ALE JAK OJCIEC BYŁ UBEKIEM TO TRUDNO O PRZYZWOITOŚĆ.
bbbbbuuu środa, 09.05.2018 19:45
oooo..to w Niemczy juz mamy celebrytów, z Warszawki przyszło.....
emeryt środa, 09.05.2018 19:42
Do roboty ich wysłać mają czas na wywiady a moje dzieci chodziły po podwórku z kluczami na szyi, takie dobre czasy nastały a ja mam teraz marną emeryture
egzekutor środa, 09.05.2018 19:37
jak to się może "prawdziwa dyskusja" rozwinąć z 4 adresów IP. :).
Z niemczy środa, 09.05.2018 18:12
Burmiatrz klamca, a slowami ze na przestrzeni wielu lat dwie osoby sa nowe udowadnia, ze ma gdzies co sie dzieje w ops. Prostujac to: w ciagu dwoch lat mialam przyjemnosc poznac aystenta rodziny, Pania Kamile, póŹniej Pani Ola, następnie pani Karolina a za 3 miesiące pani Magda, widze ze Pan Burmistrz nawet nie wie kogo i kiedy zatrudnia pani roszko... pogratulować, podopieczni maja wieksza wiedze w tym temacie. Żenada. Z pracownikami socjalnymi jest podobnie, jedynie Pani Agata i Pani Dorota trzymaja sie resztkami sil... klamca
Janek środa, 09.05.2018 17:55
Bo tam same nieroby. Juz dawno powinni ich wszystkich wy*******ic i to zlikwidowac bo szkoda placic na te dziadostwo.
Mieszkaniec Niemczy. środa, 09.05.2018 17:51
Z OPS nigdy nie korzystałem i mam nadzieję nigdy nie korzystać. Moja opinia o zarządzaniu OPS jest bardzo zła. Córka składała wniosek o 500+ i albo pani od druczków była na wolnym, albo ksero było zepsute, albo pani zapomniala podać wykaz wszystkich potrzebnych dokumentów. OPS i zarządzanie tą instytucją zatrzymało się w latach 70 ubiegłego wieku. Burmistrz broni pani kierownik bo co ma powiedzieć, że nie ma odwagi żeby coś zmienić?
środa, 09.05.2018 17:25
ja chcę kasę a nie rechabilitacjee
niemcza środa, 09.05.2018 17:22
pomoc specjalistów to dobrze brzmi, ale ta pani blond chce kasy... a nie pomocy
biedny środa, 09.05.2018 17:19
ja tez chce kase a musze pracowac w prywatnej firmie
BURMISTRZ środa, 09.05.2018 17:08
10.05.2018 TARGI PRACY W DDZ
Asasas środa, 09.05.2018 16:59
Brawo dla osob ktorzy sie wypowiadali..
Hhhkg środa, 09.05.2018 16:24
OPS Niemcza wielkie dno !!! Popieram ludzi którzy się wypowiadają na ten temat ! ✋
środa, 09.05.2018 16:15
Jedna wielka klika i tylko do swojej kieszeni ładują. ......jak się ma znajomości to ci się należy...cała prawda
dd środa, 09.05.2018 16:14
sprawdzić tych ludków na "fejsie" ciekawe kogo będą mieli w znajomych :)
333 środa, 09.05.2018 09:51
Mam takie mieszane uczucia, z jednej strony rozumiem, że nie ma pieniędzy tyle ile potrzeba do wypłaty osobą potrzebującym, a z drugiej, mam wrażenie (szczególnie w odniesieniu do "blondynki"), którą stać na konsultacje z radcą prawnym, że spokojnie mogła by pójść do pracy, choćby na pól etatu. Jak myślicie?
nnnn środa, 09.05.2018 15:10
oczywiście zgadzam się . co innego starsi, chorzy itp. ale młodzi tylko i wyłącznie do pracy. jakbym miał się zniżyć do poziomu pomocy ops to wstyd i hańba. ale co niektórzy nie wiedzą co to wstyd
Pani środa, 09.05.2018 10:00
Myślę że radca prawny jest darmowy dla mieszkańców i pracuje przy urzędzie
petent środa, 09.05.2018 13:06
Prz OPS jest punkt do konsultacji który zorganizowała kierowniczka.
środa, 09.05.2018 15:52
WSPOMNIEC NALEZY, ZE PROWADZI TO PRZYJACIOLKA PANI KIEROWNIK, PO ZNAJOMOSCI, NA KTORA TEZ BYLY SKARGI ZE WYNOSI INFORMACJE O PETENTACH POZA OPS... ZAL
środa, 09.05.2018 10:01
wyślijcie ją do Leny a później do obozu pracy a matki które biorą 500+ to są stare
... środa, 09.05.2018 08:04
A co z Cyganichą ???
środa, 09.05.2018 14:41
A nic.Żyje z Twoich podatkow.
... środa, 09.05.2018 15:35
Ona to wie jak się ustawić...
środa, 09.05.2018 15:09
za adm. w niemczy tez niech sie wezna
środa, 09.05.2018 10:56
to prawda, jak źle są traktowani podopieczni i jak nie liczą się ich sprawy, problemy dla Pani kierownik, jak od kilku miesięcy priorytetem jest pozbywanie się podopiecznych z OPS
A to jak traktuje swoich pracowników i co się dzieje na terenie jednostki państwowej to tylko wiedzą ci pracownicy i nieliczne osoby.
środa, 09.05.2018 11:19
Chyba odwrotnie z mojej perspektywy piorytetem jest zwalenie ze stołka Pani kierownik przez podopiecznych jak widac wszystkimi mozliwymi sposobami!
środa, 09.05.2018 11:29
ten ideał kierownika u wszystkich widzi wady tylko nie u siebie wszyscy są źli tylko ona jedyna dobra kobieta nawet burmistrzowi łga a on wchłania jak gąbka te bzdury
środa, 09.05.2018 12:47
To PRZYPOMNIJ sobie co robił stary kierownik?!! zanim P. Beata przyszła na stanowisko!
Dzierżoniów środa, 09.05.2018 12:15
Biedna pani kierownik same pomyje na nią wylewają no przecież pod sąd poszła za niewinność pracownicy się zmówili teraz podopieczni uknuli intrygę a ona taki wóz cnót za dużo tych spisków jak na taką małą miejscowość
środa, 09.05.2018 12:21
myślę że ta przepychanka słowna jest poniżej poziomu i uciekanie się do takich metod nic dobrego w sprawie - ani jednej ani drugiej stronie nie doda
OBSERWATORKA środa, 09.05.2018 13:33
Wystarczy się dobrze przyjrzeć wypowiedzią i zastanowić z jakich informacji korzysta pani wypowiadająca się tak dokładnie o sprawach wewnętrznych OPS.
Wszystko moim zdaniem ustawione znam osobiście wszystkie osoby wypowiadające się w reportażu i uważam że są umiejętnie sterowane w celu rozegrania wewnętrznych potyczek miedzy pracownicami i kierowniczka. PS. Jako mieszkanka gminy wiele widzę i też bym chciała w godzinach pracy załatwiać swoje prywatne sprawy i robić zakupy oraz bawić wnuki,tak jak robi to wiele pracownic OPS.
środa, 09.05.2018 13:41
Również to widzę jak niektóre Panie jedzą obiady, robią zakupy u mamy stoją na rynku i gadają. Nie mówiąc ile pań często pali przed budynkiem OPS.
środa, 09.05.2018 13:45
palenie szkodzi zdrowiu a głupoty jakie wypisujesz jeszcze bardziej skorzystaj z darmowej porady miejscowego psychologa
środa, 09.05.2018 14:27
jak sie ma mame co ma sklep to sie i chodzi na zakupy, nie szkodzi ze przed 15
Ja środa, 09.05.2018 15:05
Luudzie przecierz one sa w terenie na wywiwdzie a nie na zakupach.
środa, 09.05.2018 13:41
skąd ta Pani A---ja czerpie takie wiadomości czyżby od Pani Beaty. Gratulije źródła i wiarygodności
środa, 09.05.2018 13:01
aaa czyli organizowanie co roku ŻYWNOŚCI dla potrzebujących to nic?
Sprowadzenie do ośrodka PRAWNIKA , PSYCHOLOGA i innych specjalistów którzy za darmo pomagają to NIC... chciałbym wiedzieć co ty robisz dla innych.
środa, 09.05.2018 13:12
Pojechałeś po bandzie niech ten darmowy psycholog powie ile bierze kasy za nic robienie ludzie z problemami walą oknami i drzwiami. Skoro jest już darmowy psycholog to może asystent rodziny jak było w wywiadzie za darmo będzie rehabilitował tych którzy wyjdą od psychologa. Zamiast rozdawać po 20zl darmowa opieka psychologa i asystenta rehabilitanta.
środa, 09.05.2018 09:35
Lena to ta od obozów pracy dla wszystkich co myślą że im się coś należy od OPS-u
środa, 09.05.2018 11:57
Racja Pani od obozów. A mi kazała iść pożyczyć kasę od lichwiarzy i zabrała mi zasiłek.
środa, 09.05.2018 09:55
Od OPS-u to się należy pomoc, np. w postaci ułatwienia znalezienia pracy, a nie tylko kolejne zasiłki z pieniędzy podatników wpłacane dla nierobów. Finansowa pomoc, jak najbardziej, ale dla chorych i i starszych, faktycznie ograniczonych przez los w możliwości zarobkowania, a nie dla leniwych.
środa, 09.05.2018 10:06
kto zatrudni alkoholika albo osobę bez zawodu przeszkolenia to nie ten świat
środa, 09.05.2018 10:18
W obecnej sytuacji na rynku pracy nawet BYŁEGO alkoholika pracodawca sam przeszkoli i zatrudni.
środa, 09.05.2018 14:24
od kiedy jest ta nowa to ops spadl na dno, na podwojne dno
środa, 09.05.2018 14:43
Bo nierobom pracować każe?
nnnn środa, 09.05.2018 15:00
teraz mamy taki czas że potrzebny jest człowiek i chęci do pracy. DO ROBOTY A NIE DO MOPS-u
środa, 09.05.2018 13:15
Ludzie wypowiedzcie się też na temat Leny jak jesteście przez nią traktowani przecież to też jej zasługa że jesteście traktowani jak pasożyty
Znajoma środa, 09.05.2018 13:24
Pani Lana ma parcie na stanowisko Kierownika to widać po jej zachowaniu ona traktuje podopiecznych jak ludzi drugiej kategorii z resztą po tym co ona wyczynia nie sądzę żeby miała na celu dobro ludzi a jedynie swoje niech najpierw zrobi porządek u siebie w alkowie
środa, 09.05.2018 13:26
Uważam że ktoś inny ma parcie na to stanowisko.
środa, 09.05.2018 13:32
Pani Doroto, to pani?
SKRZYWDZONA PRZEZ OPS środa, 09.05.2018 14:35
ta lena srela przyszla niewiadomo skad i pomiata podopiecznymi? kto tej dziewczynie na to pozwala?! wiadomo, swoj na swego trafil i jest w komitywie z pania kierownik jak widac, licze na to ze szybko pozaluje tej przyjazni i chorego jej posluszenstwa
My środa, 09.05.2018 14:31
Jak widać na zdjęciu wypowiadają się osoby , którym nic nie brakuje. Nie są na wózkach inwalidzkich, mają ręce , nogi. Więc proszę Państwa do pracy a nie po zasiłki. Na które to zasiłki , pozostali ludzie uczciwie pracujący po kilkadziesiąt lat w zakładach pracy muszą pracować. Bo zasiłki są wypłacane z potrącanych podatków od ludzi pracujących !!!
środa, 09.05.2018 14:29
Co to za ojciec że rodziny nie utrzyma matka z dzieckiem a ojciec do roboty,a ta pani blondynka znam ja z autobusu bardzo krzyczy na dzieci dwóch ślicznych chłopców ma
pracownik socjalny środa, 09.05.2018 11:53
a gdzie jest rola pracownika socjalnego w rozwiązywaniu problemu, to przecież Pani czy Pan opiekujacy si e danym terenem wnioskuje...
Kierownik to nie wszystko, przecież pracownicy współtworzą OPS, czy i jak pomagają?
Pracownik środa, 09.05.2018 13:13
Prawda. Kierownik to nie tylko OPS... To pracownik socjalny pracuje z klientami czy petentami on dokładnie zna potrzeby tych osób i wyciąga wnioski w jaki sposób trzeba pomóc.
środa, 09.05.2018 14:19
ale pani k nigdy nie liczyla sie z pracownikami, ani wywiadami, ani wnioskami pracownikow, mowila temu 20zł temu 50zł i po co jej pracownicy?
mieszkanka środa, 09.05.2018 08:29
Wstyd!!!! Ja bym tej Pani w dupe wsadzila te zasilki! W gminie Ś-ca pomagają każdemu i nie dają takich śmiesznych pieniedzy
środa, 09.05.2018 09:28
Jeśli gmina nie ma pieniędzy to Pani kierownik nie wyczaruje wezcie sie ludzie za robote a nie tylko oskarżacie i po kase przychodzicie!
środa, 09.05.2018 09:33
żadna inna gmina nie daje zasiłku w kwocie 20zł, a niemcza niby taka biedna?
środa, 09.05.2018 10:03
Taki zasiłek wynika z dochodów w rodzinie i pewno był zgodnie z przepisami wyliczony.
środa, 09.05.2018 10:12
Zasiłek celowy jest przeznaczony na dany cel, nie jest ustalony kwotą z dochodu. Art. 39 Ustawy o Pomocy Społecznej. Nigdzie nie jest napisane, że ma dostać 20zł, czy 15zł na zakup żywności czy leków. Radze sie poedukować
środa, 09.05.2018 10:25
Cenna rada. Dzięki. Nie wszyscy o tym wiedzą.
środa, 09.05.2018 14:15
Edukacja to podstawa jeśli ktoś chce się wypowiedzieć na takie tematy :)
jeden taki środa, 09.05.2018 13:46
"Nie ma darmowej zupy" mawiał klasyk. Żeby komuś dać, innemu trzeba odebrać. W podatkach, vatach, citach i sritach. Jestem ciekaw czy ktokolwiek z korzystających z pomocy społecznej zrobił coś dobrego na rzecz gminy. Bez przymuszenia. Czy naprawił ławkę nad stawem, zamiótł chodnik przed blokiem, pomógł przy organizacji jakiejś imprezy. Stawiam milion dolarów, że większość nic. Nie jestem adwokatem pani kierownik, pana burmistrza i innych takich. Zastanawiam się tylko, skąd mają wziąć kasę, skoro jej brak. A na marginesie, czy nie wydaje się wam, że ta sprawa wyszła, bo zbliżają się wybory? Może ktoś chce coś ugrać? Jakiś ukryty kandydat?
środa, 09.05.2018 13:44
Ludzie naprawdę mówią prawdę. Bardzo pewna siebie arogancka kobieta znam tą Panią i wiem na co ją stać. Sąsiedzi też ja nie trawią. Nigdy nie potrafi sie uśmiechnąć ciągle naburmuszona.
środa, 09.05.2018 09:01
beata jest spoko a te klamoty wymyślają
środa, 09.05.2018 13:37
Zawsze pomocna.
środa, 09.05.2018 09:44
bo pewnie miala z ciebie jakas korzysc, wyssala i rzucila, jak pijawka
my środa, 09.05.2018 13:17
Jakoś z tych informacji wynika że każdy ze skarżących się żąda zasiłku, a może tak idżcie do pracy. W okolicy zakłady pracy szukają bezskutecznie pracowników.
środa, 09.05.2018 13:20
No co ty pracy w powiecie nie ma ..... Powiedział to każdy bezrobotny utrzymywany z zasiłku.
środa, 09.05.2018 13:27
Jak byś uważnie oglądnął video to byś zrozumiał ,że to kierownik Beata chciała im zabrać to co dostają. Ponadto chcieli szacunku a nie pogardy
środa, 09.05.2018 13:30
haha na pewno dostała o tyle kasy więcej do kieszeni...
Dużo gorzej zachowują się inni pracownicy.
środa, 09.05.2018 13:22
Uwaga nowa oferta OPS w Niemczy. darmowe porady psychologa za pieniądze z Urzędu i w ramach pracy darmowa rehabilitacja uroczej pani asystent rodziny usługi na koszt podatnika
XXX środa, 09.05.2018 09:38
Wstyd! Młodzi ludzie do pracy by poszli i nie musieli by latać po opiekach.Wiadomo trzeba pomagać ale ludziom ubogim i nie zdolnym do pracy a nie leniom i patologii !
środa, 09.05.2018 13:10
Popieram,
niech szukają pracy. OPS ma pomagać chwilowo a nie utrzymywać do końca życia.
Halina środa, 09.05.2018 13:10
Skargi są ale burmistrz uwaza ze nic sie nie stało !!!!Takiego burmistrza sobie wybraliście Wstyd!!A pani kierownik moze mysli ze ze swoich ludziom daj Zamiast pomagac to poniża Wstyd Niemcza Wstyd!
środa, 09.05.2018 12:59
Roszko pasożyt za pieniądze podatnika , układy lokalne i rodzinne
ddz środa, 09.05.2018 13:08
hahahahaha
Nie wiedziałem że ona taka sławna i ma tyle układów..
żałosne
środa, 09.05.2018 09:40
Wszystko się zgadza.Też musiałam zrezygnować z ich pseudo pomocy,bo przed każdą wizytą u nich musiałam brać Relanium.Mistrzostwo świata w gnojeniu ludzi.Im bardziej dopieką ludziom tym większa szansa,że sami zrezygnują.
xxx środa, 09.05.2018 13:07
i kto cie przyjmował?
środa, 09.05.2018 09:36
na swoją pensje to pani kierownika na pewno nie narzeka. strach pomyslec jak traktuje swoich pracownikow, skoro biednych ludzi gnoi i szmaci jak moze
środa, 09.05.2018 10:10
Niewdzieczne stanowisko nie zazdroszcze! Najlepiej człowieka oczernić w mediach z imienia i nazwiska, tylko nie ma komu pozniej przepraszać!
Ktoś środa, 09.05.2018 10:18
Kierownik OPS powinien stać na straży praworządności i cechować się empatią a nie manifestować swój urząd nie ważne pijak chory czy samotna matka jakim prawem kierownik opowiada o innych rodzinach po ludziach co z ochroną danych osobowych
środa, 09.05.2018 10:22
Dokładnie! to również jest karalne! ale pani k wiele innych przepisów rowniez łamie, a majac takie plecy u burmistrza MOŻE WIDAC WSZYSTKO
środa, 09.05.2018 10:30
Jeśli powiedzieli nieprawdę to niech Beatka poda ich o naruszenie dóbr osobistych przecież ma wprawę. Sąd rozstrzygnie czy Ci źli ludzie kłamali a jeśli mówili prawdę wtedy ona poniesie konsekwencje
syta środa, 09.05.2018 10:36
Ci ludzie czytali to z decyzji wydanych przez ops, decyzja ta była wydana przez pania kierownik oraz przez nia podbita, to co mają kłamać???
środa, 09.05.2018 13:04
A kto ustala budżet ? GMINA .
I kierownik nie ma nic do gadani.
Ty środa, 09.05.2018 12:44
"Unison" w Dzierżoniowie proponuję zatrudnienie zarówno dla mężczyzn jak i dla kobiet. Brak im ludzi do pracy.
xxx środa, 09.05.2018 12:42
GMINA JEST TAK BOGATA ŻE KAŻDEMU NALEŻY SIĘ 1000 zł zasiłku bo przecież jak można żyć ?!
ja środa, 09.05.2018 12:41
"Amazon" pod Wrocławiem ciągle potrzebuje ludzi do pracy, dowożą z miejsca zamieszkania do miejsca pracy i z powrotem. "Zebra" w Dzierżoniowie od 2 lat nie może znależć ludzi do pracy, nawet do przyuczenia do zawodu.
xxx środa, 09.05.2018 12:36
jak gmina biedna to skąd wyczarować pieniądze ? jak widać na załączonym obrazku nie każdy wygląda na takiego komu się źle powodzi.
środa, 09.05.2018 09:25
Jaki brak rotacji? w ciągu kilkunastu miesięcy 4 pracownik socjalny i 3 asystent? To z kim jest coś nie tak, kto mądrzejszy to ucieka. Za każdym razem otwieram drzwi innej pani
niezależna środa, 09.05.2018 11:34
Ale odeszły same nowe pracownice? A stara klika została,ta niby mobingowana ?To coś tu śmierdzi ,a petentów chyba przyjmują pracownicy ,więc rozumiem że to one stara kadra ,źle traktują petentów ?trochę to wygląda jak ukartowana nagonka na jedną konkretną osobę ,pani w blond włosach -żadnych konkretów dotyczących swojej sprawy ,słowo terroryzm jest dużym słowem ale żadnego uzasadnienia.
środa, 09.05.2018 11:41
STARA KADRA CIĄGLE CHODZI NA ZWOLNIENIA BO NIE DAJA Z NIA RADY, A MLODE PRACUJA ZA 3 OSOBY, TO UCIEKAJA...
środa, 09.05.2018 11:48
kolejny obrońca uciskanej, biednej kadry rządzącej, wrogowi nie życzę doczekania takich warunków pracy
Człowiek środa, 09.05.2018 12:01
To wygląda tak jak by " stara gwardia" nie chciała się poddać i uciec w popłochu a młodzi pracownicy po z orientowaniu się jak wygląda sposób pracy w tym ośrodku nie chcą przechodzić tego samego i dla tego jest jak jest
środa, 09.05.2018 11:51
Osobiście była Pani socjalna u mnie na wywiedzie i sama powiedziała z u nas w OPS jest istny burdel a burmistrz to już masakra i dziewczyna się zwolniła miała dosyć Pani kierownik. Wielka stracą tej Pani była naprawdę bardzo miła i pomocna osoba. Pozdrawiam Panią Agnieszkę z Wrocławia.
środa, 09.05.2018 12:31
była taka młoda pani jedna, najlepsza, mila, konkretna, az zal ze musiala odejsc, ale nic dziwnego, a szkoda, bo za nia przyszla ta co tylko nerwy wprowadzila
środa, 09.05.2018 11:12
na Ośrodku jest ogromny konflikt na płaszczyźnie pracodawca czyli kierownik Ośrodka a pracownik (nie jeden), ale tylko dotyczący pracowników tzw. starej kadry, z wieloletnim stażem i doświadczeniem, którzy nagle, zwłaszcza od roku według Pani kierownik źle wykonują swoją pracę, są upokarzani, obrażani, zastraszani, odsuwani od istotnych spraw, wszystko się dzieje poza nimi, są przez nią obmawiani do osób obcych, łącznie z ich życiem prywatny przekazywane są informacje związane z ich sytuacją zdrowotną. tego tu nie da się opisać, W takim bagnie trudno jest pracować.
środa, 09.05.2018 11:23
Ta kobieta chyba tylko siebie nie obgaduje bo gdzież by kłamała na swój temat. Chodzący ideał
środa, 09.05.2018 11:37
STARA KADRA CIĄGLE CHODZI NA ZWOLNIENIA BO NIE DAJA Z NIA RADY, A MLODE PRACUJA ZA 3 OSOBY, TO UCIEKAJA
środa, 09.05.2018 09:22
Ewidentnie napuszczone osoby!! Dlaczego pada tylko i wyłącznie jedno nazwisko?
Mieszkanka środa, 09.05.2018 09:35
A jakie mają padać na pracowników jeśli za wydane decyzję odpowiada Kierownik ,
środa, 09.05.2018 09:38
dlatego, że tylko chyba ona zasługuje na wyróżnienie
środa, 09.05.2018 10:37
na wyroznienie nie zasluguje osoba, ktora jest oskarzona o mobbing
środa, 09.05.2018 10:32
brawo dla tego pana co się wypowiadał prawda jest że chodzą po zakupy do sklepu a opieka da pieniążki te 20 zł można żyć tylko dlaczego nie sprawdza skad maja na wyjazd na majówke tez opieka funduje.
Jak środa, 09.05.2018 10:34
A kto pojechał i gdzie byli no jeśli masz już takie info to powiedz głośno
petent środa, 09.05.2018 09:59
Od podstaw powinien burmistrz wymienić pracowników tego ośrodka.
Od zawsze Panie traktują ludzi jak śmieci i nie tylko Pani kierownik.
Zawsze robią łaskę,a ludzi ,którzy składają wnioski np o 500+ traktują jak żebraków.
w środa, 09.05.2018 09:26
radnym obniżyć diety mają reprezentować i pomagać mieszkańcom a udają głuchych i ślepych
zk środa, 09.05.2018 09:16
bezzasadne skargi, raczej bezzasadne to było domaganie się pieniędzy za naruszenie dóbr osobistych a później opowiada ze chciała ich tylko nastraszyć to może od razu niech rozdaje pozwy biedocie co przyjdą walczyć o swoje.
podopieczna środa, 09.05.2018 09:10
Ten ośrodek najchętniej zabrałby ostatnią 1zł umierającej osobie. To prawda, że mieszkańcy boją się przyjść poprosić o pomoc, albo są niemile potraktowani z góry, albo współpraca jak widać z nowym pracownikiem socjalnym kończy się wyniszczeniem psychicznym. Każdy kontakt z tą placówką, która powinna mieć na celu POMAGANIE I TRAKTOWANIE KAŻDEGO JAK CZŁOWIEKA, uwłacza ludzkiej godności!!! Myślę, że czas na poważne zmiany w zarządzaniu.
środa, 09.05.2018 09:07
Pomóc społeczna powinna pomagać Owszem. Ale np. Ta Pani w blad włosach powinna też wziasc Sie za pracę! Jest młoda zdrowa i dlaczego siedzi na zasiłku z mopsu. Ma czas latać po Dzierzoniowie po sklepach wszelakiego rodzaju. A praca bee. No daleko tak nikt nie zajedzie.a dzieci ma przecież. Tak czy inaczej żal mi tych ludzi i ta panią należy wywiez na taczce na gnojownik.
środa, 09.05.2018 08:59
w piórka obrosła!!! myśli że jest ponad wszystkimi
środa, 09.05.2018 08:56
Pomoc społeczną powołano po to, aby pomagać ludziom znajdującym się w niedostatku. Ciężka i niewdzięczna to praca a i potrzebujących jest dużo. Obyśmy nie potrzebowali prosić o taką pomoc.